دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مدیر سابق نینتندو: این شرکت یوبیسافت نیست، ما برای محتوایی که تولید میکنیم ارزش قائلیم

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
1
مدیر سابق نینتندو: این شرکت یوبیسافت نیست، ما برای محتوایی که تولید میکنیم ارزش قائلیم
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اخیراً دو تن از مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، دیدگاه‌های منحصر به فردشان را در مورد قیمت‌گذاری بازی‌های این شرکت و عدم وجود تخفیفات به اشتراک گذاشتند.

تبلیغات

شرکت نینتندو شهرت زیادی در پنهان کردن بسیاری از فرآیندهای داخلی‌اش دارد. بنابراین وقتی دو نفر با چنین سطحی از آگاهی نسبت به استراتژی بازاریابی شرکت برخی نکات را به اشتراک می‌گذارند، باید توجه کرد. اخیراً، کیت الیس و کریستا یانگ، مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، در پادکست «کیت و کریستا» از تجربیاتشان در زمان حضور در این شرکت صحبت کرده‌اند. در قسمتی که اخیراً منتشر شد، آن‌ها گفتند کنسول Wii U آنقدر بد شکست خورد که دریافت حمایت استودیو‌های ترد پارتی برای کنسول سوییچ واقعاً سخت بود، اما معتقدند که سوییچ ۲ قرار است دوره‌ جدیدی را آغاز کند که در آن، این کنسول دیگر نیاز ندارد خودش را اثبات کند.

در قسمت اخیر این پادکست، این دو نفر در مورد شیوه نینتندو برای قیمت‌گذاری بازی‌هایش صحبت کردند. آنها گفتند این شرکت برای احترام به ارزش محتوایی که تولید می‌کند، این نوع قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد. کیت الیس همچنین توضیح داد که اغلب با اینفلوئنسرهایی مواجه می‌شدند که خواهان دسترسی به نرم‌افزارهای نینتندو بودند تا آنها را به رایگان در اختیار دیگران بگذارند، اما زمانی که این درخواست‌ها به مدیران ارشد ارجاع داده می‌شدند، تنها جوابی که دریافت می‌کردند یک سخنرانی طولانی بود.

کیت الیس در این رابطه گفت:

محصولات نینتندو ارزش زیادی دارند، ما باید همیشه به این ارزش احترام بگذاریم. به همین دلیل است که بازی‌های این شرکت تخفیف نمی‌خورند. ارزش، ارزش است و ما به شدت به مفهوم احترام گذاشتن به ارزش چیزی که ساخته‌ایم، اعتقاد داریم. این شرکت یوبیسافت نیست! [به شوخی] به عنوان مشتری شرکت نینتندو، شما به نوعی به این شرایط عادت کرده‌اید که اگر می‌خواهید چیزی را بخرید، بهتر است همین حالا بخرید، چون تخفیفی در کار نخواهد بود.

در ادامه کریستا یانگ به نوعی مخالفت مبهم خودش را با این ساختار قیمت‌گذاری مطرح کرد و گفت:

چقدر می‌توان این مفهوم را ادامه داد که محصولات نینتندو باید همیشه ارزش بالایی داشته باشند و نباید تخفیف بخورند؟

کیت الیس در جواب ادامه داد:

این به نوعی مالیاتی است که نینتندو می‌گیرد. نینتندو محصولات خود را به قیمت ۶۰ دلار می‌فروشد، اما بسیاری از بازی‌های دیگر که ۶۰ دلار هستند، آشغالند. آنها کیفیت بازی‌های نینتندو را ندارند. پس ما باید این تفاوت را از طریق قیمت‌گذاری مشخص کنیم تا شما متوجه شوید این بازی‌ها چقدر خاص هستند.

مدیر سابق نینتندو: این شرکت یوبیسافت نیست، ما برای محتوایی که تولید میکنیم ارزش قائلیم - گیمفا

در حالی که آنها اسمی از سوییچ ۲ نبردند، اما به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به نوعی اشاره به مسائل مربوط به معرفی برخی از بازی‌های ۸۰ دلاری نینتندو مانند Mario Kart World دارند. پس از معرفی نینتندو سوییچ ۲، مسائل مربوط به قیمت‌گذاری و مشکلات پیش‌فروش در ایالات متحده به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و عده زیادی را نسبت به آینده این شرکت نگران کرده است. همچنین اگرچه واکنش‌ طرفداران به برچسب قیمت گران بازی‎‌ها سریع و یکپارچه بوده است، اما در پاسخ نینتندو از قیمت‌گذاری Mario Kart World دفاع کرده و گفته این بازی احتمالاً غنی‌ترین تجربه ماریو کارتی است که طرفداران تا به حال داشته‌اند.

با این حال، به نظر نمی‌رسد بازی‌های ۸۰ دلاری به استاندارد جدیدی برای نینتندو تبدیل شوند زیرا عناوین بزرگی مانند Donkey Kong Bananza هنوز هم با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهند شد.

Kayat3doBen KenobiارشیاSpider-ManHernanezcrashعلیرضاMISTER XMehrdadMorning sunDS4𔓙O͜͡S͜͡A͜͡K͜͡A𔓙Rebel2292MalekGOD OF WAR 3∞ساب زیرو ❄️AEOparzival47more

اخیراً دو تن از مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، دیدگاه‌های منحصر به فردشان را در مورد قیمت‌گذاری بازی‌های این شرکت و عدم وجود تخفیفات به اشتراک گذاشتند.

تبلیغات

شرکت نینتندو شهرت زیادی در پنهان کردن بسیاری از فرآیندهای داخلی‌اش دارد. بنابراین وقتی دو نفر با چنین سطحی از آگاهی نسبت به استراتژی بازاریابی شرکت برخی نکات را به اشتراک می‌گذارند، باید توجه کرد. اخیراً، کیت الیس و کریستا یانگ، مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، در پادکست «کیت و کریستا» از تجربیاتشان در زمان حضور در این شرکت صحبت کرده‌اند. در قسمتی که اخیراً منتشر شد، آن‌ها گفتند کنسول Wii U آنقدر بد شکست خورد که دریافت حمایت استودیو‌های ترد پارتی برای کنسول سوییچ واقعاً سخت بود، اما معتقدند که سوییچ ۲ قرار است دوره‌ جدیدی را آغاز کند که در آن، این کنسول دیگر نیاز ندارد خودش را اثبات کند.

در قسمت اخیر این پادکست، این دو نفر در مورد شیوه نینتندو برای قیمت‌گذاری بازی‌هایش صحبت کردند. آنها گفتند این شرکت برای احترام به ارزش محتوایی که تولید می‌کند، این نوع قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد. کیت الیس همچنین توضیح داد که اغلب با اینفلوئنسرهایی مواجه می‌شدند که خواهان دسترسی به نرم‌افزارهای نینتندو بودند تا آنها را به رایگان در اختیار دیگران بگذارند، اما زمانی که این درخواست‌ها به مدیران ارشد ارجاع داده می‌شدند، تنها جوابی که دریافت می‌کردند یک سخنرانی طولانی بود.

کیت الیس در این رابطه گفت:

محصولات نینتندو ارزش زیادی دارند، ما باید همیشه به این ارزش احترام بگذاریم. به همین دلیل است که بازی‌های این شرکت تخفیف نمی‌خورند. ارزش، ارزش است و ما به شدت به مفهوم احترام گذاشتن به ارزش چیزی که ساخته‌ایم، اعتقاد داریم. این شرکت یوبیسافت نیست! [به شوخی] به عنوان مشتری شرکت نینتندو، شما به نوعی به این شرایط عادت کرده‌اید که اگر می‌خواهید چیزی را بخرید، بهتر است همین حالا بخرید، چون تخفیفی در کار نخواهد بود.

در ادامه کریستا یانگ به نوعی مخالفت مبهم خودش را با این ساختار قیمت‌گذاری مطرح کرد و گفت:

چقدر می‌توان این مفهوم را ادامه داد که محصولات نینتندو باید همیشه ارزش بالایی داشته باشند و نباید تخفیف بخورند؟

کیت الیس در جواب ادامه داد:

این به نوعی مالیاتی است که نینتندو می‌گیرد. نینتندو محصولات خود را به قیمت ۶۰ دلار می‌فروشد، اما بسیاری از بازی‌های دیگر که ۶۰ دلار هستند، آشغالند. آنها کیفیت بازی‌های نینتندو را ندارند. پس ما باید این تفاوت را از طریق قیمت‌گذاری مشخص کنیم تا شما متوجه شوید این بازی‌ها چقدر خاص هستند.

مدیر سابق نینتندو: این شرکت یوبیسافت نیست، ما برای محتوایی که تولید میکنیم ارزش قائلیم - گیمفا

در حالی که آنها اسمی از سوییچ ۲ نبردند، اما به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به نوعی اشاره به مسائل مربوط به معرفی برخی از بازی‌های ۸۰ دلاری نینتندو مانند Mario Kart World دارند. پس از معرفی نینتندو سوییچ ۲، مسائل مربوط به قیمت‌گذاری و مشکلات پیش‌فروش در ایالات متحده به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و عده زیادی را نسبت به آینده این شرکت نگران کرده است. همچنین اگرچه واکنش‌ طرفداران به برچسب قیمت گران بازی‎‌ها سریع و یکپارچه بوده است، اما در پاسخ نینتندو از قیمت‌گذاری Mario Kart World دفاع کرده و گفته این بازی احتمالاً غنی‌ترین تجربه ماریو کارتی است که طرفداران تا به حال داشته‌اند.

با این حال، به نظر نمی‌رسد بازی‌های ۸۰ دلاری به استاندارد جدیدی برای نینتندو تبدیل شوند زیرا عناوین بزرگی مانند Donkey Kong Bananza هنوز هم با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهند شد.

Kayat3doBen KenobiارشیاSpider-ManHernanezcrashعلیرضاMISTER XMehrdadMorning sunDS4𔓙O͜͡S͜͡A͜͡K͜͡A𔓙Rebel2292MalekGOD OF WAR 3∞ساب زیرو ❄️AEOparzival47more

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

اخیراً دو تن از مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، دیدگاه‌های منحصر به فردشان را در مورد قیمت‌گذاری بازی‌های این شرکت و عدم وجود تخفیفات به اشتراک گذاشتند.

تبلیغات

شرکت نینتندو شهرت زیادی در پنهان کردن بسیاری از فرآیندهای داخلی‌اش دارد. بنابراین وقتی دو نفر با چنین سطحی از آگاهی نسبت به استراتژی بازاریابی شرکت برخی نکات را به اشتراک می‌گذارند، باید توجه کرد. اخیراً، کیت الیس و کریستا یانگ، مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، در پادکست «کیت و کریستا» از تجربیاتشان در زمان حضور در این شرکت صحبت کرده‌اند. در قسمتی که اخیراً منتشر شد، آن‌ها گفتند کنسول Wii U آنقدر بد شکست خورد که دریافت حمایت استودیو‌های ترد پارتی برای کنسول سوییچ واقعاً سخت بود، اما معتقدند که سوییچ ۲ قرار است دوره‌ جدیدی را آغاز کند که در آن، این کنسول دیگر نیاز ندارد خودش را اثبات کند.

در قسمت اخیر این پادکست، این دو نفر در مورد شیوه نینتندو برای قیمت‌گذاری بازی‌هایش صحبت کردند. آنها گفتند این شرکت برای احترام به ارزش محتوایی که تولید می‌کند، این نوع قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد. کیت الیس همچنین توضیح داد که اغلب با اینفلوئنسرهایی مواجه می‌شدند که خواهان دسترسی به نرم‌افزارهای نینتندو بودند تا آنها را به رایگان در اختیار دیگران بگذارند، اما زمانی که این درخواست‌ها به مدیران ارشد ارجاع داده می‌شدند، تنها جوابی که دریافت می‌کردند یک سخنرانی طولانی بود.

کیت الیس در این رابطه گفت:

محصولات نینتندو ارزش زیادی دارند، ما باید همیشه به این ارزش احترام بگذاریم. به همین دلیل است که بازی‌های این شرکت تخفیف نمی‌خورند. ارزش، ارزش است و ما به شدت به مفهوم احترام گذاشتن به ارزش چیزی که ساخته‌ایم، اعتقاد داریم. این شرکت یوبیسافت نیست! [به شوخی] به عنوان مشتری شرکت نینتندو، شما به نوعی به این شرایط عادت کرده‌اید که اگر می‌خواهید چیزی را بخرید، بهتر است همین حالا بخرید، چون تخفیفی در کار نخواهد بود.

در ادامه کریستا یانگ به نوعی مخالفت مبهم خودش را با این ساختار قیمت‌گذاری مطرح کرد و گفت:

چقدر می‌توان این مفهوم را ادامه داد که محصولات نینتندو باید همیشه ارزش بالایی داشته باشند و نباید تخفیف بخورند؟

کیت الیس در جواب ادامه داد:

این به نوعی مالیاتی است که نینتندو می‌گیرد. نینتندو محصولات خود را به قیمت ۶۰ دلار می‌فروشد، اما بسیاری از بازی‌های دیگر که ۶۰ دلار هستند، آشغالند. آنها کیفیت بازی‌های نینتندو را ندارند. پس ما باید این تفاوت را از طریق قیمت‌گذاری مشخص کنیم تا شما متوجه شوید این بازی‌ها چقدر خاص هستند.

مدیر سابق نینتندو: این شرکت یوبیسافت نیست، ما برای محتوایی که تولید میکنیم ارزش قائلیم - گیمفا

در حالی که آنها اسمی از سوییچ ۲ نبردند، اما به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به نوعی اشاره به مسائل مربوط به معرفی برخی از بازی‌های ۸۰ دلاری نینتندو مانند Mario Kart World دارند. پس از معرفی نینتندو سوییچ ۲، مسائل مربوط به قیمت‌گذاری و مشکلات پیش‌فروش در ایالات متحده به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و عده زیادی را نسبت به آینده این شرکت نگران کرده است. همچنین اگرچه واکنش‌ طرفداران به برچسب قیمت گران بازی‎‌ها سریع و یکپارچه بوده است، اما در پاسخ نینتندو از قیمت‌گذاری Mario Kart World دفاع کرده و گفته این بازی احتمالاً غنی‌ترین تجربه ماریو کارتی است که طرفداران تا به حال داشته‌اند.

با این حال، به نظر نمی‌رسد بازی‌های ۸۰ دلاری به استاندارد جدیدی برای نینتندو تبدیل شوند زیرا عناوین بزرگی مانند Donkey Kong Bananza هنوز هم با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهند شد.

Kayat3doBen KenobiارشیاSpider-ManHernanezcrashعلیرضاMISTER XMehrdadMorning sunDS4𔓙O͜͡S͜͡A͜͡K͜͡A𔓙Rebel2292MalekGOD OF WAR 3∞ساب زیرو ❄️AEOparzival47more

اخیراً دو تن از مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، دیدگاه‌های منحصر به فردشان را در مورد قیمت‌گذاری بازی‌های این شرکت و عدم وجود تخفیفات به اشتراک گذاشتند.

تبلیغات

شرکت نینتندو شهرت زیادی در پنهان کردن بسیاری از فرآیندهای داخلی‌اش دارد. بنابراین وقتی دو نفر با چنین سطحی از آگاهی نسبت به استراتژی بازاریابی شرکت برخی نکات را به اشتراک می‌گذارند، باید توجه کرد. اخیراً، کیت الیس و کریستا یانگ، مدیران سابق روابط عمومی شرکت نینتندو، در پادکست «کیت و کریستا» از تجربیاتشان در زمان حضور در این شرکت صحبت کرده‌اند. در قسمتی که اخیراً منتشر شد، آن‌ها گفتند کنسول Wii U آنقدر بد شکست خورد که دریافت حمایت استودیو‌های ترد پارتی برای کنسول سوییچ واقعاً سخت بود، اما معتقدند که سوییچ ۲ قرار است دوره‌ جدیدی را آغاز کند که در آن، این کنسول دیگر نیاز ندارد خودش را اثبات کند.

در قسمت اخیر این پادکست، این دو نفر در مورد شیوه نینتندو برای قیمت‌گذاری بازی‌هایش صحبت کردند. آنها گفتند این شرکت برای احترام به ارزش محتوایی که تولید می‌کند، این نوع قیمت‌گذاری را انجام می‌دهد. کیت الیس همچنین توضیح داد که اغلب با اینفلوئنسرهایی مواجه می‌شدند که خواهان دسترسی به نرم‌افزارهای نینتندو بودند تا آنها را به رایگان در اختیار دیگران بگذارند، اما زمانی که این درخواست‌ها به مدیران ارشد ارجاع داده می‌شدند، تنها جوابی که دریافت می‌کردند یک سخنرانی طولانی بود.

کیت الیس در این رابطه گفت:

محصولات نینتندو ارزش زیادی دارند، ما باید همیشه به این ارزش احترام بگذاریم. به همین دلیل است که بازی‌های این شرکت تخفیف نمی‌خورند. ارزش، ارزش است و ما به شدت به مفهوم احترام گذاشتن به ارزش چیزی که ساخته‌ایم، اعتقاد داریم. این شرکت یوبیسافت نیست! [به شوخی] به عنوان مشتری شرکت نینتندو، شما به نوعی به این شرایط عادت کرده‌اید که اگر می‌خواهید چیزی را بخرید، بهتر است همین حالا بخرید، چون تخفیفی در کار نخواهد بود.

در ادامه کریستا یانگ به نوعی مخالفت مبهم خودش را با این ساختار قیمت‌گذاری مطرح کرد و گفت:

چقدر می‌توان این مفهوم را ادامه داد که محصولات نینتندو باید همیشه ارزش بالایی داشته باشند و نباید تخفیف بخورند؟

کیت الیس در جواب ادامه داد:

این به نوعی مالیاتی است که نینتندو می‌گیرد. نینتندو محصولات خود را به قیمت ۶۰ دلار می‌فروشد، اما بسیاری از بازی‌های دیگر که ۶۰ دلار هستند، آشغالند. آنها کیفیت بازی‌های نینتندو را ندارند. پس ما باید این تفاوت را از طریق قیمت‌گذاری مشخص کنیم تا شما متوجه شوید این بازی‌ها چقدر خاص هستند.

مدیر سابق نینتندو: این شرکت یوبیسافت نیست، ما برای محتوایی که تولید میکنیم ارزش قائلیم - گیمفا

در حالی که آنها اسمی از سوییچ ۲ نبردند، اما به نظر می‌رسد این صحبت‌ها به نوعی اشاره به مسائل مربوط به معرفی برخی از بازی‌های ۸۰ دلاری نینتندو مانند Mario Kart World دارند. پس از معرفی نینتندو سوییچ ۲، مسائل مربوط به قیمت‌گذاری و مشکلات پیش‌فروش در ایالات متحده به یک جنجال بزرگ تبدیل شد و عده زیادی را نسبت به آینده این شرکت نگران کرده است. همچنین اگرچه واکنش‌ طرفداران به برچسب قیمت گران بازی‎‌ها سریع و یکپارچه بوده است، اما در پاسخ نینتندو از قیمت‌گذاری Mario Kart World دفاع کرده و گفته این بازی احتمالاً غنی‌ترین تجربه ماریو کارتی است که طرفداران تا به حال داشته‌اند.

با این حال، به نظر نمی‌رسد بازی‌های ۸۰ دلاری به استاندارد جدیدی برای نینتندو تبدیل شوند زیرا عناوین بزرگی مانند Donkey Kong Bananza هنوز هم با قیمت ۷۰ دلار عرضه خواهند شد.

Kayat3doBen KenobiارشیاSpider-ManHernanezcrashعلیرضاMISTER XMehrdadMorning sunDS4𔓙O͜͡S͜͡A͜͡K͜͡A𔓙Rebel2292MalekGOD OF WAR 3∞ساب زیرو ❄️AEOparzival47more
پست قبلی

اشتون هال در ویدیوی انگیزشی خود به نقد بازی‌ها پرداخته است

پست بعدی

نینتندو سوییچ ۲ بازی‌ها را با کیفیتی هم‌سطح PS4 اجرا می‌کند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سوگ خوانی حامد طاها در سومین روز از «خیمه هنر»
  • مراسم تشییع پیکر جمال اجلالی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • روایتی طنز از تجاوز آمریکا و رژیم غاصب در «پوزه‌بند»
  • آغاز به کار مجدد مرکز تئاتر مولوی؛ ۲ نمایش اجرای عمومی دارند
  • شنیدن یک عرض ارادت موسیقایی به محضر سید الشهدا؛ بداهه‌ای برای پیانو
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.