دانش جوین
جمعه, مرداد ۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

مخاطب تلویزیون زمان جنگ افزایش یافت؛کدام‌ شبکه در صدر پربیننده‌ها بود؟

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۰۱ مرداد ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
مخاطب تلویزیون زمان جنگ افزایش یافت؛کدام‌ شبکه در صدر پربیننده‌ها بود؟
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مخاطب صداوسیما در ایام جنگ و پس از آن بیان کرد: ما به صورت میدانی در سراسر کشور میزان مخاطب رسانه ملی را در کل و تک تک شبکه‌ها می‌سنجیم. می‌توان گفت رسانه ملی بعد از جنگ و در بهار امسال نسبت به فصل قبل یعنی زمستان سال گذشته، ۴ درصد افزایش مخاطب داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین مخاطب کنونی صداوسیما نسبت به بهار ۱۴۰۳، حدود ۷ درصد افزایش داشته است. برای محاسبه میانگین مخاطب تلویزیون نیز به صورت فصلی آمار می‌گیریم – بهار، تابستان، پاییز و زمستان – سپس میانگین این چهار فصل را به عنوان میزان مخاطب رسانه ملی در سال ۱۴۰۴ اعلام می‌کنیم.

شاکری نژاد درباره این افزایش ۴ درصدی نسبت به فصل قبل و اینکه این میزان، افزایش معناداری در قیاس با زمان غیر از جنگ است؟ گفت: در مورد افزایش مخاطب معمولاً در فصول مختلف بسته به نوع محتوای پخش شده، مخاطب متفاوت است این میزان افزایش مخاطب چیز جدیدی نیست و قبلاً هم چنین افزایش‌هایی داشته‌ایم ولی استدلال مدیران رسانه این است که بخش عمده‌ای از این افزایش ناشی از شرایط جنگی و افزایش رجوع مخاطب و مرجعیت خبری رسانه ملی است.

رئیس مرکز تحقیقات درباره شبکه پرمخاطب این ایام نیز عنوان کرد: نکته جالب این بود که همیشه شبکه‌های ۳ و آی‌فیلم در رتبه اول بودند، اما این بار شبکه خبر با فاصله از دیگر شبکه‌ها شبکه اول شد. به طور مثال در نظرسنجی از مخاطب می‌پرسیدیم «اگر بخواهید یک شبکه را انتخاب کنید کدام را انتخاب می‌کنید؟» که شبکه خبر در صدر این پاسخ‌ها قرار می‌گرفت.

وی در بخش دیگر درباره تأیید این داده‌ها توسط دیگر مراکز عنوان کرد: در نظرسنجی‌های مختلف از جمله نظرسنجی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس و دیگر مراکز معتبر، با فاصله زیاد صداوسیما مرجع اول کسب خبر شناخته می‌شود و به نوعی این مراکز هم نظرسنجی‌های ما را در این ایام تأیید کردند. ما مواردی مانند سرعت، صحت، دقت، بی‌طرفی و پاسخ به شایعات را می‌سنجیم که مؤلفه‌های مورد نظر بودند.

شاکری نژاد در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایت مخاطب از شبکه خبر نیز توضیح داد: در نظرسنجی‌ها به طور میانگین بالای ۶۵ درصد رضایت و اعتماد به اخبار صداوسیما گزارش شده است.

وی در پایان درباره محتوای مورد نظر مخاطب در این ایام یادآور شد: در شرایط جنگ معمولاً مخاطبان به دنبال اخبار و حواشی مرتبط با جنگ هستند مثلاً کمیت و کیفیت پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، مکان‌های هدف قرار گرفته در سرزمین‌های اشغالی، میزان موفقیت اصابت موشک‌های ایرانی و همچنین اهداف مورد تهاجم در داخل، میزان موفقیت پدافند هوایی در رهگیری پرتابه‌های دشمن و احیاناً شهدای نظامی، علمی و مردمی تهاجم دشمن از این موارد هستند.

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مخاطب صداوسیما در ایام جنگ و پس از آن بیان کرد: ما به صورت میدانی در سراسر کشور میزان مخاطب رسانه ملی را در کل و تک تک شبکه‌ها می‌سنجیم. می‌توان گفت رسانه ملی بعد از جنگ و در بهار امسال نسبت به فصل قبل یعنی زمستان سال گذشته، ۴ درصد افزایش مخاطب داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین مخاطب کنونی صداوسیما نسبت به بهار ۱۴۰۳، حدود ۷ درصد افزایش داشته است. برای محاسبه میانگین مخاطب تلویزیون نیز به صورت فصلی آمار می‌گیریم – بهار، تابستان، پاییز و زمستان – سپس میانگین این چهار فصل را به عنوان میزان مخاطب رسانه ملی در سال ۱۴۰۴ اعلام می‌کنیم.

شاکری نژاد درباره این افزایش ۴ درصدی نسبت به فصل قبل و اینکه این میزان، افزایش معناداری در قیاس با زمان غیر از جنگ است؟ گفت: در مورد افزایش مخاطب معمولاً در فصول مختلف بسته به نوع محتوای پخش شده، مخاطب متفاوت است این میزان افزایش مخاطب چیز جدیدی نیست و قبلاً هم چنین افزایش‌هایی داشته‌ایم ولی استدلال مدیران رسانه این است که بخش عمده‌ای از این افزایش ناشی از شرایط جنگی و افزایش رجوع مخاطب و مرجعیت خبری رسانه ملی است.

رئیس مرکز تحقیقات درباره شبکه پرمخاطب این ایام نیز عنوان کرد: نکته جالب این بود که همیشه شبکه‌های ۳ و آی‌فیلم در رتبه اول بودند، اما این بار شبکه خبر با فاصله از دیگر شبکه‌ها شبکه اول شد. به طور مثال در نظرسنجی از مخاطب می‌پرسیدیم «اگر بخواهید یک شبکه را انتخاب کنید کدام را انتخاب می‌کنید؟» که شبکه خبر در صدر این پاسخ‌ها قرار می‌گرفت.

وی در بخش دیگر درباره تأیید این داده‌ها توسط دیگر مراکز عنوان کرد: در نظرسنجی‌های مختلف از جمله نظرسنجی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس و دیگر مراکز معتبر، با فاصله زیاد صداوسیما مرجع اول کسب خبر شناخته می‌شود و به نوعی این مراکز هم نظرسنجی‌های ما را در این ایام تأیید کردند. ما مواردی مانند سرعت، صحت، دقت، بی‌طرفی و پاسخ به شایعات را می‌سنجیم که مؤلفه‌های مورد نظر بودند.

شاکری نژاد در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایت مخاطب از شبکه خبر نیز توضیح داد: در نظرسنجی‌ها به طور میانگین بالای ۶۵ درصد رضایت و اعتماد به اخبار صداوسیما گزارش شده است.

وی در پایان درباره محتوای مورد نظر مخاطب در این ایام یادآور شد: در شرایط جنگ معمولاً مخاطبان به دنبال اخبار و حواشی مرتبط با جنگ هستند مثلاً کمیت و کیفیت پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، مکان‌های هدف قرار گرفته در سرزمین‌های اشغالی، میزان موفقیت اصابت موشک‌های ایرانی و همچنین اهداف مورد تهاجم در داخل، میزان موفقیت پدافند هوایی در رهگیری پرتابه‌های دشمن و احیاناً شهدای نظامی، علمی و مردمی تهاجم دشمن از این موارد هستند.

اخبارجدیدترین

پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟

احمد وثوق احمدی نقاش شعر و آسمان درگذشت

فرصت‌سوزی به سبک مریم مومن؛ کنایه طنازانه «هفت» به مهمان شبکه نسیم!

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مخاطب صداوسیما در ایام جنگ و پس از آن بیان کرد: ما به صورت میدانی در سراسر کشور میزان مخاطب رسانه ملی را در کل و تک تک شبکه‌ها می‌سنجیم. می‌توان گفت رسانه ملی بعد از جنگ و در بهار امسال نسبت به فصل قبل یعنی زمستان سال گذشته، ۴ درصد افزایش مخاطب داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین مخاطب کنونی صداوسیما نسبت به بهار ۱۴۰۳، حدود ۷ درصد افزایش داشته است. برای محاسبه میانگین مخاطب تلویزیون نیز به صورت فصلی آمار می‌گیریم – بهار، تابستان، پاییز و زمستان – سپس میانگین این چهار فصل را به عنوان میزان مخاطب رسانه ملی در سال ۱۴۰۴ اعلام می‌کنیم.

شاکری نژاد درباره این افزایش ۴ درصدی نسبت به فصل قبل و اینکه این میزان، افزایش معناداری در قیاس با زمان غیر از جنگ است؟ گفت: در مورد افزایش مخاطب معمولاً در فصول مختلف بسته به نوع محتوای پخش شده، مخاطب متفاوت است این میزان افزایش مخاطب چیز جدیدی نیست و قبلاً هم چنین افزایش‌هایی داشته‌ایم ولی استدلال مدیران رسانه این است که بخش عمده‌ای از این افزایش ناشی از شرایط جنگی و افزایش رجوع مخاطب و مرجعیت خبری رسانه ملی است.

رئیس مرکز تحقیقات درباره شبکه پرمخاطب این ایام نیز عنوان کرد: نکته جالب این بود که همیشه شبکه‌های ۳ و آی‌فیلم در رتبه اول بودند، اما این بار شبکه خبر با فاصله از دیگر شبکه‌ها شبکه اول شد. به طور مثال در نظرسنجی از مخاطب می‌پرسیدیم «اگر بخواهید یک شبکه را انتخاب کنید کدام را انتخاب می‌کنید؟» که شبکه خبر در صدر این پاسخ‌ها قرار می‌گرفت.

وی در بخش دیگر درباره تأیید این داده‌ها توسط دیگر مراکز عنوان کرد: در نظرسنجی‌های مختلف از جمله نظرسنجی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس و دیگر مراکز معتبر، با فاصله زیاد صداوسیما مرجع اول کسب خبر شناخته می‌شود و به نوعی این مراکز هم نظرسنجی‌های ما را در این ایام تأیید کردند. ما مواردی مانند سرعت، صحت، دقت، بی‌طرفی و پاسخ به شایعات را می‌سنجیم که مؤلفه‌های مورد نظر بودند.

شاکری نژاد در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایت مخاطب از شبکه خبر نیز توضیح داد: در نظرسنجی‌ها به طور میانگین بالای ۶۵ درصد رضایت و اعتماد به اخبار صداوسیما گزارش شده است.

وی در پایان درباره محتوای مورد نظر مخاطب در این ایام یادآور شد: در شرایط جنگ معمولاً مخاطبان به دنبال اخبار و حواشی مرتبط با جنگ هستند مثلاً کمیت و کیفیت پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، مکان‌های هدف قرار گرفته در سرزمین‌های اشغالی، میزان موفقیت اصابت موشک‌های ایرانی و همچنین اهداف مورد تهاجم در داخل، میزان موفقیت پدافند هوایی در رهگیری پرتابه‌های دشمن و احیاناً شهدای نظامی، علمی و مردمی تهاجم دشمن از این موارد هستند.

محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مخاطب صداوسیما در ایام جنگ و پس از آن بیان کرد: ما به صورت میدانی در سراسر کشور میزان مخاطب رسانه ملی را در کل و تک تک شبکه‌ها می‌سنجیم. می‌توان گفت رسانه ملی بعد از جنگ و در بهار امسال نسبت به فصل قبل یعنی زمستان سال گذشته، ۴ درصد افزایش مخاطب داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین مخاطب کنونی صداوسیما نسبت به بهار ۱۴۰۳، حدود ۷ درصد افزایش داشته است. برای محاسبه میانگین مخاطب تلویزیون نیز به صورت فصلی آمار می‌گیریم – بهار، تابستان، پاییز و زمستان – سپس میانگین این چهار فصل را به عنوان میزان مخاطب رسانه ملی در سال ۱۴۰۴ اعلام می‌کنیم.

شاکری نژاد درباره این افزایش ۴ درصدی نسبت به فصل قبل و اینکه این میزان، افزایش معناداری در قیاس با زمان غیر از جنگ است؟ گفت: در مورد افزایش مخاطب معمولاً در فصول مختلف بسته به نوع محتوای پخش شده، مخاطب متفاوت است این میزان افزایش مخاطب چیز جدیدی نیست و قبلاً هم چنین افزایش‌هایی داشته‌ایم ولی استدلال مدیران رسانه این است که بخش عمده‌ای از این افزایش ناشی از شرایط جنگی و افزایش رجوع مخاطب و مرجعیت خبری رسانه ملی است.

رئیس مرکز تحقیقات درباره شبکه پرمخاطب این ایام نیز عنوان کرد: نکته جالب این بود که همیشه شبکه‌های ۳ و آی‌فیلم در رتبه اول بودند، اما این بار شبکه خبر با فاصله از دیگر شبکه‌ها شبکه اول شد. به طور مثال در نظرسنجی از مخاطب می‌پرسیدیم «اگر بخواهید یک شبکه را انتخاب کنید کدام را انتخاب می‌کنید؟» که شبکه خبر در صدر این پاسخ‌ها قرار می‌گرفت.

وی در بخش دیگر درباره تأیید این داده‌ها توسط دیگر مراکز عنوان کرد: در نظرسنجی‌های مختلف از جمله نظرسنجی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس و دیگر مراکز معتبر، با فاصله زیاد صداوسیما مرجع اول کسب خبر شناخته می‌شود و به نوعی این مراکز هم نظرسنجی‌های ما را در این ایام تأیید کردند. ما مواردی مانند سرعت، صحت، دقت، بی‌طرفی و پاسخ به شایعات را می‌سنجیم که مؤلفه‌های مورد نظر بودند.

شاکری نژاد در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایت مخاطب از شبکه خبر نیز توضیح داد: در نظرسنجی‌ها به طور میانگین بالای ۶۵ درصد رضایت و اعتماد به اخبار صداوسیما گزارش شده است.

وی در پایان درباره محتوای مورد نظر مخاطب در این ایام یادآور شد: در شرایط جنگ معمولاً مخاطبان به دنبال اخبار و حواشی مرتبط با جنگ هستند مثلاً کمیت و کیفیت پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، مکان‌های هدف قرار گرفته در سرزمین‌های اشغالی، میزان موفقیت اصابت موشک‌های ایرانی و همچنین اهداف مورد تهاجم در داخل، میزان موفقیت پدافند هوایی در رهگیری پرتابه‌های دشمن و احیاناً شهدای نظامی، علمی و مردمی تهاجم دشمن از این موارد هستند.

پست قبلی

«پاسداران وطن» روح‌الامین به سردار موسوی اهدا شد؛ رونمایی نقاشی جدید

پست بعدی

چهارشنبه اول مرداد طرح ترافیک اجرا می‌شود

مربوطه پست ها

پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟
هنر و فرهنگ

پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
احمد وثوق احمدی نقاش شعر و آسمان درگذشت
هنر و فرهنگ

احمد وثوق احمدی نقاش شعر و آسمان درگذشت

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
فرصت‌سوزی به سبک مریم مومن؛ کنایه طنازانه «هفت» به مهمان شبکه نسیم!
هنر و فرهنگ

فرصت‌سوزی به سبک مریم مومن؛ کنایه طنازانه «هفت» به مهمان شبکه نسیم!

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
«قول مردونه» حوزه هنری رونمایی شد؛ رضا صادقی برای شهدای جنگ خواند
هنر و فرهنگ

«قول مردونه» حوزه هنری رونمایی شد؛ رضا صادقی برای شهدای جنگ خواند

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
روایتی از گزارش زنان در خانه هنرمندان؛ آثار جدید به موزه اضافه می‌شود
هنر و فرهنگ

روایتی از گزارش زنان در خانه هنرمندان؛ آثار جدید به موزه اضافه می‌شود

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
پیکر احمد وثوق احمدی در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد
هنر و فرهنگ

پیکر احمد وثوق احمدی در قطعه هنرمندان آرام می‌گیرد

۰۳ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موتور گلزنی لیگ نخبگان در راه استقلال
  • هادی ساعی سمت جهانی گرفت
  • استقلال به دنبال انتقام از سپاهان / اخباری آبی‌پوش می‌شود؟
  • پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟
  • مهدی طارمی به سوپر لیگ ترکیه می‌رود؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.