دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

نصب نیوجرسی به جای گاردیل در بزرگراه‌های تهران 

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
در اجتماعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
14
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
نصب نیوجرسی به جای گاردیل در بزرگراه‌های تهران 

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد چرایی جایگزینی نیوجرسی به جای گاردیل در برخی معابر و بزرگراه‌های تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا شیخ بهایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نصب نیوجرسی به جای گاردریل در برخی معابر شهر تهران گفت: نیوجرسی به عنوان یک المان سلبی شناخته می شود و برخورد خودرو با نیوجرسی به نسبت گاردریل سخت تر است و قرار نیست از نظر فنی، ترافیکی و بصری از این المان در همه معابر و بزرگراه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه نصب نیوجرسی به جای گاردریل با رویکرد ایمنی انجام شده است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین معضلات در بزرگراه تردد عرضی عابرین است که بیشتر این ترددها برای افراد بی خانمان و معتاد است و همین مسئله سبب بروز تصادف و صدمات جانی و حتی فوت افراد می شود، پس نیوجرسی با همکاری اداره کل ایمنی و مهندسی با اولویت معابر پرخطر جایگزین گاردریل شد.

شیخ بهایی با بیان اینکه قرار نیست به صورت صددرصد همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود، گفت: اصلا منطقی نیست که ما تمام گاردریل ها را تبدیل به نیوجرسی کنیم.

وی با بیان اینکه نصب گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست، ادامه داد: حتی در نظر داریم که گاردریل های اضافه شهر که اشتباها در برخی مسیرها نصب شده را جمع آوری کنیم، چرا که افزایش گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست و باید جانمایی صورت گیرد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در مکان‌هایی که تردد عرضی عابرین وجود دارد، تصادفات حادثه خیز رخ می دهد و همچنین در مسیر کانالها همچون بزرگراه امام علی و یاسینی که کانال آب جنب بزرگراه است ، نیوجرسی ها جایگزین گاردریلها می شوند مثلا در کنار کانال های آب حتما باید نیوجرسی نصب شود، چرا که در صورت بروز حادثه واژگونی، گاردریل محافظت خوبی از خودروها ندارد و ممکن است خودرو به درون کانال سقوط کند و به همین دلیل از نیوجرسی استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ کیلومتر طول نصب نیوجرسی داشتیم و در ۲۷ نقطه در ۱۲ منطقه از تهران نقاط پرحادثه و مخاطره آمیز را نیوجرسی نصب کردیم، اظهار کرد: به طور مثال در بزرگراه صدر کنار پایه های پل، پایه های پل نمایان بود و برای حفاظت از خودروها نیوجرسی نصب کردیم تا این پایه ها منجر به تشدید حوادث نشود  یا در بزرگراه شهید هاشمی در محدوده بهشت زهرا گاردریل های وسط جمع شد تا ایمنی بزرگراه افزایش یابد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه ترافیک یک علم است و براساس بررسی‌ها باید تصمیم گرفت،  گفت: قرار نیست همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود.

انتهای پیام

نصب نیوجرسی به جای گاردیل در بزرگراه‌های تهران 

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد چرایی جایگزینی نیوجرسی به جای گاردیل در برخی معابر و بزرگراه‌های تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا شیخ بهایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نصب نیوجرسی به جای گاردریل در برخی معابر شهر تهران گفت: نیوجرسی به عنوان یک المان سلبی شناخته می شود و برخورد خودرو با نیوجرسی به نسبت گاردریل سخت تر است و قرار نیست از نظر فنی، ترافیکی و بصری از این المان در همه معابر و بزرگراه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه نصب نیوجرسی به جای گاردریل با رویکرد ایمنی انجام شده است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین معضلات در بزرگراه تردد عرضی عابرین است که بیشتر این ترددها برای افراد بی خانمان و معتاد است و همین مسئله سبب بروز تصادف و صدمات جانی و حتی فوت افراد می شود، پس نیوجرسی با همکاری اداره کل ایمنی و مهندسی با اولویت معابر پرخطر جایگزین گاردریل شد.

شیخ بهایی با بیان اینکه قرار نیست به صورت صددرصد همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود، گفت: اصلا منطقی نیست که ما تمام گاردریل ها را تبدیل به نیوجرسی کنیم.

وی با بیان اینکه نصب گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست، ادامه داد: حتی در نظر داریم که گاردریل های اضافه شهر که اشتباها در برخی مسیرها نصب شده را جمع آوری کنیم، چرا که افزایش گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست و باید جانمایی صورت گیرد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در مکان‌هایی که تردد عرضی عابرین وجود دارد، تصادفات حادثه خیز رخ می دهد و همچنین در مسیر کانالها همچون بزرگراه امام علی و یاسینی که کانال آب جنب بزرگراه است ، نیوجرسی ها جایگزین گاردریلها می شوند مثلا در کنار کانال های آب حتما باید نیوجرسی نصب شود، چرا که در صورت بروز حادثه واژگونی، گاردریل محافظت خوبی از خودروها ندارد و ممکن است خودرو به درون کانال سقوط کند و به همین دلیل از نیوجرسی استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ کیلومتر طول نصب نیوجرسی داشتیم و در ۲۷ نقطه در ۱۲ منطقه از تهران نقاط پرحادثه و مخاطره آمیز را نیوجرسی نصب کردیم، اظهار کرد: به طور مثال در بزرگراه صدر کنار پایه های پل، پایه های پل نمایان بود و برای حفاظت از خودروها نیوجرسی نصب کردیم تا این پایه ها منجر به تشدید حوادث نشود  یا در بزرگراه شهید هاشمی در محدوده بهشت زهرا گاردریل های وسط جمع شد تا ایمنی بزرگراه افزایش یابد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه ترافیک یک علم است و براساس بررسی‌ها باید تصمیم گرفت،  گفت: قرار نیست همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

شغل های پردرآمد در ایران

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

نصب نیوجرسی به جای گاردیل در بزرگراه‌های تهران 

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد چرایی جایگزینی نیوجرسی به جای گاردیل در برخی معابر و بزرگراه‌های تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا شیخ بهایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نصب نیوجرسی به جای گاردریل در برخی معابر شهر تهران گفت: نیوجرسی به عنوان یک المان سلبی شناخته می شود و برخورد خودرو با نیوجرسی به نسبت گاردریل سخت تر است و قرار نیست از نظر فنی، ترافیکی و بصری از این المان در همه معابر و بزرگراه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه نصب نیوجرسی به جای گاردریل با رویکرد ایمنی انجام شده است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین معضلات در بزرگراه تردد عرضی عابرین است که بیشتر این ترددها برای افراد بی خانمان و معتاد است و همین مسئله سبب بروز تصادف و صدمات جانی و حتی فوت افراد می شود، پس نیوجرسی با همکاری اداره کل ایمنی و مهندسی با اولویت معابر پرخطر جایگزین گاردریل شد.

شیخ بهایی با بیان اینکه قرار نیست به صورت صددرصد همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود، گفت: اصلا منطقی نیست که ما تمام گاردریل ها را تبدیل به نیوجرسی کنیم.

وی با بیان اینکه نصب گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست، ادامه داد: حتی در نظر داریم که گاردریل های اضافه شهر که اشتباها در برخی مسیرها نصب شده را جمع آوری کنیم، چرا که افزایش گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست و باید جانمایی صورت گیرد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در مکان‌هایی که تردد عرضی عابرین وجود دارد، تصادفات حادثه خیز رخ می دهد و همچنین در مسیر کانالها همچون بزرگراه امام علی و یاسینی که کانال آب جنب بزرگراه است ، نیوجرسی ها جایگزین گاردریلها می شوند مثلا در کنار کانال های آب حتما باید نیوجرسی نصب شود، چرا که در صورت بروز حادثه واژگونی، گاردریل محافظت خوبی از خودروها ندارد و ممکن است خودرو به درون کانال سقوط کند و به همین دلیل از نیوجرسی استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ کیلومتر طول نصب نیوجرسی داشتیم و در ۲۷ نقطه در ۱۲ منطقه از تهران نقاط پرحادثه و مخاطره آمیز را نیوجرسی نصب کردیم، اظهار کرد: به طور مثال در بزرگراه صدر کنار پایه های پل، پایه های پل نمایان بود و برای حفاظت از خودروها نیوجرسی نصب کردیم تا این پایه ها منجر به تشدید حوادث نشود  یا در بزرگراه شهید هاشمی در محدوده بهشت زهرا گاردریل های وسط جمع شد تا ایمنی بزرگراه افزایش یابد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه ترافیک یک علم است و براساس بررسی‌ها باید تصمیم گرفت،  گفت: قرار نیست همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود.

انتهای پیام

نصب نیوجرسی به جای گاردیل در بزرگراه‌های تهران 

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد چرایی جایگزینی نیوجرسی به جای گاردیل در برخی معابر و بزرگراه‌های تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا شیخ بهایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نصب نیوجرسی به جای گاردریل در برخی معابر شهر تهران گفت: نیوجرسی به عنوان یک المان سلبی شناخته می شود و برخورد خودرو با نیوجرسی به نسبت گاردریل سخت تر است و قرار نیست از نظر فنی، ترافیکی و بصری از این المان در همه معابر و بزرگراه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه نصب نیوجرسی به جای گاردریل با رویکرد ایمنی انجام شده است، تصریح کرد: یکی از بزرگترین معضلات در بزرگراه تردد عرضی عابرین است که بیشتر این ترددها برای افراد بی خانمان و معتاد است و همین مسئله سبب بروز تصادف و صدمات جانی و حتی فوت افراد می شود، پس نیوجرسی با همکاری اداره کل ایمنی و مهندسی با اولویت معابر پرخطر جایگزین گاردریل شد.

شیخ بهایی با بیان اینکه قرار نیست به صورت صددرصد همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود، گفت: اصلا منطقی نیست که ما تمام گاردریل ها را تبدیل به نیوجرسی کنیم.

وی با بیان اینکه نصب گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست، ادامه داد: حتی در نظر داریم که گاردریل های اضافه شهر که اشتباها در برخی مسیرها نصب شده را جمع آوری کنیم، چرا که افزایش گاردریل به معنای ایمنی بیشتر نیست و باید جانمایی صورت گیرد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در مکان‌هایی که تردد عرضی عابرین وجود دارد، تصادفات حادثه خیز رخ می دهد و همچنین در مسیر کانالها همچون بزرگراه امام علی و یاسینی که کانال آب جنب بزرگراه است ، نیوجرسی ها جایگزین گاردریلها می شوند مثلا در کنار کانال های آب حتما باید نیوجرسی نصب شود، چرا که در صورت بروز حادثه واژگونی، گاردریل محافظت خوبی از خودروها ندارد و ممکن است خودرو به درون کانال سقوط کند و به همین دلیل از نیوجرسی استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۷ کیلومتر طول نصب نیوجرسی داشتیم و در ۲۷ نقطه در ۱۲ منطقه از تهران نقاط پرحادثه و مخاطره آمیز را نیوجرسی نصب کردیم، اظهار کرد: به طور مثال در بزرگراه صدر کنار پایه های پل، پایه های پل نمایان بود و برای حفاظت از خودروها نیوجرسی نصب کردیم تا این پایه ها منجر به تشدید حوادث نشود  یا در بزرگراه شهید هاشمی در محدوده بهشت زهرا گاردریل های وسط جمع شد تا ایمنی بزرگراه افزایش یابد.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید براینکه ترافیک یک علم است و براساس بررسی‌ها باید تصمیم گرفت،  گفت: قرار نیست همه گاردریل ها جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شود.

انتهای پیام

برچسب ها: گاردریل
پست قبلی

فوت یک بیمار کرونایی در لرستان

پست بعدی

بازی‌های آسیایی جوانان نیز به تعویق افتاد

مربوطه پست ها

شغل با درآمد بالا در ایران
اجتماعی

شغل های پردرآمد در ایران

۲۸ تیر ۱۴۰۴
راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین
اجتماعی

راهنمای کامل نگهداری از حیوانات خانگی: از غذای طوطی برزیلی تا خدمات دامپزشکی آنلاین

۰۱ مهر ۱۴۰۳
سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403
اجتماعی

سیر تا پیاز طرح انصار سربازی برای مشمولین غاییب بالای 8 سال + معافیت ها و کسری های فعال 1403

۲۸ شهریور ۱۴۰۳
جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران
اجتماعی

جاری شدن سیلاب و رانش زمین در امام‌زاده داوود تهران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد
اجتماعی

کشف یک جسد دیگر؛ جان‌باختگان سیل امام‌زاده داوود ۶ تن شدند/تعداد مفقودی‌ها اعلام شد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین
اجتماعی

تعداد مفقودی‌های سیل امام‌زاده داوود اعلام شد/ ادامه جست‌وجوی مفقودین

۰۶ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»
  • مهرشاد سهیلی برنامه‌ای در صداوسیما ندارد؛ پول‌پاشی برای سفیدشویی
  • جلسه شورای هنر با تاکید سندنویسی هنرهای تجسمی برگزار شد
  • قراداد خدمات رسانه‌ای تئاتر رسمیت پیدا کرد
  • جیمی لی کرتیس هالیوود را ترک می‌کند؛ انتقاد از ظاهر ساختگی سلبریتی‌ها
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.