دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

شرکت EA بودجه تبلیغات بازی Dead Space را به Mirror’s Edge داده بود

گیمفا توسط گیمفا
۰۷ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
شرکت EA بودجه تبلیغات بازی Dead Space را به Mirror’s Edge داده بود
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در حالی که سری Dead Space نمرات نسبتاً بالایی را از منتقدین دریافت کرده، نتیجه‌گیری شرکت EA هنگام به نمایش گذاشتن آن برای منتقدین پیش از عرضه متفاوت بود.

تبلیغات

بسیاری از این منتقدین پیش از عرضه، Dead Space را با بازی اکشن پارکور اول شخص DICE، به نام MIrror’s Edge، مقایسه کردند. این مقایسه باعث شد که بودجه مارکتینگ Dead Space در اندازه یک عنوان AAA نباشد. بر اساس گفته‌های برت رابینز، کارگردان بازی اول Dead Space، شرکت EA تصمیم گرفت بودجه مارکتینگ خود را به Mirror’s Edge منتقل کند. عنوان مذکور از نظر منتقدین پیش از عرضه، جایگاه بالاتری داشت. از طریق همین نظرسنجی نهایی است که توزیع‌کننده بازی پتانسیل نمره و موفقیت تجاری را برای عنوان در دست ساخت خود تشخیص می‌دهد.

نظر منتقدین پیش از عرضه درباره Dead Space

عکس از فضای بازی dead space
عنوان Dead Space توانست به امتیازی برابر با ۹۰، در سایت متاکریتیک، دست پیدا کند

بر اساس مصاحبه ویدیویی رابینز، منتقدین پیش از عرضه باور داشتند که Dead Space نمره‌ای نزدیک به ۷۰ و Mirror’s Edge امتیازی برابر با ۹۰ را دریافت کند. وی اینگونه اظهار داشت:

آنها بودجه مارکتینگ ما را قطع کردند و بازی Mirror’s Edge تمامی سهم ما را به دست آورد. ما قرار بود در یک بازه زمانی مشترک عناوین‌مان را منتشر کنیم. آنها تست‌های داخلی خود را انجام دادند. تحلیل مبتنی بر پیش‌بینی متاکریتیک انجام شد و آنها برای Mirror’s Edge امتیاز ۹۰ را پیشبینی کردند و به Dead Space نمره ۷۰ را دادند. این اتفاق تنها چند ماه پیش از انتشار کامل بازی رخ داد. آنها به بازی کامل نگاه نکردند… کار ما تقریباً تمام شده بود و آنها فکر می‌کردند بالاترین نمره ممکن برای ما ۷۲ باشد… به همین دلیل بودجه مارکتینگ ما نصف شد و تمام آن در اختیار Mirror’s Edge قرار گرفت. در نهایت Mirror’s Edge توانست نمره‌ای در محدوده ۸۰ را دریافت کند و ما ۹۰ را دریافت کردیم.

من فکر می‌کنم این موضوع در نهایت به ما کمک کرد… ما به عنوان موفقی تبدیل شدیم. مارکتینگ قدرتمندی نداشتیم تا به مردم بگوید قرار است بهترین بازی تاریخ را تجربه کنند. ما به اثری تبدیل شدیم که مردم خودشان کشف کردند. یک گروه از طرفداران شکل گرفتند که به زودی از سایر بازیکنان می‌پرسیدند: «آیا این بازی را تجربه کرده‌ای؟»

AMIR 007KurosoneDSRAhmad_bkPorfosor3do🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉inovanterLeper KingJavad.StarnimaRichmanAcgodJohn_MarstonmrFido

در حالی که سری Dead Space نمرات نسبتاً بالایی را از منتقدین دریافت کرده، نتیجه‌گیری شرکت EA هنگام به نمایش گذاشتن آن برای منتقدین پیش از عرضه متفاوت بود.

تبلیغات

بسیاری از این منتقدین پیش از عرضه، Dead Space را با بازی اکشن پارکور اول شخص DICE، به نام MIrror’s Edge، مقایسه کردند. این مقایسه باعث شد که بودجه مارکتینگ Dead Space در اندازه یک عنوان AAA نباشد. بر اساس گفته‌های برت رابینز، کارگردان بازی اول Dead Space، شرکت EA تصمیم گرفت بودجه مارکتینگ خود را به Mirror’s Edge منتقل کند. عنوان مذکور از نظر منتقدین پیش از عرضه، جایگاه بالاتری داشت. از طریق همین نظرسنجی نهایی است که توزیع‌کننده بازی پتانسیل نمره و موفقیت تجاری را برای عنوان در دست ساخت خود تشخیص می‌دهد.

نظر منتقدین پیش از عرضه درباره Dead Space

عکس از فضای بازی dead space
عنوان Dead Space توانست به امتیازی برابر با ۹۰، در سایت متاکریتیک، دست پیدا کند

بر اساس مصاحبه ویدیویی رابینز، منتقدین پیش از عرضه باور داشتند که Dead Space نمره‌ای نزدیک به ۷۰ و Mirror’s Edge امتیازی برابر با ۹۰ را دریافت کند. وی اینگونه اظهار داشت:

آنها بودجه مارکتینگ ما را قطع کردند و بازی Mirror’s Edge تمامی سهم ما را به دست آورد. ما قرار بود در یک بازه زمانی مشترک عناوین‌مان را منتشر کنیم. آنها تست‌های داخلی خود را انجام دادند. تحلیل مبتنی بر پیش‌بینی متاکریتیک انجام شد و آنها برای Mirror’s Edge امتیاز ۹۰ را پیشبینی کردند و به Dead Space نمره ۷۰ را دادند. این اتفاق تنها چند ماه پیش از انتشار کامل بازی رخ داد. آنها به بازی کامل نگاه نکردند… کار ما تقریباً تمام شده بود و آنها فکر می‌کردند بالاترین نمره ممکن برای ما ۷۲ باشد… به همین دلیل بودجه مارکتینگ ما نصف شد و تمام آن در اختیار Mirror’s Edge قرار گرفت. در نهایت Mirror’s Edge توانست نمره‌ای در محدوده ۸۰ را دریافت کند و ما ۹۰ را دریافت کردیم.

من فکر می‌کنم این موضوع در نهایت به ما کمک کرد… ما به عنوان موفقی تبدیل شدیم. مارکتینگ قدرتمندی نداشتیم تا به مردم بگوید قرار است بهترین بازی تاریخ را تجربه کنند. ما به اثری تبدیل شدیم که مردم خودشان کشف کردند. یک گروه از طرفداران شکل گرفتند که به زودی از سایر بازیکنان می‌پرسیدند: «آیا این بازی را تجربه کرده‌ای؟»

AMIR 007KurosoneDSRAhmad_bkPorfosor3do🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉inovanterLeper KingJavad.StarnimaRichmanAcgodJohn_MarstonmrFido

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در حالی که سری Dead Space نمرات نسبتاً بالایی را از منتقدین دریافت کرده، نتیجه‌گیری شرکت EA هنگام به نمایش گذاشتن آن برای منتقدین پیش از عرضه متفاوت بود.

تبلیغات

بسیاری از این منتقدین پیش از عرضه، Dead Space را با بازی اکشن پارکور اول شخص DICE، به نام MIrror’s Edge، مقایسه کردند. این مقایسه باعث شد که بودجه مارکتینگ Dead Space در اندازه یک عنوان AAA نباشد. بر اساس گفته‌های برت رابینز، کارگردان بازی اول Dead Space، شرکت EA تصمیم گرفت بودجه مارکتینگ خود را به Mirror’s Edge منتقل کند. عنوان مذکور از نظر منتقدین پیش از عرضه، جایگاه بالاتری داشت. از طریق همین نظرسنجی نهایی است که توزیع‌کننده بازی پتانسیل نمره و موفقیت تجاری را برای عنوان در دست ساخت خود تشخیص می‌دهد.

نظر منتقدین پیش از عرضه درباره Dead Space

عکس از فضای بازی dead space
عنوان Dead Space توانست به امتیازی برابر با ۹۰، در سایت متاکریتیک، دست پیدا کند

بر اساس مصاحبه ویدیویی رابینز، منتقدین پیش از عرضه باور داشتند که Dead Space نمره‌ای نزدیک به ۷۰ و Mirror’s Edge امتیازی برابر با ۹۰ را دریافت کند. وی اینگونه اظهار داشت:

آنها بودجه مارکتینگ ما را قطع کردند و بازی Mirror’s Edge تمامی سهم ما را به دست آورد. ما قرار بود در یک بازه زمانی مشترک عناوین‌مان را منتشر کنیم. آنها تست‌های داخلی خود را انجام دادند. تحلیل مبتنی بر پیش‌بینی متاکریتیک انجام شد و آنها برای Mirror’s Edge امتیاز ۹۰ را پیشبینی کردند و به Dead Space نمره ۷۰ را دادند. این اتفاق تنها چند ماه پیش از انتشار کامل بازی رخ داد. آنها به بازی کامل نگاه نکردند… کار ما تقریباً تمام شده بود و آنها فکر می‌کردند بالاترین نمره ممکن برای ما ۷۲ باشد… به همین دلیل بودجه مارکتینگ ما نصف شد و تمام آن در اختیار Mirror’s Edge قرار گرفت. در نهایت Mirror’s Edge توانست نمره‌ای در محدوده ۸۰ را دریافت کند و ما ۹۰ را دریافت کردیم.

من فکر می‌کنم این موضوع در نهایت به ما کمک کرد… ما به عنوان موفقی تبدیل شدیم. مارکتینگ قدرتمندی نداشتیم تا به مردم بگوید قرار است بهترین بازی تاریخ را تجربه کنند. ما به اثری تبدیل شدیم که مردم خودشان کشف کردند. یک گروه از طرفداران شکل گرفتند که به زودی از سایر بازیکنان می‌پرسیدند: «آیا این بازی را تجربه کرده‌ای؟»

AMIR 007KurosoneDSRAhmad_bkPorfosor3do🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉inovanterLeper KingJavad.StarnimaRichmanAcgodJohn_MarstonmrFido

در حالی که سری Dead Space نمرات نسبتاً بالایی را از منتقدین دریافت کرده، نتیجه‌گیری شرکت EA هنگام به نمایش گذاشتن آن برای منتقدین پیش از عرضه متفاوت بود.

تبلیغات

بسیاری از این منتقدین پیش از عرضه، Dead Space را با بازی اکشن پارکور اول شخص DICE، به نام MIrror’s Edge، مقایسه کردند. این مقایسه باعث شد که بودجه مارکتینگ Dead Space در اندازه یک عنوان AAA نباشد. بر اساس گفته‌های برت رابینز، کارگردان بازی اول Dead Space، شرکت EA تصمیم گرفت بودجه مارکتینگ خود را به Mirror’s Edge منتقل کند. عنوان مذکور از نظر منتقدین پیش از عرضه، جایگاه بالاتری داشت. از طریق همین نظرسنجی نهایی است که توزیع‌کننده بازی پتانسیل نمره و موفقیت تجاری را برای عنوان در دست ساخت خود تشخیص می‌دهد.

نظر منتقدین پیش از عرضه درباره Dead Space

عکس از فضای بازی dead space
عنوان Dead Space توانست به امتیازی برابر با ۹۰، در سایت متاکریتیک، دست پیدا کند

بر اساس مصاحبه ویدیویی رابینز، منتقدین پیش از عرضه باور داشتند که Dead Space نمره‌ای نزدیک به ۷۰ و Mirror’s Edge امتیازی برابر با ۹۰ را دریافت کند. وی اینگونه اظهار داشت:

آنها بودجه مارکتینگ ما را قطع کردند و بازی Mirror’s Edge تمامی سهم ما را به دست آورد. ما قرار بود در یک بازه زمانی مشترک عناوین‌مان را منتشر کنیم. آنها تست‌های داخلی خود را انجام دادند. تحلیل مبتنی بر پیش‌بینی متاکریتیک انجام شد و آنها برای Mirror’s Edge امتیاز ۹۰ را پیشبینی کردند و به Dead Space نمره ۷۰ را دادند. این اتفاق تنها چند ماه پیش از انتشار کامل بازی رخ داد. آنها به بازی کامل نگاه نکردند… کار ما تقریباً تمام شده بود و آنها فکر می‌کردند بالاترین نمره ممکن برای ما ۷۲ باشد… به همین دلیل بودجه مارکتینگ ما نصف شد و تمام آن در اختیار Mirror’s Edge قرار گرفت. در نهایت Mirror’s Edge توانست نمره‌ای در محدوده ۸۰ را دریافت کند و ما ۹۰ را دریافت کردیم.

من فکر می‌کنم این موضوع در نهایت به ما کمک کرد… ما به عنوان موفقی تبدیل شدیم. مارکتینگ قدرتمندی نداشتیم تا به مردم بگوید قرار است بهترین بازی تاریخ را تجربه کنند. ما به اثری تبدیل شدیم که مردم خودشان کشف کردند. یک گروه از طرفداران شکل گرفتند که به زودی از سایر بازیکنان می‌پرسیدند: «آیا این بازی را تجربه کرده‌ای؟»

AMIR 007KurosoneDSRAhmad_bkPorfosor3do🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉inovanterLeper KingJavad.StarnimaRichmanAcgodJohn_MarstonmrFido
پست قبلی

مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴

پست بعدی

پلتفرم Steam در سال ۲۰۲۴ به رکورد جدید ۱۸ هزار بازی منتشر شده دست یافت

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.