دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

سنسورها؛ محافظان خاموش تایر

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۷ اسفند ۱۴۰۳
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
سنسورها؛ محافظان خاموش تایر
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

البته این موضوع فقط در مورد انطباق با سایر اجزا نیست بلکه در مورد تضمین ایمنی راننده‌ است که از پارکینگ خارج می‌شود. این سیستم ساده به نظر می‌رسد اما شامل تعداد زیادی حسگر و سیگنال است.

به این ترتیب می‌توان بر بخش‌های مختلف خودرو که البته مهم‌ترین آنها تایر است، تسلط داشت. حتی برای تکنسین‌هایی که سال‌ها با آن‌ها سر و کار داشته‌اند نیز رسیدن به سطح آگاهی کامل از این سنسور اصلا آسان نیست، چراکه همه TPMSها عملکرد یکسانی ندارند. TPMS مستقیم ممکن است ساده‌ترین نوع آنها باشد، زیرا از سنسورهای فشار با باتری که در هر چرخ نصب شده‌اند برای سنجش فشار باد تایر استفاده می‌کند.

باوجود اینکه بیشتر خودروها از TPMS مستقیم استفاده می‌کنند اما برخی از یک سیستم غیرمستقیم سود می‌جویند. این سیستم‌ها برای مقایسه سرعت چرخش بین تایرها به سنسورهای سرعت چرخ متکی هستند.

فارغ از نوع تشخیص، در سایر بخش‌ها هم همه TPMS‌ها عملکرد یکسانی ندارند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید TPMS به اندازه کافی پیچیده نیست، دوباره به چنین شرایطی فکر کنید؛ زیرا تنها راه برای فراخوان و تحلیل اطلاعات حاصل از این سنسورها نیست.

سه نوع اصلی فراخوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که شامل خودکار، ثابت و OBD است.

مشتریان می‌توانند با رانندگی به مدت حدود 20دقیقه، بازآموزی خودکار را انجام دهند در حالی که بازآموزی ثابت با پارک بودن خودرو انجام می‌شود. بازآموزی OBD مستقیم‌ترین روش است.

تکنسین با استفاده از ابزار TPMS، مستقیما به پورت OBD خودرو متصل می‌شود و امکان بازآموزی سریع و کارآمد شناسه‌ها و موقعیت‌های حسگر فراهم می‌شود.

TPMS نه‌تنها در سلامت تایر نقش حیاتی دارد، بلکه برای تامین ایمنی راننده نیز بسیار مهم است.

با درک پیچیدگی‌های TPMS، شما تبدیل به آلفرد برای بتمن تایر خود می‌شوید و درست مانند اینکه شوالیه تاریکی به آلفرد نیاز دارد، تایرهای شما هم به تکنسینی نیاز دارند که آماده ارائه خدمات برای هر مشکلی در مورد نگهبان خاموش لاستیک‌ها باشد.

البته این موضوع فقط در مورد انطباق با سایر اجزا نیست بلکه در مورد تضمین ایمنی راننده‌ است که از پارکینگ خارج می‌شود. این سیستم ساده به نظر می‌رسد اما شامل تعداد زیادی حسگر و سیگنال است.

به این ترتیب می‌توان بر بخش‌های مختلف خودرو که البته مهم‌ترین آنها تایر است، تسلط داشت. حتی برای تکنسین‌هایی که سال‌ها با آن‌ها سر و کار داشته‌اند نیز رسیدن به سطح آگاهی کامل از این سنسور اصلا آسان نیست، چراکه همه TPMSها عملکرد یکسانی ندارند. TPMS مستقیم ممکن است ساده‌ترین نوع آنها باشد، زیرا از سنسورهای فشار با باتری که در هر چرخ نصب شده‌اند برای سنجش فشار باد تایر استفاده می‌کند.

باوجود اینکه بیشتر خودروها از TPMS مستقیم استفاده می‌کنند اما برخی از یک سیستم غیرمستقیم سود می‌جویند. این سیستم‌ها برای مقایسه سرعت چرخش بین تایرها به سنسورهای سرعت چرخ متکی هستند.

فارغ از نوع تشخیص، در سایر بخش‌ها هم همه TPMS‌ها عملکرد یکسانی ندارند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید TPMS به اندازه کافی پیچیده نیست، دوباره به چنین شرایطی فکر کنید؛ زیرا تنها راه برای فراخوان و تحلیل اطلاعات حاصل از این سنسورها نیست.

سه نوع اصلی فراخوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که شامل خودکار، ثابت و OBD است.

مشتریان می‌توانند با رانندگی به مدت حدود 20دقیقه، بازآموزی خودکار را انجام دهند در حالی که بازآموزی ثابت با پارک بودن خودرو انجام می‌شود. بازآموزی OBD مستقیم‌ترین روش است.

تکنسین با استفاده از ابزار TPMS، مستقیما به پورت OBD خودرو متصل می‌شود و امکان بازآموزی سریع و کارآمد شناسه‌ها و موقعیت‌های حسگر فراهم می‌شود.

TPMS نه‌تنها در سلامت تایر نقش حیاتی دارد، بلکه برای تامین ایمنی راننده نیز بسیار مهم است.

با درک پیچیدگی‌های TPMS، شما تبدیل به آلفرد برای بتمن تایر خود می‌شوید و درست مانند اینکه شوالیه تاریکی به آلفرد نیاز دارد، تایرهای شما هم به تکنسینی نیاز دارند که آماده ارائه خدمات برای هر مشکلی در مورد نگهبان خاموش لاستیک‌ها باشد.

اخبارجدیدترین

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

البته این موضوع فقط در مورد انطباق با سایر اجزا نیست بلکه در مورد تضمین ایمنی راننده‌ است که از پارکینگ خارج می‌شود. این سیستم ساده به نظر می‌رسد اما شامل تعداد زیادی حسگر و سیگنال است.

به این ترتیب می‌توان بر بخش‌های مختلف خودرو که البته مهم‌ترین آنها تایر است، تسلط داشت. حتی برای تکنسین‌هایی که سال‌ها با آن‌ها سر و کار داشته‌اند نیز رسیدن به سطح آگاهی کامل از این سنسور اصلا آسان نیست، چراکه همه TPMSها عملکرد یکسانی ندارند. TPMS مستقیم ممکن است ساده‌ترین نوع آنها باشد، زیرا از سنسورهای فشار با باتری که در هر چرخ نصب شده‌اند برای سنجش فشار باد تایر استفاده می‌کند.

باوجود اینکه بیشتر خودروها از TPMS مستقیم استفاده می‌کنند اما برخی از یک سیستم غیرمستقیم سود می‌جویند. این سیستم‌ها برای مقایسه سرعت چرخش بین تایرها به سنسورهای سرعت چرخ متکی هستند.

فارغ از نوع تشخیص، در سایر بخش‌ها هم همه TPMS‌ها عملکرد یکسانی ندارند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید TPMS به اندازه کافی پیچیده نیست، دوباره به چنین شرایطی فکر کنید؛ زیرا تنها راه برای فراخوان و تحلیل اطلاعات حاصل از این سنسورها نیست.

سه نوع اصلی فراخوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که شامل خودکار، ثابت و OBD است.

مشتریان می‌توانند با رانندگی به مدت حدود 20دقیقه، بازآموزی خودکار را انجام دهند در حالی که بازآموزی ثابت با پارک بودن خودرو انجام می‌شود. بازآموزی OBD مستقیم‌ترین روش است.

تکنسین با استفاده از ابزار TPMS، مستقیما به پورت OBD خودرو متصل می‌شود و امکان بازآموزی سریع و کارآمد شناسه‌ها و موقعیت‌های حسگر فراهم می‌شود.

TPMS نه‌تنها در سلامت تایر نقش حیاتی دارد، بلکه برای تامین ایمنی راننده نیز بسیار مهم است.

با درک پیچیدگی‌های TPMS، شما تبدیل به آلفرد برای بتمن تایر خود می‌شوید و درست مانند اینکه شوالیه تاریکی به آلفرد نیاز دارد، تایرهای شما هم به تکنسینی نیاز دارند که آماده ارائه خدمات برای هر مشکلی در مورد نگهبان خاموش لاستیک‌ها باشد.

البته این موضوع فقط در مورد انطباق با سایر اجزا نیست بلکه در مورد تضمین ایمنی راننده‌ است که از پارکینگ خارج می‌شود. این سیستم ساده به نظر می‌رسد اما شامل تعداد زیادی حسگر و سیگنال است.

به این ترتیب می‌توان بر بخش‌های مختلف خودرو که البته مهم‌ترین آنها تایر است، تسلط داشت. حتی برای تکنسین‌هایی که سال‌ها با آن‌ها سر و کار داشته‌اند نیز رسیدن به سطح آگاهی کامل از این سنسور اصلا آسان نیست، چراکه همه TPMSها عملکرد یکسانی ندارند. TPMS مستقیم ممکن است ساده‌ترین نوع آنها باشد، زیرا از سنسورهای فشار با باتری که در هر چرخ نصب شده‌اند برای سنجش فشار باد تایر استفاده می‌کند.

باوجود اینکه بیشتر خودروها از TPMS مستقیم استفاده می‌کنند اما برخی از یک سیستم غیرمستقیم سود می‌جویند. این سیستم‌ها برای مقایسه سرعت چرخش بین تایرها به سنسورهای سرعت چرخ متکی هستند.

فارغ از نوع تشخیص، در سایر بخش‌ها هم همه TPMS‌ها عملکرد یکسانی ندارند؛ بنابراین اگر فکر می‌کنید TPMS به اندازه کافی پیچیده نیست، دوباره به چنین شرایطی فکر کنید؛ زیرا تنها راه برای فراخوان و تحلیل اطلاعات حاصل از این سنسورها نیست.

سه نوع اصلی فراخوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند که شامل خودکار، ثابت و OBD است.

مشتریان می‌توانند با رانندگی به مدت حدود 20دقیقه، بازآموزی خودکار را انجام دهند در حالی که بازآموزی ثابت با پارک بودن خودرو انجام می‌شود. بازآموزی OBD مستقیم‌ترین روش است.

تکنسین با استفاده از ابزار TPMS، مستقیما به پورت OBD خودرو متصل می‌شود و امکان بازآموزی سریع و کارآمد شناسه‌ها و موقعیت‌های حسگر فراهم می‌شود.

TPMS نه‌تنها در سلامت تایر نقش حیاتی دارد، بلکه برای تامین ایمنی راننده نیز بسیار مهم است.

با درک پیچیدگی‌های TPMS، شما تبدیل به آلفرد برای بتمن تایر خود می‌شوید و درست مانند اینکه شوالیه تاریکی به آلفرد نیاز دارد، تایرهای شما هم به تکنسینی نیاز دارند که آماده ارائه خدمات برای هر مشکلی در مورد نگهبان خاموش لاستیک‌ها باشد.

پست قبلی

رشد دسته‌جمعی نمادهای خودروساز و قطعه‌ساز

پست بعدی

«اوتلندر»؛ خوشنام در میان بلندقامتان

مربوطه پست ها

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»
خودرو

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.