دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۲۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مدیر ایکس باکس: استفاده از عناوین قدیمی خودمان را به بازی‌های جدید لایسنس شده ترجیح می‌دهم

گیمفا توسط گیمفا
۱۳ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 4 دقیقه
0
مدیر ایکس باکس: استفاده از عناوین قدیمی خودمان را به بازی‌های جدید لایسنس شده ترجیح می‌دهم
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameFile، بار دیگر از علاقه خود به استفاده از فرنچایزهای اصیل و قدیمی ایکس باکس به جای تکیه بر عناوین ترد پارتی لایسنس شده صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در رابطه با احتمال رجوع به عناوین کلاسیک ایکس باکس، چنین پاسخ داد:

من طرفدار تکیه به عناوین لایسنس شده و ترد پارتی نیستم، بلکه علاقه‌مند بازگشت به آی‌پی‌های کمتر استفاده شده قدیمی هستم.

اگرچه ایکس باکس در سال‌های گذشته، چندین فرنچایز مختلف را با ریمیک‌ها و ریمسترهای متعدد بازگردانده است، اسپنسر باور دارد که این کمپانی در رسیدن به بالاترین درجه هنر زنده کردن آی‌پی‌های قدیمی، فاصله زیادی دارد.

خرید استودیوهای مختلف توسط مایکروسافت، مجموعه‌ وسیعی از IPهای مختلف را در اختیار ایکس باکس قرار داده است که همچنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. چند سال پیش نیز، مدیرعامل Activision از بازسازی چندین عنوان کلاسیک خبر داده بود. از سوی دیگر، اسپنسر اغلب با پوشیدن تیشرت‌هایی که به فرنچایزهای کلاسیک اشاره می‌کنند، به‌ویژه در رویدادهای عمومی، گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به احتمال بازگشت عناوین قدیمی میان طرفداران به پا کرده است.

مدیرعامل ایکس باکس همچنین به مشکلاتی که در بازی‌های ترد پارتی وجود دارد، به خصوص در مورد حقوق معنوی و انتشار آنها نیز اشاره کرد. در واقع، زمانی که قراردادها و مجوزها پس از مدتی منقضی می‌شوند، شرکت‌ها با چالش‌های زیادی برای عرضه آن دست از عناوین مواجه خواهند شد. یکی از معایب اصلی تکیه بر بازی‌های دارای لایسنس این است که این قراردادها می‌توانند مدت زمانی که یک بازی در پلتفرم‌هایی مانند Xbox Game Pass در دسترس می‌ماند را محدود کند. برای مثال، بازی‌های مسابقه‌ای همانند The Crew، اغلب زمانی که مجوز ماشین‌ها، آهنگ‌ها یا موسیقی استفاده شده منقضی شود، از دسترس خارج می‌شوند.

اگرچه اسپنسر به طور کلی در مورد بازی‌های دارای مجوز محتاط است، اما او دیدگاه‌های مثبتی را در مورد مشارکت فعلی مایکروسافت با دیزنی بیان کرد. دو بازی بزرگ دارای مجوز در دست ساخت، ایندیانا جونز توسعه یافته توسط MachineGames و Marvel’s Blade از Arkane Lyon هستند که هر دو بر اساس فرنچایزهای مشهور متعلق توسعه می‌یابند.

پروفسور بی سوادZČ/øffهادی صفائیTrevor Phillips

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameFile، بار دیگر از علاقه خود به استفاده از فرنچایزهای اصیل و قدیمی ایکس باکس به جای تکیه بر عناوین ترد پارتی لایسنس شده صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در رابطه با احتمال رجوع به عناوین کلاسیک ایکس باکس، چنین پاسخ داد:

من طرفدار تکیه به عناوین لایسنس شده و ترد پارتی نیستم، بلکه علاقه‌مند بازگشت به آی‌پی‌های کمتر استفاده شده قدیمی هستم.

اگرچه ایکس باکس در سال‌های گذشته، چندین فرنچایز مختلف را با ریمیک‌ها و ریمسترهای متعدد بازگردانده است، اسپنسر باور دارد که این کمپانی در رسیدن به بالاترین درجه هنر زنده کردن آی‌پی‌های قدیمی، فاصله زیادی دارد.

خرید استودیوهای مختلف توسط مایکروسافت، مجموعه‌ وسیعی از IPهای مختلف را در اختیار ایکس باکس قرار داده است که همچنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. چند سال پیش نیز، مدیرعامل Activision از بازسازی چندین عنوان کلاسیک خبر داده بود. از سوی دیگر، اسپنسر اغلب با پوشیدن تیشرت‌هایی که به فرنچایزهای کلاسیک اشاره می‌کنند، به‌ویژه در رویدادهای عمومی، گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به احتمال بازگشت عناوین قدیمی میان طرفداران به پا کرده است.

مدیرعامل ایکس باکس همچنین به مشکلاتی که در بازی‌های ترد پارتی وجود دارد، به خصوص در مورد حقوق معنوی و انتشار آنها نیز اشاره کرد. در واقع، زمانی که قراردادها و مجوزها پس از مدتی منقضی می‌شوند، شرکت‌ها با چالش‌های زیادی برای عرضه آن دست از عناوین مواجه خواهند شد. یکی از معایب اصلی تکیه بر بازی‌های دارای لایسنس این است که این قراردادها می‌توانند مدت زمانی که یک بازی در پلتفرم‌هایی مانند Xbox Game Pass در دسترس می‌ماند را محدود کند. برای مثال، بازی‌های مسابقه‌ای همانند The Crew، اغلب زمانی که مجوز ماشین‌ها، آهنگ‌ها یا موسیقی استفاده شده منقضی شود، از دسترس خارج می‌شوند.

اگرچه اسپنسر به طور کلی در مورد بازی‌های دارای مجوز محتاط است، اما او دیدگاه‌های مثبتی را در مورد مشارکت فعلی مایکروسافت با دیزنی بیان کرد. دو بازی بزرگ دارای مجوز در دست ساخت، ایندیانا جونز توسعه یافته توسط MachineGames و Marvel’s Blade از Arkane Lyon هستند که هر دو بر اساس فرنچایزهای مشهور متعلق توسعه می‌یابند.

پروفسور بی سوادZČ/øffهادی صفائیTrevor Phillips

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameFile، بار دیگر از علاقه خود به استفاده از فرنچایزهای اصیل و قدیمی ایکس باکس به جای تکیه بر عناوین ترد پارتی لایسنس شده صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در رابطه با احتمال رجوع به عناوین کلاسیک ایکس باکس، چنین پاسخ داد:

من طرفدار تکیه به عناوین لایسنس شده و ترد پارتی نیستم، بلکه علاقه‌مند بازگشت به آی‌پی‌های کمتر استفاده شده قدیمی هستم.

اگرچه ایکس باکس در سال‌های گذشته، چندین فرنچایز مختلف را با ریمیک‌ها و ریمسترهای متعدد بازگردانده است، اسپنسر باور دارد که این کمپانی در رسیدن به بالاترین درجه هنر زنده کردن آی‌پی‌های قدیمی، فاصله زیادی دارد.

خرید استودیوهای مختلف توسط مایکروسافت، مجموعه‌ وسیعی از IPهای مختلف را در اختیار ایکس باکس قرار داده است که همچنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. چند سال پیش نیز، مدیرعامل Activision از بازسازی چندین عنوان کلاسیک خبر داده بود. از سوی دیگر، اسپنسر اغلب با پوشیدن تیشرت‌هایی که به فرنچایزهای کلاسیک اشاره می‌کنند، به‌ویژه در رویدادهای عمومی، گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به احتمال بازگشت عناوین قدیمی میان طرفداران به پا کرده است.

مدیرعامل ایکس باکس همچنین به مشکلاتی که در بازی‌های ترد پارتی وجود دارد، به خصوص در مورد حقوق معنوی و انتشار آنها نیز اشاره کرد. در واقع، زمانی که قراردادها و مجوزها پس از مدتی منقضی می‌شوند، شرکت‌ها با چالش‌های زیادی برای عرضه آن دست از عناوین مواجه خواهند شد. یکی از معایب اصلی تکیه بر بازی‌های دارای لایسنس این است که این قراردادها می‌توانند مدت زمانی که یک بازی در پلتفرم‌هایی مانند Xbox Game Pass در دسترس می‌ماند را محدود کند. برای مثال، بازی‌های مسابقه‌ای همانند The Crew، اغلب زمانی که مجوز ماشین‌ها، آهنگ‌ها یا موسیقی استفاده شده منقضی شود، از دسترس خارج می‌شوند.

اگرچه اسپنسر به طور کلی در مورد بازی‌های دارای مجوز محتاط است، اما او دیدگاه‌های مثبتی را در مورد مشارکت فعلی مایکروسافت با دیزنی بیان کرد. دو بازی بزرگ دارای مجوز در دست ساخت، ایندیانا جونز توسعه یافته توسط MachineGames و Marvel’s Blade از Arkane Lyon هستند که هر دو بر اساس فرنچایزهای مشهور متعلق توسعه می‌یابند.

پروفسور بی سوادZČ/øffهادی صفائیTrevor Phillips

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameFile، بار دیگر از علاقه خود به استفاده از فرنچایزهای اصیل و قدیمی ایکس باکس به جای تکیه بر عناوین ترد پارتی لایسنس شده صحبت کرد.

تبلیغات

فیل اسپنسر در رابطه با احتمال رجوع به عناوین کلاسیک ایکس باکس، چنین پاسخ داد:

من طرفدار تکیه به عناوین لایسنس شده و ترد پارتی نیستم، بلکه علاقه‌مند بازگشت به آی‌پی‌های کمتر استفاده شده قدیمی هستم.

اگرچه ایکس باکس در سال‌های گذشته، چندین فرنچایز مختلف را با ریمیک‌ها و ریمسترهای متعدد بازگردانده است، اسپنسر باور دارد که این کمپانی در رسیدن به بالاترین درجه هنر زنده کردن آی‌پی‌های قدیمی، فاصله زیادی دارد.

خرید استودیوهای مختلف توسط مایکروسافت، مجموعه‌ وسیعی از IPهای مختلف را در اختیار ایکس باکس قرار داده است که همچنان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. چند سال پیش نیز، مدیرعامل Activision از بازسازی چندین عنوان کلاسیک خبر داده بود. از سوی دیگر، اسپنسر اغلب با پوشیدن تیشرت‌هایی که به فرنچایزهای کلاسیک اشاره می‌کنند، به‌ویژه در رویدادهای عمومی، گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به احتمال بازگشت عناوین قدیمی میان طرفداران به پا کرده است.

مدیرعامل ایکس باکس همچنین به مشکلاتی که در بازی‌های ترد پارتی وجود دارد، به خصوص در مورد حقوق معنوی و انتشار آنها نیز اشاره کرد. در واقع، زمانی که قراردادها و مجوزها پس از مدتی منقضی می‌شوند، شرکت‌ها با چالش‌های زیادی برای عرضه آن دست از عناوین مواجه خواهند شد. یکی از معایب اصلی تکیه بر بازی‌های دارای لایسنس این است که این قراردادها می‌توانند مدت زمانی که یک بازی در پلتفرم‌هایی مانند Xbox Game Pass در دسترس می‌ماند را محدود کند. برای مثال، بازی‌های مسابقه‌ای همانند The Crew، اغلب زمانی که مجوز ماشین‌ها، آهنگ‌ها یا موسیقی استفاده شده منقضی شود، از دسترس خارج می‌شوند.

اگرچه اسپنسر به طور کلی در مورد بازی‌های دارای مجوز محتاط است، اما او دیدگاه‌های مثبتی را در مورد مشارکت فعلی مایکروسافت با دیزنی بیان کرد. دو بازی بزرگ دارای مجوز در دست ساخت، ایندیانا جونز توسعه یافته توسط MachineGames و Marvel’s Blade از Arkane Lyon هستند که هر دو بر اساس فرنچایزهای مشهور متعلق توسعه می‌یابند.

پروفسور بی سوادZČ/øffهادی صفائیTrevor Phillips
پست قبلی

۲۸.۵ همت پروژه در شهر فرودگاهی امام آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

پست بعدی

۱۰ بازی پرفروش Steam در هفته چهل و نهم ۲۰۲۴

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.