دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی پزشکی، سلامت، بهداشت ورزش

شرکت تجهیز مدعی جدید درآمد تبلیغات محیطی

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۹ آذر ۱۴۰۰
در ورزش
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
3
23
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، برخلاف سال های گذشته گویا استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی مستقیم از تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود کمر همت بستند؛ اتفاقی که باعث تنش بین این باشگاهها و سازمان لیگ شده است. روز گذشته و در حالی که قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 آغاز شود، به خاطر اختلاف به وجود آمده میان مدیران پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ، بازی با تاخیر 30 دقیقه ای سوت خورد. 

در این میان اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می کند، بند جالبی در قرارداد با باشگاههای سرخابی قرار داده که بر اساس آن با پخش تبلیغات از تلویزیون در هر بازی، یک میلیارد تومان به اجاره بهای ورزشگاه آزادی اضافه می شود! 

برای رفع شدن برخی ابهامات در خصوص تبلیغات محیطی با محب خدایی، معاون امور مشارکت ها و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همکلام شدیم. 

* مگر در سال های گذشته هم شرکت توسعه از محل درآمد تبلیغات محیطی سهمی داشته؟
در سال 98 طبق کارشناسی های انجام شده، دو قیمت برای اجاره ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است؛ یکی زمین با تبلیغات و دومی زمین بدون تبلیغات. ما که در سال های گذشته حضور نداشتیم، اما قانونا باید سهم شرکت توسعه هم پرداخت می شده، اما این کار به دلایلی صورت نگرفته است. 

*‌ کاری به این کارشناسی نداریم، اما مگر گذاشتن تبلیغات در کنار زمین آسیبی به ورزشگاه می زند که باشگاهها باید یک میلیارد بیشتر به خاطر تبلیغات به شرکت توسعه پرداخت کنند؟
در تمام دنیا روال همینطور است. ما به باشگاهها این موضوع را اعلام کردیم و استقلال و پرسپولیس هم با ما به توافق رسیدند. 

* استقلال سهم شرکت توسعه را در بازی قبلی پرداخت کرد؟
بله. استقلال 10 میلیارد از تبلیغات محیطی بازی قبلی خود درآمد داشت که یک میلیارد و 239 میلیون را به شرکت توسعه پرداخت کرد و 30 درصد هم به سازمان لیگ داد. با این شرایط استقلال از همان یک بازی 6 میلیارد درآمد داشته؛ در حالی که در سال های گذشته در طول یک فصل 6، 7 میلیارد به استقلال پرداخت شده است. 

* ماجرای تاخیر در شروع بازی پرسپولیس چه بود؟
پرسپولیسی ها هم با ما توافق کردند و در بازی اول گفتند به صورت اعتباری اجازه دهید ما بازی را برگزار کنیم و بعد از آن سهم شرکت توسعه را پرداخت می کنیم، اما نمی دانم برای بازی دوم چه اتفاقی بین پرسپولیس و سازمان لیگ رخ داد که آقای صدری با ما تماس گرفت و گفت ما ورزشگاه را بدون تبلیغات می خواهیم. این مسئولان سازمان لیگ بودند که جلوی شروع بازی را گرفتند وگرنه بازیکنان آماده شروع مسابقه بودند.

* پرسپولیسی ها راضی به پرداخت یک میلیارد و 239 میلیون به شرکت توسعه هستند؟
بله. آن ها هم این را پذیرفتند. اتفاقا امروز آقای صدری دفتر ما بود و حساب و کتاب ها را انجام دادیم. 

* اما به نظر می رسد سازمان لیگ همچنان مخالف این اتفاقات است؟
ما کاری به سازمان لیگ نداریم. طرف ما باشگاهها هستند. شما نگاه کنید سال قبل قرارداد تبلیغات محیطی 200 میلیارد تومان برای 240 بازی بوده است، اما الان فقط استقلال و پرسپولیس برای 30 بازی خانگی خود روی همدیگر حدود 300 میلیارد تومان درآمدزایی دارند. سایر تیم ها هم حداقل 100 میلیارد تومان می توانند درآمد کسب کنند. پس درآمد لیگ برتر از تبلیغات محیطی 400 میلیارد تومان است، نه 200 میلیارد تومان. طبق قانون 20 درصد این پول باید در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد، اما الان استقلال و پرسپولیس گفته اند ما 30 درصد به سازمان لیگ می دهیم. پس دیگر چرا سازمان لیگ باید اعتراض داشته باشد؟ 

* اما سوال اصلی اینجاست درآمدی که شرکت توسعه از بازی های استقلال و پرسپولیس خواهد داشت، کجا هزینه می شود؟
شرکت توسعه یک شرکت درآمد و هزینه است. ما فقط برای بازسازی اساسی ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه 580 میلیارد تومانی داریم که نه با بودجه عمرانی دولتی قابل پرداخت است و نه با درآمدهای عادی. باید شرایطی فراهم شود تا اماکن ورزشی به بهترین شکل در اختیار ورزشکاران قرار بگیرند.

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، برخلاف سال های گذشته گویا استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی مستقیم از تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود کمر همت بستند؛ اتفاقی که باعث تنش بین این باشگاهها و سازمان لیگ شده است. روز گذشته و در حالی که قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 آغاز شود، به خاطر اختلاف به وجود آمده میان مدیران پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ، بازی با تاخیر 30 دقیقه ای سوت خورد. 

در این میان اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می کند، بند جالبی در قرارداد با باشگاههای سرخابی قرار داده که بر اساس آن با پخش تبلیغات از تلویزیون در هر بازی، یک میلیارد تومان به اجاره بهای ورزشگاه آزادی اضافه می شود! 

برای رفع شدن برخی ابهامات در خصوص تبلیغات محیطی با محب خدایی، معاون امور مشارکت ها و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همکلام شدیم. 

* مگر در سال های گذشته هم شرکت توسعه از محل درآمد تبلیغات محیطی سهمی داشته؟
در سال 98 طبق کارشناسی های انجام شده، دو قیمت برای اجاره ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است؛ یکی زمین با تبلیغات و دومی زمین بدون تبلیغات. ما که در سال های گذشته حضور نداشتیم، اما قانونا باید سهم شرکت توسعه هم پرداخت می شده، اما این کار به دلایلی صورت نگرفته است. 

*‌ کاری به این کارشناسی نداریم، اما مگر گذاشتن تبلیغات در کنار زمین آسیبی به ورزشگاه می زند که باشگاهها باید یک میلیارد بیشتر به خاطر تبلیغات به شرکت توسعه پرداخت کنند؟
در تمام دنیا روال همینطور است. ما به باشگاهها این موضوع را اعلام کردیم و استقلال و پرسپولیس هم با ما به توافق رسیدند. 

* استقلال سهم شرکت توسعه را در بازی قبلی پرداخت کرد؟
بله. استقلال 10 میلیارد از تبلیغات محیطی بازی قبلی خود درآمد داشت که یک میلیارد و 239 میلیون را به شرکت توسعه پرداخت کرد و 30 درصد هم به سازمان لیگ داد. با این شرایط استقلال از همان یک بازی 6 میلیارد درآمد داشته؛ در حالی که در سال های گذشته در طول یک فصل 6، 7 میلیارد به استقلال پرداخت شده است. 

* ماجرای تاخیر در شروع بازی پرسپولیس چه بود؟
پرسپولیسی ها هم با ما توافق کردند و در بازی اول گفتند به صورت اعتباری اجازه دهید ما بازی را برگزار کنیم و بعد از آن سهم شرکت توسعه را پرداخت می کنیم، اما نمی دانم برای بازی دوم چه اتفاقی بین پرسپولیس و سازمان لیگ رخ داد که آقای صدری با ما تماس گرفت و گفت ما ورزشگاه را بدون تبلیغات می خواهیم. این مسئولان سازمان لیگ بودند که جلوی شروع بازی را گرفتند وگرنه بازیکنان آماده شروع مسابقه بودند.

* پرسپولیسی ها راضی به پرداخت یک میلیارد و 239 میلیون به شرکت توسعه هستند؟
بله. آن ها هم این را پذیرفتند. اتفاقا امروز آقای صدری دفتر ما بود و حساب و کتاب ها را انجام دادیم. 

* اما به نظر می رسد سازمان لیگ همچنان مخالف این اتفاقات است؟
ما کاری به سازمان لیگ نداریم. طرف ما باشگاهها هستند. شما نگاه کنید سال قبل قرارداد تبلیغات محیطی 200 میلیارد تومان برای 240 بازی بوده است، اما الان فقط استقلال و پرسپولیس برای 30 بازی خانگی خود روی همدیگر حدود 300 میلیارد تومان درآمدزایی دارند. سایر تیم ها هم حداقل 100 میلیارد تومان می توانند درآمد کسب کنند. پس درآمد لیگ برتر از تبلیغات محیطی 400 میلیارد تومان است، نه 200 میلیارد تومان. طبق قانون 20 درصد این پول باید در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد، اما الان استقلال و پرسپولیس گفته اند ما 30 درصد به سازمان لیگ می دهیم. پس دیگر چرا سازمان لیگ باید اعتراض داشته باشد؟ 

* اما سوال اصلی اینجاست درآمدی که شرکت توسعه از بازی های استقلال و پرسپولیس خواهد داشت، کجا هزینه می شود؟
شرکت توسعه یک شرکت درآمد و هزینه است. ما فقط برای بازسازی اساسی ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه 580 میلیارد تومانی داریم که نه با بودجه عمرانی دولتی قابل پرداخت است و نه با درآمدهای عادی. باید شرایطی فراهم شود تا اماکن ورزشی به بهترین شکل در اختیار ورزشکاران قرار بگیرند.

اخبارجدیدترین

یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟

بازگشت اسطوره استقلال به خانه

خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، برخلاف سال های گذشته گویا استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی مستقیم از تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود کمر همت بستند؛ اتفاقی که باعث تنش بین این باشگاهها و سازمان لیگ شده است. روز گذشته و در حالی که قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 آغاز شود، به خاطر اختلاف به وجود آمده میان مدیران پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ، بازی با تاخیر 30 دقیقه ای سوت خورد. 

در این میان اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می کند، بند جالبی در قرارداد با باشگاههای سرخابی قرار داده که بر اساس آن با پخش تبلیغات از تلویزیون در هر بازی، یک میلیارد تومان به اجاره بهای ورزشگاه آزادی اضافه می شود! 

برای رفع شدن برخی ابهامات در خصوص تبلیغات محیطی با محب خدایی، معاون امور مشارکت ها و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همکلام شدیم. 

* مگر در سال های گذشته هم شرکت توسعه از محل درآمد تبلیغات محیطی سهمی داشته؟
در سال 98 طبق کارشناسی های انجام شده، دو قیمت برای اجاره ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است؛ یکی زمین با تبلیغات و دومی زمین بدون تبلیغات. ما که در سال های گذشته حضور نداشتیم، اما قانونا باید سهم شرکت توسعه هم پرداخت می شده، اما این کار به دلایلی صورت نگرفته است. 

*‌ کاری به این کارشناسی نداریم، اما مگر گذاشتن تبلیغات در کنار زمین آسیبی به ورزشگاه می زند که باشگاهها باید یک میلیارد بیشتر به خاطر تبلیغات به شرکت توسعه پرداخت کنند؟
در تمام دنیا روال همینطور است. ما به باشگاهها این موضوع را اعلام کردیم و استقلال و پرسپولیس هم با ما به توافق رسیدند. 

* استقلال سهم شرکت توسعه را در بازی قبلی پرداخت کرد؟
بله. استقلال 10 میلیارد از تبلیغات محیطی بازی قبلی خود درآمد داشت که یک میلیارد و 239 میلیون را به شرکت توسعه پرداخت کرد و 30 درصد هم به سازمان لیگ داد. با این شرایط استقلال از همان یک بازی 6 میلیارد درآمد داشته؛ در حالی که در سال های گذشته در طول یک فصل 6، 7 میلیارد به استقلال پرداخت شده است. 

* ماجرای تاخیر در شروع بازی پرسپولیس چه بود؟
پرسپولیسی ها هم با ما توافق کردند و در بازی اول گفتند به صورت اعتباری اجازه دهید ما بازی را برگزار کنیم و بعد از آن سهم شرکت توسعه را پرداخت می کنیم، اما نمی دانم برای بازی دوم چه اتفاقی بین پرسپولیس و سازمان لیگ رخ داد که آقای صدری با ما تماس گرفت و گفت ما ورزشگاه را بدون تبلیغات می خواهیم. این مسئولان سازمان لیگ بودند که جلوی شروع بازی را گرفتند وگرنه بازیکنان آماده شروع مسابقه بودند.

* پرسپولیسی ها راضی به پرداخت یک میلیارد و 239 میلیون به شرکت توسعه هستند؟
بله. آن ها هم این را پذیرفتند. اتفاقا امروز آقای صدری دفتر ما بود و حساب و کتاب ها را انجام دادیم. 

* اما به نظر می رسد سازمان لیگ همچنان مخالف این اتفاقات است؟
ما کاری به سازمان لیگ نداریم. طرف ما باشگاهها هستند. شما نگاه کنید سال قبل قرارداد تبلیغات محیطی 200 میلیارد تومان برای 240 بازی بوده است، اما الان فقط استقلال و پرسپولیس برای 30 بازی خانگی خود روی همدیگر حدود 300 میلیارد تومان درآمدزایی دارند. سایر تیم ها هم حداقل 100 میلیارد تومان می توانند درآمد کسب کنند. پس درآمد لیگ برتر از تبلیغات محیطی 400 میلیارد تومان است، نه 200 میلیارد تومان. طبق قانون 20 درصد این پول باید در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد، اما الان استقلال و پرسپولیس گفته اند ما 30 درصد به سازمان لیگ می دهیم. پس دیگر چرا سازمان لیگ باید اعتراض داشته باشد؟ 

* اما سوال اصلی اینجاست درآمدی که شرکت توسعه از بازی های استقلال و پرسپولیس خواهد داشت، کجا هزینه می شود؟
شرکت توسعه یک شرکت درآمد و هزینه است. ما فقط برای بازسازی اساسی ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه 580 میلیارد تومانی داریم که نه با بودجه عمرانی دولتی قابل پرداخت است و نه با درآمدهای عادی. باید شرایطی فراهم شود تا اماکن ورزشی به بهترین شکل در اختیار ورزشکاران قرار بگیرند.

به گزارش “دانشجو اینترنشنال”، برخلاف سال های گذشته گویا استقلال و پرسپولیس برای درآمدزایی مستقیم از تبلیغات محیطی بازی های خانگی خود کمر همت بستند؛ اتفاقی که باعث تنش بین این باشگاهها و سازمان لیگ شده است. روز گذشته و در حالی که قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 آغاز شود، به خاطر اختلاف به وجود آمده میان مدیران پرسپولیس و مسئولان سازمان لیگ، بازی با تاخیر 30 دقیقه ای سوت خورد. 

در این میان اما شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می کند، بند جالبی در قرارداد با باشگاههای سرخابی قرار داده که بر اساس آن با پخش تبلیغات از تلویزیون در هر بازی، یک میلیارد تومان به اجاره بهای ورزشگاه آزادی اضافه می شود! 

برای رفع شدن برخی ابهامات در خصوص تبلیغات محیطی با محب خدایی، معاون امور مشارکت ها و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همکلام شدیم. 

* مگر در سال های گذشته هم شرکت توسعه از محل درآمد تبلیغات محیطی سهمی داشته؟
در سال 98 طبق کارشناسی های انجام شده، دو قیمت برای اجاره ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است؛ یکی زمین با تبلیغات و دومی زمین بدون تبلیغات. ما که در سال های گذشته حضور نداشتیم، اما قانونا باید سهم شرکت توسعه هم پرداخت می شده، اما این کار به دلایلی صورت نگرفته است. 

*‌ کاری به این کارشناسی نداریم، اما مگر گذاشتن تبلیغات در کنار زمین آسیبی به ورزشگاه می زند که باشگاهها باید یک میلیارد بیشتر به خاطر تبلیغات به شرکت توسعه پرداخت کنند؟
در تمام دنیا روال همینطور است. ما به باشگاهها این موضوع را اعلام کردیم و استقلال و پرسپولیس هم با ما به توافق رسیدند. 

* استقلال سهم شرکت توسعه را در بازی قبلی پرداخت کرد؟
بله. استقلال 10 میلیارد از تبلیغات محیطی بازی قبلی خود درآمد داشت که یک میلیارد و 239 میلیون را به شرکت توسعه پرداخت کرد و 30 درصد هم به سازمان لیگ داد. با این شرایط استقلال از همان یک بازی 6 میلیارد درآمد داشته؛ در حالی که در سال های گذشته در طول یک فصل 6، 7 میلیارد به استقلال پرداخت شده است. 

* ماجرای تاخیر در شروع بازی پرسپولیس چه بود؟
پرسپولیسی ها هم با ما توافق کردند و در بازی اول گفتند به صورت اعتباری اجازه دهید ما بازی را برگزار کنیم و بعد از آن سهم شرکت توسعه را پرداخت می کنیم، اما نمی دانم برای بازی دوم چه اتفاقی بین پرسپولیس و سازمان لیگ رخ داد که آقای صدری با ما تماس گرفت و گفت ما ورزشگاه را بدون تبلیغات می خواهیم. این مسئولان سازمان لیگ بودند که جلوی شروع بازی را گرفتند وگرنه بازیکنان آماده شروع مسابقه بودند.

* پرسپولیسی ها راضی به پرداخت یک میلیارد و 239 میلیون به شرکت توسعه هستند؟
بله. آن ها هم این را پذیرفتند. اتفاقا امروز آقای صدری دفتر ما بود و حساب و کتاب ها را انجام دادیم. 

* اما به نظر می رسد سازمان لیگ همچنان مخالف این اتفاقات است؟
ما کاری به سازمان لیگ نداریم. طرف ما باشگاهها هستند. شما نگاه کنید سال قبل قرارداد تبلیغات محیطی 200 میلیارد تومان برای 240 بازی بوده است، اما الان فقط استقلال و پرسپولیس برای 30 بازی خانگی خود روی همدیگر حدود 300 میلیارد تومان درآمدزایی دارند. سایر تیم ها هم حداقل 100 میلیارد تومان می توانند درآمد کسب کنند. پس درآمد لیگ برتر از تبلیغات محیطی 400 میلیارد تومان است، نه 200 میلیارد تومان. طبق قانون 20 درصد این پول باید در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد، اما الان استقلال و پرسپولیس گفته اند ما 30 درصد به سازمان لیگ می دهیم. پس دیگر چرا سازمان لیگ باید اعتراض داشته باشد؟ 

* اما سوال اصلی اینجاست درآمدی که شرکت توسعه از بازی های استقلال و پرسپولیس خواهد داشت، کجا هزینه می شود؟
شرکت توسعه یک شرکت درآمد و هزینه است. ما فقط برای بازسازی اساسی ورزشگاه آزادی نیاز به بودجه 580 میلیارد تومانی داریم که نه با بودجه عمرانی دولتی قابل پرداخت است و نه با درآمدهای عادی. باید شرایطی فراهم شود تا اماکن ورزشی به بهترین شکل در اختیار ورزشکاران قرار بگیرند.

برچسب ها: پرسپولیس تهران استقلال تهران
پست قبلی

اوکراین درصدد حضور در مانورهای نظامی بین‌المللی

پست بعدی

بررسی ایمنی دز یادآور واکسن رازی در مقایسه با سینوفارم وارد فاز مطالعاتی شد

مربوطه پست ها

یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
ورزش

یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
بازگشت اسطوره استقلال به خانه
ورزش

بازگشت اسطوره استقلال به خانه

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!
ورزش

خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خرید اروپایی پرسپولیس قطعی شد
ورزش

خرید اروپایی پرسپولیس قطعی شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
این بازیکن ۱۹ ساله پرسپولیس را جوان‌تر می‌کند؟!
ورزش

این بازیکن ۱۹ ساله پرسپولیس را جوان‌تر می‌کند؟!

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
ارائه این خدمات خاص به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور
ورزش

ارائه این خدمات خاص به قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.