دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

سوپراسپرت لامبورگینی چگونه محبوب شد؟

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۵ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

هوراکان اواخر سال ۲۰۱۸ فیس‌لیفت شد تا با چهره‌ای تهاجمی‌تر به‌بازار عرضه شود. این سوپراسپرت جسور ایتالیایی در نسخه‌های متعدد به‌بازار عرضه شده که در این مطلب نسخه Evo اسپایدر RWD این سوپراسپرت مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین بد نیست بدانید که هوراکان دیگر تولید نمی‌شود و آخرین مدل‌های این سوپراسپرت در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی از خط تولید لامبورگینی خارج شد.

هوراکان، تهاجمی‌تر از قبل!

هوراکان Evo اسپایدر RWD از نظر ظاهری کاملا تهاجمی و اسپرت است. خطوط تند و تیز روی بدنه با رینگ‌های ۲۰ اینچی برای جلو و ۲۱ اینچی برای عقب کاراکتر اسپرت و نافذی را برای این سوپراسپرت ایتالیایی فراهم می‌آورد. چراغ‌های باریک مثلثی‌شکل، LED W شکل در کاسه‌چراغ، خطوط تیز روی دماغه، زاویه خاص و متمایل به‌پایین پوزه و ورودی‌های هوا درون سپر، چهره کاملا تهاجمی به‌وجود آورده‌اند. چراغ‌های L شکل باریک با LED های Y شکل و حجم‌پردازی خاص در بخش عقب نیز نمای شیکی از یک سوپراسپرت را ارائه می‌دهد. همچنین اضافه شدن اگزوزهای کروی‌شکل در بخش زیرین چراغ‌های عقب و وجود یک دیفیوزر بزرگ و حالت پره‌ای در موتور، چاشنی اسپرت را در این خودرو دوچندان می‌کند.

کابین اسپرت

پس از نشستن پشت فرمان هوراکان Evo اسپایدر RWD با یک طراحی کاملا خاص مواجه می‌شویم.

در کابین این خودرو شاهد استفاده از طراحی مدرنی هستیم. یک کلاستر بزرگ ۱۲ اینچی کاملا دیجیتالی در مقابل راننده و یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی با زاویه خاصی در کنسول میانی قرار گرفته و فضای کاملا مدرنی را ایجاد می‌کنند.

طراحی صندلی‌های اسپرت، غربیلک‌فرمان اسپرت لامبورگینی، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دکمه استارت بزرگ قرمزرنگ (مشابه جت‌های جنگده‌) رانندگی با این سوپراسپرت را کاملا هیجان‌انگیز می‌کند. از مهم‌ترین امکانات هوراکان Evo اسپایدر RWD می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، تنظیم صندلی‌ها به صورت برقی و با حافظه، تنظیم اسپویلر فعال عقب، تغییر صدای اگزوز، تنظیم سیستم تعلیق، سیستم ترمز کنترل کشش، سیستم ترمز پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم ترمز دینامیکی و فرمان هیدروالکتریکی اشاره کرد.

همچنین امکان سفارش رینگ‌های فورج و سیستم ترمز سرامیکی نیز وجود دارد. جالب است بدانید که سقف خودرو پارچه‌ای بوده و برای عملکرد مکانیزم باز و بسته شدن آن ۱۷ ثانیه زمان نیاز است و تا سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت این امکان فراهم است.

موتوری که پرقدرت می‌تپد

موتور پرقدرت هوراکان Evo اسپایدر RWD با پیشرانه آئودی R۸ یکسان است. این موتور در حقیقت یک پیشرانه ۱۰ سیلندر با آرایش وی‌شکل به‌حجم ۵.۲ لیتری تنفس‌طبیعی است. هوراکان و آونتادور جزو محصولاتی هستند که تا به امروز از سیستم پرخوران توربوشارژ در آن‌ها استفاده نشده است.

بر این اساس موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری وی‌شکل هوراکان Evo اسپایدر می‌تواند حداکثر ۶۰۲ اسب‌بخار قدرت را در ۸ هزار آرپی‌ام (دور در دقیقه) و حداکثر ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۶۵۰۰ آرپی‌ام به‌ارمغان آورد. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته ISR دوکلاچه لامبورگینی به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

این خودرو ظرف ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و نهایت سرعت آن به ۳۲۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. قیمت پایه لامبورگینی هوراکان Evo اسپایدر RWD، ۲۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار است.

هوراکان اواخر سال ۲۰۱۸ فیس‌لیفت شد تا با چهره‌ای تهاجمی‌تر به‌بازار عرضه شود. این سوپراسپرت جسور ایتالیایی در نسخه‌های متعدد به‌بازار عرضه شده که در این مطلب نسخه Evo اسپایدر RWD این سوپراسپرت مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین بد نیست بدانید که هوراکان دیگر تولید نمی‌شود و آخرین مدل‌های این سوپراسپرت در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی از خط تولید لامبورگینی خارج شد.

هوراکان، تهاجمی‌تر از قبل!

هوراکان Evo اسپایدر RWD از نظر ظاهری کاملا تهاجمی و اسپرت است. خطوط تند و تیز روی بدنه با رینگ‌های ۲۰ اینچی برای جلو و ۲۱ اینچی برای عقب کاراکتر اسپرت و نافذی را برای این سوپراسپرت ایتالیایی فراهم می‌آورد. چراغ‌های باریک مثلثی‌شکل، LED W شکل در کاسه‌چراغ، خطوط تیز روی دماغه، زاویه خاص و متمایل به‌پایین پوزه و ورودی‌های هوا درون سپر، چهره کاملا تهاجمی به‌وجود آورده‌اند. چراغ‌های L شکل باریک با LED های Y شکل و حجم‌پردازی خاص در بخش عقب نیز نمای شیکی از یک سوپراسپرت را ارائه می‌دهد. همچنین اضافه شدن اگزوزهای کروی‌شکل در بخش زیرین چراغ‌های عقب و وجود یک دیفیوزر بزرگ و حالت پره‌ای در موتور، چاشنی اسپرت را در این خودرو دوچندان می‌کند.

کابین اسپرت

پس از نشستن پشت فرمان هوراکان Evo اسپایدر RWD با یک طراحی کاملا خاص مواجه می‌شویم.

در کابین این خودرو شاهد استفاده از طراحی مدرنی هستیم. یک کلاستر بزرگ ۱۲ اینچی کاملا دیجیتالی در مقابل راننده و یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی با زاویه خاصی در کنسول میانی قرار گرفته و فضای کاملا مدرنی را ایجاد می‌کنند.

طراحی صندلی‌های اسپرت، غربیلک‌فرمان اسپرت لامبورگینی، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دکمه استارت بزرگ قرمزرنگ (مشابه جت‌های جنگده‌) رانندگی با این سوپراسپرت را کاملا هیجان‌انگیز می‌کند. از مهم‌ترین امکانات هوراکان Evo اسپایدر RWD می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، تنظیم صندلی‌ها به صورت برقی و با حافظه، تنظیم اسپویلر فعال عقب، تغییر صدای اگزوز، تنظیم سیستم تعلیق، سیستم ترمز کنترل کشش، سیستم ترمز پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم ترمز دینامیکی و فرمان هیدروالکتریکی اشاره کرد.

همچنین امکان سفارش رینگ‌های فورج و سیستم ترمز سرامیکی نیز وجود دارد. جالب است بدانید که سقف خودرو پارچه‌ای بوده و برای عملکرد مکانیزم باز و بسته شدن آن ۱۷ ثانیه زمان نیاز است و تا سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت این امکان فراهم است.

موتوری که پرقدرت می‌تپد

موتور پرقدرت هوراکان Evo اسپایدر RWD با پیشرانه آئودی R۸ یکسان است. این موتور در حقیقت یک پیشرانه ۱۰ سیلندر با آرایش وی‌شکل به‌حجم ۵.۲ لیتری تنفس‌طبیعی است. هوراکان و آونتادور جزو محصولاتی هستند که تا به امروز از سیستم پرخوران توربوشارژ در آن‌ها استفاده نشده است.

بر این اساس موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری وی‌شکل هوراکان Evo اسپایدر می‌تواند حداکثر ۶۰۲ اسب‌بخار قدرت را در ۸ هزار آرپی‌ام (دور در دقیقه) و حداکثر ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۶۵۰۰ آرپی‌ام به‌ارمغان آورد. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته ISR دوکلاچه لامبورگینی به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

این خودرو ظرف ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و نهایت سرعت آن به ۳۲۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. قیمت پایه لامبورگینی هوراکان Evo اسپایدر RWD، ۲۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار است.

اخبارجدیدترین

«غریبه» ها در صف خرید سایپا

انتقال ارز کالاهای اساسی به واردات خودرو

عملکرد متفاوت تولیدکنندگان گریس در روسیه

هوراکان اواخر سال ۲۰۱۸ فیس‌لیفت شد تا با چهره‌ای تهاجمی‌تر به‌بازار عرضه شود. این سوپراسپرت جسور ایتالیایی در نسخه‌های متعدد به‌بازار عرضه شده که در این مطلب نسخه Evo اسپایدر RWD این سوپراسپرت مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین بد نیست بدانید که هوراکان دیگر تولید نمی‌شود و آخرین مدل‌های این سوپراسپرت در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی از خط تولید لامبورگینی خارج شد.

هوراکان، تهاجمی‌تر از قبل!

هوراکان Evo اسپایدر RWD از نظر ظاهری کاملا تهاجمی و اسپرت است. خطوط تند و تیز روی بدنه با رینگ‌های ۲۰ اینچی برای جلو و ۲۱ اینچی برای عقب کاراکتر اسپرت و نافذی را برای این سوپراسپرت ایتالیایی فراهم می‌آورد. چراغ‌های باریک مثلثی‌شکل، LED W شکل در کاسه‌چراغ، خطوط تیز روی دماغه، زاویه خاص و متمایل به‌پایین پوزه و ورودی‌های هوا درون سپر، چهره کاملا تهاجمی به‌وجود آورده‌اند. چراغ‌های L شکل باریک با LED های Y شکل و حجم‌پردازی خاص در بخش عقب نیز نمای شیکی از یک سوپراسپرت را ارائه می‌دهد. همچنین اضافه شدن اگزوزهای کروی‌شکل در بخش زیرین چراغ‌های عقب و وجود یک دیفیوزر بزرگ و حالت پره‌ای در موتور، چاشنی اسپرت را در این خودرو دوچندان می‌کند.

کابین اسپرت

پس از نشستن پشت فرمان هوراکان Evo اسپایدر RWD با یک طراحی کاملا خاص مواجه می‌شویم.

در کابین این خودرو شاهد استفاده از طراحی مدرنی هستیم. یک کلاستر بزرگ ۱۲ اینچی کاملا دیجیتالی در مقابل راننده و یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی با زاویه خاصی در کنسول میانی قرار گرفته و فضای کاملا مدرنی را ایجاد می‌کنند.

طراحی صندلی‌های اسپرت، غربیلک‌فرمان اسپرت لامبورگینی، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دکمه استارت بزرگ قرمزرنگ (مشابه جت‌های جنگده‌) رانندگی با این سوپراسپرت را کاملا هیجان‌انگیز می‌کند. از مهم‌ترین امکانات هوراکان Evo اسپایدر RWD می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، تنظیم صندلی‌ها به صورت برقی و با حافظه، تنظیم اسپویلر فعال عقب، تغییر صدای اگزوز، تنظیم سیستم تعلیق، سیستم ترمز کنترل کشش، سیستم ترمز پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم ترمز دینامیکی و فرمان هیدروالکتریکی اشاره کرد.

همچنین امکان سفارش رینگ‌های فورج و سیستم ترمز سرامیکی نیز وجود دارد. جالب است بدانید که سقف خودرو پارچه‌ای بوده و برای عملکرد مکانیزم باز و بسته شدن آن ۱۷ ثانیه زمان نیاز است و تا سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت این امکان فراهم است.

موتوری که پرقدرت می‌تپد

موتور پرقدرت هوراکان Evo اسپایدر RWD با پیشرانه آئودی R۸ یکسان است. این موتور در حقیقت یک پیشرانه ۱۰ سیلندر با آرایش وی‌شکل به‌حجم ۵.۲ لیتری تنفس‌طبیعی است. هوراکان و آونتادور جزو محصولاتی هستند که تا به امروز از سیستم پرخوران توربوشارژ در آن‌ها استفاده نشده است.

بر این اساس موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری وی‌شکل هوراکان Evo اسپایدر می‌تواند حداکثر ۶۰۲ اسب‌بخار قدرت را در ۸ هزار آرپی‌ام (دور در دقیقه) و حداکثر ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۶۵۰۰ آرپی‌ام به‌ارمغان آورد. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته ISR دوکلاچه لامبورگینی به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

این خودرو ظرف ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و نهایت سرعت آن به ۳۲۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. قیمت پایه لامبورگینی هوراکان Evo اسپایدر RWD، ۲۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار است.

هوراکان اواخر سال ۲۰۱۸ فیس‌لیفت شد تا با چهره‌ای تهاجمی‌تر به‌بازار عرضه شود. این سوپراسپرت جسور ایتالیایی در نسخه‌های متعدد به‌بازار عرضه شده که در این مطلب نسخه Evo اسپایدر RWD این سوپراسپرت مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین بد نیست بدانید که هوراکان دیگر تولید نمی‌شود و آخرین مدل‌های این سوپراسپرت در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی از خط تولید لامبورگینی خارج شد.

هوراکان، تهاجمی‌تر از قبل!

هوراکان Evo اسپایدر RWD از نظر ظاهری کاملا تهاجمی و اسپرت است. خطوط تند و تیز روی بدنه با رینگ‌های ۲۰ اینچی برای جلو و ۲۱ اینچی برای عقب کاراکتر اسپرت و نافذی را برای این سوپراسپرت ایتالیایی فراهم می‌آورد. چراغ‌های باریک مثلثی‌شکل، LED W شکل در کاسه‌چراغ، خطوط تیز روی دماغه، زاویه خاص و متمایل به‌پایین پوزه و ورودی‌های هوا درون سپر، چهره کاملا تهاجمی به‌وجود آورده‌اند. چراغ‌های L شکل باریک با LED های Y شکل و حجم‌پردازی خاص در بخش عقب نیز نمای شیکی از یک سوپراسپرت را ارائه می‌دهد. همچنین اضافه شدن اگزوزهای کروی‌شکل در بخش زیرین چراغ‌های عقب و وجود یک دیفیوزر بزرگ و حالت پره‌ای در موتور، چاشنی اسپرت را در این خودرو دوچندان می‌کند.

کابین اسپرت

پس از نشستن پشت فرمان هوراکان Evo اسپایدر RWD با یک طراحی کاملا خاص مواجه می‌شویم.

در کابین این خودرو شاهد استفاده از طراحی مدرنی هستیم. یک کلاستر بزرگ ۱۲ اینچی کاملا دیجیتالی در مقابل راننده و یک صفحه‌نمایشگر ۸.۴ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی با زاویه خاصی در کنسول میانی قرار گرفته و فضای کاملا مدرنی را ایجاد می‌کنند.

طراحی صندلی‌های اسپرت، غربیلک‌فرمان اسپرت لامبورگینی، دو پدال شیفتر بزرگ در پشت فرمان و دکمه استارت بزرگ قرمزرنگ (مشابه جت‌های جنگده‌) رانندگی با این سوپراسپرت را کاملا هیجان‌انگیز می‌کند. از مهم‌ترین امکانات هوراکان Evo اسپایدر RWD می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع دوگانه، تنظیم صندلی‌ها به صورت برقی و با حافظه، تنظیم اسپویلر فعال عقب، تغییر صدای اگزوز، تنظیم سیستم تعلیق، سیستم ترمز کنترل کشش، سیستم ترمز پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم ترمز دینامیکی و فرمان هیدروالکتریکی اشاره کرد.

همچنین امکان سفارش رینگ‌های فورج و سیستم ترمز سرامیکی نیز وجود دارد. جالب است بدانید که سقف خودرو پارچه‌ای بوده و برای عملکرد مکانیزم باز و بسته شدن آن ۱۷ ثانیه زمان نیاز است و تا سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت این امکان فراهم است.

موتوری که پرقدرت می‌تپد

موتور پرقدرت هوراکان Evo اسپایدر RWD با پیشرانه آئودی R۸ یکسان است. این موتور در حقیقت یک پیشرانه ۱۰ سیلندر با آرایش وی‌شکل به‌حجم ۵.۲ لیتری تنفس‌طبیعی است. هوراکان و آونتادور جزو محصولاتی هستند که تا به امروز از سیستم پرخوران توربوشارژ در آن‌ها استفاده نشده است.

بر این اساس موتور ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری وی‌شکل هوراکان Evo اسپایدر می‌تواند حداکثر ۶۰۲ اسب‌بخار قدرت را در ۸ هزار آرپی‌ام (دور در دقیقه) و حداکثر ۶۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در ۶۵۰۰ آرپی‌ام به‌ارمغان آورد. این قدرت و گشتاور به‌کمک گیربکس ۷ سرعته ISR دوکلاچه لامبورگینی به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

این خودرو ظرف ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست می‌یابد و نهایت سرعت آن به ۳۲۵ کیلومتر برساعت می‌رسد. قیمت پایه لامبورگینی هوراکان Evo اسپایدر RWD، ۲۲۹ هزار و ۴۲۸ دلار است.

پست قبلی

فرآیند واگذاری سهام چرخه ای گروه متوقف نشده و در انتظار اخذ مجوز مراجع قانونی است

پست بعدی

تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی

مربوطه پست ها

خودرو

«غریبه» ها در صف خرید سایپا

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

انتقال ارز کالاهای اساسی به واردات خودرو

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

عملکرد متفاوت تولیدکنندگان گریس در روسیه

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی
خودرو

تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
فرآیند واگذاری سهام چرخه ای گروه متوقف نشده و در انتظار اخذ مجوز مراجع قانونی است
خودرو

فرآیند واگذاری سهام چرخه ای گروه متوقف نشده و در انتظار اخذ مجوز مراجع قانونی است

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

وقتی رنو تانک می‌ساخت

۰۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بدون کارگران هیچ تحولی رخ نمی دهد
  • ترور “قاضی احسان باقری” در شیراز/ تروریست‌ها متواری شدند
  • پیام رئیس قوه قضاییه در پی ترور قاضی احسان باقری
  • بازداشت قاسمیان غیرقانونی است/صدور کیفرخواست مس رفسنجان
  • چگونه زندانی موبایل دارد/قیمت موبایل در زندان ۳۰برابر است!
  • پاسینیک
  • نهال گردو از رویال نهال
  • خرید سرور hp
  • تعمیر کامپیوتر در محل
  • خرید اکشن فیگور انیمه و بازی
  • هدایای تبلیغاتی
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • خرید قسطی ایفون 16
  • ویرایش مقاله
  • دارالترجمه به زبان عربی در تهران
  • نرم افزار کنترل تردد
  • تابلو لایت باکس
  • خرید سرور مجازی
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.