دانش جوین
شنبه, مرداد ۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

شوهی یوشیدا از دلایل شکست PS Vita می‌گوید

گیمفا توسط گیمفا
۲۷ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
شوهی یوشیدا از دلایل شکست PS Vita می‌گوید
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر پیشین پلی استیشن، به دلایل مختلفی اشاره کرده که چرا کنسول PS Vita نتوانست مانند نسل قبلی خود، یعنی PSP، موفقیت چشمگیری کسب کند.

تبلیغات

کنسول دوست‌داشتنی PS Vita که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تولید آن در سال ۲۰۱۹ متوقف شد. این دستگاه در ابتدای عرضه خود با انتظارات بالایی مواجه شد اما نتوانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند و در طول ۹ سال تنها ۱۶ میلیون واحد فروش داشت؛ رقمی که در مقابل فروش بیش از ۸۰ میلیون واحد PSP در ۱۱ سال، بسیار کم بود. با این حال، در جامعه کوچک اما وفادار طرفداران PS Vita، این دستگاه به خاطر آرشیوی از بازی‌های قابل احترام، محبوبیت پیدا کرد. حال پنج سال پس از توقف تولید، یوشیدا در مصاحبه‌ای درباره دلایل عدم موفقیت PS Vita صحبت کرده است.

مشکلات فنی و تصمیمات بحث‌برانگیز

یوشیدا در مصاحبه خود اظهار داشت که چندین تصمیم فنی باعث شدند PS Vita عملکرد ضعیفی داشته باشد. او به استفاده از کارت حافظه اختصاصی به عنوان یک «اشتباه از دید مصرف‌کننده» یاد کرد. همچنین او گفت که تاچ پد پشتی دستگاه ویژگی غیرضروری بود که به صورت قابل توجهی هزینه تولید را افزایش داد. به منظور افزودن این ویژگی همراه با یک نمایشگر OLED باکیفیت، تیم سخت‌افزار مجبور شد از اضافه کردن پورت خروجی تصویر که در کیت توسعه PS Vita وجود داشت، صرف نظر کند.

مشکل اصلی PS Vita

یوشیدا بیان کرد که بزرگ‌ترین دلیل عدم موفقیت PS Vita، قرار گرفتن این دستگاه بین سال‌های پایانی پلی استیشن ۳ و آغاز دوران پلی استیشن ۴ بود. او گفت که سونی به دلیل کمبود منابع و نیروی انسانی نتوانست تیم پلی استیشن را به‌طور مناسب بین کنسول دستی و کنسول اصلی تقسیم کند. این مسئله باعث شد که اولویت به پلی استیشن ۴ داده شود و بسیاری از پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای PS Vita کنار گذاشته شوند.

یوشیدا که به تازگی در ژانویه ۲۰۲۵ بازنشسته شده، به علاقه خود به کنسول‌های دستی گیمینگ اشاره کرد. با این حال، او تاکید کرد که مدیریت همزمان دو پلتفرم متفاوت ایده خوبی برای پلی استیشن نیست. اما به نظر می‌رسد مدیر فعلی پلی استیشن دیدگاه متفاوتی داشته باشد. شایعات اخیر حاکی از آن است که سونی ممکن است دوباره به صورت جدی وارد فضای کنسول‌های دستی شود.

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر پیشین پلی استیشن، به دلایل مختلفی اشاره کرده که چرا کنسول PS Vita نتوانست مانند نسل قبلی خود، یعنی PSP، موفقیت چشمگیری کسب کند.

تبلیغات

کنسول دوست‌داشتنی PS Vita که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تولید آن در سال ۲۰۱۹ متوقف شد. این دستگاه در ابتدای عرضه خود با انتظارات بالایی مواجه شد اما نتوانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند و در طول ۹ سال تنها ۱۶ میلیون واحد فروش داشت؛ رقمی که در مقابل فروش بیش از ۸۰ میلیون واحد PSP در ۱۱ سال، بسیار کم بود. با این حال، در جامعه کوچک اما وفادار طرفداران PS Vita، این دستگاه به خاطر آرشیوی از بازی‌های قابل احترام، محبوبیت پیدا کرد. حال پنج سال پس از توقف تولید، یوشیدا در مصاحبه‌ای درباره دلایل عدم موفقیت PS Vita صحبت کرده است.

مشکلات فنی و تصمیمات بحث‌برانگیز

یوشیدا در مصاحبه خود اظهار داشت که چندین تصمیم فنی باعث شدند PS Vita عملکرد ضعیفی داشته باشد. او به استفاده از کارت حافظه اختصاصی به عنوان یک «اشتباه از دید مصرف‌کننده» یاد کرد. همچنین او گفت که تاچ پد پشتی دستگاه ویژگی غیرضروری بود که به صورت قابل توجهی هزینه تولید را افزایش داد. به منظور افزودن این ویژگی همراه با یک نمایشگر OLED باکیفیت، تیم سخت‌افزار مجبور شد از اضافه کردن پورت خروجی تصویر که در کیت توسعه PS Vita وجود داشت، صرف نظر کند.

مشکل اصلی PS Vita

یوشیدا بیان کرد که بزرگ‌ترین دلیل عدم موفقیت PS Vita، قرار گرفتن این دستگاه بین سال‌های پایانی پلی استیشن ۳ و آغاز دوران پلی استیشن ۴ بود. او گفت که سونی به دلیل کمبود منابع و نیروی انسانی نتوانست تیم پلی استیشن را به‌طور مناسب بین کنسول دستی و کنسول اصلی تقسیم کند. این مسئله باعث شد که اولویت به پلی استیشن ۴ داده شود و بسیاری از پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای PS Vita کنار گذاشته شوند.

یوشیدا که به تازگی در ژانویه ۲۰۲۵ بازنشسته شده، به علاقه خود به کنسول‌های دستی گیمینگ اشاره کرد. با این حال، او تاکید کرد که مدیریت همزمان دو پلتفرم متفاوت ایده خوبی برای پلی استیشن نیست. اما به نظر می‌رسد مدیر فعلی پلی استیشن دیدگاه متفاوتی داشته باشد. شایعات اخیر حاکی از آن است که سونی ممکن است دوباره به صورت جدی وارد فضای کنسول‌های دستی شود.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر پیشین پلی استیشن، به دلایل مختلفی اشاره کرده که چرا کنسول PS Vita نتوانست مانند نسل قبلی خود، یعنی PSP، موفقیت چشمگیری کسب کند.

تبلیغات

کنسول دوست‌داشتنی PS Vita که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تولید آن در سال ۲۰۱۹ متوقف شد. این دستگاه در ابتدای عرضه خود با انتظارات بالایی مواجه شد اما نتوانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند و در طول ۹ سال تنها ۱۶ میلیون واحد فروش داشت؛ رقمی که در مقابل فروش بیش از ۸۰ میلیون واحد PSP در ۱۱ سال، بسیار کم بود. با این حال، در جامعه کوچک اما وفادار طرفداران PS Vita، این دستگاه به خاطر آرشیوی از بازی‌های قابل احترام، محبوبیت پیدا کرد. حال پنج سال پس از توقف تولید، یوشیدا در مصاحبه‌ای درباره دلایل عدم موفقیت PS Vita صحبت کرده است.

مشکلات فنی و تصمیمات بحث‌برانگیز

یوشیدا در مصاحبه خود اظهار داشت که چندین تصمیم فنی باعث شدند PS Vita عملکرد ضعیفی داشته باشد. او به استفاده از کارت حافظه اختصاصی به عنوان یک «اشتباه از دید مصرف‌کننده» یاد کرد. همچنین او گفت که تاچ پد پشتی دستگاه ویژگی غیرضروری بود که به صورت قابل توجهی هزینه تولید را افزایش داد. به منظور افزودن این ویژگی همراه با یک نمایشگر OLED باکیفیت، تیم سخت‌افزار مجبور شد از اضافه کردن پورت خروجی تصویر که در کیت توسعه PS Vita وجود داشت، صرف نظر کند.

مشکل اصلی PS Vita

یوشیدا بیان کرد که بزرگ‌ترین دلیل عدم موفقیت PS Vita، قرار گرفتن این دستگاه بین سال‌های پایانی پلی استیشن ۳ و آغاز دوران پلی استیشن ۴ بود. او گفت که سونی به دلیل کمبود منابع و نیروی انسانی نتوانست تیم پلی استیشن را به‌طور مناسب بین کنسول دستی و کنسول اصلی تقسیم کند. این مسئله باعث شد که اولویت به پلی استیشن ۴ داده شود و بسیاری از پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای PS Vita کنار گذاشته شوند.

یوشیدا که به تازگی در ژانویه ۲۰۲۵ بازنشسته شده، به علاقه خود به کنسول‌های دستی گیمینگ اشاره کرد. با این حال، او تاکید کرد که مدیریت همزمان دو پلتفرم متفاوت ایده خوبی برای پلی استیشن نیست. اما به نظر می‌رسد مدیر فعلی پلی استیشن دیدگاه متفاوتی داشته باشد. شایعات اخیر حاکی از آن است که سونی ممکن است دوباره به صورت جدی وارد فضای کنسول‌های دستی شود.

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر پیشین پلی استیشن، به دلایل مختلفی اشاره کرده که چرا کنسول PS Vita نتوانست مانند نسل قبلی خود، یعنی PSP، موفقیت چشمگیری کسب کند.

تبلیغات

کنسول دوست‌داشتنی PS Vita که در سال ۲۰۱۱ عرضه شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت تولید آن در سال ۲۰۱۹ متوقف شد. این دستگاه در ابتدای عرضه خود با انتظارات بالایی مواجه شد اما نتوانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند و در طول ۹ سال تنها ۱۶ میلیون واحد فروش داشت؛ رقمی که در مقابل فروش بیش از ۸۰ میلیون واحد PSP در ۱۱ سال، بسیار کم بود. با این حال، در جامعه کوچک اما وفادار طرفداران PS Vita، این دستگاه به خاطر آرشیوی از بازی‌های قابل احترام، محبوبیت پیدا کرد. حال پنج سال پس از توقف تولید، یوشیدا در مصاحبه‌ای درباره دلایل عدم موفقیت PS Vita صحبت کرده است.

مشکلات فنی و تصمیمات بحث‌برانگیز

یوشیدا در مصاحبه خود اظهار داشت که چندین تصمیم فنی باعث شدند PS Vita عملکرد ضعیفی داشته باشد. او به استفاده از کارت حافظه اختصاصی به عنوان یک «اشتباه از دید مصرف‌کننده» یاد کرد. همچنین او گفت که تاچ پد پشتی دستگاه ویژگی غیرضروری بود که به صورت قابل توجهی هزینه تولید را افزایش داد. به منظور افزودن این ویژگی همراه با یک نمایشگر OLED باکیفیت، تیم سخت‌افزار مجبور شد از اضافه کردن پورت خروجی تصویر که در کیت توسعه PS Vita وجود داشت، صرف نظر کند.

مشکل اصلی PS Vita

یوشیدا بیان کرد که بزرگ‌ترین دلیل عدم موفقیت PS Vita، قرار گرفتن این دستگاه بین سال‌های پایانی پلی استیشن ۳ و آغاز دوران پلی استیشن ۴ بود. او گفت که سونی به دلیل کمبود منابع و نیروی انسانی نتوانست تیم پلی استیشن را به‌طور مناسب بین کنسول دستی و کنسول اصلی تقسیم کند. این مسئله باعث شد که اولویت به پلی استیشن ۴ داده شود و بسیاری از پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای PS Vita کنار گذاشته شوند.

یوشیدا که به تازگی در ژانویه ۲۰۲۵ بازنشسته شده، به علاقه خود به کنسول‌های دستی گیمینگ اشاره کرد. با این حال، او تاکید کرد که مدیریت همزمان دو پلتفرم متفاوت ایده خوبی برای پلی استیشن نیست. اما به نظر می‌رسد مدیر فعلی پلی استیشن دیدگاه متفاوتی داشته باشد. شایعات اخیر حاکی از آن است که سونی ممکن است دوباره به صورت جدی وارد فضای کنسول‌های دستی شود.

پست قبلی

خبری خوش از سازمان هواشناسی به مردم

پست بعدی

شایعه: Halo Studios در حال تست چند بازی جدید است

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موتور گلزنی لیگ نخبگان در راه استقلال
  • هادی ساعی سمت جهانی گرفت
  • استقلال به دنبال انتقام از سپاهان / اخباری آبی‌پوش می‌شود؟
  • پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟
  • مهدی طارمی به سوپر لیگ ترکیه می‌رود؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.