دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

ملاقات خصوصی؛ عاشقانه‌ای در بند

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شاید جمله حال فیلم خوب است یا بد است را بارها در یادداشت های قبلی تکرار کرده باشم و حرف ساده ای به نظر برسد، اما این بار با تاکید بیشتر و پررنگ تر تکرار می کنم که «ملاقات خصوصی» حال به شدت خوبی دارد.

فراموش نکنیم فیلم سازی یک پکیج کاملی است از رنگ، نور، درام، تصویر، بازی، موسیقی، صدا و وقتی حال یک فیلم خوب می شود که همگی این عناصر در یک مفهوم درست  و با یک کارکرد سینمایی در خدمت جهان فیلم باشند.

فیلمی که به واسطه قصه آن می توانست به سمت و سوی روایت های مرسوم این روزهای سینمای ایران با بگیر و ببند و التهاب و قداره کشی پیش برود اما شروع فیلم با سکانس چیدن گل در دشتی سرسبز و چشم نواز و نماهای بسیار درست در جهت ورود به جهان فیلم، نشان داد که روایت اش متفاوت است و قرار نیست با ملودرامی پر تکرار مواجه شویم.

شاید جدی ترین نقد در در نگاه اول به فیلم ملاقات خصوصی این باشد که فیلم بیش از اندازه فضا را تلطیف کرده و موقعیت های مکانی و پرداخت های شخصیتی، اثر را شیک تر از واقعیت جلوه داده است، اتفاقا این را باید در جهت حسن کار و نگاه متفاوت کارگردان به دنیای اثر دانست، نگاهی ارزشمند که ناشی از جهان‌بینی کارگردان به مدیوم سینما است و همین تفاوت در نگرش است که ملاقات خصوصی را در مسیر دیگری قرار داده تا جهان متفاوت تری از آنچه که قبلا بسیار دیده ایم، خلق کند.

قصه اصلی فیلم در دو لوکیشن  زندان و محلهای در جنوب شهر شکل می گیرد اما نه زندانش ملتهب است و نه محله پایین شهرش بی هویت است.

از مهمترین ویژگی های دیگر ملاقات خصوصی می توان به شکل گیری درست درام فیلم اشاره کرد و نویسندگان اثر، هوشمندانه با تزریقی قطره چکانی، آرام آرام و به دور از هیاهو فیلمنامه خود را به پیش برده اند و وقایع داستان را پله به پله هدایت کرده، رمزگشایی می کنند و به اوج می رسانند.

نکته قابل تامل در ملاقات خصوصی شخصیت پردازی خوب دو کاراکتر اصلی فیلم یعنی هوتن شکیبا در نقش فرهاد و پریناز ایزدیار در نقش پروانه است، کاراکترهایی که باز با حرکت درام به سمت جلو، پله پله جان می گیرند، هویت مستقل خود را به دست می آورند و برای مخاطب باورپذیر می شوند، که اوج آن را می توان در سکانس دستشویی زندان و تقابل به شدت بی رحم اما عاشقانه آن دو کاراکتر دید و البته انتخاب بسیار خوب این موقعیت مکانی توسط کارگردان، شیرینی دیدن این سکانس را دو چندان می کند.

«ملاقات خصوصی» ملودرام عاشقانه ای است که با یک سوژه جذاب و در پشت میله های زندان  آغاز و به یک سلول خصوصی باز هم در همان زندان ختم می شود اما انقدری تنورش گرم هست که مخاطب خود را همراه سازد.

تجربه نشان داده است که اساسا این فرم و شکل از سینما شاید چندان فستیوال پسند و به سلیقه داوران نباشد اما فیلم خوبی است که دیدن آن را به دوست داران سینما پیشنهاد می کنم.
 

شاید جمله حال فیلم خوب است یا بد است را بارها در یادداشت های قبلی تکرار کرده باشم و حرف ساده ای به نظر برسد، اما این بار با تاکید بیشتر و پررنگ تر تکرار می کنم که «ملاقات خصوصی» حال به شدت خوبی دارد.

فراموش نکنیم فیلم سازی یک پکیج کاملی است از رنگ، نور، درام، تصویر، بازی، موسیقی، صدا و وقتی حال یک فیلم خوب می شود که همگی این عناصر در یک مفهوم درست  و با یک کارکرد سینمایی در خدمت جهان فیلم باشند.

فیلمی که به واسطه قصه آن می توانست به سمت و سوی روایت های مرسوم این روزهای سینمای ایران با بگیر و ببند و التهاب و قداره کشی پیش برود اما شروع فیلم با سکانس چیدن گل در دشتی سرسبز و چشم نواز و نماهای بسیار درست در جهت ورود به جهان فیلم، نشان داد که روایت اش متفاوت است و قرار نیست با ملودرامی پر تکرار مواجه شویم.

شاید جدی ترین نقد در در نگاه اول به فیلم ملاقات خصوصی این باشد که فیلم بیش از اندازه فضا را تلطیف کرده و موقعیت های مکانی و پرداخت های شخصیتی، اثر را شیک تر از واقعیت جلوه داده است، اتفاقا این را باید در جهت حسن کار و نگاه متفاوت کارگردان به دنیای اثر دانست، نگاهی ارزشمند که ناشی از جهان‌بینی کارگردان به مدیوم سینما است و همین تفاوت در نگرش است که ملاقات خصوصی را در مسیر دیگری قرار داده تا جهان متفاوت تری از آنچه که قبلا بسیار دیده ایم، خلق کند.

قصه اصلی فیلم در دو لوکیشن  زندان و محلهای در جنوب شهر شکل می گیرد اما نه زندانش ملتهب است و نه محله پایین شهرش بی هویت است.

از مهمترین ویژگی های دیگر ملاقات خصوصی می توان به شکل گیری درست درام فیلم اشاره کرد و نویسندگان اثر، هوشمندانه با تزریقی قطره چکانی، آرام آرام و به دور از هیاهو فیلمنامه خود را به پیش برده اند و وقایع داستان را پله به پله هدایت کرده، رمزگشایی می کنند و به اوج می رسانند.

نکته قابل تامل در ملاقات خصوصی شخصیت پردازی خوب دو کاراکتر اصلی فیلم یعنی هوتن شکیبا در نقش فرهاد و پریناز ایزدیار در نقش پروانه است، کاراکترهایی که باز با حرکت درام به سمت جلو، پله پله جان می گیرند، هویت مستقل خود را به دست می آورند و برای مخاطب باورپذیر می شوند، که اوج آن را می توان در سکانس دستشویی زندان و تقابل به شدت بی رحم اما عاشقانه آن دو کاراکتر دید و البته انتخاب بسیار خوب این موقعیت مکانی توسط کارگردان، شیرینی دیدن این سکانس را دو چندان می کند.

«ملاقات خصوصی» ملودرام عاشقانه ای است که با یک سوژه جذاب و در پشت میله های زندان  آغاز و به یک سلول خصوصی باز هم در همان زندان ختم می شود اما انقدری تنورش گرم هست که مخاطب خود را همراه سازد.

تجربه نشان داده است که اساسا این فرم و شکل از سینما شاید چندان فستیوال پسند و به سلیقه داوران نباشد اما فیلم خوبی است که دیدن آن را به دوست داران سینما پیشنهاد می کنم.
 

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

شاید جمله حال فیلم خوب است یا بد است را بارها در یادداشت های قبلی تکرار کرده باشم و حرف ساده ای به نظر برسد، اما این بار با تاکید بیشتر و پررنگ تر تکرار می کنم که «ملاقات خصوصی» حال به شدت خوبی دارد.

فراموش نکنیم فیلم سازی یک پکیج کاملی است از رنگ، نور، درام، تصویر، بازی، موسیقی، صدا و وقتی حال یک فیلم خوب می شود که همگی این عناصر در یک مفهوم درست  و با یک کارکرد سینمایی در خدمت جهان فیلم باشند.

فیلمی که به واسطه قصه آن می توانست به سمت و سوی روایت های مرسوم این روزهای سینمای ایران با بگیر و ببند و التهاب و قداره کشی پیش برود اما شروع فیلم با سکانس چیدن گل در دشتی سرسبز و چشم نواز و نماهای بسیار درست در جهت ورود به جهان فیلم، نشان داد که روایت اش متفاوت است و قرار نیست با ملودرامی پر تکرار مواجه شویم.

شاید جدی ترین نقد در در نگاه اول به فیلم ملاقات خصوصی این باشد که فیلم بیش از اندازه فضا را تلطیف کرده و موقعیت های مکانی و پرداخت های شخصیتی، اثر را شیک تر از واقعیت جلوه داده است، اتفاقا این را باید در جهت حسن کار و نگاه متفاوت کارگردان به دنیای اثر دانست، نگاهی ارزشمند که ناشی از جهان‌بینی کارگردان به مدیوم سینما است و همین تفاوت در نگرش است که ملاقات خصوصی را در مسیر دیگری قرار داده تا جهان متفاوت تری از آنچه که قبلا بسیار دیده ایم، خلق کند.

قصه اصلی فیلم در دو لوکیشن  زندان و محلهای در جنوب شهر شکل می گیرد اما نه زندانش ملتهب است و نه محله پایین شهرش بی هویت است.

از مهمترین ویژگی های دیگر ملاقات خصوصی می توان به شکل گیری درست درام فیلم اشاره کرد و نویسندگان اثر، هوشمندانه با تزریقی قطره چکانی، آرام آرام و به دور از هیاهو فیلمنامه خود را به پیش برده اند و وقایع داستان را پله به پله هدایت کرده، رمزگشایی می کنند و به اوج می رسانند.

نکته قابل تامل در ملاقات خصوصی شخصیت پردازی خوب دو کاراکتر اصلی فیلم یعنی هوتن شکیبا در نقش فرهاد و پریناز ایزدیار در نقش پروانه است، کاراکترهایی که باز با حرکت درام به سمت جلو، پله پله جان می گیرند، هویت مستقل خود را به دست می آورند و برای مخاطب باورپذیر می شوند، که اوج آن را می توان در سکانس دستشویی زندان و تقابل به شدت بی رحم اما عاشقانه آن دو کاراکتر دید و البته انتخاب بسیار خوب این موقعیت مکانی توسط کارگردان، شیرینی دیدن این سکانس را دو چندان می کند.

«ملاقات خصوصی» ملودرام عاشقانه ای است که با یک سوژه جذاب و در پشت میله های زندان  آغاز و به یک سلول خصوصی باز هم در همان زندان ختم می شود اما انقدری تنورش گرم هست که مخاطب خود را همراه سازد.

تجربه نشان داده است که اساسا این فرم و شکل از سینما شاید چندان فستیوال پسند و به سلیقه داوران نباشد اما فیلم خوبی است که دیدن آن را به دوست داران سینما پیشنهاد می کنم.
 

شاید جمله حال فیلم خوب است یا بد است را بارها در یادداشت های قبلی تکرار کرده باشم و حرف ساده ای به نظر برسد، اما این بار با تاکید بیشتر و پررنگ تر تکرار می کنم که «ملاقات خصوصی» حال به شدت خوبی دارد.

فراموش نکنیم فیلم سازی یک پکیج کاملی است از رنگ، نور، درام، تصویر، بازی، موسیقی، صدا و وقتی حال یک فیلم خوب می شود که همگی این عناصر در یک مفهوم درست  و با یک کارکرد سینمایی در خدمت جهان فیلم باشند.

فیلمی که به واسطه قصه آن می توانست به سمت و سوی روایت های مرسوم این روزهای سینمای ایران با بگیر و ببند و التهاب و قداره کشی پیش برود اما شروع فیلم با سکانس چیدن گل در دشتی سرسبز و چشم نواز و نماهای بسیار درست در جهت ورود به جهان فیلم، نشان داد که روایت اش متفاوت است و قرار نیست با ملودرامی پر تکرار مواجه شویم.

شاید جدی ترین نقد در در نگاه اول به فیلم ملاقات خصوصی این باشد که فیلم بیش از اندازه فضا را تلطیف کرده و موقعیت های مکانی و پرداخت های شخصیتی، اثر را شیک تر از واقعیت جلوه داده است، اتفاقا این را باید در جهت حسن کار و نگاه متفاوت کارگردان به دنیای اثر دانست، نگاهی ارزشمند که ناشی از جهان‌بینی کارگردان به مدیوم سینما است و همین تفاوت در نگرش است که ملاقات خصوصی را در مسیر دیگری قرار داده تا جهان متفاوت تری از آنچه که قبلا بسیار دیده ایم، خلق کند.

قصه اصلی فیلم در دو لوکیشن  زندان و محلهای در جنوب شهر شکل می گیرد اما نه زندانش ملتهب است و نه محله پایین شهرش بی هویت است.

از مهمترین ویژگی های دیگر ملاقات خصوصی می توان به شکل گیری درست درام فیلم اشاره کرد و نویسندگان اثر، هوشمندانه با تزریقی قطره چکانی، آرام آرام و به دور از هیاهو فیلمنامه خود را به پیش برده اند و وقایع داستان را پله به پله هدایت کرده، رمزگشایی می کنند و به اوج می رسانند.

نکته قابل تامل در ملاقات خصوصی شخصیت پردازی خوب دو کاراکتر اصلی فیلم یعنی هوتن شکیبا در نقش فرهاد و پریناز ایزدیار در نقش پروانه است، کاراکترهایی که باز با حرکت درام به سمت جلو، پله پله جان می گیرند، هویت مستقل خود را به دست می آورند و برای مخاطب باورپذیر می شوند، که اوج آن را می توان در سکانس دستشویی زندان و تقابل به شدت بی رحم اما عاشقانه آن دو کاراکتر دید و البته انتخاب بسیار خوب این موقعیت مکانی توسط کارگردان، شیرینی دیدن این سکانس را دو چندان می کند.

«ملاقات خصوصی» ملودرام عاشقانه ای است که با یک سوژه جذاب و در پشت میله های زندان  آغاز و به یک سلول خصوصی باز هم در همان زندان ختم می شود اما انقدری تنورش گرم هست که مخاطب خود را همراه سازد.

تجربه نشان داده است که اساسا این فرم و شکل از سینما شاید چندان فستیوال پسند و به سلیقه داوران نباشد اما فیلم خوبی است که دیدن آن را به دوست داران سینما پیشنهاد می کنم.
 

برچسب ها: هوتن شکیبا
پست قبلی

تامین ۶۵ درصد محصولات مورد نیاز صنایع دفاعی از سوی بخش خصوصی

پست بعدی

قطر 2022 – وی ای آر از مد افتاد!

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.