دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

عملکرد متفاوت تولیدکنندگان گریس در روسیه

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۵ خرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

یک منبع داخلی در کشور روسیه به «Lube Report » گفت: «شرکت‌هایی مانند Intesmo و سایر تولیدکنندگان گریس اکنون به‌شدت بر روانکارهای درجه نظامی متمرکز هستند که با استانداردهای GOST مطابقت دارند. این در حال حاضر یک معدن طلا برای آن‌ها است.»

شرکت Intesmo به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گریس روسیه، اقدام به‌یک سرمایه‌گذاری مشترک بین LLK International و راه‌آهن روسیه کرده است. GOST (سیستم استانداردهای فنی این کشور) به‌طور مکرر مشخصات اصلی توسعه‌یافته برای تجهیزات دوران شوروی، از جمله سخت‌افزار نظامی را که اکنون برای جنگ با اوکراین آماده شده است، مورد بازبینی قرار می‌دهد.

این منبع شرح داد که چگونه تولیدکنندگان به‌دستیابی به‌قطعات گریس‌های نظامی و صنعتی از طریق شبکه‌ای از مسیرهای دور زدن تحریم‌ها ادامه می‌دهند. این منبع گفت: «افزودنی‌های ارزشمند از طریق قزاقستان و قرقیزستان به‌روسیه می‌رسند. روان‌کننده‌ها و قطعات ویژه همچنان از طریق معافیت‌های تحریمی به پروژه گاز ساخالین می‌رسند و وقتی صحبت از ملاحظات اقتصادی می‌شود، شرکت‌های مستقر در کره‌جنوبی و بسیاری از شرکت‌های غربی نیز درگیر هستند. همه این‌ها کالاهای تحریم‌شده هستند؛ اما همچنان از این مسیر عبور می‌کنند.»

بسیاری از قطعات دیگر نیز از طریق چین و امارات‌متحده‌عربی وارد روسیه می‌شوند و از طریق ترکیه، گرجستان و کشورهای جنوب شرقی آسیا ترانزیت می‌شوند. گریس‌های غلیظ‌شده با لیتیم در ۲۵ سال گذشته موقعیت غالبی در بازار روسیه داشته‌اند و حدود ۶۰ درصد از کل مصرف گریس را به‌خود اختصاص داده‌اند.

طبق برآوردهای صنعت، تا اوایل سال ۲۰۲۴، تولید گریس روسیه تقریبا ۴۰ هزار تن در سال بود – تقریبا ۳ درصد از تولید جهانی. مطالعه اخیر موسسه B2Xبه‌عنوان شرکتی در حوزه مشاوره مستقر در مسکو، نشان داد که فروش گریس‌های ساده لیتیم و کلسیم بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، ۵۶ درصد رشد داشته است. در همان زمان، تقاضا برای گریس‌های پیچیده لیتیم و کلسیم به‌دلیل افزایش قیمت مواداولیه کاهش یافت.

موسسهB2X گزارش می‌دهد: «این افزایش قیمت، بسیاری از تولیدکنندگان و کاربران نهایی روسیه را بر آن داشته است تا به فرمولاسیون‌های لیتیم-کلسیم ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر روی آورند.» صنایع نظامی، باربری، کشاورزی و ریلی به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این محصولات و سازگاری با تجهیزات قدیمی، مصرف‌کنندگان اصلی باقی می‌مانند.

بر این اساس محصولات گریس لیتیم استاندارد روسی مانند لیتول (گریس برای مکانیسم‌ها و مجموعه‌های مختلف که تحت بارهای زیاد و دماهای بالا کار می‌کنند)، بوکسول (گریس بلبرینگ جعبه‌محور) و CV (گریس مفصل سرعت ثابت) هنوز به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اگرچه B2X گزارش داده است که سهم بازار آن‌ها در سال‌های اخیر تحت فشارهای دوگانه تورم هزینه و الزامات فنی در حال تحول، کاهش یافته است.

در همین حال، افزایش تقاضای جهانی برای لیتیم (به‌ویژه از سوی تولیدکنندگان باتری خودروهای الکتریکی و سرامیک) شرایط را برای تولیدکنندگان گریس تا حدی دشوار و سخت کرده است.

تولید گریس‌ اکنون پس از باتری‌ و سرامیک، مقام سوم را به‌لحاظ مصرف‌ لیتیم در سطح جهان به‌خود اختصاص داده است. برای مقابله با این چالش، تولیدکنندگان روسی در حال گسترش ظرفیت داخلی و تکیه بیشتر بر شبکه‌های تجاری غیررسمی یا کشورهای ثالث برای تامین افزودنی‌ها و مواداولیه کلیدی برای تولید گریس هستند.

یک منبع داخلی در کشور روسیه به «Lube Report » گفت: «شرکت‌هایی مانند Intesmo و سایر تولیدکنندگان گریس اکنون به‌شدت بر روانکارهای درجه نظامی متمرکز هستند که با استانداردهای GOST مطابقت دارند. این در حال حاضر یک معدن طلا برای آن‌ها است.»

شرکت Intesmo به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گریس روسیه، اقدام به‌یک سرمایه‌گذاری مشترک بین LLK International و راه‌آهن روسیه کرده است. GOST (سیستم استانداردهای فنی این کشور) به‌طور مکرر مشخصات اصلی توسعه‌یافته برای تجهیزات دوران شوروی، از جمله سخت‌افزار نظامی را که اکنون برای جنگ با اوکراین آماده شده است، مورد بازبینی قرار می‌دهد.

این منبع شرح داد که چگونه تولیدکنندگان به‌دستیابی به‌قطعات گریس‌های نظامی و صنعتی از طریق شبکه‌ای از مسیرهای دور زدن تحریم‌ها ادامه می‌دهند. این منبع گفت: «افزودنی‌های ارزشمند از طریق قزاقستان و قرقیزستان به‌روسیه می‌رسند. روان‌کننده‌ها و قطعات ویژه همچنان از طریق معافیت‌های تحریمی به پروژه گاز ساخالین می‌رسند و وقتی صحبت از ملاحظات اقتصادی می‌شود، شرکت‌های مستقر در کره‌جنوبی و بسیاری از شرکت‌های غربی نیز درگیر هستند. همه این‌ها کالاهای تحریم‌شده هستند؛ اما همچنان از این مسیر عبور می‌کنند.»

بسیاری از قطعات دیگر نیز از طریق چین و امارات‌متحده‌عربی وارد روسیه می‌شوند و از طریق ترکیه، گرجستان و کشورهای جنوب شرقی آسیا ترانزیت می‌شوند. گریس‌های غلیظ‌شده با لیتیم در ۲۵ سال گذشته موقعیت غالبی در بازار روسیه داشته‌اند و حدود ۶۰ درصد از کل مصرف گریس را به‌خود اختصاص داده‌اند.

طبق برآوردهای صنعت، تا اوایل سال ۲۰۲۴، تولید گریس روسیه تقریبا ۴۰ هزار تن در سال بود – تقریبا ۳ درصد از تولید جهانی. مطالعه اخیر موسسه B2Xبه‌عنوان شرکتی در حوزه مشاوره مستقر در مسکو، نشان داد که فروش گریس‌های ساده لیتیم و کلسیم بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، ۵۶ درصد رشد داشته است. در همان زمان، تقاضا برای گریس‌های پیچیده لیتیم و کلسیم به‌دلیل افزایش قیمت مواداولیه کاهش یافت.

موسسهB2X گزارش می‌دهد: «این افزایش قیمت، بسیاری از تولیدکنندگان و کاربران نهایی روسیه را بر آن داشته است تا به فرمولاسیون‌های لیتیم-کلسیم ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر روی آورند.» صنایع نظامی، باربری، کشاورزی و ریلی به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این محصولات و سازگاری با تجهیزات قدیمی، مصرف‌کنندگان اصلی باقی می‌مانند.

بر این اساس محصولات گریس لیتیم استاندارد روسی مانند لیتول (گریس برای مکانیسم‌ها و مجموعه‌های مختلف که تحت بارهای زیاد و دماهای بالا کار می‌کنند)، بوکسول (گریس بلبرینگ جعبه‌محور) و CV (گریس مفصل سرعت ثابت) هنوز به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اگرچه B2X گزارش داده است که سهم بازار آن‌ها در سال‌های اخیر تحت فشارهای دوگانه تورم هزینه و الزامات فنی در حال تحول، کاهش یافته است.

در همین حال، افزایش تقاضای جهانی برای لیتیم (به‌ویژه از سوی تولیدکنندگان باتری خودروهای الکتریکی و سرامیک) شرایط را برای تولیدکنندگان گریس تا حدی دشوار و سخت کرده است.

تولید گریس‌ اکنون پس از باتری‌ و سرامیک، مقام سوم را به‌لحاظ مصرف‌ لیتیم در سطح جهان به‌خود اختصاص داده است. برای مقابله با این چالش، تولیدکنندگان روسی در حال گسترش ظرفیت داخلی و تکیه بیشتر بر شبکه‌های تجاری غیررسمی یا کشورهای ثالث برای تامین افزودنی‌ها و مواداولیه کلیدی برای تولید گریس هستند.

اخبارجدیدترین

«غریبه» ها در صف خرید سایپا

انتقال ارز کالاهای اساسی به واردات خودرو

تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی

یک منبع داخلی در کشور روسیه به «Lube Report » گفت: «شرکت‌هایی مانند Intesmo و سایر تولیدکنندگان گریس اکنون به‌شدت بر روانکارهای درجه نظامی متمرکز هستند که با استانداردهای GOST مطابقت دارند. این در حال حاضر یک معدن طلا برای آن‌ها است.»

شرکت Intesmo به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گریس روسیه، اقدام به‌یک سرمایه‌گذاری مشترک بین LLK International و راه‌آهن روسیه کرده است. GOST (سیستم استانداردهای فنی این کشور) به‌طور مکرر مشخصات اصلی توسعه‌یافته برای تجهیزات دوران شوروی، از جمله سخت‌افزار نظامی را که اکنون برای جنگ با اوکراین آماده شده است، مورد بازبینی قرار می‌دهد.

این منبع شرح داد که چگونه تولیدکنندگان به‌دستیابی به‌قطعات گریس‌های نظامی و صنعتی از طریق شبکه‌ای از مسیرهای دور زدن تحریم‌ها ادامه می‌دهند. این منبع گفت: «افزودنی‌های ارزشمند از طریق قزاقستان و قرقیزستان به‌روسیه می‌رسند. روان‌کننده‌ها و قطعات ویژه همچنان از طریق معافیت‌های تحریمی به پروژه گاز ساخالین می‌رسند و وقتی صحبت از ملاحظات اقتصادی می‌شود، شرکت‌های مستقر در کره‌جنوبی و بسیاری از شرکت‌های غربی نیز درگیر هستند. همه این‌ها کالاهای تحریم‌شده هستند؛ اما همچنان از این مسیر عبور می‌کنند.»

بسیاری از قطعات دیگر نیز از طریق چین و امارات‌متحده‌عربی وارد روسیه می‌شوند و از طریق ترکیه، گرجستان و کشورهای جنوب شرقی آسیا ترانزیت می‌شوند. گریس‌های غلیظ‌شده با لیتیم در ۲۵ سال گذشته موقعیت غالبی در بازار روسیه داشته‌اند و حدود ۶۰ درصد از کل مصرف گریس را به‌خود اختصاص داده‌اند.

طبق برآوردهای صنعت، تا اوایل سال ۲۰۲۴، تولید گریس روسیه تقریبا ۴۰ هزار تن در سال بود – تقریبا ۳ درصد از تولید جهانی. مطالعه اخیر موسسه B2Xبه‌عنوان شرکتی در حوزه مشاوره مستقر در مسکو، نشان داد که فروش گریس‌های ساده لیتیم و کلسیم بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، ۵۶ درصد رشد داشته است. در همان زمان، تقاضا برای گریس‌های پیچیده لیتیم و کلسیم به‌دلیل افزایش قیمت مواداولیه کاهش یافت.

موسسهB2X گزارش می‌دهد: «این افزایش قیمت، بسیاری از تولیدکنندگان و کاربران نهایی روسیه را بر آن داشته است تا به فرمولاسیون‌های لیتیم-کلسیم ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر روی آورند.» صنایع نظامی، باربری، کشاورزی و ریلی به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این محصولات و سازگاری با تجهیزات قدیمی، مصرف‌کنندگان اصلی باقی می‌مانند.

بر این اساس محصولات گریس لیتیم استاندارد روسی مانند لیتول (گریس برای مکانیسم‌ها و مجموعه‌های مختلف که تحت بارهای زیاد و دماهای بالا کار می‌کنند)، بوکسول (گریس بلبرینگ جعبه‌محور) و CV (گریس مفصل سرعت ثابت) هنوز به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اگرچه B2X گزارش داده است که سهم بازار آن‌ها در سال‌های اخیر تحت فشارهای دوگانه تورم هزینه و الزامات فنی در حال تحول، کاهش یافته است.

در همین حال، افزایش تقاضای جهانی برای لیتیم (به‌ویژه از سوی تولیدکنندگان باتری خودروهای الکتریکی و سرامیک) شرایط را برای تولیدکنندگان گریس تا حدی دشوار و سخت کرده است.

تولید گریس‌ اکنون پس از باتری‌ و سرامیک، مقام سوم را به‌لحاظ مصرف‌ لیتیم در سطح جهان به‌خود اختصاص داده است. برای مقابله با این چالش، تولیدکنندگان روسی در حال گسترش ظرفیت داخلی و تکیه بیشتر بر شبکه‌های تجاری غیررسمی یا کشورهای ثالث برای تامین افزودنی‌ها و مواداولیه کلیدی برای تولید گریس هستند.

یک منبع داخلی در کشور روسیه به «Lube Report » گفت: «شرکت‌هایی مانند Intesmo و سایر تولیدکنندگان گریس اکنون به‌شدت بر روانکارهای درجه نظامی متمرکز هستند که با استانداردهای GOST مطابقت دارند. این در حال حاضر یک معدن طلا برای آن‌ها است.»

شرکت Intesmo به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گریس روسیه، اقدام به‌یک سرمایه‌گذاری مشترک بین LLK International و راه‌آهن روسیه کرده است. GOST (سیستم استانداردهای فنی این کشور) به‌طور مکرر مشخصات اصلی توسعه‌یافته برای تجهیزات دوران شوروی، از جمله سخت‌افزار نظامی را که اکنون برای جنگ با اوکراین آماده شده است، مورد بازبینی قرار می‌دهد.

این منبع شرح داد که چگونه تولیدکنندگان به‌دستیابی به‌قطعات گریس‌های نظامی و صنعتی از طریق شبکه‌ای از مسیرهای دور زدن تحریم‌ها ادامه می‌دهند. این منبع گفت: «افزودنی‌های ارزشمند از طریق قزاقستان و قرقیزستان به‌روسیه می‌رسند. روان‌کننده‌ها و قطعات ویژه همچنان از طریق معافیت‌های تحریمی به پروژه گاز ساخالین می‌رسند و وقتی صحبت از ملاحظات اقتصادی می‌شود، شرکت‌های مستقر در کره‌جنوبی و بسیاری از شرکت‌های غربی نیز درگیر هستند. همه این‌ها کالاهای تحریم‌شده هستند؛ اما همچنان از این مسیر عبور می‌کنند.»

بسیاری از قطعات دیگر نیز از طریق چین و امارات‌متحده‌عربی وارد روسیه می‌شوند و از طریق ترکیه، گرجستان و کشورهای جنوب شرقی آسیا ترانزیت می‌شوند. گریس‌های غلیظ‌شده با لیتیم در ۲۵ سال گذشته موقعیت غالبی در بازار روسیه داشته‌اند و حدود ۶۰ درصد از کل مصرف گریس را به‌خود اختصاص داده‌اند.

طبق برآوردهای صنعت، تا اوایل سال ۲۰۲۴، تولید گریس روسیه تقریبا ۴۰ هزار تن در سال بود – تقریبا ۳ درصد از تولید جهانی. مطالعه اخیر موسسه B2Xبه‌عنوان شرکتی در حوزه مشاوره مستقر در مسکو، نشان داد که فروش گریس‌های ساده لیتیم و کلسیم بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، ۵۶ درصد رشد داشته است. در همان زمان، تقاضا برای گریس‌های پیچیده لیتیم و کلسیم به‌دلیل افزایش قیمت مواداولیه کاهش یافت.

موسسهB2X گزارش می‌دهد: «این افزایش قیمت، بسیاری از تولیدکنندگان و کاربران نهایی روسیه را بر آن داشته است تا به فرمولاسیون‌های لیتیم-کلسیم ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر روی آورند.» صنایع نظامی، باربری، کشاورزی و ریلی به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این محصولات و سازگاری با تجهیزات قدیمی، مصرف‌کنندگان اصلی باقی می‌مانند.

بر این اساس محصولات گریس لیتیم استاندارد روسی مانند لیتول (گریس برای مکانیسم‌ها و مجموعه‌های مختلف که تحت بارهای زیاد و دماهای بالا کار می‌کنند)، بوکسول (گریس بلبرینگ جعبه‌محور) و CV (گریس مفصل سرعت ثابت) هنوز به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اگرچه B2X گزارش داده است که سهم بازار آن‌ها در سال‌های اخیر تحت فشارهای دوگانه تورم هزینه و الزامات فنی در حال تحول، کاهش یافته است.

در همین حال، افزایش تقاضای جهانی برای لیتیم (به‌ویژه از سوی تولیدکنندگان باتری خودروهای الکتریکی و سرامیک) شرایط را برای تولیدکنندگان گریس تا حدی دشوار و سخت کرده است.

تولید گریس‌ اکنون پس از باتری‌ و سرامیک، مقام سوم را به‌لحاظ مصرف‌ لیتیم در سطح جهان به‌خود اختصاص داده است. برای مقابله با این چالش، تولیدکنندگان روسی در حال گسترش ظرفیت داخلی و تکیه بیشتر بر شبکه‌های تجاری غیررسمی یا کشورهای ثالث برای تامین افزودنی‌ها و مواداولیه کلیدی برای تولید گریس هستند.

پست قبلی

تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی

پست بعدی

سیاوش دیهیمی نوازنده تار درگذشت

مربوطه پست ها

خودرو

«غریبه» ها در صف خرید سایپا

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

انتقال ارز کالاهای اساسی به واردات خودرو

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی
خودرو

تایرهای مسابقه‌ای برای خودروهای برقی

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
سوپراسپرت لامبورگینی چگونه محبوب شد؟
خودرو

سوپراسپرت لامبورگینی چگونه محبوب شد؟

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
فرآیند واگذاری سهام چرخه ای گروه متوقف نشده و در انتظار اخذ مجوز مراجع قانونی است
خودرو

فرآیند واگذاری سهام چرخه ای گروه متوقف نشده و در انتظار اخذ مجوز مراجع قانونی است

۰۵ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

وقتی رنو تانک می‌ساخت

۰۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بدون کارگران هیچ تحولی رخ نمی دهد
  • ترور “قاضی احسان باقری” در شیراز/ تروریست‌ها متواری شدند
  • پیام رئیس قوه قضاییه در پی ترور قاضی احسان باقری
  • بازداشت قاسمیان غیرقانونی است/صدور کیفرخواست مس رفسنجان
  • چگونه زندانی موبایل دارد/قیمت موبایل در زندان ۳۰برابر است!
  • پاسینیک
  • نهال گردو از رویال نهال
  • خرید سرور hp
  • تعمیر کامپیوتر در محل
  • خرید اکشن فیگور انیمه و بازی
  • هدایای تبلیغاتی
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • خرید قسطی ایفون 16
  • ویرایش مقاله
  • دارالترجمه به زبان عربی در تهران
  • نرم افزار کنترل تردد
  • تابلو لایت باکس
  • خرید سرور مجازی
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • کنکور 1404

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.