دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

لاستیک زاپاس از نوع فرغونی

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۵ تیر ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

این لاستیک به‌منظور کاهش وزن و اشغال فضای کمتر طراحی شده و تنها برای مسافت‌های کوتاه و با محدودیت سرعت قابل استفاده است. برای نخستین‌بار در سال ۱۹۸۴ شرکت مرسدس‌بنز این لاستیک را در مدل W201 خود معرفی کرد.

این نوآوری به‌دلیل کاهش وزن و اشغال فضای کمتر، مورد استقبال قرار گرفت. تا سال ۲۰۰۰، بیش از ۵۵ درصد خودروهای جدید در اروپا به این نوع لاستیک مجهز شدند. یکی از ویژگی‌های اصلی این لاستیک، وزن و حجم کمتر آن است. این لاستیک‌ها به‌طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد سبک‌تر و کوچک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود فضای بیشتری در صندوق‌عقب خودرو صرفه‌جویی شود؛ به‌ویژه در خودروهای الکتریکی که به‌فضای بیشتری برای باتری نیاز دارند. لاستیک زاپاس فرغونی از مواد سبک و کم‌تراکم ساخته شده که هم دوام مناسب برای استفاده کوتاه‌مدت دارد و هم وزن خودرو را کاهش می‌دهد. با این حال به‌دلیل تراکم کمتر، این لاستیک‌ها تنها برای مسافت‌های کوتاه (حداکثر ۸۰ کیلومتر) قابل استفاده هستند.

همچنین به‌دلیل کم بودن سطح عاج‌های این لاستیک‌ها (حدود ۵۰ درصد کمتر از لاستیک‌های معمولی)، چسبندگی کمتری در سرعت‌های بالا دارند. رینگ این لاستیک‌ها از آلیاژهای سبک مانند آلومینیوم ساخته شده و به‌طور کلی حدود ۳۰ درصد کوچک‌تر از رینگ‌های معمولی است.

این طراحی سبک باعث می‌شود نصب و حمل آن‌ها آسان‌تر باشد؛ اما رینگ‌ها برای استفاده موقت طراحی شده‌اند و در صورت استفاده طولانی‌مدت ممکن است دچار فرسایش شوند.

این لاستیک به‌منظور کاهش وزن و اشغال فضای کمتر طراحی شده و تنها برای مسافت‌های کوتاه و با محدودیت سرعت قابل استفاده است. برای نخستین‌بار در سال ۱۹۸۴ شرکت مرسدس‌بنز این لاستیک را در مدل W201 خود معرفی کرد.

این نوآوری به‌دلیل کاهش وزن و اشغال فضای کمتر، مورد استقبال قرار گرفت. تا سال ۲۰۰۰، بیش از ۵۵ درصد خودروهای جدید در اروپا به این نوع لاستیک مجهز شدند. یکی از ویژگی‌های اصلی این لاستیک، وزن و حجم کمتر آن است. این لاستیک‌ها به‌طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد سبک‌تر و کوچک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود فضای بیشتری در صندوق‌عقب خودرو صرفه‌جویی شود؛ به‌ویژه در خودروهای الکتریکی که به‌فضای بیشتری برای باتری نیاز دارند. لاستیک زاپاس فرغونی از مواد سبک و کم‌تراکم ساخته شده که هم دوام مناسب برای استفاده کوتاه‌مدت دارد و هم وزن خودرو را کاهش می‌دهد. با این حال به‌دلیل تراکم کمتر، این لاستیک‌ها تنها برای مسافت‌های کوتاه (حداکثر ۸۰ کیلومتر) قابل استفاده هستند.

همچنین به‌دلیل کم بودن سطح عاج‌های این لاستیک‌ها (حدود ۵۰ درصد کمتر از لاستیک‌های معمولی)، چسبندگی کمتری در سرعت‌های بالا دارند. رینگ این لاستیک‌ها از آلیاژهای سبک مانند آلومینیوم ساخته شده و به‌طور کلی حدود ۳۰ درصد کوچک‌تر از رینگ‌های معمولی است.

این طراحی سبک باعث می‌شود نصب و حمل آن‌ها آسان‌تر باشد؛ اما رینگ‌ها برای استفاده موقت طراحی شده‌اند و در صورت استفاده طولانی‌مدت ممکن است دچار فرسایش شوند.

اخبارجدیدترین

رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر

رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار

تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید

این لاستیک به‌منظور کاهش وزن و اشغال فضای کمتر طراحی شده و تنها برای مسافت‌های کوتاه و با محدودیت سرعت قابل استفاده است. برای نخستین‌بار در سال ۱۹۸۴ شرکت مرسدس‌بنز این لاستیک را در مدل W201 خود معرفی کرد.

این نوآوری به‌دلیل کاهش وزن و اشغال فضای کمتر، مورد استقبال قرار گرفت. تا سال ۲۰۰۰، بیش از ۵۵ درصد خودروهای جدید در اروپا به این نوع لاستیک مجهز شدند. یکی از ویژگی‌های اصلی این لاستیک، وزن و حجم کمتر آن است. این لاستیک‌ها به‌طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد سبک‌تر و کوچک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود فضای بیشتری در صندوق‌عقب خودرو صرفه‌جویی شود؛ به‌ویژه در خودروهای الکتریکی که به‌فضای بیشتری برای باتری نیاز دارند. لاستیک زاپاس فرغونی از مواد سبک و کم‌تراکم ساخته شده که هم دوام مناسب برای استفاده کوتاه‌مدت دارد و هم وزن خودرو را کاهش می‌دهد. با این حال به‌دلیل تراکم کمتر، این لاستیک‌ها تنها برای مسافت‌های کوتاه (حداکثر ۸۰ کیلومتر) قابل استفاده هستند.

همچنین به‌دلیل کم بودن سطح عاج‌های این لاستیک‌ها (حدود ۵۰ درصد کمتر از لاستیک‌های معمولی)، چسبندگی کمتری در سرعت‌های بالا دارند. رینگ این لاستیک‌ها از آلیاژهای سبک مانند آلومینیوم ساخته شده و به‌طور کلی حدود ۳۰ درصد کوچک‌تر از رینگ‌های معمولی است.

این طراحی سبک باعث می‌شود نصب و حمل آن‌ها آسان‌تر باشد؛ اما رینگ‌ها برای استفاده موقت طراحی شده‌اند و در صورت استفاده طولانی‌مدت ممکن است دچار فرسایش شوند.

این لاستیک به‌منظور کاهش وزن و اشغال فضای کمتر طراحی شده و تنها برای مسافت‌های کوتاه و با محدودیت سرعت قابل استفاده است. برای نخستین‌بار در سال ۱۹۸۴ شرکت مرسدس‌بنز این لاستیک را در مدل W201 خود معرفی کرد.

این نوآوری به‌دلیل کاهش وزن و اشغال فضای کمتر، مورد استقبال قرار گرفت. تا سال ۲۰۰۰، بیش از ۵۵ درصد خودروهای جدید در اروپا به این نوع لاستیک مجهز شدند. یکی از ویژگی‌های اصلی این لاستیک، وزن و حجم کمتر آن است. این لاستیک‌ها به‌طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ درصد سبک‌تر و کوچک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود فضای بیشتری در صندوق‌عقب خودرو صرفه‌جویی شود؛ به‌ویژه در خودروهای الکتریکی که به‌فضای بیشتری برای باتری نیاز دارند. لاستیک زاپاس فرغونی از مواد سبک و کم‌تراکم ساخته شده که هم دوام مناسب برای استفاده کوتاه‌مدت دارد و هم وزن خودرو را کاهش می‌دهد. با این حال به‌دلیل تراکم کمتر، این لاستیک‌ها تنها برای مسافت‌های کوتاه (حداکثر ۸۰ کیلومتر) قابل استفاده هستند.

همچنین به‌دلیل کم بودن سطح عاج‌های این لاستیک‌ها (حدود ۵۰ درصد کمتر از لاستیک‌های معمولی)، چسبندگی کمتری در سرعت‌های بالا دارند. رینگ این لاستیک‌ها از آلیاژهای سبک مانند آلومینیوم ساخته شده و به‌طور کلی حدود ۳۰ درصد کوچک‌تر از رینگ‌های معمولی است.

این طراحی سبک باعث می‌شود نصب و حمل آن‌ها آسان‌تر باشد؛ اما رینگ‌ها برای استفاده موقت طراحی شده‌اند و در صورت استفاده طولانی‌مدت ممکن است دچار فرسایش شوند.

پست قبلی

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین+جدول قیمت

پست بعدی

دلیل بخار شدن روغن‌ موتور

مربوطه پست ها

رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر
خودرو

رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر

۲۵ تیر ۱۴۰۴
رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار
خودرو

رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار

۲۵ تیر ۱۴۰۴
تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید
خودرو

تغییر ساختار سازمان‌های توسعه‌ای؛ فرهنگ و رفتار صنعتی را در بستر صنایع نهادینه کنید

۲۵ تیر ۱۴۰۴
خودرو

اخذ فوری وام با سند خودرو بدون ضامن

۲۵ تیر ۱۴۰۴
دلیل بخار شدن روغن‌ موتور
خودرو

دلیل بخار شدن روغن‌ موتور

۲۵ تیر ۱۴۰۴
آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین+جدول قیمت
خودرو

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین+جدول قیمت

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.