دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

فیلیپ سیمور هافمن یک دهه بعد از رفتن هنوز جایگزینی ندارد

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۴ مرداد ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
فیلیپ سیمور هافمن یک دهه بعد از رفتن هنوز جایگزینی ندارد
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ۲ فوریه ۲۰۱۴، فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر نقش‌های تعیین‌کننده نسل خود، در آپارتمانش در منهتن مرده پیدا شد. او در ۴۶ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد هروئین جان خود را از دست داده بود. حالا یک دهه بعد، هنوز هم مرگ او غیرواقعی به نظر می‌رسد، هرچند افسانه او بزرگ و بزرگتر شده است.

این روزها در حالی که ۱۱ سال از درگذشت او گذشته، ادای احترام به هافمن همچنان به صورت آنلاین در جشن تولد ۵۸ سالگی‌اش ادامه دارد و گروه‌های دوستدار سینما و صفحات هنری و شخصیت‌ها، از او یاد می‌کنند.

این واکنش به جا به نظر می‌رسد. برای بسیاری نبود او هنوز هم دردناک است چون حقیقت این است که هر فیلمی که او به آن دست زد، بهترش کرد. این دقیقاً همان کاری بود که او انجام داد. هرچند این تکراری‌ترین تعریفی است که از او می‌شود اما شاید بالاترین تعریف از یک بازیگر هم باشد؛ اینکه او همه چیز را ارتقا داد.

هافمن برای فیلم «کاپوتی» برنده جایزه اسکار شد و به حق هم این جایزه را برد. اما این فیلم هنوز با بهترین کارهای او فاصله زیادی داشت. همکاری بی‌باکانه و ۵ فیلمی که او با پل توماس اندرسون ساخت جزو بهترین‌ها هستند. همراهی عجیب او با آدام سندلر در «عشق مستانه»، خونسردی مهار شده و منفعلش در «مانی‌بال»، تصویر یک شکارچی نگران‌کننده در «خوشبختی» و … . او نقش مردانی در حاشیه، بازنده، فریبکار و حتی گاهی نفرت‌انگیز، اغلب شکننده و البته همیشه انسان را بازی می‌کرد.

هافمن با چنان آتشی در قالب نقش‌هایش فرو می‌رفت که تماشای او بیشتر مانند خیره شدن به چیزی خطرناک و واقعی بود. از این رو فقدان او نه تنها نبود یک بازیگر بزرگ، بلکه فقدان یک دوره سینمایی است؛ دوره‌ای که فیلم‌ها مستقیم بزرگسالان را هدف قرار می‌دادند و بازیگران مورد احترام بودند.

آثاری که وی از خود به جا گذاشته درخشان هستند: در یک دوره ۱۵ ساله، او فیلم‌هایی مانند «بوگی نایتز»، «ماگنولیا»، «آقای ریپلی بااستعداد»، «لبوفسکی بزرگ»، «تقریباً مشهور»، «ساعت ۲۵»، «پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای»، «کاپوتی»، «عشق مستانه»، «مانیبال»، «سینکداچ، نیویورک»، «شک»، «مالک شدن ماهونی» و «استاد» را به سینمادوستان هدیه کرد.

در سالگرد تولد او مطالب متعددی منتشر شده از جمله نظرات سم راکول که گفته به نظرش فیلیپ سیمور هافمن یکی از بهترین بازیگران تمام دوران بوده است. راکول که خود برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۸ است، ضمن ابراز تاسف از اینکه هرگز نشد در کنار فیلیپ سیمور هافمن، دیگر برنده جایزه اسکار که روز چهارشنبه ۵۸ ساله می‌شد، بازی کند، گفت: کارهای زیادی پیش روی او بود. او جوان بود و خاص. او آن قدرت عاطفی را داشت و درعین حال دگرگون‌کننده بود. او می‌توانست مربی بیسبال باشد، می‌توانست ترومن کاپوتی باشد و … او مانند یک آفتاب پرست بود.

سم راکول پس از برنده شدن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار ۲۰۱۸، از این دوست فقیدش یاد کرد و به تماشاگران تئاتر دالبی لس‌آنجلس گفت: این برای دوست قدیمی‌ام، فیل هافمن است.

راکول با یادآوری تجربه کارگردانی شدنش توسط هافمن، گفته است: او یک کارگردان تئاتر عالی بود چون یک بازیگر صحنه عالی بود، بنابراین هم می‌توانست حرف بزند و در عین حال می‌توانست عمل کند.

در ژانویه امسال، روزنامه «ایندیپندنت» هافمن را در رتبه اول فهرست بزرگترین بازیگران قرن بیست و یکم قرار داد. منتقد ایندیپندنت، نوشت: این گواهی بر درخشش انکارناپذیر فیلیپ سیمور هافمن است که این انتخاب برای رتبه اول تقریباً بیش از حد بدیهی به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ۲ فوریه ۲۰۱۴، فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر نقش‌های تعیین‌کننده نسل خود، در آپارتمانش در منهتن مرده پیدا شد. او در ۴۶ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد هروئین جان خود را از دست داده بود. حالا یک دهه بعد، هنوز هم مرگ او غیرواقعی به نظر می‌رسد، هرچند افسانه او بزرگ و بزرگتر شده است.

این روزها در حالی که ۱۱ سال از درگذشت او گذشته، ادای احترام به هافمن همچنان به صورت آنلاین در جشن تولد ۵۸ سالگی‌اش ادامه دارد و گروه‌های دوستدار سینما و صفحات هنری و شخصیت‌ها، از او یاد می‌کنند.

این واکنش به جا به نظر می‌رسد. برای بسیاری نبود او هنوز هم دردناک است چون حقیقت این است که هر فیلمی که او به آن دست زد، بهترش کرد. این دقیقاً همان کاری بود که او انجام داد. هرچند این تکراری‌ترین تعریفی است که از او می‌شود اما شاید بالاترین تعریف از یک بازیگر هم باشد؛ اینکه او همه چیز را ارتقا داد.

هافمن برای فیلم «کاپوتی» برنده جایزه اسکار شد و به حق هم این جایزه را برد. اما این فیلم هنوز با بهترین کارهای او فاصله زیادی داشت. همکاری بی‌باکانه و ۵ فیلمی که او با پل توماس اندرسون ساخت جزو بهترین‌ها هستند. همراهی عجیب او با آدام سندلر در «عشق مستانه»، خونسردی مهار شده و منفعلش در «مانی‌بال»، تصویر یک شکارچی نگران‌کننده در «خوشبختی» و … . او نقش مردانی در حاشیه، بازنده، فریبکار و حتی گاهی نفرت‌انگیز، اغلب شکننده و البته همیشه انسان را بازی می‌کرد.

هافمن با چنان آتشی در قالب نقش‌هایش فرو می‌رفت که تماشای او بیشتر مانند خیره شدن به چیزی خطرناک و واقعی بود. از این رو فقدان او نه تنها نبود یک بازیگر بزرگ، بلکه فقدان یک دوره سینمایی است؛ دوره‌ای که فیلم‌ها مستقیم بزرگسالان را هدف قرار می‌دادند و بازیگران مورد احترام بودند.

آثاری که وی از خود به جا گذاشته درخشان هستند: در یک دوره ۱۵ ساله، او فیلم‌هایی مانند «بوگی نایتز»، «ماگنولیا»، «آقای ریپلی بااستعداد»، «لبوفسکی بزرگ»، «تقریباً مشهور»، «ساعت ۲۵»، «پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای»، «کاپوتی»، «عشق مستانه»، «مانیبال»، «سینکداچ، نیویورک»، «شک»، «مالک شدن ماهونی» و «استاد» را به سینمادوستان هدیه کرد.

در سالگرد تولد او مطالب متعددی منتشر شده از جمله نظرات سم راکول که گفته به نظرش فیلیپ سیمور هافمن یکی از بهترین بازیگران تمام دوران بوده است. راکول که خود برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۸ است، ضمن ابراز تاسف از اینکه هرگز نشد در کنار فیلیپ سیمور هافمن، دیگر برنده جایزه اسکار که روز چهارشنبه ۵۸ ساله می‌شد، بازی کند، گفت: کارهای زیادی پیش روی او بود. او جوان بود و خاص. او آن قدرت عاطفی را داشت و درعین حال دگرگون‌کننده بود. او می‌توانست مربی بیسبال باشد، می‌توانست ترومن کاپوتی باشد و … او مانند یک آفتاب پرست بود.

سم راکول پس از برنده شدن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار ۲۰۱۸، از این دوست فقیدش یاد کرد و به تماشاگران تئاتر دالبی لس‌آنجلس گفت: این برای دوست قدیمی‌ام، فیل هافمن است.

راکول با یادآوری تجربه کارگردانی شدنش توسط هافمن، گفته است: او یک کارگردان تئاتر عالی بود چون یک بازیگر صحنه عالی بود، بنابراین هم می‌توانست حرف بزند و در عین حال می‌توانست عمل کند.

در ژانویه امسال، روزنامه «ایندیپندنت» هافمن را در رتبه اول فهرست بزرگترین بازیگران قرن بیست و یکم قرار داد. منتقد ایندیپندنت، نوشت: این گواهی بر درخشش انکارناپذیر فیلیپ سیمور هافمن است که این انتخاب برای رتبه اول تقریباً بیش از حد بدیهی به نظر می‌رسد.

اخبارجدیدترین

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ۲ فوریه ۲۰۱۴، فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر نقش‌های تعیین‌کننده نسل خود، در آپارتمانش در منهتن مرده پیدا شد. او در ۴۶ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد هروئین جان خود را از دست داده بود. حالا یک دهه بعد، هنوز هم مرگ او غیرواقعی به نظر می‌رسد، هرچند افسانه او بزرگ و بزرگتر شده است.

این روزها در حالی که ۱۱ سال از درگذشت او گذشته، ادای احترام به هافمن همچنان به صورت آنلاین در جشن تولد ۵۸ سالگی‌اش ادامه دارد و گروه‌های دوستدار سینما و صفحات هنری و شخصیت‌ها، از او یاد می‌کنند.

این واکنش به جا به نظر می‌رسد. برای بسیاری نبود او هنوز هم دردناک است چون حقیقت این است که هر فیلمی که او به آن دست زد، بهترش کرد. این دقیقاً همان کاری بود که او انجام داد. هرچند این تکراری‌ترین تعریفی است که از او می‌شود اما شاید بالاترین تعریف از یک بازیگر هم باشد؛ اینکه او همه چیز را ارتقا داد.

هافمن برای فیلم «کاپوتی» برنده جایزه اسکار شد و به حق هم این جایزه را برد. اما این فیلم هنوز با بهترین کارهای او فاصله زیادی داشت. همکاری بی‌باکانه و ۵ فیلمی که او با پل توماس اندرسون ساخت جزو بهترین‌ها هستند. همراهی عجیب او با آدام سندلر در «عشق مستانه»، خونسردی مهار شده و منفعلش در «مانی‌بال»، تصویر یک شکارچی نگران‌کننده در «خوشبختی» و … . او نقش مردانی در حاشیه، بازنده، فریبکار و حتی گاهی نفرت‌انگیز، اغلب شکننده و البته همیشه انسان را بازی می‌کرد.

هافمن با چنان آتشی در قالب نقش‌هایش فرو می‌رفت که تماشای او بیشتر مانند خیره شدن به چیزی خطرناک و واقعی بود. از این رو فقدان او نه تنها نبود یک بازیگر بزرگ، بلکه فقدان یک دوره سینمایی است؛ دوره‌ای که فیلم‌ها مستقیم بزرگسالان را هدف قرار می‌دادند و بازیگران مورد احترام بودند.

آثاری که وی از خود به جا گذاشته درخشان هستند: در یک دوره ۱۵ ساله، او فیلم‌هایی مانند «بوگی نایتز»، «ماگنولیا»، «آقای ریپلی بااستعداد»، «لبوفسکی بزرگ»، «تقریباً مشهور»، «ساعت ۲۵»، «پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای»، «کاپوتی»، «عشق مستانه»، «مانیبال»، «سینکداچ، نیویورک»، «شک»، «مالک شدن ماهونی» و «استاد» را به سینمادوستان هدیه کرد.

در سالگرد تولد او مطالب متعددی منتشر شده از جمله نظرات سم راکول که گفته به نظرش فیلیپ سیمور هافمن یکی از بهترین بازیگران تمام دوران بوده است. راکول که خود برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۸ است، ضمن ابراز تاسف از اینکه هرگز نشد در کنار فیلیپ سیمور هافمن، دیگر برنده جایزه اسکار که روز چهارشنبه ۵۸ ساله می‌شد، بازی کند، گفت: کارهای زیادی پیش روی او بود. او جوان بود و خاص. او آن قدرت عاطفی را داشت و درعین حال دگرگون‌کننده بود. او می‌توانست مربی بیسبال باشد، می‌توانست ترومن کاپوتی باشد و … او مانند یک آفتاب پرست بود.

سم راکول پس از برنده شدن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار ۲۰۱۸، از این دوست فقیدش یاد کرد و به تماشاگران تئاتر دالبی لس‌آنجلس گفت: این برای دوست قدیمی‌ام، فیل هافمن است.

راکول با یادآوری تجربه کارگردانی شدنش توسط هافمن، گفته است: او یک کارگردان تئاتر عالی بود چون یک بازیگر صحنه عالی بود، بنابراین هم می‌توانست حرف بزند و در عین حال می‌توانست عمل کند.

در ژانویه امسال، روزنامه «ایندیپندنت» هافمن را در رتبه اول فهرست بزرگترین بازیگران قرن بیست و یکم قرار داد. منتقد ایندیپندنت، نوشت: این گواهی بر درخشش انکارناپذیر فیلیپ سیمور هافمن است که این انتخاب برای رتبه اول تقریباً بیش از حد بدیهی به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، ۲ فوریه ۲۰۱۴، فیلیپ سیمور هافمن، بازیگر نقش‌های تعیین‌کننده نسل خود، در آپارتمانش در منهتن مرده پیدا شد. او در ۴۶ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد هروئین جان خود را از دست داده بود. حالا یک دهه بعد، هنوز هم مرگ او غیرواقعی به نظر می‌رسد، هرچند افسانه او بزرگ و بزرگتر شده است.

این روزها در حالی که ۱۱ سال از درگذشت او گذشته، ادای احترام به هافمن همچنان به صورت آنلاین در جشن تولد ۵۸ سالگی‌اش ادامه دارد و گروه‌های دوستدار سینما و صفحات هنری و شخصیت‌ها، از او یاد می‌کنند.

این واکنش به جا به نظر می‌رسد. برای بسیاری نبود او هنوز هم دردناک است چون حقیقت این است که هر فیلمی که او به آن دست زد، بهترش کرد. این دقیقاً همان کاری بود که او انجام داد. هرچند این تکراری‌ترین تعریفی است که از او می‌شود اما شاید بالاترین تعریف از یک بازیگر هم باشد؛ اینکه او همه چیز را ارتقا داد.

هافمن برای فیلم «کاپوتی» برنده جایزه اسکار شد و به حق هم این جایزه را برد. اما این فیلم هنوز با بهترین کارهای او فاصله زیادی داشت. همکاری بی‌باکانه و ۵ فیلمی که او با پل توماس اندرسون ساخت جزو بهترین‌ها هستند. همراهی عجیب او با آدام سندلر در «عشق مستانه»، خونسردی مهار شده و منفعلش در «مانی‌بال»، تصویر یک شکارچی نگران‌کننده در «خوشبختی» و … . او نقش مردانی در حاشیه، بازنده، فریبکار و حتی گاهی نفرت‌انگیز، اغلب شکننده و البته همیشه انسان را بازی می‌کرد.

هافمن با چنان آتشی در قالب نقش‌هایش فرو می‌رفت که تماشای او بیشتر مانند خیره شدن به چیزی خطرناک و واقعی بود. از این رو فقدان او نه تنها نبود یک بازیگر بزرگ، بلکه فقدان یک دوره سینمایی است؛ دوره‌ای که فیلم‌ها مستقیم بزرگسالان را هدف قرار می‌دادند و بازیگران مورد احترام بودند.

آثاری که وی از خود به جا گذاشته درخشان هستند: در یک دوره ۱۵ ساله، او فیلم‌هایی مانند «بوگی نایتز»، «ماگنولیا»، «آقای ریپلی بااستعداد»، «لبوفسکی بزرگ»، «تقریباً مشهور»، «ساعت ۲۵»، «پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای»، «کاپوتی»، «عشق مستانه»، «مانیبال»، «سینکداچ، نیویورک»، «شک»، «مالک شدن ماهونی» و «استاد» را به سینمادوستان هدیه کرد.

در سالگرد تولد او مطالب متعددی منتشر شده از جمله نظرات سم راکول که گفته به نظرش فیلیپ سیمور هافمن یکی از بهترین بازیگران تمام دوران بوده است. راکول که خود برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال ۲۰۱۸ است، ضمن ابراز تاسف از اینکه هرگز نشد در کنار فیلیپ سیمور هافمن، دیگر برنده جایزه اسکار که روز چهارشنبه ۵۸ ساله می‌شد، بازی کند، گفت: کارهای زیادی پیش روی او بود. او جوان بود و خاص. او آن قدرت عاطفی را داشت و درعین حال دگرگون‌کننده بود. او می‌توانست مربی بیسبال باشد، می‌توانست ترومن کاپوتی باشد و … او مانند یک آفتاب پرست بود.

سم راکول پس از برنده شدن جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مراسم اسکار ۲۰۱۸، از این دوست فقیدش یاد کرد و به تماشاگران تئاتر دالبی لس‌آنجلس گفت: این برای دوست قدیمی‌ام، فیل هافمن است.

راکول با یادآوری تجربه کارگردانی شدنش توسط هافمن، گفته است: او یک کارگردان تئاتر عالی بود چون یک بازیگر صحنه عالی بود، بنابراین هم می‌توانست حرف بزند و در عین حال می‌توانست عمل کند.

در ژانویه امسال، روزنامه «ایندیپندنت» هافمن را در رتبه اول فهرست بزرگترین بازیگران قرن بیست و یکم قرار داد. منتقد ایندیپندنت، نوشت: این گواهی بر درخشش انکارناپذیر فیلیپ سیمور هافمن است که این انتخاب برای رتبه اول تقریباً بیش از حد بدیهی به نظر می‌رسد.

پست قبلی

جدیدترین قیمت رهن کامل در نیروهوایی/ با 500 میلیون چه خانه‌ای می‌توان رهن کرد؟

پست بعدی

تصمیم غافلگیرکننده مهدی طارمی در انتخاب تیم بعدی!

مربوطه پست ها

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
هنر و فرهنگ

علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در  رادیو نمایش
هنر و فرهنگ

پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
هنر و فرهنگ

کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
هنر و فرهنگ

از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
هنر و فرهنگ

آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو

۰۴ مرداد ۱۴۰۴
رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست
هنر و فرهنگ

رادیو اقتصاد بر مدار مطالبه‌گری؛ حفظ اعتماد مخاطب خط قرمز ماست

۰۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.