دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

نشست خبری «لولی»؛ این فیلم ادای دین به سینمای ایرانی و شرقی است

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۵ بهمن ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
نشست خبری «لولی»؛ این فیلم ادای دین به سینمای ایرانی و شرقی است
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین روز از چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر نشست خبری فیلم سینمایی «لولی» با حضور رضا فرهمند نویسنده و کارگردان، جلیل اکبری صحت تهیه‌کننده، رامین محمدیان طراح صحنه، علی شاهیده مدیر فیلمبرداری، سودابه خسروی طراح چهره‌پردازی، حسن مهدوی صداگذار و ژیلا آل رشاد و داریوش امینی بازیگران فیلم برگزار شد.

رضا فرهمند گفت: بخش زیادی از صداقت و روان بودن این فیلم حاصل فعالیت من در حوزه مستند است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم مناسب مخاطب عام است، گفت: در زمان ساخت قطعاً به این فکر نکردم که فیلم برای مخاطب خاص است یا مخاطب عام. این‌ فیلم‌ قلبا ساخته شده است و به سینمای تجاری نگاهی نکردم. «لولی» ادای دین من به ایران و فرهنگ ایرانی است. دوست داشتم این‌ فیلم یادآور سینمای شرقی و ایرانی ما باشد.

آل ارشاد بازیگر فیلم بیان کرد: من نقش صفورا را خیلی دوست داشتم زیرا احساس کردم دست بازیگر را برای پیشبرد داستان باز می‌گذارد. واقعیت تاریخی زن در ادوار مختلف زایش، خلق و آموزش بوده است. من هم سعی کردم ابعاد مختلف زن را در این فیلم درست پیش ببرم.

لکنت زبان که عیب نیست!

داریوش امینی بازیگر فیلم عنوان کرد: من لکنت زبان دارم.

جلیل اکبری صحت در واکنش به این حرف گفت: بهتر از این است که مغز آدم لکنت داشته باشد.

امینی در ادامه بیان کرد: من چون نقص دارم‌ همیشه دوست داشتم این لکنت را پنهان کنم اما اتفاقاً در این فیلم دوست نداشتم این‌ نقص را پنهان کنم زبرا می‌خواستم مردم‌ بدانند که عیب نیست و ما با عیب و نقص هم‌ می‌توانیم خیلی راحت زندگی کنیم.

محمدیان درباره طراحی صحنه فیلم توضیح داد: ما در مواجهه اول با این فیلمنامه با جهانی طرف بودیم که هیچ مابه‌ازای خارجی نداشت پس همه چیزش باید ساخته می‌شد. چالش عجیب و غریبی داشتیم که طراحی صحنه فیلم کم نباشد و از طرفی از قصه بیرون نزند.

از منتقدان نمی‌ترسم

جلیل اکبری‌صحت در واکنش به این پرسش که آیا خودش منتقد بوده و اکنون نگران نقد تند منتقدان سینما نسبت به فیلمش نیست، عنوان کرد: من از منتقدان نمی‌ترسم و هر کسی می‌تواند درباره یکی از مختصات فیلم صحبت کند.‌ مخاطبان می توانند نگرش خودشان را نسبت به اثر بیان کنند. می‌دانم که اجرای یک فیلم کار سختی است و دلیل نمی‌شود چون کار ما سخت است منتقد چیزی نگوید.

تهیه کننده «لولی» در واکنش به این پرسش که فیلم یک اثر هنری و تجاری است، گفت: بله «لولی» یک فیلم هنری و روشنفکری است.‌ من هم ترسی از این ندارم‌ که به فیلم اتیکت خاص بودن بچسبانند زیرا ما سعی داشتیم‌ که فیلم فاخری تولید کنیم.

شاهیده درباره قاب‌بندی فیلم و ریتم کند آن توضیح داد: «لولی» در کل فیلم خاصی بود و قاب‌بندی‌های ما حاصل گفتگوی طولانی با آقای فرهمند است.‌ استفاده از این نوع قاب به این دلیل بود که ما می‌خواستیم‌ مخاطب دوربین را احساس نکند و سعی کردیم مرعوب فضای معماری نشویم. درواقع داشتن قاب‌های ایستا و محکم الزام این قصه بود.

حسن مهدوی درباره صداگذاری «لولی» گفت: ما برای رساندن مفاهیم فیلم مانند خرافه، خشم و … چالش‌های بسیاری داشتیم و با اتود زدن‌های متفاوت توانستیم به نسخه نهایی برسیم. لامکان و لازمان بودن قصه باید در صداگذاری نیز رعایت می‌شد و هیچ‌ نوع صدای شهری یا ماشینی در فیلم وجود نداشت‌.

فرهمند در واکنش به عدم ارتباط مخاطبان با «لولی» تصریح کرد: این طبیعی است که هر مخاطب در مواجهه با فیلم واکنش متفاوتی داشته باشد. چیزی که بنده در ساخت این فیلم درنظر داشتم این بود که «لولی» را در مواجهه با فرهنگ و تمدن و تقدس شرقی بسازم و به هیچ عنوان به این فکر نکردم که در اکران عمومی با چه واکنش‌هایی مواجه می‌شوم. من با افتخار درد ساخت چنین فیلم‌هایی را می‌کشم.

هالیوود چهره سینمای ایران را تغییر داده است

وی افزود: همه ما فکر می‌کنیم که در فیلم‌های این چنینی همه ارگان‌های مختلف که متولیان جریان‌های مذهبی هستند، مشارکت می‌کنند. اما باید بگویم که هیچکدام از این نهادها تاثیری در ساخت فیلم نداشتند و هیچ سفارشی در کار نبود. «لولی» کاملاً به صورت مستقل ساخته شده است.

جلیل اکبری صحت در پاسخ به اینکه آیا فیلمش سینمای ملی است، عنوان کرد: سینمای ملی یک فرد یا یک ژانر نیست. از نظر من هر کسی که در هر جغرافیایی از کشور فیلم می‌سازد، تولید ملی می‌کند. ما عادت کرده ایم که سینمای هالیوود را بیشتر نگاه کنیم و سینمای هالیوود رنگ و بوی سینمای ما را نیز تغییر داده است. اتفاقاً ما دارای تاریخ و ادبیاتی هستیم‌ که می‌توانیم سینمای خودمان را داشته باشیم. تنها جایی که با تقلید به جایی نمی‌رسیم سینما است.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین روز از چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر نشست خبری فیلم سینمایی «لولی» با حضور رضا فرهمند نویسنده و کارگردان، جلیل اکبری صحت تهیه‌کننده، رامین محمدیان طراح صحنه، علی شاهیده مدیر فیلمبرداری، سودابه خسروی طراح چهره‌پردازی، حسن مهدوی صداگذار و ژیلا آل رشاد و داریوش امینی بازیگران فیلم برگزار شد.

رضا فرهمند گفت: بخش زیادی از صداقت و روان بودن این فیلم حاصل فعالیت من در حوزه مستند است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم مناسب مخاطب عام است، گفت: در زمان ساخت قطعاً به این فکر نکردم که فیلم برای مخاطب خاص است یا مخاطب عام. این‌ فیلم‌ قلبا ساخته شده است و به سینمای تجاری نگاهی نکردم. «لولی» ادای دین من به ایران و فرهنگ ایرانی است. دوست داشتم این‌ فیلم یادآور سینمای شرقی و ایرانی ما باشد.

آل ارشاد بازیگر فیلم بیان کرد: من نقش صفورا را خیلی دوست داشتم زیرا احساس کردم دست بازیگر را برای پیشبرد داستان باز می‌گذارد. واقعیت تاریخی زن در ادوار مختلف زایش، خلق و آموزش بوده است. من هم سعی کردم ابعاد مختلف زن را در این فیلم درست پیش ببرم.

لکنت زبان که عیب نیست!

داریوش امینی بازیگر فیلم عنوان کرد: من لکنت زبان دارم.

جلیل اکبری صحت در واکنش به این حرف گفت: بهتر از این است که مغز آدم لکنت داشته باشد.

امینی در ادامه بیان کرد: من چون نقص دارم‌ همیشه دوست داشتم این لکنت را پنهان کنم اما اتفاقاً در این فیلم دوست نداشتم این‌ نقص را پنهان کنم زبرا می‌خواستم مردم‌ بدانند که عیب نیست و ما با عیب و نقص هم‌ می‌توانیم خیلی راحت زندگی کنیم.

محمدیان درباره طراحی صحنه فیلم توضیح داد: ما در مواجهه اول با این فیلمنامه با جهانی طرف بودیم که هیچ مابه‌ازای خارجی نداشت پس همه چیزش باید ساخته می‌شد. چالش عجیب و غریبی داشتیم که طراحی صحنه فیلم کم نباشد و از طرفی از قصه بیرون نزند.

از منتقدان نمی‌ترسم

جلیل اکبری‌صحت در واکنش به این پرسش که آیا خودش منتقد بوده و اکنون نگران نقد تند منتقدان سینما نسبت به فیلمش نیست، عنوان کرد: من از منتقدان نمی‌ترسم و هر کسی می‌تواند درباره یکی از مختصات فیلم صحبت کند.‌ مخاطبان می توانند نگرش خودشان را نسبت به اثر بیان کنند. می‌دانم که اجرای یک فیلم کار سختی است و دلیل نمی‌شود چون کار ما سخت است منتقد چیزی نگوید.

تهیه کننده «لولی» در واکنش به این پرسش که فیلم یک اثر هنری و تجاری است، گفت: بله «لولی» یک فیلم هنری و روشنفکری است.‌ من هم ترسی از این ندارم‌ که به فیلم اتیکت خاص بودن بچسبانند زیرا ما سعی داشتیم‌ که فیلم فاخری تولید کنیم.

شاهیده درباره قاب‌بندی فیلم و ریتم کند آن توضیح داد: «لولی» در کل فیلم خاصی بود و قاب‌بندی‌های ما حاصل گفتگوی طولانی با آقای فرهمند است.‌ استفاده از این نوع قاب به این دلیل بود که ما می‌خواستیم‌ مخاطب دوربین را احساس نکند و سعی کردیم مرعوب فضای معماری نشویم. درواقع داشتن قاب‌های ایستا و محکم الزام این قصه بود.

حسن مهدوی درباره صداگذاری «لولی» گفت: ما برای رساندن مفاهیم فیلم مانند خرافه، خشم و … چالش‌های بسیاری داشتیم و با اتود زدن‌های متفاوت توانستیم به نسخه نهایی برسیم. لامکان و لازمان بودن قصه باید در صداگذاری نیز رعایت می‌شد و هیچ‌ نوع صدای شهری یا ماشینی در فیلم وجود نداشت‌.

فرهمند در واکنش به عدم ارتباط مخاطبان با «لولی» تصریح کرد: این طبیعی است که هر مخاطب در مواجهه با فیلم واکنش متفاوتی داشته باشد. چیزی که بنده در ساخت این فیلم درنظر داشتم این بود که «لولی» را در مواجهه با فرهنگ و تمدن و تقدس شرقی بسازم و به هیچ عنوان به این فکر نکردم که در اکران عمومی با چه واکنش‌هایی مواجه می‌شوم. من با افتخار درد ساخت چنین فیلم‌هایی را می‌کشم.

هالیوود چهره سینمای ایران را تغییر داده است

وی افزود: همه ما فکر می‌کنیم که در فیلم‌های این چنینی همه ارگان‌های مختلف که متولیان جریان‌های مذهبی هستند، مشارکت می‌کنند. اما باید بگویم که هیچکدام از این نهادها تاثیری در ساخت فیلم نداشتند و هیچ سفارشی در کار نبود. «لولی» کاملاً به صورت مستقل ساخته شده است.

جلیل اکبری صحت در پاسخ به اینکه آیا فیلمش سینمای ملی است، عنوان کرد: سینمای ملی یک فرد یا یک ژانر نیست. از نظر من هر کسی که در هر جغرافیایی از کشور فیلم می‌سازد، تولید ملی می‌کند. ما عادت کرده ایم که سینمای هالیوود را بیشتر نگاه کنیم و سینمای هالیوود رنگ و بوی سینمای ما را نیز تغییر داده است. اتفاقاً ما دارای تاریخ و ادبیاتی هستیم‌ که می‌توانیم سینمای خودمان را داشته باشیم. تنها جایی که با تقلید به جایی نمی‌رسیم سینما است.

اخبارجدیدترین

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین روز از چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر نشست خبری فیلم سینمایی «لولی» با حضور رضا فرهمند نویسنده و کارگردان، جلیل اکبری صحت تهیه‌کننده، رامین محمدیان طراح صحنه، علی شاهیده مدیر فیلمبرداری، سودابه خسروی طراح چهره‌پردازی، حسن مهدوی صداگذار و ژیلا آل رشاد و داریوش امینی بازیگران فیلم برگزار شد.

رضا فرهمند گفت: بخش زیادی از صداقت و روان بودن این فیلم حاصل فعالیت من در حوزه مستند است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم مناسب مخاطب عام است، گفت: در زمان ساخت قطعاً به این فکر نکردم که فیلم برای مخاطب خاص است یا مخاطب عام. این‌ فیلم‌ قلبا ساخته شده است و به سینمای تجاری نگاهی نکردم. «لولی» ادای دین من به ایران و فرهنگ ایرانی است. دوست داشتم این‌ فیلم یادآور سینمای شرقی و ایرانی ما باشد.

آل ارشاد بازیگر فیلم بیان کرد: من نقش صفورا را خیلی دوست داشتم زیرا احساس کردم دست بازیگر را برای پیشبرد داستان باز می‌گذارد. واقعیت تاریخی زن در ادوار مختلف زایش، خلق و آموزش بوده است. من هم سعی کردم ابعاد مختلف زن را در این فیلم درست پیش ببرم.

لکنت زبان که عیب نیست!

داریوش امینی بازیگر فیلم عنوان کرد: من لکنت زبان دارم.

جلیل اکبری صحت در واکنش به این حرف گفت: بهتر از این است که مغز آدم لکنت داشته باشد.

امینی در ادامه بیان کرد: من چون نقص دارم‌ همیشه دوست داشتم این لکنت را پنهان کنم اما اتفاقاً در این فیلم دوست نداشتم این‌ نقص را پنهان کنم زبرا می‌خواستم مردم‌ بدانند که عیب نیست و ما با عیب و نقص هم‌ می‌توانیم خیلی راحت زندگی کنیم.

محمدیان درباره طراحی صحنه فیلم توضیح داد: ما در مواجهه اول با این فیلمنامه با جهانی طرف بودیم که هیچ مابه‌ازای خارجی نداشت پس همه چیزش باید ساخته می‌شد. چالش عجیب و غریبی داشتیم که طراحی صحنه فیلم کم نباشد و از طرفی از قصه بیرون نزند.

از منتقدان نمی‌ترسم

جلیل اکبری‌صحت در واکنش به این پرسش که آیا خودش منتقد بوده و اکنون نگران نقد تند منتقدان سینما نسبت به فیلمش نیست، عنوان کرد: من از منتقدان نمی‌ترسم و هر کسی می‌تواند درباره یکی از مختصات فیلم صحبت کند.‌ مخاطبان می توانند نگرش خودشان را نسبت به اثر بیان کنند. می‌دانم که اجرای یک فیلم کار سختی است و دلیل نمی‌شود چون کار ما سخت است منتقد چیزی نگوید.

تهیه کننده «لولی» در واکنش به این پرسش که فیلم یک اثر هنری و تجاری است، گفت: بله «لولی» یک فیلم هنری و روشنفکری است.‌ من هم ترسی از این ندارم‌ که به فیلم اتیکت خاص بودن بچسبانند زیرا ما سعی داشتیم‌ که فیلم فاخری تولید کنیم.

شاهیده درباره قاب‌بندی فیلم و ریتم کند آن توضیح داد: «لولی» در کل فیلم خاصی بود و قاب‌بندی‌های ما حاصل گفتگوی طولانی با آقای فرهمند است.‌ استفاده از این نوع قاب به این دلیل بود که ما می‌خواستیم‌ مخاطب دوربین را احساس نکند و سعی کردیم مرعوب فضای معماری نشویم. درواقع داشتن قاب‌های ایستا و محکم الزام این قصه بود.

حسن مهدوی درباره صداگذاری «لولی» گفت: ما برای رساندن مفاهیم فیلم مانند خرافه، خشم و … چالش‌های بسیاری داشتیم و با اتود زدن‌های متفاوت توانستیم به نسخه نهایی برسیم. لامکان و لازمان بودن قصه باید در صداگذاری نیز رعایت می‌شد و هیچ‌ نوع صدای شهری یا ماشینی در فیلم وجود نداشت‌.

فرهمند در واکنش به عدم ارتباط مخاطبان با «لولی» تصریح کرد: این طبیعی است که هر مخاطب در مواجهه با فیلم واکنش متفاوتی داشته باشد. چیزی که بنده در ساخت این فیلم درنظر داشتم این بود که «لولی» را در مواجهه با فرهنگ و تمدن و تقدس شرقی بسازم و به هیچ عنوان به این فکر نکردم که در اکران عمومی با چه واکنش‌هایی مواجه می‌شوم. من با افتخار درد ساخت چنین فیلم‌هایی را می‌کشم.

هالیوود چهره سینمای ایران را تغییر داده است

وی افزود: همه ما فکر می‌کنیم که در فیلم‌های این چنینی همه ارگان‌های مختلف که متولیان جریان‌های مذهبی هستند، مشارکت می‌کنند. اما باید بگویم که هیچکدام از این نهادها تاثیری در ساخت فیلم نداشتند و هیچ سفارشی در کار نبود. «لولی» کاملاً به صورت مستقل ساخته شده است.

جلیل اکبری صحت در پاسخ به اینکه آیا فیلمش سینمای ملی است، عنوان کرد: سینمای ملی یک فرد یا یک ژانر نیست. از نظر من هر کسی که در هر جغرافیایی از کشور فیلم می‌سازد، تولید ملی می‌کند. ما عادت کرده ایم که سینمای هالیوود را بیشتر نگاه کنیم و سینمای هالیوود رنگ و بوی سینمای ما را نیز تغییر داده است. اتفاقاً ما دارای تاریخ و ادبیاتی هستیم‌ که می‌توانیم سینمای خودمان را داشته باشیم. تنها جایی که با تقلید به جایی نمی‌رسیم سینما است.

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین روز از چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر نشست خبری فیلم سینمایی «لولی» با حضور رضا فرهمند نویسنده و کارگردان، جلیل اکبری صحت تهیه‌کننده، رامین محمدیان طراح صحنه، علی شاهیده مدیر فیلمبرداری، سودابه خسروی طراح چهره‌پردازی، حسن مهدوی صداگذار و ژیلا آل رشاد و داریوش امینی بازیگران فیلم برگزار شد.

رضا فرهمند گفت: بخش زیادی از صداقت و روان بودن این فیلم حاصل فعالیت من در حوزه مستند است.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم مناسب مخاطب عام است، گفت: در زمان ساخت قطعاً به این فکر نکردم که فیلم برای مخاطب خاص است یا مخاطب عام. این‌ فیلم‌ قلبا ساخته شده است و به سینمای تجاری نگاهی نکردم. «لولی» ادای دین من به ایران و فرهنگ ایرانی است. دوست داشتم این‌ فیلم یادآور سینمای شرقی و ایرانی ما باشد.

آل ارشاد بازیگر فیلم بیان کرد: من نقش صفورا را خیلی دوست داشتم زیرا احساس کردم دست بازیگر را برای پیشبرد داستان باز می‌گذارد. واقعیت تاریخی زن در ادوار مختلف زایش، خلق و آموزش بوده است. من هم سعی کردم ابعاد مختلف زن را در این فیلم درست پیش ببرم.

لکنت زبان که عیب نیست!

داریوش امینی بازیگر فیلم عنوان کرد: من لکنت زبان دارم.

جلیل اکبری صحت در واکنش به این حرف گفت: بهتر از این است که مغز آدم لکنت داشته باشد.

امینی در ادامه بیان کرد: من چون نقص دارم‌ همیشه دوست داشتم این لکنت را پنهان کنم اما اتفاقاً در این فیلم دوست نداشتم این‌ نقص را پنهان کنم زبرا می‌خواستم مردم‌ بدانند که عیب نیست و ما با عیب و نقص هم‌ می‌توانیم خیلی راحت زندگی کنیم.

محمدیان درباره طراحی صحنه فیلم توضیح داد: ما در مواجهه اول با این فیلمنامه با جهانی طرف بودیم که هیچ مابه‌ازای خارجی نداشت پس همه چیزش باید ساخته می‌شد. چالش عجیب و غریبی داشتیم که طراحی صحنه فیلم کم نباشد و از طرفی از قصه بیرون نزند.

از منتقدان نمی‌ترسم

جلیل اکبری‌صحت در واکنش به این پرسش که آیا خودش منتقد بوده و اکنون نگران نقد تند منتقدان سینما نسبت به فیلمش نیست، عنوان کرد: من از منتقدان نمی‌ترسم و هر کسی می‌تواند درباره یکی از مختصات فیلم صحبت کند.‌ مخاطبان می توانند نگرش خودشان را نسبت به اثر بیان کنند. می‌دانم که اجرای یک فیلم کار سختی است و دلیل نمی‌شود چون کار ما سخت است منتقد چیزی نگوید.

تهیه کننده «لولی» در واکنش به این پرسش که فیلم یک اثر هنری و تجاری است، گفت: بله «لولی» یک فیلم هنری و روشنفکری است.‌ من هم ترسی از این ندارم‌ که به فیلم اتیکت خاص بودن بچسبانند زیرا ما سعی داشتیم‌ که فیلم فاخری تولید کنیم.

شاهیده درباره قاب‌بندی فیلم و ریتم کند آن توضیح داد: «لولی» در کل فیلم خاصی بود و قاب‌بندی‌های ما حاصل گفتگوی طولانی با آقای فرهمند است.‌ استفاده از این نوع قاب به این دلیل بود که ما می‌خواستیم‌ مخاطب دوربین را احساس نکند و سعی کردیم مرعوب فضای معماری نشویم. درواقع داشتن قاب‌های ایستا و محکم الزام این قصه بود.

حسن مهدوی درباره صداگذاری «لولی» گفت: ما برای رساندن مفاهیم فیلم مانند خرافه، خشم و … چالش‌های بسیاری داشتیم و با اتود زدن‌های متفاوت توانستیم به نسخه نهایی برسیم. لامکان و لازمان بودن قصه باید در صداگذاری نیز رعایت می‌شد و هیچ‌ نوع صدای شهری یا ماشینی در فیلم وجود نداشت‌.

فرهمند در واکنش به عدم ارتباط مخاطبان با «لولی» تصریح کرد: این طبیعی است که هر مخاطب در مواجهه با فیلم واکنش متفاوتی داشته باشد. چیزی که بنده در ساخت این فیلم درنظر داشتم این بود که «لولی» را در مواجهه با فرهنگ و تمدن و تقدس شرقی بسازم و به هیچ عنوان به این فکر نکردم که در اکران عمومی با چه واکنش‌هایی مواجه می‌شوم. من با افتخار درد ساخت چنین فیلم‌هایی را می‌کشم.

هالیوود چهره سینمای ایران را تغییر داده است

وی افزود: همه ما فکر می‌کنیم که در فیلم‌های این چنینی همه ارگان‌های مختلف که متولیان جریان‌های مذهبی هستند، مشارکت می‌کنند. اما باید بگویم که هیچکدام از این نهادها تاثیری در ساخت فیلم نداشتند و هیچ سفارشی در کار نبود. «لولی» کاملاً به صورت مستقل ساخته شده است.

جلیل اکبری صحت در پاسخ به اینکه آیا فیلمش سینمای ملی است، عنوان کرد: سینمای ملی یک فرد یا یک ژانر نیست. از نظر من هر کسی که در هر جغرافیایی از کشور فیلم می‌سازد، تولید ملی می‌کند. ما عادت کرده ایم که سینمای هالیوود را بیشتر نگاه کنیم و سینمای هالیوود رنگ و بوی سینمای ما را نیز تغییر داده است. اتفاقاً ما دارای تاریخ و ادبیاتی هستیم‌ که می‌توانیم سینمای خودمان را داشته باشیم. تنها جایی که با تقلید به جایی نمی‌رسیم سینما است.

پست قبلی

شوخی با سفر ناصرالدین شاه به غرب؛ «ژولیت و شاه» پتانسیل داوری در بخش‌های فنی را دارد

پست بعدی

گفتگوی سیمرغ مهر با توماج دانش بهزادی بازیگر فیلم «آبستن»

مربوطه پست ها

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود
هنر و فرهنگ

نسخه عربی سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما
هنر و فرهنگ

پیام‌های تسلیتی برای درگذشت تهیه کننده سینما

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.