دانش جوین
جمعه, مرداد ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

لطفا سوالات جشنواره‌ای را با بلی و خیر پاسخ ندهید

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، روز گذشته در نشست رسانه‌ای فیلم دسته دختران، منیر قیدی، کارگردان فیلم در چند دقیقه پایانی از سوالات و انتقادات خوشش نیامد و لحن قهرآمیزی را برای پاسخ انتخاب کرد. منیر قیدی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم پایان بندی بهتری نمی توانست داشته باشد گفت: اگر شما کار می کردید بهتر می شد. ما این قدر بلد بودیم.

از کارگردان درباره سرنوشت نقش نیکی کریمی در فیلم پرسیده شد که وی پاسخ داد: خیلی بد است اگر بخواهیم یک بار دیگر توضیح بدهیم.

از قیدی پرسیده شد که آیا ژانر شما به تکرار نمی‌افتد که وی یک کلمه‌ای جواب داد: خیر.

خانم کارگردان سوال بعدی را با سوال جواب داد. سوال بعدی این بود که آیا فلان موضوع فیلم در تعارض با رویکرد شما نیست؟ او گفت: شما مگر می دانید که موضع من چیست؟ شما از من بهتر می دانید؟ شما از کجا ذهن من را می دانید؟

قیدی همچنین به پرسشی درباره بودجه بیست میلیاردی فیلم پاسخ نداد.

وقتی قرار است کارگردانی با این لحن به سوالات پاسخ بگوید اساسا آمدنش به نشست چه ضرورتی دارد؟ آیا کارگردان تصور می‌کند خیلی بیشتر از دیگران می‌فهمد و این سوالات در سطح او نیست. در سینمای خودمان فیلمسازانی مثل اصغر فرهادی و مجید مجیدی را داریم که در گوشه و کنار جهان شناخته شده هستند. آنها تا به حال نشده که در جریان پرسش و پاسخ دچار غرور شوند و سوال‌شونده را مسخره کنند.

دیروز بخش زیادی از منتقدان فیلم دسته دختران را نپسندیدند. دلیل منطقی آنها این بود که فیلم کشش دراماتیک ندارد و شخصیت‌ها و قصه آن‌قدر جاندار نیستند که بتوانند یک حماسه را روایت کنند. کارگردان به عنوان کسی که با بودجه عمومی کشور و حمایت‌های دولتی فیلم ساخته باید از فیلمش دفاع کند. نه این‌که به گونه‌ای با افکار عمومی برخورد کند که معنایش این باشد من هر کاری دلم خواسته انجام داده‌ام و نظر شما برایم اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، روز گذشته در نشست رسانه‌ای فیلم دسته دختران، منیر قیدی، کارگردان فیلم در چند دقیقه پایانی از سوالات و انتقادات خوشش نیامد و لحن قهرآمیزی را برای پاسخ انتخاب کرد. منیر قیدی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم پایان بندی بهتری نمی توانست داشته باشد گفت: اگر شما کار می کردید بهتر می شد. ما این قدر بلد بودیم.

از کارگردان درباره سرنوشت نقش نیکی کریمی در فیلم پرسیده شد که وی پاسخ داد: خیلی بد است اگر بخواهیم یک بار دیگر توضیح بدهیم.

از قیدی پرسیده شد که آیا ژانر شما به تکرار نمی‌افتد که وی یک کلمه‌ای جواب داد: خیر.

خانم کارگردان سوال بعدی را با سوال جواب داد. سوال بعدی این بود که آیا فلان موضوع فیلم در تعارض با رویکرد شما نیست؟ او گفت: شما مگر می دانید که موضع من چیست؟ شما از من بهتر می دانید؟ شما از کجا ذهن من را می دانید؟

قیدی همچنین به پرسشی درباره بودجه بیست میلیاردی فیلم پاسخ نداد.

وقتی قرار است کارگردانی با این لحن به سوالات پاسخ بگوید اساسا آمدنش به نشست چه ضرورتی دارد؟ آیا کارگردان تصور می‌کند خیلی بیشتر از دیگران می‌فهمد و این سوالات در سطح او نیست. در سینمای خودمان فیلمسازانی مثل اصغر فرهادی و مجید مجیدی را داریم که در گوشه و کنار جهان شناخته شده هستند. آنها تا به حال نشده که در جریان پرسش و پاسخ دچار غرور شوند و سوال‌شونده را مسخره کنند.

دیروز بخش زیادی از منتقدان فیلم دسته دختران را نپسندیدند. دلیل منطقی آنها این بود که فیلم کشش دراماتیک ندارد و شخصیت‌ها و قصه آن‌قدر جاندار نیستند که بتوانند یک حماسه را روایت کنند. کارگردان به عنوان کسی که با بودجه عمومی کشور و حمایت‌های دولتی فیلم ساخته باید از فیلمش دفاع کند. نه این‌که به گونه‌ای با افکار عمومی برخورد کند که معنایش این باشد من هر کاری دلم خواسته انجام داده‌ام و نظر شما برایم اهمیتی ندارد.

اخبارجدیدترین

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، روز گذشته در نشست رسانه‌ای فیلم دسته دختران، منیر قیدی، کارگردان فیلم در چند دقیقه پایانی از سوالات و انتقادات خوشش نیامد و لحن قهرآمیزی را برای پاسخ انتخاب کرد. منیر قیدی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم پایان بندی بهتری نمی توانست داشته باشد گفت: اگر شما کار می کردید بهتر می شد. ما این قدر بلد بودیم.

از کارگردان درباره سرنوشت نقش نیکی کریمی در فیلم پرسیده شد که وی پاسخ داد: خیلی بد است اگر بخواهیم یک بار دیگر توضیح بدهیم.

از قیدی پرسیده شد که آیا ژانر شما به تکرار نمی‌افتد که وی یک کلمه‌ای جواب داد: خیر.

خانم کارگردان سوال بعدی را با سوال جواب داد. سوال بعدی این بود که آیا فلان موضوع فیلم در تعارض با رویکرد شما نیست؟ او گفت: شما مگر می دانید که موضع من چیست؟ شما از من بهتر می دانید؟ شما از کجا ذهن من را می دانید؟

قیدی همچنین به پرسشی درباره بودجه بیست میلیاردی فیلم پاسخ نداد.

وقتی قرار است کارگردانی با این لحن به سوالات پاسخ بگوید اساسا آمدنش به نشست چه ضرورتی دارد؟ آیا کارگردان تصور می‌کند خیلی بیشتر از دیگران می‌فهمد و این سوالات در سطح او نیست. در سینمای خودمان فیلمسازانی مثل اصغر فرهادی و مجید مجیدی را داریم که در گوشه و کنار جهان شناخته شده هستند. آنها تا به حال نشده که در جریان پرسش و پاسخ دچار غرور شوند و سوال‌شونده را مسخره کنند.

دیروز بخش زیادی از منتقدان فیلم دسته دختران را نپسندیدند. دلیل منطقی آنها این بود که فیلم کشش دراماتیک ندارد و شخصیت‌ها و قصه آن‌قدر جاندار نیستند که بتوانند یک حماسه را روایت کنند. کارگردان به عنوان کسی که با بودجه عمومی کشور و حمایت‌های دولتی فیلم ساخته باید از فیلمش دفاع کند. نه این‌که به گونه‌ای با افکار عمومی برخورد کند که معنایش این باشد من هر کاری دلم خواسته انجام داده‌ام و نظر شما برایم اهمیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی دانشجو اینترنشنال، روز گذشته در نشست رسانه‌ای فیلم دسته دختران، منیر قیدی، کارگردان فیلم در چند دقیقه پایانی از سوالات و انتقادات خوشش نیامد و لحن قهرآمیزی را برای پاسخ انتخاب کرد. منیر قیدی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم پایان بندی بهتری نمی توانست داشته باشد گفت: اگر شما کار می کردید بهتر می شد. ما این قدر بلد بودیم.

از کارگردان درباره سرنوشت نقش نیکی کریمی در فیلم پرسیده شد که وی پاسخ داد: خیلی بد است اگر بخواهیم یک بار دیگر توضیح بدهیم.

از قیدی پرسیده شد که آیا ژانر شما به تکرار نمی‌افتد که وی یک کلمه‌ای جواب داد: خیر.

خانم کارگردان سوال بعدی را با سوال جواب داد. سوال بعدی این بود که آیا فلان موضوع فیلم در تعارض با رویکرد شما نیست؟ او گفت: شما مگر می دانید که موضع من چیست؟ شما از من بهتر می دانید؟ شما از کجا ذهن من را می دانید؟

قیدی همچنین به پرسشی درباره بودجه بیست میلیاردی فیلم پاسخ نداد.

وقتی قرار است کارگردانی با این لحن به سوالات پاسخ بگوید اساسا آمدنش به نشست چه ضرورتی دارد؟ آیا کارگردان تصور می‌کند خیلی بیشتر از دیگران می‌فهمد و این سوالات در سطح او نیست. در سینمای خودمان فیلمسازانی مثل اصغر فرهادی و مجید مجیدی را داریم که در گوشه و کنار جهان شناخته شده هستند. آنها تا به حال نشده که در جریان پرسش و پاسخ دچار غرور شوند و سوال‌شونده را مسخره کنند.

دیروز بخش زیادی از منتقدان فیلم دسته دختران را نپسندیدند. دلیل منطقی آنها این بود که فیلم کشش دراماتیک ندارد و شخصیت‌ها و قصه آن‌قدر جاندار نیستند که بتوانند یک حماسه را روایت کنند. کارگردان به عنوان کسی که با بودجه عمومی کشور و حمایت‌های دولتی فیلم ساخته باید از فیلمش دفاع کند. نه این‌که به گونه‌ای با افکار عمومی برخورد کند که معنایش این باشد من هر کاری دلم خواسته انجام داده‌ام و نظر شما برایم اهمیتی ندارد.

برچسب ها: اصغر فرهادیچهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
پست قبلی

بیرانوند، چشم‌انتظار بازگشت به اردوی بواویشتا

پست بعدی

توجه بیشتر به حوزه “فناوری” در جشنواره امسال رازی/توضیحاتی درباره رنگ‌بندی کرونا

مربوطه پست ها

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
هنر و فرهنگ

شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
هنر و فرهنگ

تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»
هنر و فرهنگ

بررسی نسبت گیشه با سینمای ایران در «سینما رو به آینده»

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟
هنر و فرهنگ

یادگاری متفاوت به سیدالشهداء (ع)؛ در «خیمه هنر محرم شهر» چه خبر است؟

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد
هنر و فرهنگ

«جایی که حروف رویا می‌شوند» تماشایی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل
هنر و فرهنگ

«روزهای بی‌باران» از جای خالی آدم‌ها می‌گوید؛ چالش‌های تولید اثر مستقل

۱۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.