اکوایران برای پیگری این موضوع، این هفته سراغ رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو رفته است. هادی ملکان به اکوایران میگوید: کاهش تعرفه واردات خودرو به ۲۰ درصد یا هر عدد دیگری، هنوز رسمیت پیدا نکرده است. به گفته وی، با توجه به رشد قیمت ارز مرجع در گمرک، هزینه واردات خودرو از این ناحیه افزایش یافته، بنابراین اگر قرار بر اجرای تعرفه فعلی (۱۰۰ درصد) باشد، دسترسی مشتریان به خودروهای خارجی بیش از پیش محدود خواهد شد.
اکوایران برای پیگری این موضوع، این هفته سراغ رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو رفته است. هادی ملکان به اکوایران میگوید: کاهش تعرفه واردات خودرو به ۲۰ درصد یا هر عدد دیگری، هنوز رسمیت پیدا نکرده است. به گفته وی، با توجه به رشد قیمت ارز مرجع در گمرک، هزینه واردات خودرو از این ناحیه افزایش یافته، بنابراین اگر قرار بر اجرای تعرفه فعلی (۱۰۰ درصد) باشد، دسترسی مشتریان به خودروهای خارجی بیش از پیش محدود خواهد شد.
اکوایران برای پیگری این موضوع، این هفته سراغ رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو رفته است. هادی ملکان به اکوایران میگوید: کاهش تعرفه واردات خودرو به ۲۰ درصد یا هر عدد دیگری، هنوز رسمیت پیدا نکرده است. به گفته وی، با توجه به رشد قیمت ارز مرجع در گمرک، هزینه واردات خودرو از این ناحیه افزایش یافته، بنابراین اگر قرار بر اجرای تعرفه فعلی (۱۰۰ درصد) باشد، دسترسی مشتریان به خودروهای خارجی بیش از پیش محدود خواهد شد.
اکوایران برای پیگری این موضوع، این هفته سراغ رئیس هیات مدیره انجمن واردکنندگان خودرو رفته است. هادی ملکان به اکوایران میگوید: کاهش تعرفه واردات خودرو به ۲۰ درصد یا هر عدد دیگری، هنوز رسمیت پیدا نکرده است. به گفته وی، با توجه به رشد قیمت ارز مرجع در گمرک، هزینه واردات خودرو از این ناحیه افزایش یافته، بنابراین اگر قرار بر اجرای تعرفه فعلی (۱۰۰ درصد) باشد، دسترسی مشتریان به خودروهای خارجی بیش از پیش محدود خواهد شد.