دانش جوین
جمعه, مرداد ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

عضو هیئت علمی دانشگاه سوره: آموزش سینما باید به‌روزسانی شود

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سومین نشست از نشست‌های فرهنگی سینما دانش با عنوان دانشگاه یا مدرسه مسئله این است با حضور رامتین شهبازی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در این نشست گفت: امروز آموزش در حوزه سینما بسیار مهم است و همه تلاش می‌کنند پایه آن را در دانشگاه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: مدرسه‌ها در واقع تکالیف‌شان در دنیا روشن است زیرا  کارکردهای آکادمیک ندارند و با سیستم وزارت علوم و تحقیقات درگیر نیستند و با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند. همچنین آموزشگاه‌های آموزش سینمایی به افرادی رجوع می‌کنند که سر فصل‌های خود را می‌نویسند زیرا زیاد ماندن هنرجوها در  آنجا برای هیچکس موثر نخواهد بود.

تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌ زیادی وجود دارد

شهبازی با بیان اینکه در دانشگاه داستان تحصیل در رشته سینمایی فرق می‌کند، گفت: مدرک تحصیلی نیاز است و مدرک پشتوانه حقوقی دارد و شما باید سرفصل‌های مشترک را بگذرانید، اما اینکه آیا همه آموزشگاه‌ها موفق عمل می‌کنند یا نه نمی‌توان در این رابطه صحبت کرد، اما می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد آموزشگاه مبنای اقتصادی برایشان مهم است و برخی هم سودجویی اولویت دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه در ایران تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌های زیادی وجود دارد، گفت: هرچقدر کار خوب انجام دهیم، اما دانشگاه‌ها چون باید یک مدرک یکسان بدهند به لحاظ واحدهای درسی بازهم بعضی مواقع کمبود داریم. سرفصل‌ها در دانشگاه‌ها قدیمی است اما ما ورود نمی‌کنیم، خود سینما یک امر در جریان است اما  سینما در دهه ها با هم متفاوت است و تغییرات مملوس شده است.

سینما به صورت آکادمیک وارد ایران نشده، سینما یک محصول غربی است که به صورت سرگرمی وارد ایران شده و تعدادی فرد علاقه‌مند وارد رشته‌های سینمایی می‌شوند آموزش می‌بینند و رشد پیدا می‌کنند و مفاهیم تغییر می‌کند اما هنوز ساختار اداری سینما در خودش تغییر نکرده و برحسب گیشه و علاقه مخاطبان تولیدات انجام می‌دهد. شرایط زیست سینمای ایران نیازی به دانشگاه نداشته از دهه ۶۰ به بعد افرادی فیلم‌ساز شدند که خیلی‌ها از جمله فیلم‌سازان انقلابی بودند و بعد وارد دانشگاه شدند، افرادی مانند ابراهیم حاتمی‌کیا که برچسب دانشگاه دارد و فضای دانشگاه را با چشم خود دیده‌اند

شرح درس‌ها در سینمای ایران تکراری است

شهبازی گفت: بدنه سینما با تحصیلات دانشگاهی همخوان نیست و بدنه سینما نیروی خودش را از دانشگاه نمی‌گیرد و ترجیح می‌دهد نیروی خودش را از سیستم خودش انتخاب کند تا از فارغ‌التحصیلان.

وی خاطرنشان کرد: همیشه می‌گفتند مدارس سینما درس‌های نظری ندارند، اما من بررسی کردم، یک مدرسه سینمایی که شناخته شده است همچون دپارتمان ووچ که رشته‌های بازیگری، تلویزیون و کارگردانی را دارد، در آنجا هم اقتصاد جامعه‌شناسی به دانشجویان آموزش داده می‌شود زیرا بدنه سینما احساس نیاز به دانشگاه دارد و به آن عمل می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه شرح درس‌های ما در سینمای ایران تکراری است، ادامه داد: در دانشگاه سرفصل‌هایی را ارائه می‌دهند که ۵۰ تا ۶۰ سال پیش بوده، اما به‌روز شده و اگر امروز هنر دیجیتال اضافه می‌شود و در سرفصل قرار می‌گیرد و دانشجو باید آن را پاس کند. امروز همه چیز دیجیتال است، باید در اجرا موضوعات را برای دانشجویان متفاوت کنیم.

وی ادامه داد: شاید در ایران برخی از  امکانات آموزشگاه‌ها در دانشگاه‌ها وجود نداشته باشند، اما باید خودمان را با جامعه به‌روزرسانی کنیم، باید بررسی کنیم که آیا ما تولیدات سینمایی بین‌المللی داریم تا آموزش‌هایمان را بین‌المللی کنیم که دانشجویان ما در سینمای کشورهای دیگر کار کنند؟ آموزش ما در حوزه‌ سینما حتی به درد سینماهای خودمان هم نمی‌خورد.

شهبازی گفت: باید بررسی کنید و ببینید آموزش‌های کشوری مثل لهستان چقدر می‌تواند انگیزه ایجاد کند که دانشجو  یاد بگیرد چگونه برود و  فرصت شغلی در کشورهای دیگر ایجاد کند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سومین نشست از نشست‌های فرهنگی سینما دانش با عنوان دانشگاه یا مدرسه مسئله این است با حضور رامتین شهبازی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در این نشست گفت: امروز آموزش در حوزه سینما بسیار مهم است و همه تلاش می‌کنند پایه آن را در دانشگاه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: مدرسه‌ها در واقع تکالیف‌شان در دنیا روشن است زیرا  کارکردهای آکادمیک ندارند و با سیستم وزارت علوم و تحقیقات درگیر نیستند و با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند. همچنین آموزشگاه‌های آموزش سینمایی به افرادی رجوع می‌کنند که سر فصل‌های خود را می‌نویسند زیرا زیاد ماندن هنرجوها در  آنجا برای هیچکس موثر نخواهد بود.

تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌ زیادی وجود دارد

شهبازی با بیان اینکه در دانشگاه داستان تحصیل در رشته سینمایی فرق می‌کند، گفت: مدرک تحصیلی نیاز است و مدرک پشتوانه حقوقی دارد و شما باید سرفصل‌های مشترک را بگذرانید، اما اینکه آیا همه آموزشگاه‌ها موفق عمل می‌کنند یا نه نمی‌توان در این رابطه صحبت کرد، اما می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد آموزشگاه مبنای اقتصادی برایشان مهم است و برخی هم سودجویی اولویت دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه در ایران تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌های زیادی وجود دارد، گفت: هرچقدر کار خوب انجام دهیم، اما دانشگاه‌ها چون باید یک مدرک یکسان بدهند به لحاظ واحدهای درسی بازهم بعضی مواقع کمبود داریم. سرفصل‌ها در دانشگاه‌ها قدیمی است اما ما ورود نمی‌کنیم، خود سینما یک امر در جریان است اما  سینما در دهه ها با هم متفاوت است و تغییرات مملوس شده است.

سینما به صورت آکادمیک وارد ایران نشده، سینما یک محصول غربی است که به صورت سرگرمی وارد ایران شده و تعدادی فرد علاقه‌مند وارد رشته‌های سینمایی می‌شوند آموزش می‌بینند و رشد پیدا می‌کنند و مفاهیم تغییر می‌کند اما هنوز ساختار اداری سینما در خودش تغییر نکرده و برحسب گیشه و علاقه مخاطبان تولیدات انجام می‌دهد. شرایط زیست سینمای ایران نیازی به دانشگاه نداشته از دهه ۶۰ به بعد افرادی فیلم‌ساز شدند که خیلی‌ها از جمله فیلم‌سازان انقلابی بودند و بعد وارد دانشگاه شدند، افرادی مانند ابراهیم حاتمی‌کیا که برچسب دانشگاه دارد و فضای دانشگاه را با چشم خود دیده‌اند

شرح درس‌ها در سینمای ایران تکراری است

شهبازی گفت: بدنه سینما با تحصیلات دانشگاهی همخوان نیست و بدنه سینما نیروی خودش را از دانشگاه نمی‌گیرد و ترجیح می‌دهد نیروی خودش را از سیستم خودش انتخاب کند تا از فارغ‌التحصیلان.

وی خاطرنشان کرد: همیشه می‌گفتند مدارس سینما درس‌های نظری ندارند، اما من بررسی کردم، یک مدرسه سینمایی که شناخته شده است همچون دپارتمان ووچ که رشته‌های بازیگری، تلویزیون و کارگردانی را دارد، در آنجا هم اقتصاد جامعه‌شناسی به دانشجویان آموزش داده می‌شود زیرا بدنه سینما احساس نیاز به دانشگاه دارد و به آن عمل می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه شرح درس‌های ما در سینمای ایران تکراری است، ادامه داد: در دانشگاه سرفصل‌هایی را ارائه می‌دهند که ۵۰ تا ۶۰ سال پیش بوده، اما به‌روز شده و اگر امروز هنر دیجیتال اضافه می‌شود و در سرفصل قرار می‌گیرد و دانشجو باید آن را پاس کند. امروز همه چیز دیجیتال است، باید در اجرا موضوعات را برای دانشجویان متفاوت کنیم.

وی ادامه داد: شاید در ایران برخی از  امکانات آموزشگاه‌ها در دانشگاه‌ها وجود نداشته باشند، اما باید خودمان را با جامعه به‌روزرسانی کنیم، باید بررسی کنیم که آیا ما تولیدات سینمایی بین‌المللی داریم تا آموزش‌هایمان را بین‌المللی کنیم که دانشجویان ما در سینمای کشورهای دیگر کار کنند؟ آموزش ما در حوزه‌ سینما حتی به درد سینماهای خودمان هم نمی‌خورد.

شهبازی گفت: باید بررسی کنید و ببینید آموزش‌های کشوری مثل لهستان چقدر می‌تواند انگیزه ایجاد کند که دانشجو  یاد بگیرد چگونه برود و  فرصت شغلی در کشورهای دیگر ایجاد کند.

اخبارجدیدترین

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سومین نشست از نشست‌های فرهنگی سینما دانش با عنوان دانشگاه یا مدرسه مسئله این است با حضور رامتین شهبازی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در این نشست گفت: امروز آموزش در حوزه سینما بسیار مهم است و همه تلاش می‌کنند پایه آن را در دانشگاه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: مدرسه‌ها در واقع تکالیف‌شان در دنیا روشن است زیرا  کارکردهای آکادمیک ندارند و با سیستم وزارت علوم و تحقیقات درگیر نیستند و با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند. همچنین آموزشگاه‌های آموزش سینمایی به افرادی رجوع می‌کنند که سر فصل‌های خود را می‌نویسند زیرا زیاد ماندن هنرجوها در  آنجا برای هیچکس موثر نخواهد بود.

تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌ زیادی وجود دارد

شهبازی با بیان اینکه در دانشگاه داستان تحصیل در رشته سینمایی فرق می‌کند، گفت: مدرک تحصیلی نیاز است و مدرک پشتوانه حقوقی دارد و شما باید سرفصل‌های مشترک را بگذرانید، اما اینکه آیا همه آموزشگاه‌ها موفق عمل می‌کنند یا نه نمی‌توان در این رابطه صحبت کرد، اما می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد آموزشگاه مبنای اقتصادی برایشان مهم است و برخی هم سودجویی اولویت دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه در ایران تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌های زیادی وجود دارد، گفت: هرچقدر کار خوب انجام دهیم، اما دانشگاه‌ها چون باید یک مدرک یکسان بدهند به لحاظ واحدهای درسی بازهم بعضی مواقع کمبود داریم. سرفصل‌ها در دانشگاه‌ها قدیمی است اما ما ورود نمی‌کنیم، خود سینما یک امر در جریان است اما  سینما در دهه ها با هم متفاوت است و تغییرات مملوس شده است.

سینما به صورت آکادمیک وارد ایران نشده، سینما یک محصول غربی است که به صورت سرگرمی وارد ایران شده و تعدادی فرد علاقه‌مند وارد رشته‌های سینمایی می‌شوند آموزش می‌بینند و رشد پیدا می‌کنند و مفاهیم تغییر می‌کند اما هنوز ساختار اداری سینما در خودش تغییر نکرده و برحسب گیشه و علاقه مخاطبان تولیدات انجام می‌دهد. شرایط زیست سینمای ایران نیازی به دانشگاه نداشته از دهه ۶۰ به بعد افرادی فیلم‌ساز شدند که خیلی‌ها از جمله فیلم‌سازان انقلابی بودند و بعد وارد دانشگاه شدند، افرادی مانند ابراهیم حاتمی‌کیا که برچسب دانشگاه دارد و فضای دانشگاه را با چشم خود دیده‌اند

شرح درس‌ها در سینمای ایران تکراری است

شهبازی گفت: بدنه سینما با تحصیلات دانشگاهی همخوان نیست و بدنه سینما نیروی خودش را از دانشگاه نمی‌گیرد و ترجیح می‌دهد نیروی خودش را از سیستم خودش انتخاب کند تا از فارغ‌التحصیلان.

وی خاطرنشان کرد: همیشه می‌گفتند مدارس سینما درس‌های نظری ندارند، اما من بررسی کردم، یک مدرسه سینمایی که شناخته شده است همچون دپارتمان ووچ که رشته‌های بازیگری، تلویزیون و کارگردانی را دارد، در آنجا هم اقتصاد جامعه‌شناسی به دانشجویان آموزش داده می‌شود زیرا بدنه سینما احساس نیاز به دانشگاه دارد و به آن عمل می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه شرح درس‌های ما در سینمای ایران تکراری است، ادامه داد: در دانشگاه سرفصل‌هایی را ارائه می‌دهند که ۵۰ تا ۶۰ سال پیش بوده، اما به‌روز شده و اگر امروز هنر دیجیتال اضافه می‌شود و در سرفصل قرار می‌گیرد و دانشجو باید آن را پاس کند. امروز همه چیز دیجیتال است، باید در اجرا موضوعات را برای دانشجویان متفاوت کنیم.

وی ادامه داد: شاید در ایران برخی از  امکانات آموزشگاه‌ها در دانشگاه‌ها وجود نداشته باشند، اما باید خودمان را با جامعه به‌روزرسانی کنیم، باید بررسی کنیم که آیا ما تولیدات سینمایی بین‌المللی داریم تا آموزش‌هایمان را بین‌المللی کنیم که دانشجویان ما در سینمای کشورهای دیگر کار کنند؟ آموزش ما در حوزه‌ سینما حتی به درد سینماهای خودمان هم نمی‌خورد.

شهبازی گفت: باید بررسی کنید و ببینید آموزش‌های کشوری مثل لهستان چقدر می‌تواند انگیزه ایجاد کند که دانشجو  یاد بگیرد چگونه برود و  فرصت شغلی در کشورهای دیگر ایجاد کند.

به گزارش دانشجو اینترنشنال از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، سومین نشست از نشست‌های فرهنگی سینما دانش با عنوان دانشگاه یا مدرسه مسئله این است با حضور رامتین شهبازی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در این نشست گفت: امروز آموزش در حوزه سینما بسیار مهم است و همه تلاش می‌کنند پایه آن را در دانشگاه‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: مدرسه‌ها در واقع تکالیف‌شان در دنیا روشن است زیرا  کارکردهای آکادمیک ندارند و با سیستم وزارت علوم و تحقیقات درگیر نیستند و با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند. همچنین آموزشگاه‌های آموزش سینمایی به افرادی رجوع می‌کنند که سر فصل‌های خود را می‌نویسند زیرا زیاد ماندن هنرجوها در  آنجا برای هیچکس موثر نخواهد بود.

تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌ زیادی وجود دارد

شهبازی با بیان اینکه در دانشگاه داستان تحصیل در رشته سینمایی فرق می‌کند، گفت: مدرک تحصیلی نیاز است و مدرک پشتوانه حقوقی دارد و شما باید سرفصل‌های مشترک را بگذرانید، اما اینکه آیا همه آموزشگاه‌ها موفق عمل می‌کنند یا نه نمی‌توان در این رابطه صحبت کرد، اما می‌توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد آموزشگاه مبنای اقتصادی برایشان مهم است و برخی هم سودجویی اولویت دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه در ایران تا رسیدن به نقطه قله در تحصیل سینمایی  فاصله‌های زیادی وجود دارد، گفت: هرچقدر کار خوب انجام دهیم، اما دانشگاه‌ها چون باید یک مدرک یکسان بدهند به لحاظ واحدهای درسی بازهم بعضی مواقع کمبود داریم. سرفصل‌ها در دانشگاه‌ها قدیمی است اما ما ورود نمی‌کنیم، خود سینما یک امر در جریان است اما  سینما در دهه ها با هم متفاوت است و تغییرات مملوس شده است.

سینما به صورت آکادمیک وارد ایران نشده، سینما یک محصول غربی است که به صورت سرگرمی وارد ایران شده و تعدادی فرد علاقه‌مند وارد رشته‌های سینمایی می‌شوند آموزش می‌بینند و رشد پیدا می‌کنند و مفاهیم تغییر می‌کند اما هنوز ساختار اداری سینما در خودش تغییر نکرده و برحسب گیشه و علاقه مخاطبان تولیدات انجام می‌دهد. شرایط زیست سینمای ایران نیازی به دانشگاه نداشته از دهه ۶۰ به بعد افرادی فیلم‌ساز شدند که خیلی‌ها از جمله فیلم‌سازان انقلابی بودند و بعد وارد دانشگاه شدند، افرادی مانند ابراهیم حاتمی‌کیا که برچسب دانشگاه دارد و فضای دانشگاه را با چشم خود دیده‌اند

شرح درس‌ها در سینمای ایران تکراری است

شهبازی گفت: بدنه سینما با تحصیلات دانشگاهی همخوان نیست و بدنه سینما نیروی خودش را از دانشگاه نمی‌گیرد و ترجیح می‌دهد نیروی خودش را از سیستم خودش انتخاب کند تا از فارغ‌التحصیلان.

وی خاطرنشان کرد: همیشه می‌گفتند مدارس سینما درس‌های نظری ندارند، اما من بررسی کردم، یک مدرسه سینمایی که شناخته شده است همچون دپارتمان ووچ که رشته‌های بازیگری، تلویزیون و کارگردانی را دارد، در آنجا هم اقتصاد جامعه‌شناسی به دانشجویان آموزش داده می‌شود زیرا بدنه سینما احساس نیاز به دانشگاه دارد و به آن عمل می‌کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه شرح درس‌های ما در سینمای ایران تکراری است، ادامه داد: در دانشگاه سرفصل‌هایی را ارائه می‌دهند که ۵۰ تا ۶۰ سال پیش بوده، اما به‌روز شده و اگر امروز هنر دیجیتال اضافه می‌شود و در سرفصل قرار می‌گیرد و دانشجو باید آن را پاس کند. امروز همه چیز دیجیتال است، باید در اجرا موضوعات را برای دانشجویان متفاوت کنیم.

وی ادامه داد: شاید در ایران برخی از  امکانات آموزشگاه‌ها در دانشگاه‌ها وجود نداشته باشند، اما باید خودمان را با جامعه به‌روزرسانی کنیم، باید بررسی کنیم که آیا ما تولیدات سینمایی بین‌المللی داریم تا آموزش‌هایمان را بین‌المللی کنیم که دانشجویان ما در سینمای کشورهای دیگر کار کنند؟ آموزش ما در حوزه‌ سینما حتی به درد سینماهای خودمان هم نمی‌خورد.

شهبازی گفت: باید بررسی کنید و ببینید آموزش‌های کشوری مثل لهستان چقدر می‌تواند انگیزه ایجاد کند که دانشجو  یاد بگیرد چگونه برود و  فرصت شغلی در کشورهای دیگر ایجاد کند.

برچسب ها: چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجروزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
پست قبلی

برنامه‌ریزی برای ساخت پرتابگر در بخش خصوصی

پست بعدی

ستاری در دیدار با نو ورودان برتر سال ۱۴۰۰: نوآوری استعدادهای برتر زمینه‌ساز رونق شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان است

مربوطه پست ها

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
هنر و فرهنگ

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
هنر و فرهنگ

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»
هنر و فرهنگ

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟
هنر و فرهنگ

یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد
هنر و فرهنگ

«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل
هنر و فرهنگ

«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل

۱۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.