دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

لاستیک‌های ۸ هزار دلاری با کارکرد کوتاه

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
لاستیک‌های ۸ هزار دلاری با کارکرد کوتاه
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که توانایی خرید بولاید را دارید، احتمالا هزینه لاستیک‌های این خودرو برایتان ناچیز است؛ البته قیمت بالای لاستیک‌های مورد بحث تعجبی ندارد؛ زیرا بولاید روی این مدل، از لاستیک‌های مسابقه‌ای میشلن استفاده می‌کند؛ یعنی لاستیک‌هایی که در عقب خودرو، مشابه نمونه‌های به‌کارگرفته‌شده در خودروهای LMDh در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA هستند؛ اما این لاستیک‌های مسابقه‌ای که برای رقابت‌های سطح بالا طراحی شده‌اند، چرا تنها ۶۰ کیلومتر دوام می‌آورند؟ برخلاف خودروهای LMDh که تحت محدودیت قوانین مسابقات ساخته می‌شوند، بوگاتی بولاید هیچ محدودیتی ندارد.

این مدل صرفا برای تبدیل‌ شدن به سریع‌ترین خودرو روی پیست طراحی شده است. طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری، بولاید می‌تواند پیست نوربرگ‌رینگ را در ۵ دقیقه و ۲۳.۱ ثانیه طی کند؛ یعنی تنها ۴ ثانیه کندتر از رکورد پورشه ۹۱۹ هیبرید اوو.

بوگاتی ادعا می‌کند بولاید در پیچ‌ها تا ۲.۵ جی فشار جانبی را تحمل و داون‌فورسی معادل ۲۶۳۰ کیلوگرم تولید می‌کند. درمقایسه، حداکثر قدرت خودروهای LMDh روی ۷۰۰ اسب‌بخار محدود شده است؛ درحالی ‌که بولاید ۱۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.به‌همین دلیل، لاستیک‌های مسابقه‌ای بولاید که در عقب ۴۰۰ میلی‌متر عرض دارند، پس از تنها چند کیلومتر ذوب می‌شوند!

عمر ۶۰ کیلومتری این لاستیک‌ها یعنی در نوربرگ‌رینگ فقط می‌توانید یک دور گرم‌ کردن و ۲ دور با سرعت کامل بزنید. اگر به پیست سیلورستون بریتانیا بروید که هر دور ۵.۸۹ کیلومتر است، می‌توانید تنها ۱۰ دور بزنید و در پیست ۶.۹۲ کیلومتری اسپا بلژیک فقط امکان زدن ۸ دور را خواهید داشت.

علاوه‌بر این، تعویض لاستیک‌ها هم به‌سادگی ممکن نیست و نیاز به‌تیم تخصصی دارد. بوگاتی بولاید با دو نوع لاستیک عرضه می‌شود که شامل یک دست برای جابه‌جایی خودرو از محل نگهداری به‌پیست و بالعکس و یک دست لاستیک‌های اسلیک برای پیست می‌شود.

مانی خوشبین توضیح می‌دهد که لاستیک‌های مخصوص پیست باید سه بار نصب و جدا شوند تا از چسبندگی متعادل در تمام سطوح لاستیک‌ها اطمینان حاصل شود. سپس لاستیک‌ها باید تا دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم شوند؛ زیرا این لاستیک‌های مسابقه‌ای تنها در دمای بهینه عملکرد مناسبی دارند.

رفتن به پیست با لاستیک‌های سرد یا رانندگی با سرعت بیش از ۳۸۰ کیلومتر برساعت می‌تواند فاجعه‌بار باشد. البته اکثر ۴۰ دستگاهی که از بولاید ساخته شده، احتمالا همیشه در پارکینگ‌ها باقی خواهند ماند و هیچ‌گاه راهی پیست نمی‌شوند؛ با این ‌وجود، بوگاتی برای مالکان بولاید رویدادهای اختصاصی پیست را برگزار می‌کند که با حداقل تبلیغات و به‌صورت کاملا خصوصی انجام می‌شود تا مشتریان فوق‌ثروتمندش در خفا بمانند.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که توانایی خرید بولاید را دارید، احتمالا هزینه لاستیک‌های این خودرو برایتان ناچیز است؛ البته قیمت بالای لاستیک‌های مورد بحث تعجبی ندارد؛ زیرا بولاید روی این مدل، از لاستیک‌های مسابقه‌ای میشلن استفاده می‌کند؛ یعنی لاستیک‌هایی که در عقب خودرو، مشابه نمونه‌های به‌کارگرفته‌شده در خودروهای LMDh در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA هستند؛ اما این لاستیک‌های مسابقه‌ای که برای رقابت‌های سطح بالا طراحی شده‌اند، چرا تنها ۶۰ کیلومتر دوام می‌آورند؟ برخلاف خودروهای LMDh که تحت محدودیت قوانین مسابقات ساخته می‌شوند، بوگاتی بولاید هیچ محدودیتی ندارد.

این مدل صرفا برای تبدیل‌ شدن به سریع‌ترین خودرو روی پیست طراحی شده است. طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری، بولاید می‌تواند پیست نوربرگ‌رینگ را در ۵ دقیقه و ۲۳.۱ ثانیه طی کند؛ یعنی تنها ۴ ثانیه کندتر از رکورد پورشه ۹۱۹ هیبرید اوو.

بوگاتی ادعا می‌کند بولاید در پیچ‌ها تا ۲.۵ جی فشار جانبی را تحمل و داون‌فورسی معادل ۲۶۳۰ کیلوگرم تولید می‌کند. درمقایسه، حداکثر قدرت خودروهای LMDh روی ۷۰۰ اسب‌بخار محدود شده است؛ درحالی ‌که بولاید ۱۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.به‌همین دلیل، لاستیک‌های مسابقه‌ای بولاید که در عقب ۴۰۰ میلی‌متر عرض دارند، پس از تنها چند کیلومتر ذوب می‌شوند!

عمر ۶۰ کیلومتری این لاستیک‌ها یعنی در نوربرگ‌رینگ فقط می‌توانید یک دور گرم‌ کردن و ۲ دور با سرعت کامل بزنید. اگر به پیست سیلورستون بریتانیا بروید که هر دور ۵.۸۹ کیلومتر است، می‌توانید تنها ۱۰ دور بزنید و در پیست ۶.۹۲ کیلومتری اسپا بلژیک فقط امکان زدن ۸ دور را خواهید داشت.

علاوه‌بر این، تعویض لاستیک‌ها هم به‌سادگی ممکن نیست و نیاز به‌تیم تخصصی دارد. بوگاتی بولاید با دو نوع لاستیک عرضه می‌شود که شامل یک دست برای جابه‌جایی خودرو از محل نگهداری به‌پیست و بالعکس و یک دست لاستیک‌های اسلیک برای پیست می‌شود.

مانی خوشبین توضیح می‌دهد که لاستیک‌های مخصوص پیست باید سه بار نصب و جدا شوند تا از چسبندگی متعادل در تمام سطوح لاستیک‌ها اطمینان حاصل شود. سپس لاستیک‌ها باید تا دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم شوند؛ زیرا این لاستیک‌های مسابقه‌ای تنها در دمای بهینه عملکرد مناسبی دارند.

رفتن به پیست با لاستیک‌های سرد یا رانندگی با سرعت بیش از ۳۸۰ کیلومتر برساعت می‌تواند فاجعه‌بار باشد. البته اکثر ۴۰ دستگاهی که از بولاید ساخته شده، احتمالا همیشه در پارکینگ‌ها باقی خواهند ماند و هیچ‌گاه راهی پیست نمی‌شوند؛ با این ‌وجود، بوگاتی برای مالکان بولاید رویدادهای اختصاصی پیست را برگزار می‌کند که با حداقل تبلیغات و به‌صورت کاملا خصوصی انجام می‌شود تا مشتریان فوق‌ثروتمندش در خفا بمانند.

اخبارجدیدترین

تحویل فوری یا کوتاه‌مدت، راهکار عبور از رکود بازار

رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی

گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که توانایی خرید بولاید را دارید، احتمالا هزینه لاستیک‌های این خودرو برایتان ناچیز است؛ البته قیمت بالای لاستیک‌های مورد بحث تعجبی ندارد؛ زیرا بولاید روی این مدل، از لاستیک‌های مسابقه‌ای میشلن استفاده می‌کند؛ یعنی لاستیک‌هایی که در عقب خودرو، مشابه نمونه‌های به‌کارگرفته‌شده در خودروهای LMDh در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA هستند؛ اما این لاستیک‌های مسابقه‌ای که برای رقابت‌های سطح بالا طراحی شده‌اند، چرا تنها ۶۰ کیلومتر دوام می‌آورند؟ برخلاف خودروهای LMDh که تحت محدودیت قوانین مسابقات ساخته می‌شوند، بوگاتی بولاید هیچ محدودیتی ندارد.

این مدل صرفا برای تبدیل‌ شدن به سریع‌ترین خودرو روی پیست طراحی شده است. طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری، بولاید می‌تواند پیست نوربرگ‌رینگ را در ۵ دقیقه و ۲۳.۱ ثانیه طی کند؛ یعنی تنها ۴ ثانیه کندتر از رکورد پورشه ۹۱۹ هیبرید اوو.

بوگاتی ادعا می‌کند بولاید در پیچ‌ها تا ۲.۵ جی فشار جانبی را تحمل و داون‌فورسی معادل ۲۶۳۰ کیلوگرم تولید می‌کند. درمقایسه، حداکثر قدرت خودروهای LMDh روی ۷۰۰ اسب‌بخار محدود شده است؛ درحالی ‌که بولاید ۱۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.به‌همین دلیل، لاستیک‌های مسابقه‌ای بولاید که در عقب ۴۰۰ میلی‌متر عرض دارند، پس از تنها چند کیلومتر ذوب می‌شوند!

عمر ۶۰ کیلومتری این لاستیک‌ها یعنی در نوربرگ‌رینگ فقط می‌توانید یک دور گرم‌ کردن و ۲ دور با سرعت کامل بزنید. اگر به پیست سیلورستون بریتانیا بروید که هر دور ۵.۸۹ کیلومتر است، می‌توانید تنها ۱۰ دور بزنید و در پیست ۶.۹۲ کیلومتری اسپا بلژیک فقط امکان زدن ۸ دور را خواهید داشت.

علاوه‌بر این، تعویض لاستیک‌ها هم به‌سادگی ممکن نیست و نیاز به‌تیم تخصصی دارد. بوگاتی بولاید با دو نوع لاستیک عرضه می‌شود که شامل یک دست برای جابه‌جایی خودرو از محل نگهداری به‌پیست و بالعکس و یک دست لاستیک‌های اسلیک برای پیست می‌شود.

مانی خوشبین توضیح می‌دهد که لاستیک‌های مخصوص پیست باید سه بار نصب و جدا شوند تا از چسبندگی متعادل در تمام سطوح لاستیک‌ها اطمینان حاصل شود. سپس لاستیک‌ها باید تا دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم شوند؛ زیرا این لاستیک‌های مسابقه‌ای تنها در دمای بهینه عملکرد مناسبی دارند.

رفتن به پیست با لاستیک‌های سرد یا رانندگی با سرعت بیش از ۳۸۰ کیلومتر برساعت می‌تواند فاجعه‌بار باشد. البته اکثر ۴۰ دستگاهی که از بولاید ساخته شده، احتمالا همیشه در پارکینگ‌ها باقی خواهند ماند و هیچ‌گاه راهی پیست نمی‌شوند؛ با این ‌وجود، بوگاتی برای مالکان بولاید رویدادهای اختصاصی پیست را برگزار می‌کند که با حداقل تبلیغات و به‌صورت کاملا خصوصی انجام می‌شود تا مشتریان فوق‌ثروتمندش در خفا بمانند.

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که توانایی خرید بولاید را دارید، احتمالا هزینه لاستیک‌های این خودرو برایتان ناچیز است؛ البته قیمت بالای لاستیک‌های مورد بحث تعجبی ندارد؛ زیرا بولاید روی این مدل، از لاستیک‌های مسابقه‌ای میشلن استفاده می‌کند؛ یعنی لاستیک‌هایی که در عقب خودرو، مشابه نمونه‌های به‌کارگرفته‌شده در خودروهای LMDh در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA هستند؛ اما این لاستیک‌های مسابقه‌ای که برای رقابت‌های سطح بالا طراحی شده‌اند، چرا تنها ۶۰ کیلومتر دوام می‌آورند؟ برخلاف خودروهای LMDh که تحت محدودیت قوانین مسابقات ساخته می‌شوند، بوگاتی بولاید هیچ محدودیتی ندارد.

این مدل صرفا برای تبدیل‌ شدن به سریع‌ترین خودرو روی پیست طراحی شده است. طبق شبیه‌سازی‌های کامپیوتری، بولاید می‌تواند پیست نوربرگ‌رینگ را در ۵ دقیقه و ۲۳.۱ ثانیه طی کند؛ یعنی تنها ۴ ثانیه کندتر از رکورد پورشه ۹۱۹ هیبرید اوو.

بوگاتی ادعا می‌کند بولاید در پیچ‌ها تا ۲.۵ جی فشار جانبی را تحمل و داون‌فورسی معادل ۲۶۳۰ کیلوگرم تولید می‌کند. درمقایسه، حداکثر قدرت خودروهای LMDh روی ۷۰۰ اسب‌بخار محدود شده است؛ درحالی ‌که بولاید ۱۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد.به‌همین دلیل، لاستیک‌های مسابقه‌ای بولاید که در عقب ۴۰۰ میلی‌متر عرض دارند، پس از تنها چند کیلومتر ذوب می‌شوند!

عمر ۶۰ کیلومتری این لاستیک‌ها یعنی در نوربرگ‌رینگ فقط می‌توانید یک دور گرم‌ کردن و ۲ دور با سرعت کامل بزنید. اگر به پیست سیلورستون بریتانیا بروید که هر دور ۵.۸۹ کیلومتر است، می‌توانید تنها ۱۰ دور بزنید و در پیست ۶.۹۲ کیلومتری اسپا بلژیک فقط امکان زدن ۸ دور را خواهید داشت.

علاوه‌بر این، تعویض لاستیک‌ها هم به‌سادگی ممکن نیست و نیاز به‌تیم تخصصی دارد. بوگاتی بولاید با دو نوع لاستیک عرضه می‌شود که شامل یک دست برای جابه‌جایی خودرو از محل نگهداری به‌پیست و بالعکس و یک دست لاستیک‌های اسلیک برای پیست می‌شود.

مانی خوشبین توضیح می‌دهد که لاستیک‌های مخصوص پیست باید سه بار نصب و جدا شوند تا از چسبندگی متعادل در تمام سطوح لاستیک‌ها اطمینان حاصل شود. سپس لاستیک‌ها باید تا دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم شوند؛ زیرا این لاستیک‌های مسابقه‌ای تنها در دمای بهینه عملکرد مناسبی دارند.

رفتن به پیست با لاستیک‌های سرد یا رانندگی با سرعت بیش از ۳۸۰ کیلومتر برساعت می‌تواند فاجعه‌بار باشد. البته اکثر ۴۰ دستگاهی که از بولاید ساخته شده، احتمالا همیشه در پارکینگ‌ها باقی خواهند ماند و هیچ‌گاه راهی پیست نمی‌شوند؛ با این ‌وجود، بوگاتی برای مالکان بولاید رویدادهای اختصاصی پیست را برگزار می‌کند که با حداقل تبلیغات و به‌صورت کاملا خصوصی انجام می‌شود تا مشتریان فوق‌ثروتمندش در خفا بمانند.

پست قبلی

ایران در حال ساخت ۲۰ ماهواره است

پست بعدی

رشد ۳۸ درصدی درآمد فروش «بهتام‌روانکار»

مربوطه پست ها

خودرو

تحویل فوری یا کوتاه‌مدت، راهکار عبور از رکود بازار

۱۷ تیر ۱۴۰۴
رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی
خودرو

رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی

۱۷ تیر ۱۴۰۴
گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟
خودرو

گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
تایرساز هندی به فکر جوانان مجارستانی باشگاه «منچستر»
خودرو

تایرساز هندی به فکر جوانان مجارستانی باشگاه «منچستر»

۱۷ تیر ۱۴۰۴
فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور
خودرو

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

۱۷ تیر ۱۴۰۴
اکستریم LX؛ تجلی طراحی مدرن، توان فنی برجسته و تجربه رانندگی متمایز برای جوانان مدرن
خودرو

اکستریم LX؛ تجلی طراحی مدرن، توان فنی برجسته و تجربه رانندگی متمایز برای جوانان مدرن

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 15 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.