دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

سیاوش مفیدی: «۲۸۸۸» قصه‌ جنگ از دل عشق است

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۰ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سیاوش مفیدی در توضیح معنا و محتوای فیلم ۲۸۸۸، در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال گفت: عنوان این فیلم به صورت بیست و هشت، هشتاد و هشت خوانده می‌شود و در حقیقت عدد رسمی ۲۸۸۸ روز جنگ ایران و عراق است. 

وی ادامه داد: اگر به فیلموگرافی کیوان علی‌محمدی نگاه کنید اصولاً نگاهش متفاوت است؛ متفاوت این نیست که بگوییم این خوب است یا خوب نیست بلکه تفاوت دیدگاه است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: مقوله سینما برای کیوان علی‌محمدی جدی است و به‌دنبال سینمای قصه‌گوی رایج نیست همچنان که در فیلم‌های شبانه‌روز یا سینمای شهر قصه (که هنوز اکران نشده‌است) شکل روایت مواد متفاوت است.

در بیست و هشت، هشتاد و هشت ما با فیلم جنگی مواجه هستیم که در آن حتی یک گلوله یا یک سنگر جنگی نمی‌بینیم

وی ادامه داد: این فیلم در مورد قهرمانان نیروی هوایی است که واقعاً در این سال‌ها کمتر به رشادت‌های آنان پرداخته شده‌است و کمتر مردم‌ آن‌ها را می‌شناسند.

بازیگر مجموعه خنده بازار (شهاب عباسی، نوروز ۱۳۹۰) تصریح کرد: در این فیلم به فلایت کنترل‌ها پرداخته‌شده است؛ یعنی اتاق هایی که در آن عملیات هواپیماها را هدایت می‌کنند و کسانی که آسمان را رصد می‌کنند و هواپیماها را کنترل می‌کنند و تا چه اندازه شغل حساسی است، چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ و قهرمانان این فیلم کسانی هستند که شبانه‌روز در زمان جنگ ایران و عراق در این شغل فعالیت داشتند. به شخصه قبل‌از این‌که در این فیلم بازی کنم و فیلم‌نامه آن را بخوانم با چنین شغلی آشنا نبودم.

وی افزود: کیوان علی‌محمدی در ۲۸۸۸ یک داستان عاشقانه را در کنار قصه جنگ روایت می‌کند و ما این روایت را ورق ورق و برگ‌برگ می‌بینیم یعنی به‌یک‌باره از سال ۶۲ به‌سال ۶۸ می‌رویم. 

مفیدی گفت: اصولاً بینندگان با این شکل روایت آشنا نیستند و عادت کرده‌اند که قصه‌ای تک خطی را ببینند چرا که ما سال‌هاست آنان را به این فرم عادت داده‌ایم. 

این بازیگر تاکید کرد: قصه تک‌خطی این گونه است که اگر قرار است من الان در خانه، سپس در ماشین و بعد در کتابخانه باشم باید بلند شوم، راه بیفتم، در را باز کنم، سوار ماشین شوم و بعد در کتاب‌ها باشم؛ درحالی‌که می‌شود بازیگر با یک کات از خانه به کتابخانه منتقل شود یا به یک ماه بعد و این یعنی قدرت خلاقه فیلمساز.

وی افزود: متأسفانه سینمای ما سال‌هاست که در خود را به روی سینمای جهان بسته‌است و بسیار یک‌طرفه شده چنانچه اساسأ فیلم‌های خوب روز جهان را به مردم نشان نمی‌دهیم؛ مقصودم فیلم‌هایی است که قابل پخش هستند و با توجه به رعایت قوانین کشور امکان نمایش دارند.

 براین اساس ما مخاطب را محدود کرده‌ایم که ژانرهای مختلف را در سینمای کشور ما نمی‌بینند؛ به‌همین دلیل شاید برای ما تا حدودی این فیلم، نگاهی متفاوت دارد

وی تصریح کرد: به تفاوت نگاه‌ها احترام می‌گذرام ولی این که من نتوانم با چیزی ارتباط برقرار کنم دلیل بر ضعف آن موضوع نیست؛ شاید من نتوانم با یک نوع از موسیقی ارتباط برقرار کنم اما آیا این ضعف آن موسیقی است؟ خیر می‌تواند صرفاً سلیقه متفاوت یا عدم درک باشد. اگر بتوانیم نگاه‌های مختلف را درک کنیم شاید بتوانیم به تفاهم برسیم.

مفیدی اظهار داشت: به‌همین دلیل می‌گویم که ما به قصه‌های تک‌خطی و به نوعی از سینمای پرحرف عادت کرده‌ایم درصورتی‌که برخی از فیلم‌ها هستند که شاید در مجموع ۱۰ دیالوگ داشته و متکی بر تصاویر باشند.

بازیگر فیلم سینما شهر قصه (۱۳۹۷) یادآور شد: این که در سینمای ما ژانرهای مختلف حضور ندارند شاید دلیل این گاردی باشد که نسبت‌به فیلم‌هایی شبیه این فیلم وجود دارد؛ و این گارد شاید به دلیل همان عدم درک و دریافت از این نوع نگاه هاست.

وی افزود: فیلم کمدی را بسیار زیاد دوست دارم و از بازی در کمدی لذت می‌برم؛ بازی در فیلم‌های کمدی برای خودم بسیار جذاب است چون قدرت خلاقه من را به کار می‌اندازد اما به‌عنوان یک بازیگر علاقه بسیاری دارم که نقش‌های مختلف را تجربه کنم.

مفیدی با اشاره به عدم ساخت برنامه‌هایی مانند خنده بازار بیان کرد: سیاست‌های مدیران تلویزیون تغییر کرده و خط قرمزها بسیار زیاد و لایه‌ها تنگ‌تر شده‌است.

وی افزود: در حال بازی در یک سریال طنز برای تلویزیون هستیم و پس‌از سال‌هایی که کار طنز نکرده بودم می‌بینیم که بسیاری از چیزها عوض شده و بسیاری از مسائل دیگر نمی‌شود. 

سریالی برای نمایش خانگی به کارگردانی سعید عباسی در ژانر کودک و کمدی درحال کار دارم که همکاران بازیگر زیادی در آن بودند و روزهای آخر فیلم‌برداری آن است و به‌نظرم کار خوبی است

مفیدی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر مشغول بازی در سریالی برای تلویزیون بنام پلاک ۱۳ کار آرش معیریان هستم. 

سیاوش مفیدی در توضیح معنا و محتوای فیلم ۲۸۸۸، در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال گفت: عنوان این فیلم به صورت بیست و هشت، هشتاد و هشت خوانده می‌شود و در حقیقت عدد رسمی ۲۸۸۸ روز جنگ ایران و عراق است. 

وی ادامه داد: اگر به فیلموگرافی کیوان علی‌محمدی نگاه کنید اصولاً نگاهش متفاوت است؛ متفاوت این نیست که بگوییم این خوب است یا خوب نیست بلکه تفاوت دیدگاه است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: مقوله سینما برای کیوان علی‌محمدی جدی است و به‌دنبال سینمای قصه‌گوی رایج نیست همچنان که در فیلم‌های شبانه‌روز یا سینمای شهر قصه (که هنوز اکران نشده‌است) شکل روایت مواد متفاوت است.

در بیست و هشت، هشتاد و هشت ما با فیلم جنگی مواجه هستیم که در آن حتی یک گلوله یا یک سنگر جنگی نمی‌بینیم

وی ادامه داد: این فیلم در مورد قهرمانان نیروی هوایی است که واقعاً در این سال‌ها کمتر به رشادت‌های آنان پرداخته شده‌است و کمتر مردم‌ آن‌ها را می‌شناسند.

بازیگر مجموعه خنده بازار (شهاب عباسی، نوروز ۱۳۹۰) تصریح کرد: در این فیلم به فلایت کنترل‌ها پرداخته‌شده است؛ یعنی اتاق هایی که در آن عملیات هواپیماها را هدایت می‌کنند و کسانی که آسمان را رصد می‌کنند و هواپیماها را کنترل می‌کنند و تا چه اندازه شغل حساسی است، چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ و قهرمانان این فیلم کسانی هستند که شبانه‌روز در زمان جنگ ایران و عراق در این شغل فعالیت داشتند. به شخصه قبل‌از این‌که در این فیلم بازی کنم و فیلم‌نامه آن را بخوانم با چنین شغلی آشنا نبودم.

وی افزود: کیوان علی‌محمدی در ۲۸۸۸ یک داستان عاشقانه را در کنار قصه جنگ روایت می‌کند و ما این روایت را ورق ورق و برگ‌برگ می‌بینیم یعنی به‌یک‌باره از سال ۶۲ به‌سال ۶۸ می‌رویم. 

مفیدی گفت: اصولاً بینندگان با این شکل روایت آشنا نیستند و عادت کرده‌اند که قصه‌ای تک خطی را ببینند چرا که ما سال‌هاست آنان را به این فرم عادت داده‌ایم. 

این بازیگر تاکید کرد: قصه تک‌خطی این گونه است که اگر قرار است من الان در خانه، سپس در ماشین و بعد در کتابخانه باشم باید بلند شوم، راه بیفتم، در را باز کنم، سوار ماشین شوم و بعد در کتاب‌ها باشم؛ درحالی‌که می‌شود بازیگر با یک کات از خانه به کتابخانه منتقل شود یا به یک ماه بعد و این یعنی قدرت خلاقه فیلمساز.

وی افزود: متأسفانه سینمای ما سال‌هاست که در خود را به روی سینمای جهان بسته‌است و بسیار یک‌طرفه شده چنانچه اساسأ فیلم‌های خوب روز جهان را به مردم نشان نمی‌دهیم؛ مقصودم فیلم‌هایی است که قابل پخش هستند و با توجه به رعایت قوانین کشور امکان نمایش دارند.

 براین اساس ما مخاطب را محدود کرده‌ایم که ژانرهای مختلف را در سینمای کشور ما نمی‌بینند؛ به‌همین دلیل شاید برای ما تا حدودی این فیلم، نگاهی متفاوت دارد

وی تصریح کرد: به تفاوت نگاه‌ها احترام می‌گذرام ولی این که من نتوانم با چیزی ارتباط برقرار کنم دلیل بر ضعف آن موضوع نیست؛ شاید من نتوانم با یک نوع از موسیقی ارتباط برقرار کنم اما آیا این ضعف آن موسیقی است؟ خیر می‌تواند صرفاً سلیقه متفاوت یا عدم درک باشد. اگر بتوانیم نگاه‌های مختلف را درک کنیم شاید بتوانیم به تفاهم برسیم.

مفیدی اظهار داشت: به‌همین دلیل می‌گویم که ما به قصه‌های تک‌خطی و به نوعی از سینمای پرحرف عادت کرده‌ایم درصورتی‌که برخی از فیلم‌ها هستند که شاید در مجموع ۱۰ دیالوگ داشته و متکی بر تصاویر باشند.

بازیگر فیلم سینما شهر قصه (۱۳۹۷) یادآور شد: این که در سینمای ما ژانرهای مختلف حضور ندارند شاید دلیل این گاردی باشد که نسبت‌به فیلم‌هایی شبیه این فیلم وجود دارد؛ و این گارد شاید به دلیل همان عدم درک و دریافت از این نوع نگاه هاست.

وی افزود: فیلم کمدی را بسیار زیاد دوست دارم و از بازی در کمدی لذت می‌برم؛ بازی در فیلم‌های کمدی برای خودم بسیار جذاب است چون قدرت خلاقه من را به کار می‌اندازد اما به‌عنوان یک بازیگر علاقه بسیاری دارم که نقش‌های مختلف را تجربه کنم.

مفیدی با اشاره به عدم ساخت برنامه‌هایی مانند خنده بازار بیان کرد: سیاست‌های مدیران تلویزیون تغییر کرده و خط قرمزها بسیار زیاد و لایه‌ها تنگ‌تر شده‌است.

وی افزود: در حال بازی در یک سریال طنز برای تلویزیون هستیم و پس‌از سال‌هایی که کار طنز نکرده بودم می‌بینیم که بسیاری از چیزها عوض شده و بسیاری از مسائل دیگر نمی‌شود. 

سریالی برای نمایش خانگی به کارگردانی سعید عباسی در ژانر کودک و کمدی درحال کار دارم که همکاران بازیگر زیادی در آن بودند و روزهای آخر فیلم‌برداری آن است و به‌نظرم کار خوبی است

مفیدی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر مشغول بازی در سریالی برای تلویزیون بنام پلاک ۱۳ کار آرش معیریان هستم. 

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

سیاوش مفیدی در توضیح معنا و محتوای فیلم ۲۸۸۸، در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال گفت: عنوان این فیلم به صورت بیست و هشت، هشتاد و هشت خوانده می‌شود و در حقیقت عدد رسمی ۲۸۸۸ روز جنگ ایران و عراق است. 

وی ادامه داد: اگر به فیلموگرافی کیوان علی‌محمدی نگاه کنید اصولاً نگاهش متفاوت است؛ متفاوت این نیست که بگوییم این خوب است یا خوب نیست بلکه تفاوت دیدگاه است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: مقوله سینما برای کیوان علی‌محمدی جدی است و به‌دنبال سینمای قصه‌گوی رایج نیست همچنان که در فیلم‌های شبانه‌روز یا سینمای شهر قصه (که هنوز اکران نشده‌است) شکل روایت مواد متفاوت است.

در بیست و هشت، هشتاد و هشت ما با فیلم جنگی مواجه هستیم که در آن حتی یک گلوله یا یک سنگر جنگی نمی‌بینیم

وی ادامه داد: این فیلم در مورد قهرمانان نیروی هوایی است که واقعاً در این سال‌ها کمتر به رشادت‌های آنان پرداخته شده‌است و کمتر مردم‌ آن‌ها را می‌شناسند.

بازیگر مجموعه خنده بازار (شهاب عباسی، نوروز ۱۳۹۰) تصریح کرد: در این فیلم به فلایت کنترل‌ها پرداخته‌شده است؛ یعنی اتاق هایی که در آن عملیات هواپیماها را هدایت می‌کنند و کسانی که آسمان را رصد می‌کنند و هواپیماها را کنترل می‌کنند و تا چه اندازه شغل حساسی است، چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ و قهرمانان این فیلم کسانی هستند که شبانه‌روز در زمان جنگ ایران و عراق در این شغل فعالیت داشتند. به شخصه قبل‌از این‌که در این فیلم بازی کنم و فیلم‌نامه آن را بخوانم با چنین شغلی آشنا نبودم.

وی افزود: کیوان علی‌محمدی در ۲۸۸۸ یک داستان عاشقانه را در کنار قصه جنگ روایت می‌کند و ما این روایت را ورق ورق و برگ‌برگ می‌بینیم یعنی به‌یک‌باره از سال ۶۲ به‌سال ۶۸ می‌رویم. 

مفیدی گفت: اصولاً بینندگان با این شکل روایت آشنا نیستند و عادت کرده‌اند که قصه‌ای تک خطی را ببینند چرا که ما سال‌هاست آنان را به این فرم عادت داده‌ایم. 

این بازیگر تاکید کرد: قصه تک‌خطی این گونه است که اگر قرار است من الان در خانه، سپس در ماشین و بعد در کتابخانه باشم باید بلند شوم، راه بیفتم، در را باز کنم، سوار ماشین شوم و بعد در کتاب‌ها باشم؛ درحالی‌که می‌شود بازیگر با یک کات از خانه به کتابخانه منتقل شود یا به یک ماه بعد و این یعنی قدرت خلاقه فیلمساز.

وی افزود: متأسفانه سینمای ما سال‌هاست که در خود را به روی سینمای جهان بسته‌است و بسیار یک‌طرفه شده چنانچه اساسأ فیلم‌های خوب روز جهان را به مردم نشان نمی‌دهیم؛ مقصودم فیلم‌هایی است که قابل پخش هستند و با توجه به رعایت قوانین کشور امکان نمایش دارند.

 براین اساس ما مخاطب را محدود کرده‌ایم که ژانرهای مختلف را در سینمای کشور ما نمی‌بینند؛ به‌همین دلیل شاید برای ما تا حدودی این فیلم، نگاهی متفاوت دارد

وی تصریح کرد: به تفاوت نگاه‌ها احترام می‌گذرام ولی این که من نتوانم با چیزی ارتباط برقرار کنم دلیل بر ضعف آن موضوع نیست؛ شاید من نتوانم با یک نوع از موسیقی ارتباط برقرار کنم اما آیا این ضعف آن موسیقی است؟ خیر می‌تواند صرفاً سلیقه متفاوت یا عدم درک باشد. اگر بتوانیم نگاه‌های مختلف را درک کنیم شاید بتوانیم به تفاهم برسیم.

مفیدی اظهار داشت: به‌همین دلیل می‌گویم که ما به قصه‌های تک‌خطی و به نوعی از سینمای پرحرف عادت کرده‌ایم درصورتی‌که برخی از فیلم‌ها هستند که شاید در مجموع ۱۰ دیالوگ داشته و متکی بر تصاویر باشند.

بازیگر فیلم سینما شهر قصه (۱۳۹۷) یادآور شد: این که در سینمای ما ژانرهای مختلف حضور ندارند شاید دلیل این گاردی باشد که نسبت‌به فیلم‌هایی شبیه این فیلم وجود دارد؛ و این گارد شاید به دلیل همان عدم درک و دریافت از این نوع نگاه هاست.

وی افزود: فیلم کمدی را بسیار زیاد دوست دارم و از بازی در کمدی لذت می‌برم؛ بازی در فیلم‌های کمدی برای خودم بسیار جذاب است چون قدرت خلاقه من را به کار می‌اندازد اما به‌عنوان یک بازیگر علاقه بسیاری دارم که نقش‌های مختلف را تجربه کنم.

مفیدی با اشاره به عدم ساخت برنامه‌هایی مانند خنده بازار بیان کرد: سیاست‌های مدیران تلویزیون تغییر کرده و خط قرمزها بسیار زیاد و لایه‌ها تنگ‌تر شده‌است.

وی افزود: در حال بازی در یک سریال طنز برای تلویزیون هستیم و پس‌از سال‌هایی که کار طنز نکرده بودم می‌بینیم که بسیاری از چیزها عوض شده و بسیاری از مسائل دیگر نمی‌شود. 

سریالی برای نمایش خانگی به کارگردانی سعید عباسی در ژانر کودک و کمدی درحال کار دارم که همکاران بازیگر زیادی در آن بودند و روزهای آخر فیلم‌برداری آن است و به‌نظرم کار خوبی است

مفیدی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر مشغول بازی در سریالی برای تلویزیون بنام پلاک ۱۳ کار آرش معیریان هستم. 

سیاوش مفیدی در توضیح معنا و محتوای فیلم ۲۸۸۸، در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال گفت: عنوان این فیلم به صورت بیست و هشت، هشتاد و هشت خوانده می‌شود و در حقیقت عدد رسمی ۲۸۸۸ روز جنگ ایران و عراق است. 

وی ادامه داد: اگر به فیلموگرافی کیوان علی‌محمدی نگاه کنید اصولاً نگاهش متفاوت است؛ متفاوت این نیست که بگوییم این خوب است یا خوب نیست بلکه تفاوت دیدگاه است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: مقوله سینما برای کیوان علی‌محمدی جدی است و به‌دنبال سینمای قصه‌گوی رایج نیست همچنان که در فیلم‌های شبانه‌روز یا سینمای شهر قصه (که هنوز اکران نشده‌است) شکل روایت مواد متفاوت است.

در بیست و هشت، هشتاد و هشت ما با فیلم جنگی مواجه هستیم که در آن حتی یک گلوله یا یک سنگر جنگی نمی‌بینیم

وی ادامه داد: این فیلم در مورد قهرمانان نیروی هوایی است که واقعاً در این سال‌ها کمتر به رشادت‌های آنان پرداخته شده‌است و کمتر مردم‌ آن‌ها را می‌شناسند.

بازیگر مجموعه خنده بازار (شهاب عباسی، نوروز ۱۳۹۰) تصریح کرد: در این فیلم به فلایت کنترل‌ها پرداخته‌شده است؛ یعنی اتاق هایی که در آن عملیات هواپیماها را هدایت می‌کنند و کسانی که آسمان را رصد می‌کنند و هواپیماها را کنترل می‌کنند و تا چه اندازه شغل حساسی است، چه در زمان صلح و چه در زمان جنگ و قهرمانان این فیلم کسانی هستند که شبانه‌روز در زمان جنگ ایران و عراق در این شغل فعالیت داشتند. به شخصه قبل‌از این‌که در این فیلم بازی کنم و فیلم‌نامه آن را بخوانم با چنین شغلی آشنا نبودم.

وی افزود: کیوان علی‌محمدی در ۲۸۸۸ یک داستان عاشقانه را در کنار قصه جنگ روایت می‌کند و ما این روایت را ورق ورق و برگ‌برگ می‌بینیم یعنی به‌یک‌باره از سال ۶۲ به‌سال ۶۸ می‌رویم. 

مفیدی گفت: اصولاً بینندگان با این شکل روایت آشنا نیستند و عادت کرده‌اند که قصه‌ای تک خطی را ببینند چرا که ما سال‌هاست آنان را به این فرم عادت داده‌ایم. 

این بازیگر تاکید کرد: قصه تک‌خطی این گونه است که اگر قرار است من الان در خانه، سپس در ماشین و بعد در کتابخانه باشم باید بلند شوم، راه بیفتم، در را باز کنم، سوار ماشین شوم و بعد در کتاب‌ها باشم؛ درحالی‌که می‌شود بازیگر با یک کات از خانه به کتابخانه منتقل شود یا به یک ماه بعد و این یعنی قدرت خلاقه فیلمساز.

وی افزود: متأسفانه سینمای ما سال‌هاست که در خود را به روی سینمای جهان بسته‌است و بسیار یک‌طرفه شده چنانچه اساسأ فیلم‌های خوب روز جهان را به مردم نشان نمی‌دهیم؛ مقصودم فیلم‌هایی است که قابل پخش هستند و با توجه به رعایت قوانین کشور امکان نمایش دارند.

 براین اساس ما مخاطب را محدود کرده‌ایم که ژانرهای مختلف را در سینمای کشور ما نمی‌بینند؛ به‌همین دلیل شاید برای ما تا حدودی این فیلم، نگاهی متفاوت دارد

وی تصریح کرد: به تفاوت نگاه‌ها احترام می‌گذرام ولی این که من نتوانم با چیزی ارتباط برقرار کنم دلیل بر ضعف آن موضوع نیست؛ شاید من نتوانم با یک نوع از موسیقی ارتباط برقرار کنم اما آیا این ضعف آن موسیقی است؟ خیر می‌تواند صرفاً سلیقه متفاوت یا عدم درک باشد. اگر بتوانیم نگاه‌های مختلف را درک کنیم شاید بتوانیم به تفاهم برسیم.

مفیدی اظهار داشت: به‌همین دلیل می‌گویم که ما به قصه‌های تک‌خطی و به نوعی از سینمای پرحرف عادت کرده‌ایم درصورتی‌که برخی از فیلم‌ها هستند که شاید در مجموع ۱۰ دیالوگ داشته و متکی بر تصاویر باشند.

بازیگر فیلم سینما شهر قصه (۱۳۹۷) یادآور شد: این که در سینمای ما ژانرهای مختلف حضور ندارند شاید دلیل این گاردی باشد که نسبت‌به فیلم‌هایی شبیه این فیلم وجود دارد؛ و این گارد شاید به دلیل همان عدم درک و دریافت از این نوع نگاه هاست.

وی افزود: فیلم کمدی را بسیار زیاد دوست دارم و از بازی در کمدی لذت می‌برم؛ بازی در فیلم‌های کمدی برای خودم بسیار جذاب است چون قدرت خلاقه من را به کار می‌اندازد اما به‌عنوان یک بازیگر علاقه بسیاری دارم که نقش‌های مختلف را تجربه کنم.

مفیدی با اشاره به عدم ساخت برنامه‌هایی مانند خنده بازار بیان کرد: سیاست‌های مدیران تلویزیون تغییر کرده و خط قرمزها بسیار زیاد و لایه‌ها تنگ‌تر شده‌است.

وی افزود: در حال بازی در یک سریال طنز برای تلویزیون هستیم و پس‌از سال‌هایی که کار طنز نکرده بودم می‌بینیم که بسیاری از چیزها عوض شده و بسیاری از مسائل دیگر نمی‌شود. 

سریالی برای نمایش خانگی به کارگردانی سعید عباسی در ژانر کودک و کمدی درحال کار دارم که همکاران بازیگر زیادی در آن بودند و روزهای آخر فیلم‌برداری آن است و به‌نظرم کار خوبی است

مفیدی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر مشغول بازی در سریالی برای تلویزیون بنام پلاک ۱۳ کار آرش معیریان هستم. 

برچسب ها: چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجردفاع مقدس
پست قبلی

داورزنی در نشست هیأت رئیسه چه گفت؟

پست بعدی

پنج پروژه عمرانی و خدماتی در رباط‌کریم و نصیرشهر افتتاح شد

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.