دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

عناوین چندنفره همچنان بر صنعت بازی تسلط دارند

گیمفا توسط گیمفا
۰۳ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
عناوین چندنفره همچنان بر صنعت بازی تسلط دارند
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

با وجود شکست‌هایی مانند Concord و Star Wars: Hunters، به نظر می‌رسد صنعت بازی همچنان تحت سلطه عناوین چند‌نفره است. این موضوع هم به مخاطبان و هم توسعه‌دهندگان مربوط می‌شود. ۶۴ درصد از سازندگان روی پروژه‌هایی با المان‌های چندنفره کار می‌کنند.

تبلیغات

طبق گزارش Unity، حدود ۹۰ درصد توسعه‌دهندگان بازی‌های اخیر، خود را به عنوان یک عنوان چندنفره (۵۸ درصد) یا یک بازی تک‌نفره با قابلیت‌های چندنفره (۳۲ درصد) توصیف و تنها ۶ درصد بازی اخیر خود را به عنوان یک بازی چندنفره محلی توصیف کرده‌اند و ۴ درصد نیز در حال ساخت یک بازی کاملا تک‌نفره هستند.

۶۴ درصد از توسعه‌دهندگان روی پروژه‌هایی با ویژگی‌های چندنفره کار می‌کنند که شامل بازی‌های چندنفره محلی (لوکال) هم می‌شود و ۳۲ درصد دیگر روی بازی‌هایی کار می‌کنند که تک‌نفره، اما به همراه المان‌های چندنفره هستند. شاید فکر کنید که که ساخت عناوین چندنفره به دلیل پیچیدگی‌ آنها به یک تیم بزرگ و متخصص نیاز داشته باشد، اما طبق گفته Unity، تیم‌هایی با ابعاد مختلف روی بازی‌های چند نفره کار می‌کنند. چیزی که برجسته شده، استفاده از عناصر چندنفره است، حتی در بازی‌هایی که احتمالاً نیازی به آن‌ها نداشته باشند.

دانیل کارمایکل (Daniel Carmichael) از استودیوی Fika Productions گفت:

همه‌گیری کرونا اهمیت عناوین چندنفره محلی و آنلاین را برجسته کرد، زیرا آنها به یکی از معدود راه‌هایی تبدیل شدند که مردم می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

موفقیت عنوان Split Fiction، نشان داد که مردم هنوز از نشستن در کنار یک دوست یا شریک زندگی و بازی کردن لذت می‌برند.

MohaMMad.Mzammar_iraqiاپوزیسیون گیمفا🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𔓙 𝑴𝑹.𝑵𝑶𝑩𝑶𝑫𝒀 𔓙ZeUbermenschKAshen undead the bearerJohnny silverhandMotin

با وجود شکست‌هایی مانند Concord و Star Wars: Hunters، به نظر می‌رسد صنعت بازی همچنان تحت سلطه عناوین چند‌نفره است. این موضوع هم به مخاطبان و هم توسعه‌دهندگان مربوط می‌شود. ۶۴ درصد از سازندگان روی پروژه‌هایی با المان‌های چندنفره کار می‌کنند.

تبلیغات

طبق گزارش Unity، حدود ۹۰ درصد توسعه‌دهندگان بازی‌های اخیر، خود را به عنوان یک عنوان چندنفره (۵۸ درصد) یا یک بازی تک‌نفره با قابلیت‌های چندنفره (۳۲ درصد) توصیف و تنها ۶ درصد بازی اخیر خود را به عنوان یک بازی چندنفره محلی توصیف کرده‌اند و ۴ درصد نیز در حال ساخت یک بازی کاملا تک‌نفره هستند.

۶۴ درصد از توسعه‌دهندگان روی پروژه‌هایی با ویژگی‌های چندنفره کار می‌کنند که شامل بازی‌های چندنفره محلی (لوکال) هم می‌شود و ۳۲ درصد دیگر روی بازی‌هایی کار می‌کنند که تک‌نفره، اما به همراه المان‌های چندنفره هستند. شاید فکر کنید که که ساخت عناوین چندنفره به دلیل پیچیدگی‌ آنها به یک تیم بزرگ و متخصص نیاز داشته باشد، اما طبق گفته Unity، تیم‌هایی با ابعاد مختلف روی بازی‌های چند نفره کار می‌کنند. چیزی که برجسته شده، استفاده از عناصر چندنفره است، حتی در بازی‌هایی که احتمالاً نیازی به آن‌ها نداشته باشند.

دانیل کارمایکل (Daniel Carmichael) از استودیوی Fika Productions گفت:

همه‌گیری کرونا اهمیت عناوین چندنفره محلی و آنلاین را برجسته کرد، زیرا آنها به یکی از معدود راه‌هایی تبدیل شدند که مردم می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

موفقیت عنوان Split Fiction، نشان داد که مردم هنوز از نشستن در کنار یک دوست یا شریک زندگی و بازی کردن لذت می‌برند.

MohaMMad.Mzammar_iraqiاپوزیسیون گیمفا🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𔓙 𝑴𝑹.𝑵𝑶𝑩𝑶𝑫𝒀 𔓙ZeUbermenschKAshen undead the bearerJohnny silverhandMotin

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

با وجود شکست‌هایی مانند Concord و Star Wars: Hunters، به نظر می‌رسد صنعت بازی همچنان تحت سلطه عناوین چند‌نفره است. این موضوع هم به مخاطبان و هم توسعه‌دهندگان مربوط می‌شود. ۶۴ درصد از سازندگان روی پروژه‌هایی با المان‌های چندنفره کار می‌کنند.

تبلیغات

طبق گزارش Unity، حدود ۹۰ درصد توسعه‌دهندگان بازی‌های اخیر، خود را به عنوان یک عنوان چندنفره (۵۸ درصد) یا یک بازی تک‌نفره با قابلیت‌های چندنفره (۳۲ درصد) توصیف و تنها ۶ درصد بازی اخیر خود را به عنوان یک بازی چندنفره محلی توصیف کرده‌اند و ۴ درصد نیز در حال ساخت یک بازی کاملا تک‌نفره هستند.

۶۴ درصد از توسعه‌دهندگان روی پروژه‌هایی با ویژگی‌های چندنفره کار می‌کنند که شامل بازی‌های چندنفره محلی (لوکال) هم می‌شود و ۳۲ درصد دیگر روی بازی‌هایی کار می‌کنند که تک‌نفره، اما به همراه المان‌های چندنفره هستند. شاید فکر کنید که که ساخت عناوین چندنفره به دلیل پیچیدگی‌ آنها به یک تیم بزرگ و متخصص نیاز داشته باشد، اما طبق گفته Unity، تیم‌هایی با ابعاد مختلف روی بازی‌های چند نفره کار می‌کنند. چیزی که برجسته شده، استفاده از عناصر چندنفره است، حتی در بازی‌هایی که احتمالاً نیازی به آن‌ها نداشته باشند.

دانیل کارمایکل (Daniel Carmichael) از استودیوی Fika Productions گفت:

همه‌گیری کرونا اهمیت عناوین چندنفره محلی و آنلاین را برجسته کرد، زیرا آنها به یکی از معدود راه‌هایی تبدیل شدند که مردم می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

موفقیت عنوان Split Fiction، نشان داد که مردم هنوز از نشستن در کنار یک دوست یا شریک زندگی و بازی کردن لذت می‌برند.

MohaMMad.Mzammar_iraqiاپوزیسیون گیمفا🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𔓙 𝑴𝑹.𝑵𝑶𝑩𝑶𝑫𝒀 𔓙ZeUbermenschKAshen undead the bearerJohnny silverhandMotin

با وجود شکست‌هایی مانند Concord و Star Wars: Hunters، به نظر می‌رسد صنعت بازی همچنان تحت سلطه عناوین چند‌نفره است. این موضوع هم به مخاطبان و هم توسعه‌دهندگان مربوط می‌شود. ۶۴ درصد از سازندگان روی پروژه‌هایی با المان‌های چندنفره کار می‌کنند.

تبلیغات

طبق گزارش Unity، حدود ۹۰ درصد توسعه‌دهندگان بازی‌های اخیر، خود را به عنوان یک عنوان چندنفره (۵۸ درصد) یا یک بازی تک‌نفره با قابلیت‌های چندنفره (۳۲ درصد) توصیف و تنها ۶ درصد بازی اخیر خود را به عنوان یک بازی چندنفره محلی توصیف کرده‌اند و ۴ درصد نیز در حال ساخت یک بازی کاملا تک‌نفره هستند.

۶۴ درصد از توسعه‌دهندگان روی پروژه‌هایی با ویژگی‌های چندنفره کار می‌کنند که شامل بازی‌های چندنفره محلی (لوکال) هم می‌شود و ۳۲ درصد دیگر روی بازی‌هایی کار می‌کنند که تک‌نفره، اما به همراه المان‌های چندنفره هستند. شاید فکر کنید که که ساخت عناوین چندنفره به دلیل پیچیدگی‌ آنها به یک تیم بزرگ و متخصص نیاز داشته باشد، اما طبق گفته Unity، تیم‌هایی با ابعاد مختلف روی بازی‌های چند نفره کار می‌کنند. چیزی که برجسته شده، استفاده از عناصر چندنفره است، حتی در بازی‌هایی که احتمالاً نیازی به آن‌ها نداشته باشند.

دانیل کارمایکل (Daniel Carmichael) از استودیوی Fika Productions گفت:

همه‌گیری کرونا اهمیت عناوین چندنفره محلی و آنلاین را برجسته کرد، زیرا آنها به یکی از معدود راه‌هایی تبدیل شدند که مردم می‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند و تعامل داشته باشند.

موفقیت عنوان Split Fiction، نشان داد که مردم هنوز از نشستن در کنار یک دوست یا شریک زندگی و بازی کردن لذت می‌برند.

MohaMMad.Mzammar_iraqiاپوزیسیون گیمفا🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉𔓙 𝑴𝑹.𝑵𝑶𝑩𝑶𝑫𝒀 𔓙ZeUbermenschKAshen undead the bearerJohnny silverhandMotin
پست قبلی

بدترین بازی تاریخ به فروشگاه استیم اضافه خواهد شد

پست بعدی

اتفاق عجیب در تمرین تیم ملی / ورزشگاه آزادی را دود گرفت!

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.