عوارض آزادراه‌های دولتی افزایش یافت

به گزارش اکوایران، بر اساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزادراه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان تعیین شد.

 ۲۸ آبان ماه شورای اقتصاد افزایش نرخ عوارض پنج آزادراه کشور را تصویب کرد و براساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزاد راه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان، و عوارض آزادراه تهران-ساوه به طول ۱۱۵ کیلومتر ۲۰ هزار تومان تعیین شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که نرخ عوارض پنج آزادراه دولتی چهار یا پنج سال تغییر نکرده بود، ولی در این مدت هزینه پروژه‌های عمرانی و هزینه نگهداری به‌شدت افزایش یافته است؛ بنابراین شورای اقتصاد تصمیم گرفت، نرخ عوارض این آزادراه‌ها را افزایش دهد تا درآمد حاصل از آن خرج نگهداری و تعمیر همان آزادراه‌ها شود.

91

 

به گزارش اکوایران، بر اساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزادراه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان تعیین شد.

 ۲۸ آبان ماه شورای اقتصاد افزایش نرخ عوارض پنج آزادراه کشور را تصویب کرد و براساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزاد راه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان، و عوارض آزادراه تهران-ساوه به طول ۱۱۵ کیلومتر ۲۰ هزار تومان تعیین شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که نرخ عوارض پنج آزادراه دولتی چهار یا پنج سال تغییر نکرده بود، ولی در این مدت هزینه پروژه‌های عمرانی و هزینه نگهداری به‌شدت افزایش یافته است؛ بنابراین شورای اقتصاد تصمیم گرفت، نرخ عوارض این آزادراه‌ها را افزایش دهد تا درآمد حاصل از آن خرج نگهداری و تعمیر همان آزادراه‌ها شود.

91

 

اخبارجدیدترین

به گزارش اکوایران، بر اساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزادراه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان تعیین شد.

 ۲۸ آبان ماه شورای اقتصاد افزایش نرخ عوارض پنج آزادراه کشور را تصویب کرد و براساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزاد راه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان، و عوارض آزادراه تهران-ساوه به طول ۱۱۵ کیلومتر ۲۰ هزار تومان تعیین شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که نرخ عوارض پنج آزادراه دولتی چهار یا پنج سال تغییر نکرده بود، ولی در این مدت هزینه پروژه‌های عمرانی و هزینه نگهداری به‌شدت افزایش یافته است؛ بنابراین شورای اقتصاد تصمیم گرفت، نرخ عوارض این آزادراه‌ها را افزایش دهد تا درآمد حاصل از آن خرج نگهداری و تعمیر همان آزادراه‌ها شود.

91

 

به گزارش اکوایران، بر اساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزادراه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان تعیین شد.

 ۲۸ آبان ماه شورای اقتصاد افزایش نرخ عوارض پنج آزادراه کشور را تصویب کرد و براساس مصوبه شورای اقتصاد نرخ عوارض آزاد راه کرج_قزوین به طول ۱۰۰کیلومتر ۱۵ هزار تومان، نرخ عوارض آزادراه تهران-قم به طول ۱۳۵ کیلومتر ۱۵ هزار تومان، آزادراه بندرعباس_شهید رجایی به طول ۳۵ کیلومتر ۸۹۰۰ تومان، آزاد راه قزوین_زنجان به طول ۱۸۹ کیلومتر ۳۵ هزار تومان، و عوارض آزادراه تهران-ساوه به طول ۱۱۵ کیلومتر ۲۰ هزار تومان تعیین شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که نرخ عوارض پنج آزادراه دولتی چهار یا پنج سال تغییر نکرده بود، ولی در این مدت هزینه پروژه‌های عمرانی و هزینه نگهداری به‌شدت افزایش یافته است؛ بنابراین شورای اقتصاد تصمیم گرفت، نرخ عوارض این آزادراه‌ها را افزایش دهد تا درآمد حاصل از آن خرج نگهداری و تعمیر همان آزادراه‌ها شود.

91

 

مربوطه پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.