دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد

گیمفا توسط گیمفا
۰۷ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
طراح روایت Silent Hill 2 Remake علت فروش خوب آثار ترسناک را توضیح می‌دهد
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

Barbara Kciuk، طراح ارشد روایی عنوان Silent Hill 2 Remake، در مصاحبه‌ای پیرامون علت فروش خوب عناوین ترسناک صحبت کرده است.

تبلیغات

این توسعه‌دهنده در بخشی از مصاحبه خود با وبسایت TheGamer اظهار داشت بخش جالب در مورد ژانر ترس و وحشت این است که یکی از بهترین نسبت‌ها در مورد هزینه تولید و درآمد به شمار می‌رود.

این اعداد مطلوب فراتر از صنعت بازی است. برای مثال، فیلم موفق The Blair Witch Project که در سال ۱۹۹۹ اکران شد، بودجه‌ای کمتر از ۱ میلیون دلار داشت، اما در جدول باکس آفیس توانست فروش ۲۴۸.۶ میلیون دلاری را رقم بزند.

خانمKciuk همچنین به فیلم Paranormal Activity به عنوان نمونه‌ای واضح از این پدیده اشاره کرد. فیلم مذکور از بودجه‌ای ۲۱۵,۰۰۰ دلاری برخوردار بود و توانست ۱۹۴.۲ میلیون دلار درآمدزایی کند.

یکی از عوامل کلیدی که باعث می‌شود بازی‌های ترسناک و فیلم‌های خوب با بودجه کمتری ساخته شوند این است که ارزان به نظر رسیدن احتمال دارد یک مزیت باشد. بازی رومیزی Buckshot Roulette به عنوان مثالی عالی از این نمونه است که چگونه تیم‌های بسیار کوچک یا حتی برخی توسعه‌دهندگان به صورت انفرادی عناوین برجسته‌ای را در ژانر وحشت می‌سازند.

ساخت آثار ترسناک خوب همیشه آسان نیست

silent hill 2

مانند تمام تلاش‌های هنری، چیزی به نام بازگشت تضمینی سرمایه وجود ندارد. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌ها فیلم ترسناک فضایی Event Horizon است که در سال ۱۹۹۷ اکران شد. این فیلم از بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلاری برخوردار بود و علی‌رغم اینکه برخی از وحشتناک‌ترین صحنه‌ها را در یک پروداکشن بزرگ در آن زمان رقم زد، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

طراح روایی Silent Hill 2 Remake به خوبی می‌داند که بازسازی یک اثر کلاسیک کالت ریسک بالایی دارد،چراکه باید انتظارات طرفدارانی را که بازی اصلی را در ابتدای انتشار آن تجربه کرده‌اند، برآورده کرده و با خاطرات آن‌ها مطابقت داده شود و در عین حال به افراد تازه‌وارد نیز توجه گردد.

به طور طبیعی، ساخت یک بازی دو دهه پس از انتشار داستان اصلی چیزی بیش از ساخت یک اثر معمولی است. Kciuk می‌گوید که فناوری جدید استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) را مجبور کرد تا برخی جزئیات را کنار بگذارد، اما در عین حال موارد جدیدی را اضافه نمود. این توسعه‌دهنده می‌داند که نمی‌توان همه را راضی کرد. ریمیک Silent Hill 2 در زمان رونمایی با انتقادات زیادی مواجه شد، اما سازندگان پس از عرضه بازی توانستند اعتماد طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به دست آورند و اثر مذکور مورد استقبال خوب منتقدین قرار گرفت.

بازی Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉(WalleRMaNسابق)BiG WalleR𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥هالک ایرانی(🥦vegetarian)گیمرِ روان شناسAMOGUSA0seyed0Aاُستادجیمز از تپهٔ خاموش 🔦💲Zander💲Ch7Castillanos𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟امیرحسین نصرتی

Barbara Kciuk، طراح ارشد روایی عنوان Silent Hill 2 Remake، در مصاحبه‌ای پیرامون علت فروش خوب عناوین ترسناک صحبت کرده است.

تبلیغات

این توسعه‌دهنده در بخشی از مصاحبه خود با وبسایت TheGamer اظهار داشت بخش جالب در مورد ژانر ترس و وحشت این است که یکی از بهترین نسبت‌ها در مورد هزینه تولید و درآمد به شمار می‌رود.

این اعداد مطلوب فراتر از صنعت بازی است. برای مثال، فیلم موفق The Blair Witch Project که در سال ۱۹۹۹ اکران شد، بودجه‌ای کمتر از ۱ میلیون دلار داشت، اما در جدول باکس آفیس توانست فروش ۲۴۸.۶ میلیون دلاری را رقم بزند.

خانمKciuk همچنین به فیلم Paranormal Activity به عنوان نمونه‌ای واضح از این پدیده اشاره کرد. فیلم مذکور از بودجه‌ای ۲۱۵,۰۰۰ دلاری برخوردار بود و توانست ۱۹۴.۲ میلیون دلار درآمدزایی کند.

یکی از عوامل کلیدی که باعث می‌شود بازی‌های ترسناک و فیلم‌های خوب با بودجه کمتری ساخته شوند این است که ارزان به نظر رسیدن احتمال دارد یک مزیت باشد. بازی رومیزی Buckshot Roulette به عنوان مثالی عالی از این نمونه است که چگونه تیم‌های بسیار کوچک یا حتی برخی توسعه‌دهندگان به صورت انفرادی عناوین برجسته‌ای را در ژانر وحشت می‌سازند.

ساخت آثار ترسناک خوب همیشه آسان نیست

silent hill 2

مانند تمام تلاش‌های هنری، چیزی به نام بازگشت تضمینی سرمایه وجود ندارد. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌ها فیلم ترسناک فضایی Event Horizon است که در سال ۱۹۹۷ اکران شد. این فیلم از بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلاری برخوردار بود و علی‌رغم اینکه برخی از وحشتناک‌ترین صحنه‌ها را در یک پروداکشن بزرگ در آن زمان رقم زد، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

طراح روایی Silent Hill 2 Remake به خوبی می‌داند که بازسازی یک اثر کلاسیک کالت ریسک بالایی دارد،چراکه باید انتظارات طرفدارانی را که بازی اصلی را در ابتدای انتشار آن تجربه کرده‌اند، برآورده کرده و با خاطرات آن‌ها مطابقت داده شود و در عین حال به افراد تازه‌وارد نیز توجه گردد.

به طور طبیعی، ساخت یک بازی دو دهه پس از انتشار داستان اصلی چیزی بیش از ساخت یک اثر معمولی است. Kciuk می‌گوید که فناوری جدید استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) را مجبور کرد تا برخی جزئیات را کنار بگذارد، اما در عین حال موارد جدیدی را اضافه نمود. این توسعه‌دهنده می‌داند که نمی‌توان همه را راضی کرد. ریمیک Silent Hill 2 در زمان رونمایی با انتقادات زیادی مواجه شد، اما سازندگان پس از عرضه بازی توانستند اعتماد طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به دست آورند و اثر مذکور مورد استقبال خوب منتقدین قرار گرفت.

بازی Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉(WalleRMaNسابق)BiG WalleR𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥هالک ایرانی(🥦vegetarian)گیمرِ روان شناسAMOGUSA0seyed0Aاُستادجیمز از تپهٔ خاموش 🔦💲Zander💲Ch7Castillanos𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟امیرحسین نصرتی

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

Barbara Kciuk، طراح ارشد روایی عنوان Silent Hill 2 Remake، در مصاحبه‌ای پیرامون علت فروش خوب عناوین ترسناک صحبت کرده است.

تبلیغات

این توسعه‌دهنده در بخشی از مصاحبه خود با وبسایت TheGamer اظهار داشت بخش جالب در مورد ژانر ترس و وحشت این است که یکی از بهترین نسبت‌ها در مورد هزینه تولید و درآمد به شمار می‌رود.

این اعداد مطلوب فراتر از صنعت بازی است. برای مثال، فیلم موفق The Blair Witch Project که در سال ۱۹۹۹ اکران شد، بودجه‌ای کمتر از ۱ میلیون دلار داشت، اما در جدول باکس آفیس توانست فروش ۲۴۸.۶ میلیون دلاری را رقم بزند.

خانمKciuk همچنین به فیلم Paranormal Activity به عنوان نمونه‌ای واضح از این پدیده اشاره کرد. فیلم مذکور از بودجه‌ای ۲۱۵,۰۰۰ دلاری برخوردار بود و توانست ۱۹۴.۲ میلیون دلار درآمدزایی کند.

یکی از عوامل کلیدی که باعث می‌شود بازی‌های ترسناک و فیلم‌های خوب با بودجه کمتری ساخته شوند این است که ارزان به نظر رسیدن احتمال دارد یک مزیت باشد. بازی رومیزی Buckshot Roulette به عنوان مثالی عالی از این نمونه است که چگونه تیم‌های بسیار کوچک یا حتی برخی توسعه‌دهندگان به صورت انفرادی عناوین برجسته‌ای را در ژانر وحشت می‌سازند.

ساخت آثار ترسناک خوب همیشه آسان نیست

silent hill 2

مانند تمام تلاش‌های هنری، چیزی به نام بازگشت تضمینی سرمایه وجود ندارد. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌ها فیلم ترسناک فضایی Event Horizon است که در سال ۱۹۹۷ اکران شد. این فیلم از بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلاری برخوردار بود و علی‌رغم اینکه برخی از وحشتناک‌ترین صحنه‌ها را در یک پروداکشن بزرگ در آن زمان رقم زد، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

طراح روایی Silent Hill 2 Remake به خوبی می‌داند که بازسازی یک اثر کلاسیک کالت ریسک بالایی دارد،چراکه باید انتظارات طرفدارانی را که بازی اصلی را در ابتدای انتشار آن تجربه کرده‌اند، برآورده کرده و با خاطرات آن‌ها مطابقت داده شود و در عین حال به افراد تازه‌وارد نیز توجه گردد.

به طور طبیعی، ساخت یک بازی دو دهه پس از انتشار داستان اصلی چیزی بیش از ساخت یک اثر معمولی است. Kciuk می‌گوید که فناوری جدید استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) را مجبور کرد تا برخی جزئیات را کنار بگذارد، اما در عین حال موارد جدیدی را اضافه نمود. این توسعه‌دهنده می‌داند که نمی‌توان همه را راضی کرد. ریمیک Silent Hill 2 در زمان رونمایی با انتقادات زیادی مواجه شد، اما سازندگان پس از عرضه بازی توانستند اعتماد طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به دست آورند و اثر مذکور مورد استقبال خوب منتقدین قرار گرفت.

بازی Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉(WalleRMaNسابق)BiG WalleR𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥هالک ایرانی(🥦vegetarian)گیمرِ روان شناسAMOGUSA0seyed0Aاُستادجیمز از تپهٔ خاموش 🔦💲Zander💲Ch7Castillanos𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟امیرحسین نصرتی

Barbara Kciuk، طراح ارشد روایی عنوان Silent Hill 2 Remake، در مصاحبه‌ای پیرامون علت فروش خوب عناوین ترسناک صحبت کرده است.

تبلیغات

این توسعه‌دهنده در بخشی از مصاحبه خود با وبسایت TheGamer اظهار داشت بخش جالب در مورد ژانر ترس و وحشت این است که یکی از بهترین نسبت‌ها در مورد هزینه تولید و درآمد به شمار می‌رود.

این اعداد مطلوب فراتر از صنعت بازی است. برای مثال، فیلم موفق The Blair Witch Project که در سال ۱۹۹۹ اکران شد، بودجه‌ای کمتر از ۱ میلیون دلار داشت، اما در جدول باکس آفیس توانست فروش ۲۴۸.۶ میلیون دلاری را رقم بزند.

خانمKciuk همچنین به فیلم Paranormal Activity به عنوان نمونه‌ای واضح از این پدیده اشاره کرد. فیلم مذکور از بودجه‌ای ۲۱۵,۰۰۰ دلاری برخوردار بود و توانست ۱۹۴.۲ میلیون دلار درآمدزایی کند.

یکی از عوامل کلیدی که باعث می‌شود بازی‌های ترسناک و فیلم‌های خوب با بودجه کمتری ساخته شوند این است که ارزان به نظر رسیدن احتمال دارد یک مزیت باشد. بازی رومیزی Buckshot Roulette به عنوان مثالی عالی از این نمونه است که چگونه تیم‌های بسیار کوچک یا حتی برخی توسعه‌دهندگان به صورت انفرادی عناوین برجسته‌ای را در ژانر وحشت می‌سازند.

ساخت آثار ترسناک خوب همیشه آسان نیست

silent hill 2

مانند تمام تلاش‌های هنری، چیزی به نام بازگشت تضمینی سرمایه وجود ندارد. یکی از برجسته‌ترین نمونه‌ها فیلم ترسناک فضایی Event Horizon است که در سال ۱۹۹۷ اکران شد. این فیلم از بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلاری برخوردار بود و علی‌رغم اینکه برخی از وحشتناک‌ترین صحنه‌ها را در یک پروداکشن بزرگ در آن زمان رقم زد، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

طراح روایی Silent Hill 2 Remake به خوبی می‌داند که بازسازی یک اثر کلاسیک کالت ریسک بالایی دارد،چراکه باید انتظارات طرفدارانی را که بازی اصلی را در ابتدای انتشار آن تجربه کرده‌اند، برآورده کرده و با خاطرات آن‌ها مطابقت داده شود و در عین حال به افراد تازه‌وارد نیز توجه گردد.

به طور طبیعی، ساخت یک بازی دو دهه پس از انتشار داستان اصلی چیزی بیش از ساخت یک اثر معمولی است. Kciuk می‌گوید که فناوری جدید استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) را مجبور کرد تا برخی جزئیات را کنار بگذارد، اما در عین حال موارد جدیدی را اضافه نمود. این توسعه‌دهنده می‌داند که نمی‌توان همه را راضی کرد. ریمیک Silent Hill 2 در زمان رونمایی با انتقادات زیادی مواجه شد، اما سازندگان پس از عرضه بازی توانستند اعتماد طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به دست آورند و اثر مذکور مورد استقبال خوب منتقدین قرار گرفت.

بازی Silent Hill 2 Remake هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉(WalleRMaNسابق)BiG WalleR𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥هالک ایرانی(🥦vegetarian)گیمرِ روان شناسAMOGUSA0seyed0Aاُستادجیمز از تپهٔ خاموش 🔦💲Zander💲Ch7Castillanos𝔸𝕕𝕒𝕞 𝕁𝕖𝕟𝕤𝕖𝕟امیرحسین نصرتی
پست قبلی

ایلان ماسک شرکت بازی‌سازی خود را با تمرکز روی هوش مصنوعی تاسیس خواهد کرد

پست بعدی

شرکت Activision بیش از ۱۹,۰۰۰ بازیکن Call of Duty Black Ops 6 را بن کرد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هجده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.