دانش جوین
سه شنبه, مرداد ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

نشست «بازی را بکش»؛ ما خانواده کیایی همه پرسپولیسی هستیم، دوست داشتیم فیلم فوتبالی بسازیم

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۸ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
نشست «بازی را بکش»؛ ما خانواده کیایی همه پرسپولیسی هستیم، دوست داشتیم فیلم فوتبالی بسازیم
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازی را بکش» با حضور مصطفی کیایی تهیه کننده، محمد ابراهیم عزیزی کارگردان، محمد بحرانی، محسن کیایی، پوریا رحیمی سام، متین حیدری نیا بازیگران، نیما جعفری جوزانی تدوینگر و حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری امروز ۱۸ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

محمدابراهیم عزیزی درباره روند تحقیق این فیلم گفت: در دوران پژوهش ما با دوربین به جاهایی مانند قهوه‌خانه‌ها می‌رفتیم و رفتارهای خیلی بدی با ما می‌شد. اما در زمان تولید این فشار بیشتر از روی ما برداشته شد. چنین کاری کردن نیاز به پول زیاد نداشت بلکه نیازمند جسارت بود.

این کارگردان تاکید کرد: چند وقتی بود که درباره مسائلی مانند فساد کمدی ساخته می‌شد. این فاجعه است که ما به چنین موضوعاتی بخندیم. باید بپذیریم که این مسائل تلخ است و اگر به آن بخندیم ساده‌انگاری موضوع است.

محسن کیایی بیان کرد: من در چندسال گذشته فیلم‌های کمدی‌ام بیشتر دیده شده‌اند اما نقش‌های جدی هم بازی کرده بودم. ابراهیم به من پیشنهاد داد که نقش اول فیلم را بازی کنم و این لطف را به من داشت. خودم از نقش‌های متفاوت بسیار استقبال می‌کنم و دوست داشتم از پس ادای لهجه و ایفای نقش چنین شخصیتی بربیایم.

پوریا رحیمی‌سام عنوان کرد: همه ما پسرها در این فیلم یک زمانی می‌خواستیم فوتبالیست شویم و پس از آن مسیرمان به سمت سینما کشیده شد. همه ما پس از تماشای فوتبال دوست داریم که تمام اتفاقات در همین مستطیل سبز رقم بخورد اما متاسفانه گاهی خبرهایی از فوتبال در نقاط مختلف جهان قلب آدم را به درد می‌آورد. امیدوارم فیلم‌هایی مانند فیلم ما بتواند در این زمینه اثربخش باشد.

محسن کیایی در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم جسورانه به موضوع فساد در فوتبال نپرداخته است، گفت: ما به مفهوم جسورانه کمی متفاوت نگاه می‌کنیم. این فیلم در بافتی روایت می‌شود که تمام سران و بزرگان منطقه در این فساد دست دارند. نمی‌توانستیم مثلاً آقای تاج را به فیلم بیاوریم یا به تیم‌های بزرگ تهران بپردازیم زیرا این دیگر فیلم ساختن نیست بلکه کار خبری است.

محمد بحرانی درباره ایفای نقش در این فیلم تصریح کرد: برای یاد گرفتن لهجه شمالی چند روزی در شهر لنگرود با مردم صحبت می‌کردم. وقتی ابراهیم فیلمنامه را به من نشان داد به محسن و مصطفی ارائه کردم و شکر خدا فیلم ساخته شد.

وی افزود: با عادل فردوسی پور در چند مقطع صحبت کردیم و دوست دارم به نوبه خودم بخشی از فیلم را به عادل فردوسی مور تقدیم کنم که چندسال برای فساد در فوتبال جنگید.

عزیزی عنوان کرد: روزی با یک فوتبالیست معروف قرار گذاشتیم که قرار بود اطلاعات خوبی از فساد در فوتبال به ما بدهد. من نام آن فوتبالیست را نمی‌دانم اما او هرگز سر قرار نیامد.

حسین جلیلی درباره فیلمبرداری اثر گفت: کارگردان نگاهش را از مستند آورده بود و دوست داشت آن نگاه را در فیلم داستانی نیز حفظ کند. روزانه درباره همه سکانس‌ها صحبت می‌شد و همه‌چیز را باهم‌ چک می‌کردیم.

نیما جعفری‌جوزانی درباره تدوین فیلم گفت: بخش زیادی از تدوین فیلم از دکوپاژ کارگردان می‌آید و بخش‌های مستندگونه فیلم سختی کار را بیشتر می‌کرد.

متین حیدری‌نیا تصریح کرد: امیدوارم این فیلم شروع‌کننده موجی باشد و بتوانیم درباره تمام فسادهایی که در این خاک رخ می‌دهد، فیلم بسازیم و کسی هم کاری به کارمان نداشته باشد.

مصطفی کیایی بیان کرد: ما تجربه پرداختن به مسائلی مانند فساد را در فیلم «خط ویژه» و «بارکد» هم داشتیم. وظیفه ما راه‌حل و راهکار دادن نیست بلکه ارگان‌های مربوطه باید وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: ما خانواده کیایی همه فوتبالی و پرسپولیسی هستیم و دوست داشتیم که فیلم فوتبالی بسازیم. محمدابراهیم عزیزی نیز همواره دغدغه این مساله را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازی را بکش» با حضور مصطفی کیایی تهیه کننده، محمد ابراهیم عزیزی کارگردان، محمد بحرانی، محسن کیایی، پوریا رحیمی سام، متین حیدری نیا بازیگران، نیما جعفری جوزانی تدوینگر و حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری امروز ۱۸ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

محمدابراهیم عزیزی درباره روند تحقیق این فیلم گفت: در دوران پژوهش ما با دوربین به جاهایی مانند قهوه‌خانه‌ها می‌رفتیم و رفتارهای خیلی بدی با ما می‌شد. اما در زمان تولید این فشار بیشتر از روی ما برداشته شد. چنین کاری کردن نیاز به پول زیاد نداشت بلکه نیازمند جسارت بود.

این کارگردان تاکید کرد: چند وقتی بود که درباره مسائلی مانند فساد کمدی ساخته می‌شد. این فاجعه است که ما به چنین موضوعاتی بخندیم. باید بپذیریم که این مسائل تلخ است و اگر به آن بخندیم ساده‌انگاری موضوع است.

محسن کیایی بیان کرد: من در چندسال گذشته فیلم‌های کمدی‌ام بیشتر دیده شده‌اند اما نقش‌های جدی هم بازی کرده بودم. ابراهیم به من پیشنهاد داد که نقش اول فیلم را بازی کنم و این لطف را به من داشت. خودم از نقش‌های متفاوت بسیار استقبال می‌کنم و دوست داشتم از پس ادای لهجه و ایفای نقش چنین شخصیتی بربیایم.

پوریا رحیمی‌سام عنوان کرد: همه ما پسرها در این فیلم یک زمانی می‌خواستیم فوتبالیست شویم و پس از آن مسیرمان به سمت سینما کشیده شد. همه ما پس از تماشای فوتبال دوست داریم که تمام اتفاقات در همین مستطیل سبز رقم بخورد اما متاسفانه گاهی خبرهایی از فوتبال در نقاط مختلف جهان قلب آدم را به درد می‌آورد. امیدوارم فیلم‌هایی مانند فیلم ما بتواند در این زمینه اثربخش باشد.

محسن کیایی در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم جسورانه به موضوع فساد در فوتبال نپرداخته است، گفت: ما به مفهوم جسورانه کمی متفاوت نگاه می‌کنیم. این فیلم در بافتی روایت می‌شود که تمام سران و بزرگان منطقه در این فساد دست دارند. نمی‌توانستیم مثلاً آقای تاج را به فیلم بیاوریم یا به تیم‌های بزرگ تهران بپردازیم زیرا این دیگر فیلم ساختن نیست بلکه کار خبری است.

محمد بحرانی درباره ایفای نقش در این فیلم تصریح کرد: برای یاد گرفتن لهجه شمالی چند روزی در شهر لنگرود با مردم صحبت می‌کردم. وقتی ابراهیم فیلمنامه را به من نشان داد به محسن و مصطفی ارائه کردم و شکر خدا فیلم ساخته شد.

وی افزود: با عادل فردوسی پور در چند مقطع صحبت کردیم و دوست دارم به نوبه خودم بخشی از فیلم را به عادل فردوسی مور تقدیم کنم که چندسال برای فساد در فوتبال جنگید.

عزیزی عنوان کرد: روزی با یک فوتبالیست معروف قرار گذاشتیم که قرار بود اطلاعات خوبی از فساد در فوتبال به ما بدهد. من نام آن فوتبالیست را نمی‌دانم اما او هرگز سر قرار نیامد.

حسین جلیلی درباره فیلمبرداری اثر گفت: کارگردان نگاهش را از مستند آورده بود و دوست داشت آن نگاه را در فیلم داستانی نیز حفظ کند. روزانه درباره همه سکانس‌ها صحبت می‌شد و همه‌چیز را باهم‌ چک می‌کردیم.

نیما جعفری‌جوزانی درباره تدوین فیلم گفت: بخش زیادی از تدوین فیلم از دکوپاژ کارگردان می‌آید و بخش‌های مستندگونه فیلم سختی کار را بیشتر می‌کرد.

متین حیدری‌نیا تصریح کرد: امیدوارم این فیلم شروع‌کننده موجی باشد و بتوانیم درباره تمام فسادهایی که در این خاک رخ می‌دهد، فیلم بسازیم و کسی هم کاری به کارمان نداشته باشد.

مصطفی کیایی بیان کرد: ما تجربه پرداختن به مسائلی مانند فساد را در فیلم «خط ویژه» و «بارکد» هم داشتیم. وظیفه ما راه‌حل و راهکار دادن نیست بلکه ارگان‌های مربوطه باید وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: ما خانواده کیایی همه فوتبالی و پرسپولیسی هستیم و دوست داشتیم که فیلم فوتبالی بسازیم. محمدابراهیم عزیزی نیز همواره دغدغه این مساله را داشت.

اخبارجدیدترین

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم

از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟

محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازی را بکش» با حضور مصطفی کیایی تهیه کننده، محمد ابراهیم عزیزی کارگردان، محمد بحرانی، محسن کیایی، پوریا رحیمی سام، متین حیدری نیا بازیگران، نیما جعفری جوزانی تدوینگر و حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری امروز ۱۸ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

محمدابراهیم عزیزی درباره روند تحقیق این فیلم گفت: در دوران پژوهش ما با دوربین به جاهایی مانند قهوه‌خانه‌ها می‌رفتیم و رفتارهای خیلی بدی با ما می‌شد. اما در زمان تولید این فشار بیشتر از روی ما برداشته شد. چنین کاری کردن نیاز به پول زیاد نداشت بلکه نیازمند جسارت بود.

این کارگردان تاکید کرد: چند وقتی بود که درباره مسائلی مانند فساد کمدی ساخته می‌شد. این فاجعه است که ما به چنین موضوعاتی بخندیم. باید بپذیریم که این مسائل تلخ است و اگر به آن بخندیم ساده‌انگاری موضوع است.

محسن کیایی بیان کرد: من در چندسال گذشته فیلم‌های کمدی‌ام بیشتر دیده شده‌اند اما نقش‌های جدی هم بازی کرده بودم. ابراهیم به من پیشنهاد داد که نقش اول فیلم را بازی کنم و این لطف را به من داشت. خودم از نقش‌های متفاوت بسیار استقبال می‌کنم و دوست داشتم از پس ادای لهجه و ایفای نقش چنین شخصیتی بربیایم.

پوریا رحیمی‌سام عنوان کرد: همه ما پسرها در این فیلم یک زمانی می‌خواستیم فوتبالیست شویم و پس از آن مسیرمان به سمت سینما کشیده شد. همه ما پس از تماشای فوتبال دوست داریم که تمام اتفاقات در همین مستطیل سبز رقم بخورد اما متاسفانه گاهی خبرهایی از فوتبال در نقاط مختلف جهان قلب آدم را به درد می‌آورد. امیدوارم فیلم‌هایی مانند فیلم ما بتواند در این زمینه اثربخش باشد.

محسن کیایی در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم جسورانه به موضوع فساد در فوتبال نپرداخته است، گفت: ما به مفهوم جسورانه کمی متفاوت نگاه می‌کنیم. این فیلم در بافتی روایت می‌شود که تمام سران و بزرگان منطقه در این فساد دست دارند. نمی‌توانستیم مثلاً آقای تاج را به فیلم بیاوریم یا به تیم‌های بزرگ تهران بپردازیم زیرا این دیگر فیلم ساختن نیست بلکه کار خبری است.

محمد بحرانی درباره ایفای نقش در این فیلم تصریح کرد: برای یاد گرفتن لهجه شمالی چند روزی در شهر لنگرود با مردم صحبت می‌کردم. وقتی ابراهیم فیلمنامه را به من نشان داد به محسن و مصطفی ارائه کردم و شکر خدا فیلم ساخته شد.

وی افزود: با عادل فردوسی پور در چند مقطع صحبت کردیم و دوست دارم به نوبه خودم بخشی از فیلم را به عادل فردوسی مور تقدیم کنم که چندسال برای فساد در فوتبال جنگید.

عزیزی عنوان کرد: روزی با یک فوتبالیست معروف قرار گذاشتیم که قرار بود اطلاعات خوبی از فساد در فوتبال به ما بدهد. من نام آن فوتبالیست را نمی‌دانم اما او هرگز سر قرار نیامد.

حسین جلیلی درباره فیلمبرداری اثر گفت: کارگردان نگاهش را از مستند آورده بود و دوست داشت آن نگاه را در فیلم داستانی نیز حفظ کند. روزانه درباره همه سکانس‌ها صحبت می‌شد و همه‌چیز را باهم‌ چک می‌کردیم.

نیما جعفری‌جوزانی درباره تدوین فیلم گفت: بخش زیادی از تدوین فیلم از دکوپاژ کارگردان می‌آید و بخش‌های مستندگونه فیلم سختی کار را بیشتر می‌کرد.

متین حیدری‌نیا تصریح کرد: امیدوارم این فیلم شروع‌کننده موجی باشد و بتوانیم درباره تمام فسادهایی که در این خاک رخ می‌دهد، فیلم بسازیم و کسی هم کاری به کارمان نداشته باشد.

مصطفی کیایی بیان کرد: ما تجربه پرداختن به مسائلی مانند فساد را در فیلم «خط ویژه» و «بارکد» هم داشتیم. وظیفه ما راه‌حل و راهکار دادن نیست بلکه ارگان‌های مربوطه باید وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: ما خانواده کیایی همه فوتبالی و پرسپولیسی هستیم و دوست داشتیم که فیلم فوتبالی بسازیم. محمدابراهیم عزیزی نیز همواره دغدغه این مساله را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «بازی را بکش» با حضور مصطفی کیایی تهیه کننده، محمد ابراهیم عزیزی کارگردان، محمد بحرانی، محسن کیایی، پوریا رحیمی سام، متین حیدری نیا بازیگران، نیما جعفری جوزانی تدوینگر و حسین جلیلی مدیر فیلمبرداری امروز ۱۸ بهمن در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد برگزار شد.

محمدابراهیم عزیزی درباره روند تحقیق این فیلم گفت: در دوران پژوهش ما با دوربین به جاهایی مانند قهوه‌خانه‌ها می‌رفتیم و رفتارهای خیلی بدی با ما می‌شد. اما در زمان تولید این فشار بیشتر از روی ما برداشته شد. چنین کاری کردن نیاز به پول زیاد نداشت بلکه نیازمند جسارت بود.

این کارگردان تاکید کرد: چند وقتی بود که درباره مسائلی مانند فساد کمدی ساخته می‌شد. این فاجعه است که ما به چنین موضوعاتی بخندیم. باید بپذیریم که این مسائل تلخ است و اگر به آن بخندیم ساده‌انگاری موضوع است.

محسن کیایی بیان کرد: من در چندسال گذشته فیلم‌های کمدی‌ام بیشتر دیده شده‌اند اما نقش‌های جدی هم بازی کرده بودم. ابراهیم به من پیشنهاد داد که نقش اول فیلم را بازی کنم و این لطف را به من داشت. خودم از نقش‌های متفاوت بسیار استقبال می‌کنم و دوست داشتم از پس ادای لهجه و ایفای نقش چنین شخصیتی بربیایم.

پوریا رحیمی‌سام عنوان کرد: همه ما پسرها در این فیلم یک زمانی می‌خواستیم فوتبالیست شویم و پس از آن مسیرمان به سمت سینما کشیده شد. همه ما پس از تماشای فوتبال دوست داریم که تمام اتفاقات در همین مستطیل سبز رقم بخورد اما متاسفانه گاهی خبرهایی از فوتبال در نقاط مختلف جهان قلب آدم را به درد می‌آورد. امیدوارم فیلم‌هایی مانند فیلم ما بتواند در این زمینه اثربخش باشد.

محسن کیایی در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم جسورانه به موضوع فساد در فوتبال نپرداخته است، گفت: ما به مفهوم جسورانه کمی متفاوت نگاه می‌کنیم. این فیلم در بافتی روایت می‌شود که تمام سران و بزرگان منطقه در این فساد دست دارند. نمی‌توانستیم مثلاً آقای تاج را به فیلم بیاوریم یا به تیم‌های بزرگ تهران بپردازیم زیرا این دیگر فیلم ساختن نیست بلکه کار خبری است.

محمد بحرانی درباره ایفای نقش در این فیلم تصریح کرد: برای یاد گرفتن لهجه شمالی چند روزی در شهر لنگرود با مردم صحبت می‌کردم. وقتی ابراهیم فیلمنامه را به من نشان داد به محسن و مصطفی ارائه کردم و شکر خدا فیلم ساخته شد.

وی افزود: با عادل فردوسی پور در چند مقطع صحبت کردیم و دوست دارم به نوبه خودم بخشی از فیلم را به عادل فردوسی مور تقدیم کنم که چندسال برای فساد در فوتبال جنگید.

عزیزی عنوان کرد: روزی با یک فوتبالیست معروف قرار گذاشتیم که قرار بود اطلاعات خوبی از فساد در فوتبال به ما بدهد. من نام آن فوتبالیست را نمی‌دانم اما او هرگز سر قرار نیامد.

حسین جلیلی درباره فیلمبرداری اثر گفت: کارگردان نگاهش را از مستند آورده بود و دوست داشت آن نگاه را در فیلم داستانی نیز حفظ کند. روزانه درباره همه سکانس‌ها صحبت می‌شد و همه‌چیز را باهم‌ چک می‌کردیم.

نیما جعفری‌جوزانی درباره تدوین فیلم گفت: بخش زیادی از تدوین فیلم از دکوپاژ کارگردان می‌آید و بخش‌های مستندگونه فیلم سختی کار را بیشتر می‌کرد.

متین حیدری‌نیا تصریح کرد: امیدوارم این فیلم شروع‌کننده موجی باشد و بتوانیم درباره تمام فسادهایی که در این خاک رخ می‌دهد، فیلم بسازیم و کسی هم کاری به کارمان نداشته باشد.

مصطفی کیایی بیان کرد: ما تجربه پرداختن به مسائلی مانند فساد را در فیلم «خط ویژه» و «بارکد» هم داشتیم. وظیفه ما راه‌حل و راهکار دادن نیست بلکه ارگان‌های مربوطه باید وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: ما خانواده کیایی همه فوتبالی و پرسپولیسی هستیم و دوست داشتیم که فیلم فوتبالی بسازیم. محمدابراهیم عزیزی نیز همواره دغدغه این مساله را داشت.

پست قبلی

تیزر «شوهر ستاره» منتشر شد

پست بعدی

تهیه و تصویب برنامه کمی اشتغال ۱۴۰۴ تا پایان اسفند ماه

مربوطه پست ها

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم
هنر و فرهنگ

ارسطو خوش‌رزم: یکی از داوران گفت سالم‌ترین سیمرغ فجر را به تو دادیم

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟
هنر و فرهنگ

از پورشیرازی تا اکبر عبدی جلوی دوربین؛ کدام کارگردانان سریال می‌سازند؟

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد
هنر و فرهنگ

محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد
هنر و فرهنگ

شاهرخ خان بهترین بازیگر جوایز ملی هند شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
«آنسوی افسانه» در تماشاخانه سنگلج
هنر و فرهنگ

«آنسوی افسانه» در تماشاخانه سنگلج

۱۴ مرداد ۱۴۰۴
«پُلی بر رودخانه خشک» یادآور جایگاه حیاتی آب است
هنر و فرهنگ

«پُلی بر رودخانه خشک» یادآور جایگاه حیاتی آب است

۱۴ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موضوع رپورتاژ: قبل از ساخت هر ابزار هوش مصنوعی، این ۵ نکته حیاتی را بدانید!
  • چگونه فالوور خارجی بگیریم؟ بهترین راهکارها برای گسترش مخاطبین جهانی
  • کارنامه رتبه‌های برتر سال‌های گذشته
  • آخرین وضعیت لایحه طرح ترافیک جدید تهران
  • فرمانده انتظامی چالوس: ۱۴۳۹ نفر از اتباع غیرمجاز ردمرز شدند
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.