دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۵ اسفند ۱۴۰۰
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس و حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان این مراکز برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز پژوهش های مجلس، در این نشست بابک نگاهداری با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا به امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، گفت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته اما تلاش های کافی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جامعه نیاز به آموزش های مهاتی داریم. در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار موضوع زمین مانده‌‎ای است. هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و ادامه داد: مهارت ها و رشته های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است. بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر غافل گیر نشویم. خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه ماموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد؛ نیاید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که دانشگاه علمی کاربردی از ماموریت های خود که همان ارایه آموزش های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوش های مجلس سپس به ضرورت گسترش همکاری های این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تقنینی و نظارتی آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش و همکاری حداکثری با اندیشکده ها و مراکز علمی کشور آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم همکاری کنیم.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه، بیان داشت: انجام مطالعات بازار کار و نیاز سنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه از طریق احیا آموزش های علمی کاربردی در دستگاه های دولتی از جمله محورهای این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین ترویج هنجارهای قالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره  مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی از دیگر اقدامات دانشگاه در سال جاری بوده و در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

بلندی سپس به تشریح پروژه های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان( سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) یعنی تربیت یکصد هزار نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس، طرح ملی سرباز مهارت، طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش های سایبری از طرح های کلان دانشگاه است.

بلندی همچنین توجه به فناوری های تقاضا محور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام

مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس و حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان این مراکز برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز پژوهش های مجلس، در این نشست بابک نگاهداری با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا به امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، گفت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته اما تلاش های کافی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جامعه نیاز به آموزش های مهاتی داریم. در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار موضوع زمین مانده‌‎ای است. هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و ادامه داد: مهارت ها و رشته های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است. بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر غافل گیر نشویم. خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه ماموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد؛ نیاید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که دانشگاه علمی کاربردی از ماموریت های خود که همان ارایه آموزش های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوش های مجلس سپس به ضرورت گسترش همکاری های این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تقنینی و نظارتی آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش و همکاری حداکثری با اندیشکده ها و مراکز علمی کشور آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم همکاری کنیم.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه، بیان داشت: انجام مطالعات بازار کار و نیاز سنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه از طریق احیا آموزش های علمی کاربردی در دستگاه های دولتی از جمله محورهای این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین ترویج هنجارهای قالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره  مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی از دیگر اقدامات دانشگاه در سال جاری بوده و در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

بلندی سپس به تشریح پروژه های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان( سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) یعنی تربیت یکصد هزار نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس، طرح ملی سرباز مهارت، طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش های سایبری از طرح های کلان دانشگاه است.

بلندی همچنین توجه به فناوری های تقاضا محور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس و حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان این مراکز برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز پژوهش های مجلس، در این نشست بابک نگاهداری با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا به امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، گفت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته اما تلاش های کافی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جامعه نیاز به آموزش های مهاتی داریم. در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار موضوع زمین مانده‌‎ای است. هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و ادامه داد: مهارت ها و رشته های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است. بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر غافل گیر نشویم. خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه ماموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد؛ نیاید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که دانشگاه علمی کاربردی از ماموریت های خود که همان ارایه آموزش های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوش های مجلس سپس به ضرورت گسترش همکاری های این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تقنینی و نظارتی آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش و همکاری حداکثری با اندیشکده ها و مراکز علمی کشور آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم همکاری کنیم.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه، بیان داشت: انجام مطالعات بازار کار و نیاز سنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه از طریق احیا آموزش های علمی کاربردی در دستگاه های دولتی از جمله محورهای این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین ترویج هنجارهای قالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره  مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی از دیگر اقدامات دانشگاه در سال جاری بوده و در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

بلندی سپس به تشریح پروژه های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان( سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) یعنی تربیت یکصد هزار نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس، طرح ملی سرباز مهارت، طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش های سایبری از طرح های کلان دانشگاه است.

بلندی همچنین توجه به فناوری های تقاضا محور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام

مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی

نشست مشترک رئیس مرکز پژوهش های مجلس و حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جمعی از مسئولان این مراکز برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز پژوهش های مجلس، در این نشست بابک نگاهداری با تاکید بر این نکته که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از مشکلات کشور است و در این زمینه تا به امروز اقدامات صورت گرفته چندان مثمرثمر نبوده، گفت: مهارت آموزی به فارغ التحصیلان دانشگاهی دغدغه‌ای است که از سال‌های پیش در کشور وجود داشته اما تلاش های کافی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جامعه نیاز به آموزش های مهاتی داریم. در واقع تناسب بین آموزش عالی و نیاز بازار کار موضوع زمین مانده‌‎ای است. هنوز در این زمینه تکلیف کشور روشن نیست.

نگاهداری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات آینده پرداخت و ادامه داد: مهارت ها و رشته های مورد نیاز متناسب با این تحولات، مدام در حال تغییر و تحول است. بنابراین در این زمینه باید کار کنیم تا همانند برخی موضوعات دیگر غافل گیر نشویم. خانه خلاق قوه مقننه در همین زمینه ماموریت دارد تا تحولات آینده را بررسی کرده و تاثیر این تحولات بر حکمرانی را تحلیل و ارزیابی کند تا به موقع قانونگذاری انجام شود.

وی ادامه داد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیاز به بازسازی چهره خود در افکار عمومی دارد؛ نیاید این تلقی در جامعه شکل بگیرد که دانشگاه علمی کاربردی از ماموریت های خود که همان ارایه آموزش های مهارتی است، دور شده است.

رئیس مرکز پژوش های مجلس سپس به ضرورت گسترش همکاری های این مرکز با دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و تصریح کرد: در دو حوزه تقنینی و نظارتی آماده همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم.

وی در مورد تدوین برنامه هفتم توسعه هم با اشاره به برگزاری جلسات با بخش های مختلف دولت و مجمع تشخیص گفت: در راستای تغییر رویکرد در مرکز پژوهش و همکاری حداکثری با اندیشکده ها و مراکز علمی کشور آماده هستیم با دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم همکاری کنیم.

در ادامه این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی هم با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه، بیان داشت: انجام مطالعات بازار کار و نیاز سنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقاء جایگاه دانشگاه از طریق احیا آموزش های علمی کاربردی در دستگاه های دولتی از جمله محورهای این اقدامات بوده است.

وی افزود: همچنین ترویج هنجارهای قالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره  مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی از دیگر اقدامات دانشگاه در سال جاری بوده و در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

بلندی سپس به تشریح پروژه های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان( سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) یعنی تربیت یکصد هزار نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس، طرح ملی سرباز مهارت، طرح ملی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش های سایبری از طرح های کلان دانشگاه است.

بلندی همچنین توجه به فناوری های تقاضا محور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و موثر مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها: دانشگاه جامع علمي كاربرديمركز پژوهش‌هاي مجلس
پست قبلی

دستور پلیس اسرائیل برای محدود کردن مشارکت اعضای کنست در یورش‌ به مسجدالاقصی

پست بعدی

طرح بیمه اجتماعی افراد کم برخوردار در صندوق بیمه کشاورزی از لایحه بودجه حذف شد

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!
  • جنگ ترامپ و ماسک؛ بازار میم‌کوین‌ها نیز با ۳۵۵ میلیون دلار حجم معاملات منفجر شد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.