دانش جوین
یکشنبه, تیر ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مدیر سابق پلی‌‎استیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۱۴ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
1
مدیر سابق پلی‌‎استیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین می‌کند
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

آدام بویز، مدیر سابق پلی استیشن، رویکرد چندپلتفرمی و انعطاف‌پذیر مایکروسافت در صنعت بازی‌های ویدیویی را تحسین می‌کند.

تبلیغات

بویز، که بسیاری او را به خاطر ویدیوی معروف «نحوه اشتراک‌گذاری بازی‌ها برای PS4» به یاد دارند، از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ معاون بخش روابط با شرکت‌های ترد پارتی پلی استیشن بود. در سال‌های اخیر، او به‌عنوان یکی از مدیران ارشد استودیوی Iron Galaxy فعالیت داشت و به‌تازگی شرکت مشاوره‌ای Vivrato را بنیان‌گذاری کرده است.

بویز در گفت‌وگویی با پادکست Gamertag Radio، درباره تمرکز روز افزون مایکروسافت بر انتشار بازی‌ها روی چند پلتفرم اظهار نظر کرد. در ماه‌های اخیر، چندین عنوان که پیش‌تر انحصاری ایکس‌باکس بودند، از جمله Forza Horizon 5 و Indiana Jones and the Great Circle، برای PS5 معرفی شدند. فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، نیز تأکید کرده که هیچ «خط قرمزی» برای بازی‌هایی که ممکن است در آینده روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شوند، وجود ندارد.

بویز در این باره گفت:

من می‌فهمم که چرا مردم نسبت به این موضوع احساسات و نظرهای مختلفی دارند، چون دیدگاه آنها این است که هویتشان با انتخاب یک برند و وابستگی به آن برند بستگی دارد و به همین دلیل باید همان برند منبع اصلی تمام محتویات باشد.

اما من فکر می‌کنم بهتر است این موضوع را با یک مثال توضیح بدهیم؛ آن‌‎ها قبل از این رویکرد بلاک‌باستری (اکران) داشتند اما حالا تبدیل به Netflix شدند. منظورم این است زمانی که آنها شروع کردند، تجربه سرگرمی حول یک دستگاه فیزیکی می‌چرخید که در اتاق نشیمن قرار می‌گرفت. آن دستگاه یک پخش‌کننده پلاستیکی بود که دیسک‌ها را در آن قرار می‌دادید تا پخش شوند، بنابراین برای ارائه تجربه، نیاز بود که مردم با جنبه فیزیکی سر و کار داشته باشند.

مدیر سابق پلی‌‎استیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین می‌کند - گیمفا

بویز در ادامه توضیح داد:

فروشگاه‌ها و همکاری‌ها خیلی مهم هستند. ما بارها در صف‌های طولانی ایستاده‌ایم و در بسیاری از افتتاحیه‌های صبح زود شرکت کرده‌ایم تا سریع‌تر از همه وارد شویم و هرطور شده آن کنسول را به دست بیاوریم و راستش را بخواهید معمولاً در این مسابقه بازنده بودیم، اما حالا اوضاع کاملاً فرق کرده است. اکنون ایکس‌باکس «یک ارائه‌دهنده سرگرمی» است و نه «فقط تولیدکننده و توزیع‌کننده دیسک و سخت‌افزار».

بنابراین، به نوعی می‌توان گفت در حال حاضر پلی‌استیشن مشابه HBO، مایکروسافت مثل Netflix و نینتندو مانند دیزنی عمل می‌کنند. در این صورت، وظیفه مایکروسافت این است که سرگرمی‌های بسیار تعاملی و جذاب را به بیشترین تعداد ممکن از افراد ارائه دهند

من درک می‌کنم که چرا سنت‌گراها اینطور فکر می‌کنند و می‌گویند «من تغییر را دوست ندارم و می‌خواهم همه‌چیز فقط همان‌طور که من ترجیح می‌دهم باشد» و این کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، زیرا وقتی فیل [اسپنسر] و تیمش محتوای فوق‌العاده‌ خود را روی پلتفرم‌های بیشتری قرار می‌دهند، چه کسی آسیب می‌بیند؟ من از خیلی‌ها این سوال را می‌پرسم و جز افرادی که می‌گویند «فقط می‌خواهم آن‌ها را روی کنسولی که خریده‌ام داشته باشم»، افراد دیگر پاسخی به این سوال ندارد.

بویز طی بخش‌های انتهایی مصاحبه ایکس‌باکس را به خاطر انعطاف‌پذیری در بازار تحسین کرد، اما پذیرفت که استراتژی چندپلتفرمی مایکروسافت چالش‌هایی را در رابطه با ارزش کنسول‌های آینده‌اش به وجود می‌آورد.

Alan WakeMamad_takdastMotinطاهاSTboy gamersattarzadehAEOSEGA.STREETSSaeedBrainiacMahdi SamMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبNIGHTGAMINGsiavashImmortal Spartanایمانdragonborneمحمد حسین کریمیmore

آدام بویز، مدیر سابق پلی استیشن، رویکرد چندپلتفرمی و انعطاف‌پذیر مایکروسافت در صنعت بازی‌های ویدیویی را تحسین می‌کند.

تبلیغات

بویز، که بسیاری او را به خاطر ویدیوی معروف «نحوه اشتراک‌گذاری بازی‌ها برای PS4» به یاد دارند، از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ معاون بخش روابط با شرکت‌های ترد پارتی پلی استیشن بود. در سال‌های اخیر، او به‌عنوان یکی از مدیران ارشد استودیوی Iron Galaxy فعالیت داشت و به‌تازگی شرکت مشاوره‌ای Vivrato را بنیان‌گذاری کرده است.

بویز در گفت‌وگویی با پادکست Gamertag Radio، درباره تمرکز روز افزون مایکروسافت بر انتشار بازی‌ها روی چند پلتفرم اظهار نظر کرد. در ماه‌های اخیر، چندین عنوان که پیش‌تر انحصاری ایکس‌باکس بودند، از جمله Forza Horizon 5 و Indiana Jones and the Great Circle، برای PS5 معرفی شدند. فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، نیز تأکید کرده که هیچ «خط قرمزی» برای بازی‌هایی که ممکن است در آینده روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شوند، وجود ندارد.

بویز در این باره گفت:

من می‌فهمم که چرا مردم نسبت به این موضوع احساسات و نظرهای مختلفی دارند، چون دیدگاه آنها این است که هویتشان با انتخاب یک برند و وابستگی به آن برند بستگی دارد و به همین دلیل باید همان برند منبع اصلی تمام محتویات باشد.

اما من فکر می‌کنم بهتر است این موضوع را با یک مثال توضیح بدهیم؛ آن‌‎ها قبل از این رویکرد بلاک‌باستری (اکران) داشتند اما حالا تبدیل به Netflix شدند. منظورم این است زمانی که آنها شروع کردند، تجربه سرگرمی حول یک دستگاه فیزیکی می‌چرخید که در اتاق نشیمن قرار می‌گرفت. آن دستگاه یک پخش‌کننده پلاستیکی بود که دیسک‌ها را در آن قرار می‌دادید تا پخش شوند، بنابراین برای ارائه تجربه، نیاز بود که مردم با جنبه فیزیکی سر و کار داشته باشند.

مدیر سابق پلی‌‎استیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین می‌کند - گیمفا

بویز در ادامه توضیح داد:

فروشگاه‌ها و همکاری‌ها خیلی مهم هستند. ما بارها در صف‌های طولانی ایستاده‌ایم و در بسیاری از افتتاحیه‌های صبح زود شرکت کرده‌ایم تا سریع‌تر از همه وارد شویم و هرطور شده آن کنسول را به دست بیاوریم و راستش را بخواهید معمولاً در این مسابقه بازنده بودیم، اما حالا اوضاع کاملاً فرق کرده است. اکنون ایکس‌باکس «یک ارائه‌دهنده سرگرمی» است و نه «فقط تولیدکننده و توزیع‌کننده دیسک و سخت‌افزار».

بنابراین، به نوعی می‌توان گفت در حال حاضر پلی‌استیشن مشابه HBO، مایکروسافت مثل Netflix و نینتندو مانند دیزنی عمل می‌کنند. در این صورت، وظیفه مایکروسافت این است که سرگرمی‌های بسیار تعاملی و جذاب را به بیشترین تعداد ممکن از افراد ارائه دهند

من درک می‌کنم که چرا سنت‌گراها اینطور فکر می‌کنند و می‌گویند «من تغییر را دوست ندارم و می‌خواهم همه‌چیز فقط همان‌طور که من ترجیح می‌دهم باشد» و این کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، زیرا وقتی فیل [اسپنسر] و تیمش محتوای فوق‌العاده‌ خود را روی پلتفرم‌های بیشتری قرار می‌دهند، چه کسی آسیب می‌بیند؟ من از خیلی‌ها این سوال را می‌پرسم و جز افرادی که می‌گویند «فقط می‌خواهم آن‌ها را روی کنسولی که خریده‌ام داشته باشم»، افراد دیگر پاسخی به این سوال ندارد.

بویز طی بخش‌های انتهایی مصاحبه ایکس‌باکس را به خاطر انعطاف‌پذیری در بازار تحسین کرد، اما پذیرفت که استراتژی چندپلتفرمی مایکروسافت چالش‌هایی را در رابطه با ارزش کنسول‌های آینده‌اش به وجود می‌آورد.

Alan WakeMamad_takdastMotinطاهاSTboy gamersattarzadehAEOSEGA.STREETSSaeedBrainiacMahdi SamMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبNIGHTGAMINGsiavashImmortal Spartanایمانdragonborneمحمد حسین کریمیmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

آدام بویز، مدیر سابق پلی استیشن، رویکرد چندپلتفرمی و انعطاف‌پذیر مایکروسافت در صنعت بازی‌های ویدیویی را تحسین می‌کند.

تبلیغات

بویز، که بسیاری او را به خاطر ویدیوی معروف «نحوه اشتراک‌گذاری بازی‌ها برای PS4» به یاد دارند، از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ معاون بخش روابط با شرکت‌های ترد پارتی پلی استیشن بود. در سال‌های اخیر، او به‌عنوان یکی از مدیران ارشد استودیوی Iron Galaxy فعالیت داشت و به‌تازگی شرکت مشاوره‌ای Vivrato را بنیان‌گذاری کرده است.

بویز در گفت‌وگویی با پادکست Gamertag Radio، درباره تمرکز روز افزون مایکروسافت بر انتشار بازی‌ها روی چند پلتفرم اظهار نظر کرد. در ماه‌های اخیر، چندین عنوان که پیش‌تر انحصاری ایکس‌باکس بودند، از جمله Forza Horizon 5 و Indiana Jones and the Great Circle، برای PS5 معرفی شدند. فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، نیز تأکید کرده که هیچ «خط قرمزی» برای بازی‌هایی که ممکن است در آینده روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شوند، وجود ندارد.

بویز در این باره گفت:

من می‌فهمم که چرا مردم نسبت به این موضوع احساسات و نظرهای مختلفی دارند، چون دیدگاه آنها این است که هویتشان با انتخاب یک برند و وابستگی به آن برند بستگی دارد و به همین دلیل باید همان برند منبع اصلی تمام محتویات باشد.

اما من فکر می‌کنم بهتر است این موضوع را با یک مثال توضیح بدهیم؛ آن‌‎ها قبل از این رویکرد بلاک‌باستری (اکران) داشتند اما حالا تبدیل به Netflix شدند. منظورم این است زمانی که آنها شروع کردند، تجربه سرگرمی حول یک دستگاه فیزیکی می‌چرخید که در اتاق نشیمن قرار می‌گرفت. آن دستگاه یک پخش‌کننده پلاستیکی بود که دیسک‌ها را در آن قرار می‌دادید تا پخش شوند، بنابراین برای ارائه تجربه، نیاز بود که مردم با جنبه فیزیکی سر و کار داشته باشند.

مدیر سابق پلی‌‎استیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین می‌کند - گیمفا

بویز در ادامه توضیح داد:

فروشگاه‌ها و همکاری‌ها خیلی مهم هستند. ما بارها در صف‌های طولانی ایستاده‌ایم و در بسیاری از افتتاحیه‌های صبح زود شرکت کرده‌ایم تا سریع‌تر از همه وارد شویم و هرطور شده آن کنسول را به دست بیاوریم و راستش را بخواهید معمولاً در این مسابقه بازنده بودیم، اما حالا اوضاع کاملاً فرق کرده است. اکنون ایکس‌باکس «یک ارائه‌دهنده سرگرمی» است و نه «فقط تولیدکننده و توزیع‌کننده دیسک و سخت‌افزار».

بنابراین، به نوعی می‌توان گفت در حال حاضر پلی‌استیشن مشابه HBO، مایکروسافت مثل Netflix و نینتندو مانند دیزنی عمل می‌کنند. در این صورت، وظیفه مایکروسافت این است که سرگرمی‌های بسیار تعاملی و جذاب را به بیشترین تعداد ممکن از افراد ارائه دهند

من درک می‌کنم که چرا سنت‌گراها اینطور فکر می‌کنند و می‌گویند «من تغییر را دوست ندارم و می‌خواهم همه‌چیز فقط همان‌طور که من ترجیح می‌دهم باشد» و این کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، زیرا وقتی فیل [اسپنسر] و تیمش محتوای فوق‌العاده‌ خود را روی پلتفرم‌های بیشتری قرار می‌دهند، چه کسی آسیب می‌بیند؟ من از خیلی‌ها این سوال را می‌پرسم و جز افرادی که می‌گویند «فقط می‌خواهم آن‌ها را روی کنسولی که خریده‌ام داشته باشم»، افراد دیگر پاسخی به این سوال ندارد.

بویز طی بخش‌های انتهایی مصاحبه ایکس‌باکس را به خاطر انعطاف‌پذیری در بازار تحسین کرد، اما پذیرفت که استراتژی چندپلتفرمی مایکروسافت چالش‌هایی را در رابطه با ارزش کنسول‌های آینده‌اش به وجود می‌آورد.

Alan WakeMamad_takdastMotinطاهاSTboy gamersattarzadehAEOSEGA.STREETSSaeedBrainiacMahdi SamMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبNIGHTGAMINGsiavashImmortal Spartanایمانdragonborneمحمد حسین کریمیmore

آدام بویز، مدیر سابق پلی استیشن، رویکرد چندپلتفرمی و انعطاف‌پذیر مایکروسافت در صنعت بازی‌های ویدیویی را تحسین می‌کند.

تبلیغات

بویز، که بسیاری او را به خاطر ویدیوی معروف «نحوه اشتراک‌گذاری بازی‌ها برای PS4» به یاد دارند، از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ معاون بخش روابط با شرکت‌های ترد پارتی پلی استیشن بود. در سال‌های اخیر، او به‌عنوان یکی از مدیران ارشد استودیوی Iron Galaxy فعالیت داشت و به‌تازگی شرکت مشاوره‌ای Vivrato را بنیان‌گذاری کرده است.

بویز در گفت‌وگویی با پادکست Gamertag Radio، درباره تمرکز روز افزون مایکروسافت بر انتشار بازی‌ها روی چند پلتفرم اظهار نظر کرد. در ماه‌های اخیر، چندین عنوان که پیش‌تر انحصاری ایکس‌باکس بودند، از جمله Forza Horizon 5 و Indiana Jones and the Great Circle، برای PS5 معرفی شدند. فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، نیز تأکید کرده که هیچ «خط قرمزی» برای بازی‌هایی که ممکن است در آینده روی پلتفرم‌های دیگر منتشر شوند، وجود ندارد.

بویز در این باره گفت:

من می‌فهمم که چرا مردم نسبت به این موضوع احساسات و نظرهای مختلفی دارند، چون دیدگاه آنها این است که هویتشان با انتخاب یک برند و وابستگی به آن برند بستگی دارد و به همین دلیل باید همان برند منبع اصلی تمام محتویات باشد.

اما من فکر می‌کنم بهتر است این موضوع را با یک مثال توضیح بدهیم؛ آن‌‎ها قبل از این رویکرد بلاک‌باستری (اکران) داشتند اما حالا تبدیل به Netflix شدند. منظورم این است زمانی که آنها شروع کردند، تجربه سرگرمی حول یک دستگاه فیزیکی می‌چرخید که در اتاق نشیمن قرار می‌گرفت. آن دستگاه یک پخش‌کننده پلاستیکی بود که دیسک‌ها را در آن قرار می‌دادید تا پخش شوند، بنابراین برای ارائه تجربه، نیاز بود که مردم با جنبه فیزیکی سر و کار داشته باشند.

مدیر سابق پلی‌‎استیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین می‌کند - گیمفا

بویز در ادامه توضیح داد:

فروشگاه‌ها و همکاری‌ها خیلی مهم هستند. ما بارها در صف‌های طولانی ایستاده‌ایم و در بسیاری از افتتاحیه‌های صبح زود شرکت کرده‌ایم تا سریع‌تر از همه وارد شویم و هرطور شده آن کنسول را به دست بیاوریم و راستش را بخواهید معمولاً در این مسابقه بازنده بودیم، اما حالا اوضاع کاملاً فرق کرده است. اکنون ایکس‌باکس «یک ارائه‌دهنده سرگرمی» است و نه «فقط تولیدکننده و توزیع‌کننده دیسک و سخت‌افزار».

بنابراین، به نوعی می‌توان گفت در حال حاضر پلی‌استیشن مشابه HBO، مایکروسافت مثل Netflix و نینتندو مانند دیزنی عمل می‌کنند. در این صورت، وظیفه مایکروسافت این است که سرگرمی‌های بسیار تعاملی و جذاب را به بیشترین تعداد ممکن از افراد ارائه دهند

من درک می‌کنم که چرا سنت‌گراها اینطور فکر می‌کنند و می‌گویند «من تغییر را دوست ندارم و می‌خواهم همه‌چیز فقط همان‌طور که من ترجیح می‌دهم باشد» و این کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، زیرا وقتی فیل [اسپنسر] و تیمش محتوای فوق‌العاده‌ خود را روی پلتفرم‌های بیشتری قرار می‌دهند، چه کسی آسیب می‌بیند؟ من از خیلی‌ها این سوال را می‌پرسم و جز افرادی که می‌گویند «فقط می‌خواهم آن‌ها را روی کنسولی که خریده‌ام داشته باشم»، افراد دیگر پاسخی به این سوال ندارد.

بویز طی بخش‌های انتهایی مصاحبه ایکس‌باکس را به خاطر انعطاف‌پذیری در بازار تحسین کرد، اما پذیرفت که استراتژی چندپلتفرمی مایکروسافت چالش‌هایی را در رابطه با ارزش کنسول‌های آینده‌اش به وجود می‌آورد.

Alan WakeMamad_takdastMotinطاهاSTboy gamersattarzadehAEOSEGA.STREETSSaeedBrainiacMahdi SamMohaMMad.Mzبدون‍ تعصبNIGHTGAMINGsiavashImmortal Spartanایمانdragonborneمحمد حسین کریمیmore
پست قبلی

انجام پروازهای فوق العاده در ایام شعبانیه | پایش روزانه بلیت‌های هواپیما

پست بعدی

حرکت متفاوت چند دختر تراکتوری در دفاع از بیرانوند + عکس

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • خدا خواست تجاوز صهیون‌ها ثبت شود؛ اینجا میدان نبرد خبرنگاران متعهد است
  • «بر زمین می‌زندش»؛ تجربه‌ای کوانتومی از زمان روی صحنه تئاتر!
  • نمایش ویژه «خدای جنگ» در سینما بهمن
  • ۱۱ موشک به ساختمان شیشه‌ای اصابت کرد؛ بازسازی یک سال زمان می‌برد
  • از «پدر» تا «رام کردن اسب چوبی» در تئاتر شهرزاد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.