دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۱۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی علمی

عرضه پلتفرم‌های ارتباط با مشتریان از سوی دانش‌بنیان‌ها

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۲ بهمن ۱۴۰۰
در علمی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
12
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور توسعه کسب‌وکارها، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان را به بازار داخلی معرفی کردند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه “گیمیفیکیشن” یا بازی سازی، گفت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولات ما پلتفرم کسب و کار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه‌های هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در حوزه باشگاه مشتریان، با بیان اینکه این محصول در حوزه وفاداری مشتریان است، اظهار کرد: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرم‌افزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرم‌افزاری قوی و همچنین ماژول‌ها و امکاناتی دانست که در حوزه بازاریابی و براساس تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این امر موجب کاهش هزینه‌های آنها برای ورود به بازار  و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور توسعه کسب‌وکارها، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان را به بازار داخلی معرفی کردند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه “گیمیفیکیشن” یا بازی سازی، گفت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولات ما پلتفرم کسب و کار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه‌های هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در حوزه باشگاه مشتریان، با بیان اینکه این محصول در حوزه وفاداری مشتریان است، اظهار کرد: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرم‌افزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرم‌افزاری قوی و همچنین ماژول‌ها و امکاناتی دانست که در حوزه بازاریابی و براساس تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این امر موجب کاهش هزینه‌های آنها برای ورود به بازار  و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور توسعه کسب‌وکارها، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان را به بازار داخلی معرفی کردند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه “گیمیفیکیشن” یا بازی سازی، گفت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولات ما پلتفرم کسب و کار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه‌های هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در حوزه باشگاه مشتریان، با بیان اینکه این محصول در حوزه وفاداری مشتریان است، اظهار کرد: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرم‌افزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرم‌افزاری قوی و همچنین ماژول‌ها و امکاناتی دانست که در حوزه بازاریابی و براساس تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این امر موجب کاهش هزینه‌های آنها برای ورود به بازار  و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور توسعه کسب‌وکارها، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و ارتباط با مشتریان را به بازار داخلی معرفی کردند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، وحید ملکی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال، طی صحبتهایی درباره دستاوردها در حوزه تجارت الکترونیک بر پایه “گیمیفیکیشن” یا بازی سازی، گفت: تمرکز ما بر روی تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و سخت افزارهای دیجیتال است و در این راستا مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصولات ما پلتفرم کسب و کار الکترونیک است که در ۳ حوزه تجارت الکترونیک، باشگاه مشتریان و طراحی و ساخت دستگاه‌های هوشمند حوزه سلامت، توسعه بسیاری پیدا کرده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی با اشاره به محصول این شرکت در حوزه باشگاه مشتریان، با بیان اینکه این محصول در حوزه وفاداری مشتریان است، اظهار کرد: این محصول علاوه بر حوزه طراحی نرم‌افزاری، در حوزه بازاریابی و پذیرندگان نیز فیچرهایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

ملکی، مزیت رقابتی این محصول را هسته نرم‌افزاری قوی و همچنین ماژول‌ها و امکاناتی دانست که در حوزه بازاریابی و براساس تجربه کاربری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، خاطر نشان کرد: این امر موجب کاهش هزینه‌های آنها برای ورود به بازار  و دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها: تجارت دیجیتال
پست قبلی

برلین: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم، بیمارستان صحرایی می‌فرستیم

پست بعدی

با همکاری سازمان زندان‌ها ۱۳۰ هزار نمونه ژنتیکی از مجرمان اخذ شده است

مربوطه پست ها

شغل مناسب من
علمی

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

۳۰ فروردین ۱۴۰۴
راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای
علمی

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

۲۵ اسفند ۱۴۰۳
چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟
علمی

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

۰۸ بهمن ۱۴۰۳
آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر
علمی

آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر

۰۷ بهمن ۱۴۰۳
چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟
علمی

چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟

۰۶ بهمن ۱۴۰۳
نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان
علمی

نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان

۰۵ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • کلاف قیمت‌گذاری دستوری خودرو پیچیده‌تر شد!
  • چگونه از جریمه شدن در رانندگی جلوگیری کنیم؟
  • حمله شبانه به دادستان رفسنجان با چاقو!
  • حمله حامد بهداد به داریوش ارجمند/ نه اخلاق حرفه ای دارد نه تکنیک!
  • هوای امروز تهران قابل‌ قبول، اما ناپایدار
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.