دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سیاسی

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۹ دی ۱۴۰۰
در سیاسی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
3
24
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران

همزمان با اعزام رایزن بازرگانی ایران به هند، دستور کاری برای شناسایی ذائقه گردشگران هندی و چگونگی جذب آن‌ها به ایران تعریف شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، معاونت گردشگری اعلام کرد: به دنبال تفاهم‌نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور حسین بامیری ـ رایزن بازرگانی جدید ایران در هند ـ و به مدیریت لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ برگزار شد و موضوع “فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند” به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی در دستور کار قرار گرفت.

 در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آن‌ها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت‌شان و نیز تمایل آن‌ها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، بخشی از مباحث مورد توافق برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این گردشگران بود.     

 در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی، به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری فستیوال‌های متعدد همچون موسیقی، غذا، اقوام، فرهنگی، شب‌های ایرانی و نیزاستفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آن‌ها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید.  

علاوه‌بر این، بر مبنای این‌که هندی‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و نیز نمایشگاه‌های خارج از این کشور که هندی‌ها حضور دارند و نیز تهیه و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران

همزمان با اعزام رایزن بازرگانی ایران به هند، دستور کاری برای شناسایی ذائقه گردشگران هندی و چگونگی جذب آن‌ها به ایران تعریف شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، معاونت گردشگری اعلام کرد: به دنبال تفاهم‌نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور حسین بامیری ـ رایزن بازرگانی جدید ایران در هند ـ و به مدیریت لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ برگزار شد و موضوع “فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند” به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی در دستور کار قرار گرفت.

 در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آن‌ها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت‌شان و نیز تمایل آن‌ها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، بخشی از مباحث مورد توافق برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این گردشگران بود.     

 در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی، به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری فستیوال‌های متعدد همچون موسیقی، غذا، اقوام، فرهنگی، شب‌های ایرانی و نیزاستفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آن‌ها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید.  

علاوه‌بر این، بر مبنای این‌که هندی‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و نیز نمایشگاه‌های خارج از این کشور که هندی‌ها حضور دارند و نیز تهیه و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

مرگ در بازگشت به غربت

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران

همزمان با اعزام رایزن بازرگانی ایران به هند، دستور کاری برای شناسایی ذائقه گردشگران هندی و چگونگی جذب آن‌ها به ایران تعریف شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، معاونت گردشگری اعلام کرد: به دنبال تفاهم‌نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور حسین بامیری ـ رایزن بازرگانی جدید ایران در هند ـ و به مدیریت لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ برگزار شد و موضوع “فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند” به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی در دستور کار قرار گرفت.

 در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آن‌ها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت‌شان و نیز تمایل آن‌ها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، بخشی از مباحث مورد توافق برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این گردشگران بود.     

 در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی، به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری فستیوال‌های متعدد همچون موسیقی، غذا، اقوام، فرهنگی، شب‌های ایرانی و نیزاستفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آن‌ها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید.  

علاوه‌بر این، بر مبنای این‌که هندی‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و نیز نمایشگاه‌های خارج از این کشور که هندی‌ها حضور دارند و نیز تهیه و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام

شناسایی ذائقه گردشگران هندی برای جذب به ایران

همزمان با اعزام رایزن بازرگانی ایران به هند، دستور کاری برای شناسایی ذائقه گردشگران هندی و چگونگی جذب آن‌ها به ایران تعریف شد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، معاونت گردشگری اعلام کرد: به دنبال تفاهم‌نامه معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان توسعه و تجارت، نشست توجیهی و آگاهی‌بخشی از ظرفیت‌های حوزه گردشگری از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با حضور حسین بامیری ـ رایزن بازرگانی جدید ایران در هند ـ و به مدیریت لیلا اژدری ـ مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی ـ برگزار شد و موضوع “فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای شناخت ذائقه و روحیات گردشگران ورودی از هند” به عنوان مهم‌ترین هدف الزامی در دستور کار قرار گرفت.

 در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آن‌ها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیت‌شان و نیز تمایل آن‌ها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، بخشی از مباحث مورد توافق برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این گردشگران بود.     

 در این نشست ارائه و معرفی محصولات متنوع صنعت گردشگری ایران با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و نیز بهره‌مندی از امکانات اطلاع‌رسانی موجود و در اختیار رایزنان بازرگانی، به عنوان یکی دیگر از مصوبات این نشست مطرح شد.

برگزاری فستیوال‌های متعدد همچون موسیقی، غذا، اقوام، فرهنگی، شب‌های ایرانی و نیزاستفاده از جشن سده از جمله پیشنهادهای مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آن‌ها به رویدادهای متنوع به شمار می‌آید.  

علاوه‌بر این، بر مبنای این‌که هندی‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تورهای آشناسازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و غیره ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و نیز نمایشگاه‌های خارج از این کشور که هندی‌ها حضور دارند و نیز تهیه و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‌های B۲B و نیز اجرای تورهای آشناسازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها: _هند
پست قبلی

عزا گرفته‌ایم که بازی بعدی را کجا برگزار کنیم!

پست بعدی

در یک مطالعه عنوان شد بیشترین ضایعات نان مربوط به نان‌های با “آرد یارانه‌ای” است

مربوطه پست ها

پای طالبان روی حق‌آبه ایران
سیاسی

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد
سیاسی

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ در بازگشت به غربت
سیاسی

مرگ در بازگشت به غربت

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید
سیاسی

اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم
سیاسی

آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.