دانش جوین
جمعه, تیر ۱۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

طراحی و تست «پیرلی پی‌زیرو» توسط هوش مصنوعی

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۳ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

مدت‌هاست که نام پیرلی پی‌زیرو مترادف با خودروهای سطح بالا و رانندگان با سلیقه است. برای نسخه تازه از این تایر، پیرلی از طراحی و روش‌های آزمایش سنتی اجتناب کرد و در عوض تصمیم گرفت به هوش‌ مصنوعی و الگوریتم‌های سفارشی خود تکیه کند تا بهترین محصول خود را طراحی و تولید کند.

این شرکت تلاش‌های خود را پیشگامانه می‌نامد و ممکن است حق با آن باشد. پیرلی علاوه‌بر الگوریتم‌ها و هوش ‌مصنوعی ادعا دارد که پی‌زیرو جدید را به‌صورت مجازی نیز آزمایش کرده است.

آزمایش نمونه اولیه مجازی این مدل به پیرلی کمک کرد تا زمان تولید آن را کاهش دهد و منابع را بهینه کند.

برای پیرلی، این گامی دیگر به‌سوی پیشرفت است که البته بسیاری از تولیدکنندگان تایر به‌آن توجهی ندارند. درحالی که سال‌ها طراحی و آزمایش ممکن است درنهایت منجر به یک به‌روزرسانی تعاملی برای یک مدل تایر خاص شود، پیرلی اکنون دهه‌ها داده در اختیار دارد که الگوریتم‌ها و مجموعه‌داده‌های داخلی خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد تا به‌تولید تایرهای بهتر و با کیفیت‌تر کمک کند.

پیرلی با تمرکز بر ساختار تایر و طراحی آج، تایری با چسبندگی بالا، به‌ویژه هنگام دور زدن خلق کرده است. یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت، تایری با عنوان Scorpion XTM است که از کیفیت و عمر مفید بالایی بهره می‌برد. حال پی‌زیرو نیز یک سطح تماس بهبود یافته با سری Scorpion دارد. پیرلی ادعا می‌کند سطح تماس جدید پی‌زیرو عملکرد ترمزگیری و میزان ساییدگی تایر را افزایش می‌دهد که هدف از این امر، کمک به‌عملکرد مطلوب آن است.

پی‌زیرو در برچسب اروپایی برای چسبندگی مرطوب، رتبه A را دریافت کرده است. تایر جدید طراحی‌شده با هوش مصنوعی برای لامبورگینی Urus SE، آئودی A5، ب‌ام‌و M5 و نسخه تورینگ آن، مرسدس GLE، مرسدس GLS، لوسید Gravity، پل‌استار 4، نیو ET9 و شیائومی SU7 تایید و عرضه خواهد شد.

در حال حاضر پی‌زیرو بیش از ۵۰ مدل مختلف در اندازه‌های ۱۸ تا ۲۳ اینچ دارد. شایان ذکر است که خانواده محصولات پی‌زیرو گسترده است و پی‌زیرو پرچمدار به‌عنوان نماد عملکرد برای این مجموعه محسوب می‌شود.

پیرلی بر این باور است که در کل، خانواده پی‌زیرو قادر است پوشش کاملی را برای خودروهای لوکس و اعیانی در تمام سگمنت‌ها ارائه دهد. این ادعا شامل خودروهای الکتریکی نیز می‌شود؛ جایی که برند Elect پیرلی به این معنی است که تایر به‌طور ویژه برای وزن و سختی‌های خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

این شرکت می‌گوید بیشتر اعضای این خانواده به‌عنوان تایر Elect در دسترس است که به ادعای آن‌ها به‌دلیل کاهش مقاومت غلتشی، ۱۰ درصد برد بیشتری را اضافه می‌کند و دارای ویژگی‌هایی است که به‌طور خاص روی آن‌ها کار شده تا مناسب رانندگی با گشتاور بالا و در عین کاهش صدای خارج‌شده از تایر باشند.

این مدل لاستیک‌های پیرلی کمی گران‌تر از بیشتر رقبای خود در سگمنت‌ها و فیتمنت‌های مختلف هستند؛ اما خوشحال‌کننده‌ است که می‌بینیم این برند به دستاوردهای خود بسنده نمی‌کند.

این شرکت سرمایه‌گذاری سنگینی در تحقیق و توسعه انجام می‌دهد تا پاسخگوی نیازها در آینده باشد؛ جایی که پیشرفت‌های سریع فناوری، خواسته‌های متفاوتی را از تایرها طلب می‌کند.

استفاده از هوش ‌مصنوعی و تست نمونه‌های اولیه مجازی ممکن است شبیه ترفندهای تبلیغاتی به‌نظر برسد؛ اما این‌ها حرکاتی زیرکانه و هوشمندانه از سوی پیرلی هستند.

مدت‌هاست که نام پیرلی پی‌زیرو مترادف با خودروهای سطح بالا و رانندگان با سلیقه است. برای نسخه تازه از این تایر، پیرلی از طراحی و روش‌های آزمایش سنتی اجتناب کرد و در عوض تصمیم گرفت به هوش‌ مصنوعی و الگوریتم‌های سفارشی خود تکیه کند تا بهترین محصول خود را طراحی و تولید کند.

این شرکت تلاش‌های خود را پیشگامانه می‌نامد و ممکن است حق با آن باشد. پیرلی علاوه‌بر الگوریتم‌ها و هوش ‌مصنوعی ادعا دارد که پی‌زیرو جدید را به‌صورت مجازی نیز آزمایش کرده است.

آزمایش نمونه اولیه مجازی این مدل به پیرلی کمک کرد تا زمان تولید آن را کاهش دهد و منابع را بهینه کند.

برای پیرلی، این گامی دیگر به‌سوی پیشرفت است که البته بسیاری از تولیدکنندگان تایر به‌آن توجهی ندارند. درحالی که سال‌ها طراحی و آزمایش ممکن است درنهایت منجر به یک به‌روزرسانی تعاملی برای یک مدل تایر خاص شود، پیرلی اکنون دهه‌ها داده در اختیار دارد که الگوریتم‌ها و مجموعه‌داده‌های داخلی خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد تا به‌تولید تایرهای بهتر و با کیفیت‌تر کمک کند.

پیرلی با تمرکز بر ساختار تایر و طراحی آج، تایری با چسبندگی بالا، به‌ویژه هنگام دور زدن خلق کرده است. یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت، تایری با عنوان Scorpion XTM است که از کیفیت و عمر مفید بالایی بهره می‌برد. حال پی‌زیرو نیز یک سطح تماس بهبود یافته با سری Scorpion دارد. پیرلی ادعا می‌کند سطح تماس جدید پی‌زیرو عملکرد ترمزگیری و میزان ساییدگی تایر را افزایش می‌دهد که هدف از این امر، کمک به‌عملکرد مطلوب آن است.

پی‌زیرو در برچسب اروپایی برای چسبندگی مرطوب، رتبه A را دریافت کرده است. تایر جدید طراحی‌شده با هوش مصنوعی برای لامبورگینی Urus SE، آئودی A5، ب‌ام‌و M5 و نسخه تورینگ آن، مرسدس GLE، مرسدس GLS، لوسید Gravity، پل‌استار 4، نیو ET9 و شیائومی SU7 تایید و عرضه خواهد شد.

در حال حاضر پی‌زیرو بیش از ۵۰ مدل مختلف در اندازه‌های ۱۸ تا ۲۳ اینچ دارد. شایان ذکر است که خانواده محصولات پی‌زیرو گسترده است و پی‌زیرو پرچمدار به‌عنوان نماد عملکرد برای این مجموعه محسوب می‌شود.

پیرلی بر این باور است که در کل، خانواده پی‌زیرو قادر است پوشش کاملی را برای خودروهای لوکس و اعیانی در تمام سگمنت‌ها ارائه دهد. این ادعا شامل خودروهای الکتریکی نیز می‌شود؛ جایی که برند Elect پیرلی به این معنی است که تایر به‌طور ویژه برای وزن و سختی‌های خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

این شرکت می‌گوید بیشتر اعضای این خانواده به‌عنوان تایر Elect در دسترس است که به ادعای آن‌ها به‌دلیل کاهش مقاومت غلتشی، ۱۰ درصد برد بیشتری را اضافه می‌کند و دارای ویژگی‌هایی است که به‌طور خاص روی آن‌ها کار شده تا مناسب رانندگی با گشتاور بالا و در عین کاهش صدای خارج‌شده از تایر باشند.

این مدل لاستیک‌های پیرلی کمی گران‌تر از بیشتر رقبای خود در سگمنت‌ها و فیتمنت‌های مختلف هستند؛ اما خوشحال‌کننده‌ است که می‌بینیم این برند به دستاوردهای خود بسنده نمی‌کند.

این شرکت سرمایه‌گذاری سنگینی در تحقیق و توسعه انجام می‌دهد تا پاسخگوی نیازها در آینده باشد؛ جایی که پیشرفت‌های سریع فناوری، خواسته‌های متفاوتی را از تایرها طلب می‌کند.

استفاده از هوش ‌مصنوعی و تست نمونه‌های اولیه مجازی ممکن است شبیه ترفندهای تبلیغاتی به‌نظر برسد؛ اما این‌ها حرکاتی زیرکانه و هوشمندانه از سوی پیرلی هستند.

اخبارجدیدترین

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»

رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها

مدت‌هاست که نام پیرلی پی‌زیرو مترادف با خودروهای سطح بالا و رانندگان با سلیقه است. برای نسخه تازه از این تایر، پیرلی از طراحی و روش‌های آزمایش سنتی اجتناب کرد و در عوض تصمیم گرفت به هوش‌ مصنوعی و الگوریتم‌های سفارشی خود تکیه کند تا بهترین محصول خود را طراحی و تولید کند.

این شرکت تلاش‌های خود را پیشگامانه می‌نامد و ممکن است حق با آن باشد. پیرلی علاوه‌بر الگوریتم‌ها و هوش ‌مصنوعی ادعا دارد که پی‌زیرو جدید را به‌صورت مجازی نیز آزمایش کرده است.

آزمایش نمونه اولیه مجازی این مدل به پیرلی کمک کرد تا زمان تولید آن را کاهش دهد و منابع را بهینه کند.

برای پیرلی، این گامی دیگر به‌سوی پیشرفت است که البته بسیاری از تولیدکنندگان تایر به‌آن توجهی ندارند. درحالی که سال‌ها طراحی و آزمایش ممکن است درنهایت منجر به یک به‌روزرسانی تعاملی برای یک مدل تایر خاص شود، پیرلی اکنون دهه‌ها داده در اختیار دارد که الگوریتم‌ها و مجموعه‌داده‌های داخلی خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد تا به‌تولید تایرهای بهتر و با کیفیت‌تر کمک کند.

پیرلی با تمرکز بر ساختار تایر و طراحی آج، تایری با چسبندگی بالا، به‌ویژه هنگام دور زدن خلق کرده است. یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت، تایری با عنوان Scorpion XTM است که از کیفیت و عمر مفید بالایی بهره می‌برد. حال پی‌زیرو نیز یک سطح تماس بهبود یافته با سری Scorpion دارد. پیرلی ادعا می‌کند سطح تماس جدید پی‌زیرو عملکرد ترمزگیری و میزان ساییدگی تایر را افزایش می‌دهد که هدف از این امر، کمک به‌عملکرد مطلوب آن است.

پی‌زیرو در برچسب اروپایی برای چسبندگی مرطوب، رتبه A را دریافت کرده است. تایر جدید طراحی‌شده با هوش مصنوعی برای لامبورگینی Urus SE، آئودی A5، ب‌ام‌و M5 و نسخه تورینگ آن، مرسدس GLE، مرسدس GLS، لوسید Gravity، پل‌استار 4، نیو ET9 و شیائومی SU7 تایید و عرضه خواهد شد.

در حال حاضر پی‌زیرو بیش از ۵۰ مدل مختلف در اندازه‌های ۱۸ تا ۲۳ اینچ دارد. شایان ذکر است که خانواده محصولات پی‌زیرو گسترده است و پی‌زیرو پرچمدار به‌عنوان نماد عملکرد برای این مجموعه محسوب می‌شود.

پیرلی بر این باور است که در کل، خانواده پی‌زیرو قادر است پوشش کاملی را برای خودروهای لوکس و اعیانی در تمام سگمنت‌ها ارائه دهد. این ادعا شامل خودروهای الکتریکی نیز می‌شود؛ جایی که برند Elect پیرلی به این معنی است که تایر به‌طور ویژه برای وزن و سختی‌های خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

این شرکت می‌گوید بیشتر اعضای این خانواده به‌عنوان تایر Elect در دسترس است که به ادعای آن‌ها به‌دلیل کاهش مقاومت غلتشی، ۱۰ درصد برد بیشتری را اضافه می‌کند و دارای ویژگی‌هایی است که به‌طور خاص روی آن‌ها کار شده تا مناسب رانندگی با گشتاور بالا و در عین کاهش صدای خارج‌شده از تایر باشند.

این مدل لاستیک‌های پیرلی کمی گران‌تر از بیشتر رقبای خود در سگمنت‌ها و فیتمنت‌های مختلف هستند؛ اما خوشحال‌کننده‌ است که می‌بینیم این برند به دستاوردهای خود بسنده نمی‌کند.

این شرکت سرمایه‌گذاری سنگینی در تحقیق و توسعه انجام می‌دهد تا پاسخگوی نیازها در آینده باشد؛ جایی که پیشرفت‌های سریع فناوری، خواسته‌های متفاوتی را از تایرها طلب می‌کند.

استفاده از هوش ‌مصنوعی و تست نمونه‌های اولیه مجازی ممکن است شبیه ترفندهای تبلیغاتی به‌نظر برسد؛ اما این‌ها حرکاتی زیرکانه و هوشمندانه از سوی پیرلی هستند.

مدت‌هاست که نام پیرلی پی‌زیرو مترادف با خودروهای سطح بالا و رانندگان با سلیقه است. برای نسخه تازه از این تایر، پیرلی از طراحی و روش‌های آزمایش سنتی اجتناب کرد و در عوض تصمیم گرفت به هوش‌ مصنوعی و الگوریتم‌های سفارشی خود تکیه کند تا بهترین محصول خود را طراحی و تولید کند.

این شرکت تلاش‌های خود را پیشگامانه می‌نامد و ممکن است حق با آن باشد. پیرلی علاوه‌بر الگوریتم‌ها و هوش ‌مصنوعی ادعا دارد که پی‌زیرو جدید را به‌صورت مجازی نیز آزمایش کرده است.

آزمایش نمونه اولیه مجازی این مدل به پیرلی کمک کرد تا زمان تولید آن را کاهش دهد و منابع را بهینه کند.

برای پیرلی، این گامی دیگر به‌سوی پیشرفت است که البته بسیاری از تولیدکنندگان تایر به‌آن توجهی ندارند. درحالی که سال‌ها طراحی و آزمایش ممکن است درنهایت منجر به یک به‌روزرسانی تعاملی برای یک مدل تایر خاص شود، پیرلی اکنون دهه‌ها داده در اختیار دارد که الگوریتم‌ها و مجموعه‌داده‌های داخلی خود را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد تا به‌تولید تایرهای بهتر و با کیفیت‌تر کمک کند.

پیرلی با تمرکز بر ساختار تایر و طراحی آج، تایری با چسبندگی بالا، به‌ویژه هنگام دور زدن خلق کرده است. یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت، تایری با عنوان Scorpion XTM است که از کیفیت و عمر مفید بالایی بهره می‌برد. حال پی‌زیرو نیز یک سطح تماس بهبود یافته با سری Scorpion دارد. پیرلی ادعا می‌کند سطح تماس جدید پی‌زیرو عملکرد ترمزگیری و میزان ساییدگی تایر را افزایش می‌دهد که هدف از این امر، کمک به‌عملکرد مطلوب آن است.

پی‌زیرو در برچسب اروپایی برای چسبندگی مرطوب، رتبه A را دریافت کرده است. تایر جدید طراحی‌شده با هوش مصنوعی برای لامبورگینی Urus SE، آئودی A5، ب‌ام‌و M5 و نسخه تورینگ آن، مرسدس GLE، مرسدس GLS، لوسید Gravity، پل‌استار 4، نیو ET9 و شیائومی SU7 تایید و عرضه خواهد شد.

در حال حاضر پی‌زیرو بیش از ۵۰ مدل مختلف در اندازه‌های ۱۸ تا ۲۳ اینچ دارد. شایان ذکر است که خانواده محصولات پی‌زیرو گسترده است و پی‌زیرو پرچمدار به‌عنوان نماد عملکرد برای این مجموعه محسوب می‌شود.

پیرلی بر این باور است که در کل، خانواده پی‌زیرو قادر است پوشش کاملی را برای خودروهای لوکس و اعیانی در تمام سگمنت‌ها ارائه دهد. این ادعا شامل خودروهای الکتریکی نیز می‌شود؛ جایی که برند Elect پیرلی به این معنی است که تایر به‌طور ویژه برای وزن و سختی‌های خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

این شرکت می‌گوید بیشتر اعضای این خانواده به‌عنوان تایر Elect در دسترس است که به ادعای آن‌ها به‌دلیل کاهش مقاومت غلتشی، ۱۰ درصد برد بیشتری را اضافه می‌کند و دارای ویژگی‌هایی است که به‌طور خاص روی آن‌ها کار شده تا مناسب رانندگی با گشتاور بالا و در عین کاهش صدای خارج‌شده از تایر باشند.

این مدل لاستیک‌های پیرلی کمی گران‌تر از بیشتر رقبای خود در سگمنت‌ها و فیتمنت‌های مختلف هستند؛ اما خوشحال‌کننده‌ است که می‌بینیم این برند به دستاوردهای خود بسنده نمی‌کند.

این شرکت سرمایه‌گذاری سنگینی در تحقیق و توسعه انجام می‌دهد تا پاسخگوی نیازها در آینده باشد؛ جایی که پیشرفت‌های سریع فناوری، خواسته‌های متفاوتی را از تایرها طلب می‌کند.

استفاده از هوش ‌مصنوعی و تست نمونه‌های اولیه مجازی ممکن است شبیه ترفندهای تبلیغاتی به‌نظر برسد؛ اما این‌ها حرکاتی زیرکانه و هوشمندانه از سوی پیرلی هستند.

پست قبلی

پرداخت ۲ میلیون تومان به این گروه از بازنشستگان + جزییات و شرط دریافت

پست بعدی

جتا «GLI»؛ ژرمن جسور در میان رقبای جهانی!

مربوطه پست ها

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»
خودرو

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»
خودرو

رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها
خودرو

رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»
خودرو

رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
خودرو

تاثیرتغییرات بهای ارز روی بازار خودرو

۱۱ تیر ۱۴۰۴
بزرگان آلمانی ادغام می‌شوند
خودرو

بزرگان آلمانی ادغام می‌شوند

۱۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «بازی مرکب ۳» رکورد تماشای نتفلیکس را شکست
  • پروژه ده‌ساله آلمان برای نوسازی زیردریایی‌های ۲۱۲A
  • تماشای یک سوگ‌خوانی متفاوت از حامد همایون در «خیمه هنر»
  • ساخت پهپادهای الهام‌گرفته از زنبورها در آمریکا
  • برقراری پرواز از مشهد به ۲۱ مسیر خارجی
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.