دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

شاکری: فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۵ بهمن ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
شاکری: فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز مجلس پذیرفت که مدیریت ایران خودرو و سایپا ایراد داشته و تاکید کرد که دولت به زودی سهام خود را در این دو شرکت خودروسازی به فروش می رساند.

اقبال شاکری در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، با اشاره به بررسی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در جلسه نظارتی امروز مجلس سوال دو تن از نمایندگان از وزیر صمت در ارتباط با صنعت خودروسازی کشور مورد بررسی قرار گرفت. سوال کنندگان از وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی گلایه مند بوده و به دنبال راهکارهای وزارت صمت برای بهبود کیفیت خودروها هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این سوالات قبل از طرح در صحن مجلس در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما نمایندگان در آن جلسه از توضیحات وزیر قانع نشده و آن را جهت رسیدگی به صحن مجلس ارجاع داده بودند. سوال کنندگان محترم دولتی اداره شدن دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا را علی رغم سهام اندک دولت، علت اصلی مشکلات این دو خودروسازی کشور دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با تعیین مدیران رانتی و سفارشی در این دو خودروسازی باعث کاهش کیفیت خودروهای داخلی شده است. هر سال که از تولید خودروها می گذرد کیفیت آنان پایین‌تر می آید. نمایندگان سوال کننده علت را مدیریت ناکارآمد این دو خودروسازی تلقی کردند. مالکیت و مدیریت صنعت خودرو یکی از دلایل بروز مشکلات فعلی در این صنعت است. حتی آمار فوتی ها در تصادفات جاده ای در ایران نسبت به کشورهای دیگر خیلی بالاتر است و دلیل اصلی آن هم کیفیت پایین خودروها است.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت با توضیحات وزیر نمایندگان به وزارت صمت فرصت دادند تا ظرف دو هفته برنامه های خود را برای بالابردن کیفیت خودرو اعلام کند و رای گیری در صحن صورت نگرفت. فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد. همچنین وزیر صمت در این جلسه اعلام کرد که مجمع عمومی ایران خودرو در سال ۹۹ برگزار شده و همه چی بر اساس قانون پیش رفته است و تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال اعتبار دارد و هیات مدیره منتخب تا آن دوره برقرار هستند.

وی افزود: در خصوص سایپا نیز در اردیبهشت ۱۴۰۰ مجمع آن برگزار شده و هیات مدیره را مجمع به صورت قانونی انتخاب کرده و سه نفر سهم دولت در هیات مدیره سایپا هستند. وزیر تاکید داشت که مجمع عمومی هر دو خودروساز طبق قانون برگزار شده و مشکل قانونی ندارد. ولی به هر صورت مدیریت دولتی بر این دو خودروسازی حاکم است. وزیر اعلام کرد برای برداشت این بار از روی دوش دولت، دولت بنا دارد سهام خودش را در ایران خودرو و سایپا به صورت بلوکی در بورس بفروشد و کلا این دو خودروسازها خصوصی شوند و دولت در آن سهمی نداشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد نظارت کلان و مطالبه گر بر این دو خودروساز لازم است. وزیر ضمن قبول اینکه مدیریت این دو خودروساز ایراد دارد تاکید کرد که برای رفع این مشکل واگذاری سهم دولت در این دو خودروسازی انجام خواهد شد.
انتهای پیام

شاکری: فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز مجلس پذیرفت که مدیریت ایران خودرو و سایپا ایراد داشته و تاکید کرد که دولت به زودی سهام خود را در این دو شرکت خودروسازی به فروش می رساند.

اقبال شاکری در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، با اشاره به بررسی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در جلسه نظارتی امروز مجلس سوال دو تن از نمایندگان از وزیر صمت در ارتباط با صنعت خودروسازی کشور مورد بررسی قرار گرفت. سوال کنندگان از وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی گلایه مند بوده و به دنبال راهکارهای وزارت صمت برای بهبود کیفیت خودروها هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این سوالات قبل از طرح در صحن مجلس در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما نمایندگان در آن جلسه از توضیحات وزیر قانع نشده و آن را جهت رسیدگی به صحن مجلس ارجاع داده بودند. سوال کنندگان محترم دولتی اداره شدن دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا را علی رغم سهام اندک دولت، علت اصلی مشکلات این دو خودروسازی کشور دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با تعیین مدیران رانتی و سفارشی در این دو خودروسازی باعث کاهش کیفیت خودروهای داخلی شده است. هر سال که از تولید خودروها می گذرد کیفیت آنان پایین‌تر می آید. نمایندگان سوال کننده علت را مدیریت ناکارآمد این دو خودروسازی تلقی کردند. مالکیت و مدیریت صنعت خودرو یکی از دلایل بروز مشکلات فعلی در این صنعت است. حتی آمار فوتی ها در تصادفات جاده ای در ایران نسبت به کشورهای دیگر خیلی بالاتر است و دلیل اصلی آن هم کیفیت پایین خودروها است.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت با توضیحات وزیر نمایندگان به وزارت صمت فرصت دادند تا ظرف دو هفته برنامه های خود را برای بالابردن کیفیت خودرو اعلام کند و رای گیری در صحن صورت نگرفت. فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد. همچنین وزیر صمت در این جلسه اعلام کرد که مجمع عمومی ایران خودرو در سال ۹۹ برگزار شده و همه چی بر اساس قانون پیش رفته است و تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال اعتبار دارد و هیات مدیره منتخب تا آن دوره برقرار هستند.

وی افزود: در خصوص سایپا نیز در اردیبهشت ۱۴۰۰ مجمع آن برگزار شده و هیات مدیره را مجمع به صورت قانونی انتخاب کرده و سه نفر سهم دولت در هیات مدیره سایپا هستند. وزیر تاکید داشت که مجمع عمومی هر دو خودروساز طبق قانون برگزار شده و مشکل قانونی ندارد. ولی به هر صورت مدیریت دولتی بر این دو خودروسازی حاکم است. وزیر اعلام کرد برای برداشت این بار از روی دوش دولت، دولت بنا دارد سهام خودش را در ایران خودرو و سایپا به صورت بلوکی در بورس بفروشد و کلا این دو خودروسازها خصوصی شوند و دولت در آن سهمی نداشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد نظارت کلان و مطالبه گر بر این دو خودروساز لازم است. وزیر ضمن قبول اینکه مدیریت این دو خودروساز ایراد دارد تاکید کرد که برای رفع این مشکل واگذاری سهم دولت در این دو خودروسازی انجام خواهد شد.
انتهای پیام

اخبارجدیدترین

بازار لوازم خانگی از رونق افتاد

قیمت سیمان امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ / ادامه رکود در بازار سیمان

عملکرد فولاد مبارکه زیر ذره‌بین آمار/ ثبات فروش داخل و جهش صادراتی

شاکری: فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز مجلس پذیرفت که مدیریت ایران خودرو و سایپا ایراد داشته و تاکید کرد که دولت به زودی سهام خود را در این دو شرکت خودروسازی به فروش می رساند.

اقبال شاکری در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، با اشاره به بررسی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در جلسه نظارتی امروز مجلس سوال دو تن از نمایندگان از وزیر صمت در ارتباط با صنعت خودروسازی کشور مورد بررسی قرار گرفت. سوال کنندگان از وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی گلایه مند بوده و به دنبال راهکارهای وزارت صمت برای بهبود کیفیت خودروها هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این سوالات قبل از طرح در صحن مجلس در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما نمایندگان در آن جلسه از توضیحات وزیر قانع نشده و آن را جهت رسیدگی به صحن مجلس ارجاع داده بودند. سوال کنندگان محترم دولتی اداره شدن دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا را علی رغم سهام اندک دولت، علت اصلی مشکلات این دو خودروسازی کشور دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با تعیین مدیران رانتی و سفارشی در این دو خودروسازی باعث کاهش کیفیت خودروهای داخلی شده است. هر سال که از تولید خودروها می گذرد کیفیت آنان پایین‌تر می آید. نمایندگان سوال کننده علت را مدیریت ناکارآمد این دو خودروسازی تلقی کردند. مالکیت و مدیریت صنعت خودرو یکی از دلایل بروز مشکلات فعلی در این صنعت است. حتی آمار فوتی ها در تصادفات جاده ای در ایران نسبت به کشورهای دیگر خیلی بالاتر است و دلیل اصلی آن هم کیفیت پایین خودروها است.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت با توضیحات وزیر نمایندگان به وزارت صمت فرصت دادند تا ظرف دو هفته برنامه های خود را برای بالابردن کیفیت خودرو اعلام کند و رای گیری در صحن صورت نگرفت. فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد. همچنین وزیر صمت در این جلسه اعلام کرد که مجمع عمومی ایران خودرو در سال ۹۹ برگزار شده و همه چی بر اساس قانون پیش رفته است و تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال اعتبار دارد و هیات مدیره منتخب تا آن دوره برقرار هستند.

وی افزود: در خصوص سایپا نیز در اردیبهشت ۱۴۰۰ مجمع آن برگزار شده و هیات مدیره را مجمع به صورت قانونی انتخاب کرده و سه نفر سهم دولت در هیات مدیره سایپا هستند. وزیر تاکید داشت که مجمع عمومی هر دو خودروساز طبق قانون برگزار شده و مشکل قانونی ندارد. ولی به هر صورت مدیریت دولتی بر این دو خودروسازی حاکم است. وزیر اعلام کرد برای برداشت این بار از روی دوش دولت، دولت بنا دارد سهام خودش را در ایران خودرو و سایپا به صورت بلوکی در بورس بفروشد و کلا این دو خودروسازها خصوصی شوند و دولت در آن سهمی نداشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد نظارت کلان و مطالبه گر بر این دو خودروساز لازم است. وزیر ضمن قبول اینکه مدیریت این دو خودروساز ایراد دارد تاکید کرد که برای رفع این مشکل واگذاری سهم دولت در این دو خودروسازی انجام خواهد شد.
انتهای پیام

شاکری: فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز مجلس پذیرفت که مدیریت ایران خودرو و سایپا ایراد داشته و تاکید کرد که دولت به زودی سهام خود را در این دو شرکت خودروسازی به فروش می رساند.

اقبال شاکری در گفت و گو با دانشجو اینترنشنال، با اشاره به بررسی برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارتقای کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: در جلسه نظارتی امروز مجلس سوال دو تن از نمایندگان از وزیر صمت در ارتباط با صنعت خودروسازی کشور مورد بررسی قرار گرفت. سوال کنندگان از وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی گلایه مند بوده و به دنبال راهکارهای وزارت صمت برای بهبود کیفیت خودروها هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: این سوالات قبل از طرح در صحن مجلس در کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود اما نمایندگان در آن جلسه از توضیحات وزیر قانع نشده و آن را جهت رسیدگی به صحن مجلس ارجاع داده بودند. سوال کنندگان محترم دولتی اداره شدن دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا را علی رغم سهام اندک دولت، علت اصلی مشکلات این دو خودروسازی کشور دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با تعیین مدیران رانتی و سفارشی در این دو خودروسازی باعث کاهش کیفیت خودروهای داخلی شده است. هر سال که از تولید خودروها می گذرد کیفیت آنان پایین‌تر می آید. نمایندگان سوال کننده علت را مدیریت ناکارآمد این دو خودروسازی تلقی کردند. مالکیت و مدیریت صنعت خودرو یکی از دلایل بروز مشکلات فعلی در این صنعت است. حتی آمار فوتی ها در تصادفات جاده ای در ایران نسبت به کشورهای دیگر خیلی بالاتر است و دلیل اصلی آن هم کیفیت پایین خودروها است.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت با توضیحات وزیر نمایندگان به وزارت صمت فرصت دادند تا ظرف دو هفته برنامه های خود را برای بالابردن کیفیت خودرو اعلام کند و رای گیری در صحن صورت نگرفت. فضای عمومی مجلس از صنعت خودروسازی کشور رضایت ندارد. همچنین وزیر صمت در این جلسه اعلام کرد که مجمع عمومی ایران خودرو در سال ۹۹ برگزار شده و همه چی بر اساس قانون پیش رفته است و تا مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به مدت دو سال اعتبار دارد و هیات مدیره منتخب تا آن دوره برقرار هستند.

وی افزود: در خصوص سایپا نیز در اردیبهشت ۱۴۰۰ مجمع آن برگزار شده و هیات مدیره را مجمع به صورت قانونی انتخاب کرده و سه نفر سهم دولت در هیات مدیره سایپا هستند. وزیر تاکید داشت که مجمع عمومی هر دو خودروساز طبق قانون برگزار شده و مشکل قانونی ندارد. ولی به هر صورت مدیریت دولتی بر این دو خودروسازی حاکم است. وزیر اعلام کرد برای برداشت این بار از روی دوش دولت، دولت بنا دارد سهام خودش را در ایران خودرو و سایپا به صورت بلوکی در بورس بفروشد و کلا این دو خودروسازها خصوصی شوند و دولت در آن سهمی نداشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد نظارت کلان و مطالبه گر بر این دو خودروساز لازم است. وزیر ضمن قبول اینکه مدیریت این دو خودروساز ایراد دارد تاکید کرد که برای رفع این مشکل واگذاری سهم دولت در این دو خودروسازی انجام خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها: وزير صنعت، معدن و تجارت
پست قبلی

۱۸ میلیارد دلار صادرات محصولات پایین دست نفتی در سال جاری

پست بعدی

انعقاد ۲۰ تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاههای روسیه

مربوطه پست ها

بازار لوازم خانگی از رونق افتاد
صنعت و تجارت

بازار لوازم خانگی از رونق افتاد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
قیمت سیمان امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ / ادامه رکود در بازار سیمان
صنعت و تجارت

قیمت سیمان امروز ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ / ادامه رکود در بازار سیمان

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
عملكرد فولاد مباركه زیر ذره‌بین آمار/ ثبات فروش داخل و جهش صادراتی
صنعت و تجارت

عملکرد فولاد مبارکه زیر ذره‌بین آمار/ ثبات فروش داخل و جهش صادراتی

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
استراتژی تقسیم سود بزرگان فولاد جهان و تحلیل وضعیت نقدینگی فولاد مباركه
صنعت و تجارت

استراتژی تقسیم سود بزرگان فولاد جهان و تحلیل وضعیت نقدینگی فولاد مبارکه

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
تأثیر عدم تناسب رشد قیمت محصول نهایی با هزینه‌های انرژی بر حاشیه سود شركت‌ها
صنعت و تجارت

تأثیر عدم تناسب رشد قیمت محصول نهایی با هزینه‌های انرژی بر حاشیه سود شرکت‌ها

۱۳ مرداد ۱۴۰۴
قیمت انواع موبایل امروز دوشنبه ۱۳ مرداد/ جدول کامل قیمت گوشی‌های هوشمند بازار امروز
صنعت و تجارت

قیمت انواع موبایل امروز دوشنبه ۱۳ مرداد/ جدول کامل قیمت گوشی‌های هوشمند بازار امروز

۱۳ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • فرمانده انتظامی چالوس: ۱۴۳۹ نفر از اتباع غیرمجاز ردمرز شدند
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.