دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مدیر سابق WB از دلایل خلق سیستم Nemesis در بازی Shadow Of Mordor می‌گوید

گیمفا توسط گیمفا
۰۴ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
مدیر سابق WB از دلایل خلق سیستم Nemesis در بازی Shadow Of Mordor می‌گوید
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تقریباً این روزها، اکثر گیمرها از ماجرای ثبت حق اختراع سیستم Nemesis در بازی Shadow Of Mordor به دست Warner Bros باخبرند. متأسفانه، علی‌رغم تعطیلی Monolith Productions، این حق اختراع همچنان پابرجا بوده و تا سال ۲۰۳۶، توسعه‌دهنده دیگری نخواهد توانست از این مکانیزم جذاب در عنوان خود، استفاده کند.

تبلیغات

حال بالاخره و پس از گذشت سال‌ها، مدیر سابق بخش گیمینگ Warner bros، لارا فرایر (Laura Fryer) از دلیل خلق سیستم Nemesis پرده برداشت. به گفته او، این تصمیم برای مبارزه با بازار فروش بازی‌های دسته دوم و خرید اجاره‌ای آنها، صورت گرفته است.

پس از عرضه، Arkham Asylum توسط استودیوی Rocksteady، شرکت Warner Bros متوجه شد علی‌رغم استقبال خوب بازیکنان، بخش بزرگی از آنها به خرید نسخه‌های دست‌دوم یا اجاره‌ای این عنوان روی آورده بودند که موجب صدمه دیدن فروش اصلی بازی شده بود. این اتفاق، WB را به این سؤال هدایت کرد که «چگونه یک بازی تک‌نفره تولید کنند که به‌اندازه‌ای خوب باشد تا بتواند بازیکن را تا ابد، علاقه‌مند به نگه‌داری دیسک آن به‌جای فروش بکند؟».

این یک هدف بسیار بلندپروازانه به شمار می‌رفت، زیرا موتور بازی‌سازی Monolith’s engine، توانایی ساخت عناوین جهان باز مانند GTA 5 را نداشت و عرضه عناوین چندنفره و لایو سرویس نیز، جزو اهداف آنها نبود. این مشکل، آنها را به یافتن راه‌حلی خلاقانه و در نهایت تولید سیستم Nemesis، سوق داد. فرایر در این باره می‌گوید:

این طرز فکر، ما را به خلق سیستم Nemesis سوق داد که به نظر من یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین ویژگی‌های یک بازی ویدیویی در چند سال گذشته محسوب می‌شود.

سیستم Nemesis که به بازیکن اجازه می‌دهد داستان‌های بیشتری را درون داستان اصلی تجربه کند، به دلیل ثبت اختراع توسط WB، تا سال ۲۰۳۶ غیر قابل استفاده توسط دیگر توسعه دهنده‌ها خواهد بود. البته، هرچند بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey نیز در گذشته سعی داشته‌اند سیستمی ساده اما مشابه آن را پیاده کنند، اما فعلاً به همان دلیل ذکر شده، انتظار دیدن نسخه بهبود یافته یا عمیق‌تر از آن در بازی‌های دیگر را نداشته باشید.

حامیامیرساب زیرو ❄️AliKurosGame_Land_Newکوروشآرش

تقریباً این روزها، اکثر گیمرها از ماجرای ثبت حق اختراع سیستم Nemesis در بازی Shadow Of Mordor به دست Warner Bros باخبرند. متأسفانه، علی‌رغم تعطیلی Monolith Productions، این حق اختراع همچنان پابرجا بوده و تا سال ۲۰۳۶، توسعه‌دهنده دیگری نخواهد توانست از این مکانیزم جذاب در عنوان خود، استفاده کند.

تبلیغات

حال بالاخره و پس از گذشت سال‌ها، مدیر سابق بخش گیمینگ Warner bros، لارا فرایر (Laura Fryer) از دلیل خلق سیستم Nemesis پرده برداشت. به گفته او، این تصمیم برای مبارزه با بازار فروش بازی‌های دسته دوم و خرید اجاره‌ای آنها، صورت گرفته است.

پس از عرضه، Arkham Asylum توسط استودیوی Rocksteady، شرکت Warner Bros متوجه شد علی‌رغم استقبال خوب بازیکنان، بخش بزرگی از آنها به خرید نسخه‌های دست‌دوم یا اجاره‌ای این عنوان روی آورده بودند که موجب صدمه دیدن فروش اصلی بازی شده بود. این اتفاق، WB را به این سؤال هدایت کرد که «چگونه یک بازی تک‌نفره تولید کنند که به‌اندازه‌ای خوب باشد تا بتواند بازیکن را تا ابد، علاقه‌مند به نگه‌داری دیسک آن به‌جای فروش بکند؟».

این یک هدف بسیار بلندپروازانه به شمار می‌رفت، زیرا موتور بازی‌سازی Monolith’s engine، توانایی ساخت عناوین جهان باز مانند GTA 5 را نداشت و عرضه عناوین چندنفره و لایو سرویس نیز، جزو اهداف آنها نبود. این مشکل، آنها را به یافتن راه‌حلی خلاقانه و در نهایت تولید سیستم Nemesis، سوق داد. فرایر در این باره می‌گوید:

این طرز فکر، ما را به خلق سیستم Nemesis سوق داد که به نظر من یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین ویژگی‌های یک بازی ویدیویی در چند سال گذشته محسوب می‌شود.

سیستم Nemesis که به بازیکن اجازه می‌دهد داستان‌های بیشتری را درون داستان اصلی تجربه کند، به دلیل ثبت اختراع توسط WB، تا سال ۲۰۳۶ غیر قابل استفاده توسط دیگر توسعه دهنده‌ها خواهد بود. البته، هرچند بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey نیز در گذشته سعی داشته‌اند سیستمی ساده اما مشابه آن را پیاده کنند، اما فعلاً به همان دلیل ذکر شده، انتظار دیدن نسخه بهبود یافته یا عمیق‌تر از آن در بازی‌های دیگر را نداشته باشید.

حامیامیرساب زیرو ❄️AliKurosGame_Land_Newکوروشآرش

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

تقریباً این روزها، اکثر گیمرها از ماجرای ثبت حق اختراع سیستم Nemesis در بازی Shadow Of Mordor به دست Warner Bros باخبرند. متأسفانه، علی‌رغم تعطیلی Monolith Productions، این حق اختراع همچنان پابرجا بوده و تا سال ۲۰۳۶، توسعه‌دهنده دیگری نخواهد توانست از این مکانیزم جذاب در عنوان خود، استفاده کند.

تبلیغات

حال بالاخره و پس از گذشت سال‌ها، مدیر سابق بخش گیمینگ Warner bros، لارا فرایر (Laura Fryer) از دلیل خلق سیستم Nemesis پرده برداشت. به گفته او، این تصمیم برای مبارزه با بازار فروش بازی‌های دسته دوم و خرید اجاره‌ای آنها، صورت گرفته است.

پس از عرضه، Arkham Asylum توسط استودیوی Rocksteady، شرکت Warner Bros متوجه شد علی‌رغم استقبال خوب بازیکنان، بخش بزرگی از آنها به خرید نسخه‌های دست‌دوم یا اجاره‌ای این عنوان روی آورده بودند که موجب صدمه دیدن فروش اصلی بازی شده بود. این اتفاق، WB را به این سؤال هدایت کرد که «چگونه یک بازی تک‌نفره تولید کنند که به‌اندازه‌ای خوب باشد تا بتواند بازیکن را تا ابد، علاقه‌مند به نگه‌داری دیسک آن به‌جای فروش بکند؟».

این یک هدف بسیار بلندپروازانه به شمار می‌رفت، زیرا موتور بازی‌سازی Monolith’s engine، توانایی ساخت عناوین جهان باز مانند GTA 5 را نداشت و عرضه عناوین چندنفره و لایو سرویس نیز، جزو اهداف آنها نبود. این مشکل، آنها را به یافتن راه‌حلی خلاقانه و در نهایت تولید سیستم Nemesis، سوق داد. فرایر در این باره می‌گوید:

این طرز فکر، ما را به خلق سیستم Nemesis سوق داد که به نظر من یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین ویژگی‌های یک بازی ویدیویی در چند سال گذشته محسوب می‌شود.

سیستم Nemesis که به بازیکن اجازه می‌دهد داستان‌های بیشتری را درون داستان اصلی تجربه کند، به دلیل ثبت اختراع توسط WB، تا سال ۲۰۳۶ غیر قابل استفاده توسط دیگر توسعه دهنده‌ها خواهد بود. البته، هرچند بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey نیز در گذشته سعی داشته‌اند سیستمی ساده اما مشابه آن را پیاده کنند، اما فعلاً به همان دلیل ذکر شده، انتظار دیدن نسخه بهبود یافته یا عمیق‌تر از آن در بازی‌های دیگر را نداشته باشید.

حامیامیرساب زیرو ❄️AliKurosGame_Land_Newکوروشآرش

تقریباً این روزها، اکثر گیمرها از ماجرای ثبت حق اختراع سیستم Nemesis در بازی Shadow Of Mordor به دست Warner Bros باخبرند. متأسفانه، علی‌رغم تعطیلی Monolith Productions، این حق اختراع همچنان پابرجا بوده و تا سال ۲۰۳۶، توسعه‌دهنده دیگری نخواهد توانست از این مکانیزم جذاب در عنوان خود، استفاده کند.

تبلیغات

حال بالاخره و پس از گذشت سال‌ها، مدیر سابق بخش گیمینگ Warner bros، لارا فرایر (Laura Fryer) از دلیل خلق سیستم Nemesis پرده برداشت. به گفته او، این تصمیم برای مبارزه با بازار فروش بازی‌های دسته دوم و خرید اجاره‌ای آنها، صورت گرفته است.

پس از عرضه، Arkham Asylum توسط استودیوی Rocksteady، شرکت Warner Bros متوجه شد علی‌رغم استقبال خوب بازیکنان، بخش بزرگی از آنها به خرید نسخه‌های دست‌دوم یا اجاره‌ای این عنوان روی آورده بودند که موجب صدمه دیدن فروش اصلی بازی شده بود. این اتفاق، WB را به این سؤال هدایت کرد که «چگونه یک بازی تک‌نفره تولید کنند که به‌اندازه‌ای خوب باشد تا بتواند بازیکن را تا ابد، علاقه‌مند به نگه‌داری دیسک آن به‌جای فروش بکند؟».

این یک هدف بسیار بلندپروازانه به شمار می‌رفت، زیرا موتور بازی‌سازی Monolith’s engine، توانایی ساخت عناوین جهان باز مانند GTA 5 را نداشت و عرضه عناوین چندنفره و لایو سرویس نیز، جزو اهداف آنها نبود. این مشکل، آنها را به یافتن راه‌حلی خلاقانه و در نهایت تولید سیستم Nemesis، سوق داد. فرایر در این باره می‌گوید:

این طرز فکر، ما را به خلق سیستم Nemesis سوق داد که به نظر من یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین ویژگی‌های یک بازی ویدیویی در چند سال گذشته محسوب می‌شود.

سیستم Nemesis که به بازیکن اجازه می‌دهد داستان‌های بیشتری را درون داستان اصلی تجربه کند، به دلیل ثبت اختراع توسط WB، تا سال ۲۰۳۶ غیر قابل استفاده توسط دیگر توسعه دهنده‌ها خواهد بود. البته، هرچند بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey نیز در گذشته سعی داشته‌اند سیستمی ساده اما مشابه آن را پیاده کنند، اما فعلاً به همان دلیل ذکر شده، انتظار دیدن نسخه بهبود یافته یا عمیق‌تر از آن در بازی‌های دیگر را نداشته باشید.

حامیامیرساب زیرو ❄️AliKurosGame_Land_Newکوروشآرش
پست قبلی

نقدها و نمرات بازی The First Berserker: Khazan منتشر شدند

پست بعدی

۱۰ فرنچایز بازی که بیشترین تغییر را در طول زمان داشته‌اند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دوازده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «کشتی‌گیران» وارد دنیای انیمیشن شدند!؛ ورزشی که محل وفاق است نه نفاق
  • حسن ریاحی در بیمارستان بستری شد؛ بهبودی اوضاع جسمی
  • جلوه خوشنویسی و نقاشی‌خط پیشکسوتان در «بی‌انتهاتر از عشق»
  • چمران: دلیل آلودگی فعلی هوا نه ترافیک است و نه وارونگی هوا
  • نمایش «نزیسته» در خانه نمایش دا اجرا می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.