جمعه, مرداد ۲۴, ۱۴۰۴
دانش جوین
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • ورود
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

فرام‌سافتور نمی‌خواست سونی Dark Souls را منتشر کند زیرا از نحوه برخورد آن‌ها با Demon’s Souls ناامید شده بود

گیمفا توسط گیمفا
۰۱ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
A A
فرام‌سافتور نمی‌خواست سونی Dark Souls را منتشر کند زیرا از نحوه برخورد آن‌ها با Demon’s Souls ناامید شده بود
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گفته مدیر پیشین پلی استیشن، استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برای انتشار Dark Souls با Bandai Namco همکاری کرد زیرا سونی Demon’s Souls در غرب را منتشر نکرده بود.

تبلیغات

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر اجرایی سابق پلی‌استیشن، ادعا می‌کند که فرام‌سافتور نمی‌خواست برای دنباله‌ Demon’s Souls با سونی همکاری کند، زیرا از نحوه مدیریت سونی ناامید شده بود.

Demon’s Souls توسط فرام‌سافتور و با همکاری Japan Studio ساخته شده است. در طول توسعه بازی، توافق شده بود که این بازی به صورت جهانی توسط سونی منتشر شود، اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

اگرچه Demon’s Souls به عنوان اولین نسخه از سری بازی‌های محبوب Soulslike استودیوی فرام‌سافتور شناخته می‌شود، اما گفته می‌شود که آن زمان سونی جذابیتی در این بازی نمی‌دید و به همین خاطر این عنوان به صورت جهانی منتشر نشد.

سونی آن زمان ارزش Demon’s Souls را درک نکرد

فرام‌سافتور نمی‌خواست سونی Dark Souls را منتشر کند زیرا از نحوه برخورد آن‌ها با Demon’s Souls ناامید شده بود - گیمفا

با توجه به سختی بالای بازی و تست‌های اولیه منفی، سونی تصمیم گرفت Demon’s Souls را به زبان انگلیسی بومی‌سازی نکند. این بازی بعدها در ایالات متحده توسط Atlus و در اروپا توسط Bandai Namco منتشر شد.

یوشیدا در پادکست Sacred Symbols توضیح داد که سونی می‌خواست بر روی دنباله Demon’s Souls با فرام‌سافتور کار کند، اما این استودیو درخواست سونی را رد کرد و تصمیم گرفت با Bandai Namco روی چیزی که به Dark Souls تبدیل شد، همکاری کند.

فرام‌سافتور روی Dark Souls کار می‌کرد، اما از نحوه برخورد پلی‌ استیشن با Demon’s Souls بسیار ناامید شده بود. ما می‌خواستیم دوباره با آنها کار کنیم، اما آنها درخواست ما را رد کردند.

سونی سرانجام چند سال بعد دوباره با فرام‌سافتور برای ساخت بازی Bloodborne همکاری کرد و یوشیدا گفت از وقوع این همکاری خوشحال بود.

ما برای میازاکی احترام زیادی قائلیم و توانستیم دوباره با آنها کار کنیم. Bloodborne یکی از بهترین بازی‌های وی است.

در سال ۲۰۱۲، یوشیدا جزئیات بیشتری در مورد تصمیم سونی برای عدم بومی‌سازی Demon’s Souls برای غرب فاش کرد و گفت در آن زمان هیچ نامه‌ای مبنی بر درخواست تجدید نظر دریافت نکرد. او درباره تجربه شخصی‌ خود از Demon’s Souls گفت:

آن زمان نزدیک به دو ساعت را صرف این بازی کردم و بعد از دو ساعت هنوز در ابتدای بازی بودم و پیشرفت چندانی نکرده بودم. بعد با خود گفتم، این بازی واقعا مزخرف و آن را کنار گذاشتم. ولی خوشبختانه، Atlus و Bandai Namco قدم پیش گذاشتند و Demon’s Souls در خارج از ژاپن به موفقیت بزرگی تبدیل شد. آن زمان ما به عنوان یک ناشر بزرگ نمی‌توانستیم ارزش محصول خود را ببینیم.

Spider-ManMax22Obi wanSoulمحمد حسین کریمیامیر فتحیMotinAhmad_bk

شاید برای شما جالب باشد

یه پلیر حرفه‌ای کالاف بودن فقط یه قدم باهات فاصله داره!

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

به گفته مدیر پیشین پلی استیشن، استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برای انتشار Dark Souls با Bandai Namco همکاری کرد زیرا سونی Demon’s Souls در غرب را منتشر نکرده بود.

تبلیغات

شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، مدیر اجرایی سابق پلی‌استیشن، ادعا می‌کند که فرام‌سافتور نمی‌خواست برای دنباله‌ Demon’s Souls با سونی همکاری کند، زیرا از نحوه مدیریت سونی ناامید شده بود.

Demon’s Souls توسط فرام‌سافتور و با همکاری Japan Studio ساخته شده است. در طول توسعه بازی، توافق شده بود که این بازی به صورت جهانی توسط سونی منتشر شود، اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

اگرچه Demon’s Souls به عنوان اولین نسخه از سری بازی‌های محبوب Soulslike استودیوی فرام‌سافتور شناخته می‌شود، اما گفته می‌شود که آن زمان سونی جذابیتی در این بازی نمی‌دید و به همین خاطر این عنوان به صورت جهانی منتشر نشد.

سونی آن زمان ارزش Demon’s Souls را درک نکرد

فرام‌سافتور نمی‌خواست سونی Dark Souls را منتشر کند زیرا از نحوه برخورد آن‌ها با Demon’s Souls ناامید شده بود - گیمفا

با توجه به سختی بالای بازی و تست‌های اولیه منفی، سونی تصمیم گرفت Demon’s Souls را به زبان انگلیسی بومی‌سازی نکند. این بازی بعدها در ایالات متحده توسط Atlus و در اروپا توسط Bandai Namco منتشر شد.

یوشیدا در پادکست Sacred Symbols توضیح داد که سونی می‌خواست بر روی دنباله Demon’s Souls با فرام‌سافتور کار کند، اما این استودیو درخواست سونی را رد کرد و تصمیم گرفت با Bandai Namco روی چیزی که به Dark Souls تبدیل شد، همکاری کند.

فرام‌سافتور روی Dark Souls کار می‌کرد، اما از نحوه برخورد پلی‌ استیشن با Demon’s Souls بسیار ناامید شده بود. ما می‌خواستیم دوباره با آنها کار کنیم، اما آنها درخواست ما را رد کردند.

سونی سرانجام چند سال بعد دوباره با فرام‌سافتور برای ساخت بازی Bloodborne همکاری کرد و یوشیدا گفت از وقوع این همکاری خوشحال بود.

ما برای میازاکی احترام زیادی قائلیم و توانستیم دوباره با آنها کار کنیم. Bloodborne یکی از بهترین بازی‌های وی است.

در سال ۲۰۱۲، یوشیدا جزئیات بیشتری در مورد تصمیم سونی برای عدم بومی‌سازی Demon’s Souls برای غرب فاش کرد و گفت در آن زمان هیچ نامه‌ای مبنی بر درخواست تجدید نظر دریافت نکرد. او درباره تجربه شخصی‌ خود از Demon’s Souls گفت:

آن زمان نزدیک به دو ساعت را صرف این بازی کردم و بعد از دو ساعت هنوز در ابتدای بازی بودم و پیشرفت چندانی نکرده بودم. بعد با خود گفتم، این بازی واقعا مزخرف و آن را کنار گذاشتم. ولی خوشبختانه، Atlus و Bandai Namco قدم پیش گذاشتند و Demon’s Souls در خارج از ژاپن به موفقیت بزرگی تبدیل شد. آن زمان ما به عنوان یک ناشر بزرگ نمی‌توانستیم ارزش محصول خود را ببینیم.

Spider-ManMax22Obi wanSoulمحمد حسین کریمیامیر فتحیMotinAhmad_bk
پست قبلی

گزارش: یوبیسافت از عرضه Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۰ مارس مطمئن است + تاریخ انتشار نمرات

پست بعدی

یوشیدا: بازی آنلاین The Last of Us به منظور تمرکز ناتی داگ روی توسعه Intergalactic لغو شد

پست بعدی
یوشیدا: بازی آنلاین The Last of Us به منظور تمرکز ناتی داگ روی توسعه Intergalactic لغو شد

یوشیدا: بازی آنلاین The Last of Us به منظور تمرکز ناتی داگ روی توسعه Intergalactic لغو شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 19 =

یک × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • هوشمندسازی پارک ملی گلستان؛ دستور ویژه رئیس‌جمهور
  • هشدار فوری سیلاب رودخانه اترک
  • تراکتور قهرمان سوپرجام ایران شد
  • وضعیت هوای تهران به حالت قرمز رسید
  • کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز نامزد کردند / واکنش جالب جورجینا به خواستگاری رونالدو +عکس
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت