دانش جوین
چهارشنبه, خرداد ۲۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«علفزار» یک داستان واقعی است

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۳ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
6
45
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کاظم دانشی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در پاسخ به این پرسش که چرا ضرباهنگ فیلم علفزار در مقایسه با دیگران آثار سینمایی، قابل قبول و تند است گفت: موضوع اصلی در سینمای روز دنیا بحث ریتم و تمپو است؛ یعنی ایجاد شرایطی که مخاطب در سالن خسته نشود.

کارگردان فیلم علفزار ادامه داد: مخاطب ما با سینمای روز جهان آشناست و این که بتوانیم او را در سالن بنشانیم که فیلم را ببیند کار سختی است.

به همین دلیل ریتم فیلم از زمانی که شروع به نوشتن آن کردم تا زمانی که صحنه ها را ضبط می‌کردیم برایم اهمیت زیادی داشت

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در خلال قصه اصلی چند روایت را همزمان به تصویر می‌کشد، ادامه داد: پیرنگ ها و خرده روایاتی که در این قصه هست به شکل آن ماهیت می‌بخشد؛ هر بازپرسی در ایران روزانه درگیر ده‌ها پرونده است و من در این روایت تعداد اندکی را درکنار هم قرار دادم.

دانشی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی وی از ساخت این فیلم عدالتخواهی است گفت: عدالت موضوع بسیار مهمی است و خوشحالم که با این دغدغه فیلم ساختم.

وی با تأکید بر دوراهی عدالت و مصلحت (آبرو) که در قصه مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بخشی از داستان عدالتخواهی در همین‌جاست یعنی فشاری که از بیرون بر بدنه دستگاه قضا وارد می‌شود.

این کارگردان با اشاره به کارنامه کاری و مستندهای قضایی و جنایی که پیشتر ساخته، یادآور شد: برای نوشتن این قصه و ساخت این فیلم پرونده‌های متعددی را خوانده‌ام و با وکلا و قضات مختلفی به گفت‌وگو نشسته‌ام و مشاوره‌های بسیاری با فعالان این عرصه داشته‌ام.

همه آنچه در این فیلم می‌بینید واقعی و حاصل تلفیق ۱۵ پرونده قضایی است

وی تاکید کرد: پایان‌بندی ای که برای این فیلم درنظر داشتم، دقیقا پایان‌بندی ای که در جشنواره دیدید، نبود و بخاطر ممیزی ها و موضوعاتی که پیش آمد، انتهای قصه این گونه شد.

دانشی در پاسخ به این پرسش که شانس دریافت سیمرغ برای علفزار را تا چه اندازه می‌داند، اظهار داشت: به تیم بازیگری این تیم امید زیادی دارم و امیدوارم بازیگرانش دیده شوند؛ ترکیب بازیگران فیلم و عوامل پشت دوربین ما مجموعه خوبی بود که انشالله از تلاش‌هایشان نتیجه می‌گیرند.

وی با اشاره به صدف اسپبهدی چهره جدیدی که در این فیلم نقش یه زن معتاد را بازی می‌کند، گفت: ایشان را از قبل و به واسطه دوباری که در فیلم‌های کوتاهم بازی کرده بود، می‌شناختم؛ اسپبهدی انتخاب من برای این نقش بود، نقش را پذیرفت با آن تطبیق پیدا کرده و آن را بازی کرد.

دانشی در پاسخ به چگونگی انتخاب پژمان جمشیدی در نقش بازپرس دادگستری در این فیلم، خاطرنشان کرد: پژمان جمشیدی بازیگر توانمندی است که دوبار برای بازی در نقش‌های جدی نامزد دریافت سیمرغ شده است.

در نتیجه تصمیم تیم تولید فیلم بود که پژمان جمشیدی نقش مورد نظر را بازی کنند و خوش‌بختانه ایشان پس از خواندن فیلمنامه به آن علاقه‌مند شدند و بازی در این نقش را پذیرفتند

کارگردان علفزار در مورد شکل نهایی اکران مردمی این فیلم گفت: این نسخه، نسخه مورد تایید من است اما نمی‌دانم که تا زمان اکران نهایی چه تغییراتی را از سر خواهد گذراند. 

کاظم دانشی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در پاسخ به این پرسش که چرا ضرباهنگ فیلم علفزار در مقایسه با دیگران آثار سینمایی، قابل قبول و تند است گفت: موضوع اصلی در سینمای روز دنیا بحث ریتم و تمپو است؛ یعنی ایجاد شرایطی که مخاطب در سالن خسته نشود.

کارگردان فیلم علفزار ادامه داد: مخاطب ما با سینمای روز جهان آشناست و این که بتوانیم او را در سالن بنشانیم که فیلم را ببیند کار سختی است.

به همین دلیل ریتم فیلم از زمانی که شروع به نوشتن آن کردم تا زمانی که صحنه ها را ضبط می‌کردیم برایم اهمیت زیادی داشت

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در خلال قصه اصلی چند روایت را همزمان به تصویر می‌کشد، ادامه داد: پیرنگ ها و خرده روایاتی که در این قصه هست به شکل آن ماهیت می‌بخشد؛ هر بازپرسی در ایران روزانه درگیر ده‌ها پرونده است و من در این روایت تعداد اندکی را درکنار هم قرار دادم.

دانشی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی وی از ساخت این فیلم عدالتخواهی است گفت: عدالت موضوع بسیار مهمی است و خوشحالم که با این دغدغه فیلم ساختم.

وی با تأکید بر دوراهی عدالت و مصلحت (آبرو) که در قصه مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بخشی از داستان عدالتخواهی در همین‌جاست یعنی فشاری که از بیرون بر بدنه دستگاه قضا وارد می‌شود.

این کارگردان با اشاره به کارنامه کاری و مستندهای قضایی و جنایی که پیشتر ساخته، یادآور شد: برای نوشتن این قصه و ساخت این فیلم پرونده‌های متعددی را خوانده‌ام و با وکلا و قضات مختلفی به گفت‌وگو نشسته‌ام و مشاوره‌های بسیاری با فعالان این عرصه داشته‌ام.

همه آنچه در این فیلم می‌بینید واقعی و حاصل تلفیق ۱۵ پرونده قضایی است

وی تاکید کرد: پایان‌بندی ای که برای این فیلم درنظر داشتم، دقیقا پایان‌بندی ای که در جشنواره دیدید، نبود و بخاطر ممیزی ها و موضوعاتی که پیش آمد، انتهای قصه این گونه شد.

دانشی در پاسخ به این پرسش که شانس دریافت سیمرغ برای علفزار را تا چه اندازه می‌داند، اظهار داشت: به تیم بازیگری این تیم امید زیادی دارم و امیدوارم بازیگرانش دیده شوند؛ ترکیب بازیگران فیلم و عوامل پشت دوربین ما مجموعه خوبی بود که انشالله از تلاش‌هایشان نتیجه می‌گیرند.

وی با اشاره به صدف اسپبهدی چهره جدیدی که در این فیلم نقش یه زن معتاد را بازی می‌کند، گفت: ایشان را از قبل و به واسطه دوباری که در فیلم‌های کوتاهم بازی کرده بود، می‌شناختم؛ اسپبهدی انتخاب من برای این نقش بود، نقش را پذیرفت با آن تطبیق پیدا کرده و آن را بازی کرد.

دانشی در پاسخ به چگونگی انتخاب پژمان جمشیدی در نقش بازپرس دادگستری در این فیلم، خاطرنشان کرد: پژمان جمشیدی بازیگر توانمندی است که دوبار برای بازی در نقش‌های جدی نامزد دریافت سیمرغ شده است.

در نتیجه تصمیم تیم تولید فیلم بود که پژمان جمشیدی نقش مورد نظر را بازی کنند و خوش‌بختانه ایشان پس از خواندن فیلمنامه به آن علاقه‌مند شدند و بازی در این نقش را پذیرفتند

کارگردان علفزار در مورد شکل نهایی اکران مردمی این فیلم گفت: این نسخه، نسخه مورد تایید من است اما نمی‌دانم که تا زمان اکران نهایی چه تغییراتی را از سر خواهد گذراند. 

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

کاظم دانشی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در پاسخ به این پرسش که چرا ضرباهنگ فیلم علفزار در مقایسه با دیگران آثار سینمایی، قابل قبول و تند است گفت: موضوع اصلی در سینمای روز دنیا بحث ریتم و تمپو است؛ یعنی ایجاد شرایطی که مخاطب در سالن خسته نشود.

کارگردان فیلم علفزار ادامه داد: مخاطب ما با سینمای روز جهان آشناست و این که بتوانیم او را در سالن بنشانیم که فیلم را ببیند کار سختی است.

به همین دلیل ریتم فیلم از زمانی که شروع به نوشتن آن کردم تا زمانی که صحنه ها را ضبط می‌کردیم برایم اهمیت زیادی داشت

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در خلال قصه اصلی چند روایت را همزمان به تصویر می‌کشد، ادامه داد: پیرنگ ها و خرده روایاتی که در این قصه هست به شکل آن ماهیت می‌بخشد؛ هر بازپرسی در ایران روزانه درگیر ده‌ها پرونده است و من در این روایت تعداد اندکی را درکنار هم قرار دادم.

دانشی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی وی از ساخت این فیلم عدالتخواهی است گفت: عدالت موضوع بسیار مهمی است و خوشحالم که با این دغدغه فیلم ساختم.

وی با تأکید بر دوراهی عدالت و مصلحت (آبرو) که در قصه مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بخشی از داستان عدالتخواهی در همین‌جاست یعنی فشاری که از بیرون بر بدنه دستگاه قضا وارد می‌شود.

این کارگردان با اشاره به کارنامه کاری و مستندهای قضایی و جنایی که پیشتر ساخته، یادآور شد: برای نوشتن این قصه و ساخت این فیلم پرونده‌های متعددی را خوانده‌ام و با وکلا و قضات مختلفی به گفت‌وگو نشسته‌ام و مشاوره‌های بسیاری با فعالان این عرصه داشته‌ام.

همه آنچه در این فیلم می‌بینید واقعی و حاصل تلفیق ۱۵ پرونده قضایی است

وی تاکید کرد: پایان‌بندی ای که برای این فیلم درنظر داشتم، دقیقا پایان‌بندی ای که در جشنواره دیدید، نبود و بخاطر ممیزی ها و موضوعاتی که پیش آمد، انتهای قصه این گونه شد.

دانشی در پاسخ به این پرسش که شانس دریافت سیمرغ برای علفزار را تا چه اندازه می‌داند، اظهار داشت: به تیم بازیگری این تیم امید زیادی دارم و امیدوارم بازیگرانش دیده شوند؛ ترکیب بازیگران فیلم و عوامل پشت دوربین ما مجموعه خوبی بود که انشالله از تلاش‌هایشان نتیجه می‌گیرند.

وی با اشاره به صدف اسپبهدی چهره جدیدی که در این فیلم نقش یه زن معتاد را بازی می‌کند، گفت: ایشان را از قبل و به واسطه دوباری که در فیلم‌های کوتاهم بازی کرده بود، می‌شناختم؛ اسپبهدی انتخاب من برای این نقش بود، نقش را پذیرفت با آن تطبیق پیدا کرده و آن را بازی کرد.

دانشی در پاسخ به چگونگی انتخاب پژمان جمشیدی در نقش بازپرس دادگستری در این فیلم، خاطرنشان کرد: پژمان جمشیدی بازیگر توانمندی است که دوبار برای بازی در نقش‌های جدی نامزد دریافت سیمرغ شده است.

در نتیجه تصمیم تیم تولید فیلم بود که پژمان جمشیدی نقش مورد نظر را بازی کنند و خوش‌بختانه ایشان پس از خواندن فیلمنامه به آن علاقه‌مند شدند و بازی در این نقش را پذیرفتند

کارگردان علفزار در مورد شکل نهایی اکران مردمی این فیلم گفت: این نسخه، نسخه مورد تایید من است اما نمی‌دانم که تا زمان اکران نهایی چه تغییراتی را از سر خواهد گذراند. 

کاظم دانشی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال و در پاسخ به این پرسش که چرا ضرباهنگ فیلم علفزار در مقایسه با دیگران آثار سینمایی، قابل قبول و تند است گفت: موضوع اصلی در سینمای روز دنیا بحث ریتم و تمپو است؛ یعنی ایجاد شرایطی که مخاطب در سالن خسته نشود.

کارگردان فیلم علفزار ادامه داد: مخاطب ما با سینمای روز جهان آشناست و این که بتوانیم او را در سالن بنشانیم که فیلم را ببیند کار سختی است.

به همین دلیل ریتم فیلم از زمانی که شروع به نوشتن آن کردم تا زمانی که صحنه ها را ضبط می‌کردیم برایم اهمیت زیادی داشت

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در خلال قصه اصلی چند روایت را همزمان به تصویر می‌کشد، ادامه داد: پیرنگ ها و خرده روایاتی که در این قصه هست به شکل آن ماهیت می‌بخشد؛ هر بازپرسی در ایران روزانه درگیر ده‌ها پرونده است و من در این روایت تعداد اندکی را درکنار هم قرار دادم.

دانشی با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی وی از ساخت این فیلم عدالتخواهی است گفت: عدالت موضوع بسیار مهمی است و خوشحالم که با این دغدغه فیلم ساختم.

وی با تأکید بر دوراهی عدالت و مصلحت (آبرو) که در قصه مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار داشت: بخشی از داستان عدالتخواهی در همین‌جاست یعنی فشاری که از بیرون بر بدنه دستگاه قضا وارد می‌شود.

این کارگردان با اشاره به کارنامه کاری و مستندهای قضایی و جنایی که پیشتر ساخته، یادآور شد: برای نوشتن این قصه و ساخت این فیلم پرونده‌های متعددی را خوانده‌ام و با وکلا و قضات مختلفی به گفت‌وگو نشسته‌ام و مشاوره‌های بسیاری با فعالان این عرصه داشته‌ام.

همه آنچه در این فیلم می‌بینید واقعی و حاصل تلفیق ۱۵ پرونده قضایی است

وی تاکید کرد: پایان‌بندی ای که برای این فیلم درنظر داشتم، دقیقا پایان‌بندی ای که در جشنواره دیدید، نبود و بخاطر ممیزی ها و موضوعاتی که پیش آمد، انتهای قصه این گونه شد.

دانشی در پاسخ به این پرسش که شانس دریافت سیمرغ برای علفزار را تا چه اندازه می‌داند، اظهار داشت: به تیم بازیگری این تیم امید زیادی دارم و امیدوارم بازیگرانش دیده شوند؛ ترکیب بازیگران فیلم و عوامل پشت دوربین ما مجموعه خوبی بود که انشالله از تلاش‌هایشان نتیجه می‌گیرند.

وی با اشاره به صدف اسپبهدی چهره جدیدی که در این فیلم نقش یه زن معتاد را بازی می‌کند، گفت: ایشان را از قبل و به واسطه دوباری که در فیلم‌های کوتاهم بازی کرده بود، می‌شناختم؛ اسپبهدی انتخاب من برای این نقش بود، نقش را پذیرفت با آن تطبیق پیدا کرده و آن را بازی کرد.

دانشی در پاسخ به چگونگی انتخاب پژمان جمشیدی در نقش بازپرس دادگستری در این فیلم، خاطرنشان کرد: پژمان جمشیدی بازیگر توانمندی است که دوبار برای بازی در نقش‌های جدی نامزد دریافت سیمرغ شده است.

در نتیجه تصمیم تیم تولید فیلم بود که پژمان جمشیدی نقش مورد نظر را بازی کنند و خوش‌بختانه ایشان پس از خواندن فیلمنامه به آن علاقه‌مند شدند و بازی در این نقش را پذیرفتند

کارگردان علفزار در مورد شکل نهایی اکران مردمی این فیلم گفت: این نسخه، نسخه مورد تایید من است اما نمی‌دانم که تا زمان اکران نهایی چه تغییراتی را از سر خواهد گذراند. 

برچسب ها: چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجرسی و نهمین جشنواره فیلم فجر
پست قبلی

مراسم ختم آیت الله صافی گلپایگانی – قم

پست بعدی

مسکو: استقرار نیروهای آمریکا در اروپا گامی ویرانگر در جهت تنش نظامی است

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • خدمات VoIP برای کسب‌وکارها در ایران | راهنمای جامع پیاده‌سازی، مزایا و انتخاب بهترین ارائه‌دهنده
  • بهترین چاپخانه‌های دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ راهنمای جامع انتخاب چاپخانه حرفه‌ای
  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.