دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

فروش بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار ناامیدکننده بوده است

گیمفا توسط گیمفا
۲۴ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
فروش بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار ناامیدکننده بوده است
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

گزارش مالی جدید Square Enix نشان می‌دهد که Life Is Strange: Double Exposure موجب ضرری سنگین را برای این شرکت شده است که این موضوع احتمالاً آینده مجموعه را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

تبلیغات

وقتی Life Is Strange: Double Exposure به‌عنوان بازگشت مورد انتظار مکس کالفیلد معرفی شد، بسیاری از طرفداران آن را موفقیتی تضمین‌شده می‌دانستند. هرچند نگرانی‌هایی درباره نحوه برخورد بازی با انتخاب سرنوشت‌ساز نسخه اول وجود داشت، اما بازگرداندن شخصیت نمادینی که نقطه آغاز این مجموعه بود، تصمیمی به‌ظاهر بی‌نقص به نظر می‌رسید.

اما در زمان انتشار، اوضاع آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. Double Exposure با نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان مواجه شد و واکنش طرفداران حتی شدیدتر بود. بسیاری از هواداران از نحوه پرداخت بازی به رابطه مکس و کلوئی، تغییر در لحن و هویت سری ناراضی بودند. به نظر می‌رسد این ایرادات تأثیر سنگینی بر فروش بازی گذاشته‌اند.

فروش بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار ناامیدکننده بوده است - گیمفا

تحلیلگر ژاپنی، هیدکی یاسودا، گزارش داده که تاکاشی کیریو، رئیس Square Enix، اخیراً در یک جلسه توجیهی نتایج مالی جدید شرکت را ارائه کرده است. در حالی که بیشتر توجهات به این نکته جلب شده که Final Fantasy 16 در سال گذشته تنها بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نسخه فروش داشته، اما برای طرفداران Life is Strange، خبری حتی بدتر وجود دارد.

طبق گزارش یاسودا، اسناد مالی نشان می‌دهند که فروش Life is Strange: Double Exposure برای Square Enix یک «ضرر سنگین» بوده که تنها با موفقیت ریمیک بازی Dragon Quest 3 جبران شده است. هرچند ارقام دقیق فروش اعلام نشده، اما واضح است که این بازی نتوانسته در بازار عملکرد قابل‌ قبولی داشته باشد.

با توجه به بازخوردهای منفی طرفداران قدیمی سری Life is Strange، این موضوع چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد، اما واضح است که Square Enix همچنان امیدوار بود بازی بتواند فروش خوبی داشته باشد. در پایان بازی، پیامی نمایش داده می‌شد که از بازگشت «مکس کالفیلد» خبر می‌داد، اما اکنون با توجه به وضعیت موجود، این بازگشت به نظر دور از دسترس می‌رسد.

متاسفانه در طول این گزارش مالی، Square Enix اجازه پرسش و پاسخ را نداد و به همین دلیل جزئیات زیادی درباره عملکرد بازی Double Exposure منتشر نشده است.

SirAmirمجیدJohnny silverhandپروفسور بی سوادSEGA.STREETS

گزارش مالی جدید Square Enix نشان می‌دهد که Life Is Strange: Double Exposure موجب ضرری سنگین را برای این شرکت شده است که این موضوع احتمالاً آینده مجموعه را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

تبلیغات

وقتی Life Is Strange: Double Exposure به‌عنوان بازگشت مورد انتظار مکس کالفیلد معرفی شد، بسیاری از طرفداران آن را موفقیتی تضمین‌شده می‌دانستند. هرچند نگرانی‌هایی درباره نحوه برخورد بازی با انتخاب سرنوشت‌ساز نسخه اول وجود داشت، اما بازگرداندن شخصیت نمادینی که نقطه آغاز این مجموعه بود، تصمیمی به‌ظاهر بی‌نقص به نظر می‌رسید.

اما در زمان انتشار، اوضاع آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. Double Exposure با نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان مواجه شد و واکنش طرفداران حتی شدیدتر بود. بسیاری از هواداران از نحوه پرداخت بازی به رابطه مکس و کلوئی، تغییر در لحن و هویت سری ناراضی بودند. به نظر می‌رسد این ایرادات تأثیر سنگینی بر فروش بازی گذاشته‌اند.

فروش بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار ناامیدکننده بوده است - گیمفا

تحلیلگر ژاپنی، هیدکی یاسودا، گزارش داده که تاکاشی کیریو، رئیس Square Enix، اخیراً در یک جلسه توجیهی نتایج مالی جدید شرکت را ارائه کرده است. در حالی که بیشتر توجهات به این نکته جلب شده که Final Fantasy 16 در سال گذشته تنها بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نسخه فروش داشته، اما برای طرفداران Life is Strange، خبری حتی بدتر وجود دارد.

طبق گزارش یاسودا، اسناد مالی نشان می‌دهند که فروش Life is Strange: Double Exposure برای Square Enix یک «ضرر سنگین» بوده که تنها با موفقیت ریمیک بازی Dragon Quest 3 جبران شده است. هرچند ارقام دقیق فروش اعلام نشده، اما واضح است که این بازی نتوانسته در بازار عملکرد قابل‌ قبولی داشته باشد.

با توجه به بازخوردهای منفی طرفداران قدیمی سری Life is Strange، این موضوع چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد، اما واضح است که Square Enix همچنان امیدوار بود بازی بتواند فروش خوبی داشته باشد. در پایان بازی، پیامی نمایش داده می‌شد که از بازگشت «مکس کالفیلد» خبر می‌داد، اما اکنون با توجه به وضعیت موجود، این بازگشت به نظر دور از دسترس می‌رسد.

متاسفانه در طول این گزارش مالی، Square Enix اجازه پرسش و پاسخ را نداد و به همین دلیل جزئیات زیادی درباره عملکرد بازی Double Exposure منتشر نشده است.

SirAmirمجیدJohnny silverhandپروفسور بی سوادSEGA.STREETS

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

گزارش مالی جدید Square Enix نشان می‌دهد که Life Is Strange: Double Exposure موجب ضرری سنگین را برای این شرکت شده است که این موضوع احتمالاً آینده مجموعه را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

تبلیغات

وقتی Life Is Strange: Double Exposure به‌عنوان بازگشت مورد انتظار مکس کالفیلد معرفی شد، بسیاری از طرفداران آن را موفقیتی تضمین‌شده می‌دانستند. هرچند نگرانی‌هایی درباره نحوه برخورد بازی با انتخاب سرنوشت‌ساز نسخه اول وجود داشت، اما بازگرداندن شخصیت نمادینی که نقطه آغاز این مجموعه بود، تصمیمی به‌ظاهر بی‌نقص به نظر می‌رسید.

اما در زمان انتشار، اوضاع آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. Double Exposure با نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان مواجه شد و واکنش طرفداران حتی شدیدتر بود. بسیاری از هواداران از نحوه پرداخت بازی به رابطه مکس و کلوئی، تغییر در لحن و هویت سری ناراضی بودند. به نظر می‌رسد این ایرادات تأثیر سنگینی بر فروش بازی گذاشته‌اند.

فروش بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار ناامیدکننده بوده است - گیمفا

تحلیلگر ژاپنی، هیدکی یاسودا، گزارش داده که تاکاشی کیریو، رئیس Square Enix، اخیراً در یک جلسه توجیهی نتایج مالی جدید شرکت را ارائه کرده است. در حالی که بیشتر توجهات به این نکته جلب شده که Final Fantasy 16 در سال گذشته تنها بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نسخه فروش داشته، اما برای طرفداران Life is Strange، خبری حتی بدتر وجود دارد.

طبق گزارش یاسودا، اسناد مالی نشان می‌دهند که فروش Life is Strange: Double Exposure برای Square Enix یک «ضرر سنگین» بوده که تنها با موفقیت ریمیک بازی Dragon Quest 3 جبران شده است. هرچند ارقام دقیق فروش اعلام نشده، اما واضح است که این بازی نتوانسته در بازار عملکرد قابل‌ قبولی داشته باشد.

با توجه به بازخوردهای منفی طرفداران قدیمی سری Life is Strange، این موضوع چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد، اما واضح است که Square Enix همچنان امیدوار بود بازی بتواند فروش خوبی داشته باشد. در پایان بازی، پیامی نمایش داده می‌شد که از بازگشت «مکس کالفیلد» خبر می‌داد، اما اکنون با توجه به وضعیت موجود، این بازگشت به نظر دور از دسترس می‌رسد.

متاسفانه در طول این گزارش مالی، Square Enix اجازه پرسش و پاسخ را نداد و به همین دلیل جزئیات زیادی درباره عملکرد بازی Double Exposure منتشر نشده است.

SirAmirمجیدJohnny silverhandپروفسور بی سوادSEGA.STREETS

گزارش مالی جدید Square Enix نشان می‌دهد که Life Is Strange: Double Exposure موجب ضرری سنگین را برای این شرکت شده است که این موضوع احتمالاً آینده مجموعه را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد.

تبلیغات

وقتی Life Is Strange: Double Exposure به‌عنوان بازگشت مورد انتظار مکس کالفیلد معرفی شد، بسیاری از طرفداران آن را موفقیتی تضمین‌شده می‌دانستند. هرچند نگرانی‌هایی درباره نحوه برخورد بازی با انتخاب سرنوشت‌ساز نسخه اول وجود داشت، اما بازگرداندن شخصیت نمادینی که نقطه آغاز این مجموعه بود، تصمیمی به‌ظاهر بی‌نقص به نظر می‌رسید.

اما در زمان انتشار، اوضاع آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. Double Exposure با نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان مواجه شد و واکنش طرفداران حتی شدیدتر بود. بسیاری از هواداران از نحوه پرداخت بازی به رابطه مکس و کلوئی، تغییر در لحن و هویت سری ناراضی بودند. به نظر می‌رسد این ایرادات تأثیر سنگینی بر فروش بازی گذاشته‌اند.

فروش بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار ناامیدکننده بوده است - گیمفا

تحلیلگر ژاپنی، هیدکی یاسودا، گزارش داده که تاکاشی کیریو، رئیس Square Enix، اخیراً در یک جلسه توجیهی نتایج مالی جدید شرکت را ارائه کرده است. در حالی که بیشتر توجهات به این نکته جلب شده که Final Fantasy 16 در سال گذشته تنها بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون نسخه فروش داشته، اما برای طرفداران Life is Strange، خبری حتی بدتر وجود دارد.

طبق گزارش یاسودا، اسناد مالی نشان می‌دهند که فروش Life is Strange: Double Exposure برای Square Enix یک «ضرر سنگین» بوده که تنها با موفقیت ریمیک بازی Dragon Quest 3 جبران شده است. هرچند ارقام دقیق فروش اعلام نشده، اما واضح است که این بازی نتوانسته در بازار عملکرد قابل‌ قبولی داشته باشد.

با توجه به بازخوردهای منفی طرفداران قدیمی سری Life is Strange، این موضوع چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد، اما واضح است که Square Enix همچنان امیدوار بود بازی بتواند فروش خوبی داشته باشد. در پایان بازی، پیامی نمایش داده می‌شد که از بازگشت «مکس کالفیلد» خبر می‌داد، اما اکنون با توجه به وضعیت موجود، این بازگشت به نظر دور از دسترس می‌رسد.

متاسفانه در طول این گزارش مالی، Square Enix اجازه پرسش و پاسخ را نداد و به همین دلیل جزئیات زیادی درباره عملکرد بازی Double Exposure منتشر نشده است.

SirAmirمجیدJohnny silverhandپروفسور بی سوادSEGA.STREETS
پست قبلی

سیستم مورد نیاز Silent Hill f اعلام شد

پست بعدی

سونی جونا هیل را به دلیل خلق شخصیتی «زننده» از استفاده از پلی استیشن منع کرد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.