دانش جوین
سه شنبه, خرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

«نفت بهران»؛ برگزیده تندیس و جایزه ملی حقوق مصرف‌کنندگان

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۳ اسفند ۱۴۰۳
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
«نفت بهران»؛ برگزیده تندیس و جایزه ملی حقوق مصرف‌کنندگان
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در بخش در جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از علی کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران به‌عنوان یکی از برگزیدگان این همایش تقدیر شد. بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، که هر سال ۹اسفند برگزار می‌شود، امسال با مشارکت ۱۲۰۰ شرکت متقاضی دریافت گواهینامه، فرآیند ارزیابی خود را آغاز کرد.

شرکت نفت بهران با پیگیری‌های گسترده، ارائه مستندات و مدارک متعدد و برگزاری جلسات کارشناسی و دفاعیه، موفق شد تاییدیه نهایی این ارزیابی را دریافت و ، این جایزه ملی ارزشمند را کسب کند. در این دوره، از میان ۱۲۰۰ شرکت متقاضی، تنها ۴۸شرکت توانستند این افتخار را به دست آورد.

در این مراسم که با حضور وزیر صمت، معاونان ایشان و برخی مقامات ارشد دولت برگزار شد؛ از مهندس کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران تقدیر شد. موفقیت نفت بهران در این ارزیابی ملی، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه محصولات و خدمات باکیفیت است.

کسب این جایزه ملی، گواهی بر تلاش‌های مستمر شرکت نفت بهران در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی است. این موفقیت ارزشمند، عزم راسخ این شرکت را برای تداوم مسیر تعالی و نوآوری در صنعت روانکارها بیش از پیش نمایان می‌سازد.

درباره بازطراحی این تندیس وحید بیات، گرافیست صنعتی گفت: «تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که نمادی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه افرادی است که با تعهد و مسئولیت‌پذیری گام‌های بزرگی را در جهت بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان برداشته‌اند، به همین دلیل طراحی و بازطراحی این نشان برای من بسیار با ارزش بود.»

بیات گفت: «با توجه به اینکه تندیس باید دوباره طراحی می‌شد اما نباید آن را از فرم اصلی خارج می‌کردیم پس باید به فرم‌های قدیمی نزدیک می‌بود که کار را برای ما سخت می‌کرد و نیاز به بررسی دقیق به جزییات تندیس داشت. طی 8 بازدید از طرح‌های قبلی و لوگو سازمان، طراحی را شروع کردیم و در نهایت براساس تعریف خود سازمان وکلید واژه های سازمان حمایت، این تندیس طراحی شد.»

وی ادامه داد: «ایده طراحی تندیس بر اساس فضای منفی لوگو سازمان شکل گرفت. فضاسازی چرخشی و استفاده از فضای منفی که نماد حمایت است مانند فرم دایره ای به دور کلمه «حما» حلقه زده، تداعی‌گر مفهوم حمایت است.»

بیات افزود: «نکته طلایی و منحصربه‌فرد در طراحی این تندیس تغییر جای نقشه ایران از پایین تندیس به بالای تندیس است. در این بازطراحی سعی کردیم ملی بودن جایزه را آن‌طور که باید نشان دهیم.

این طراح در خصوص دیگر مزایای تندیس ادامه داد: «امروزی بودن یکی دیگر از مزایای تندیس بیست و سوم است. یکی از دلایلی که خطوط صاف کار نکردیم و خطوط منحنی را جایگزین کردیم این بود که مدرن بودن تندیس را با رعایت فرم‌هایی که به کلید واژه‌های سازمان نزدیک است، نشان دهیم.»

در بخش در جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از علی کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران به‌عنوان یکی از برگزیدگان این همایش تقدیر شد. بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، که هر سال ۹اسفند برگزار می‌شود، امسال با مشارکت ۱۲۰۰ شرکت متقاضی دریافت گواهینامه، فرآیند ارزیابی خود را آغاز کرد.

شرکت نفت بهران با پیگیری‌های گسترده، ارائه مستندات و مدارک متعدد و برگزاری جلسات کارشناسی و دفاعیه، موفق شد تاییدیه نهایی این ارزیابی را دریافت و ، این جایزه ملی ارزشمند را کسب کند. در این دوره، از میان ۱۲۰۰ شرکت متقاضی، تنها ۴۸شرکت توانستند این افتخار را به دست آورد.

در این مراسم که با حضور وزیر صمت، معاونان ایشان و برخی مقامات ارشد دولت برگزار شد؛ از مهندس کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران تقدیر شد. موفقیت نفت بهران در این ارزیابی ملی، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه محصولات و خدمات باکیفیت است.

کسب این جایزه ملی، گواهی بر تلاش‌های مستمر شرکت نفت بهران در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی است. این موفقیت ارزشمند، عزم راسخ این شرکت را برای تداوم مسیر تعالی و نوآوری در صنعت روانکارها بیش از پیش نمایان می‌سازد.

درباره بازطراحی این تندیس وحید بیات، گرافیست صنعتی گفت: «تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که نمادی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه افرادی است که با تعهد و مسئولیت‌پذیری گام‌های بزرگی را در جهت بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان برداشته‌اند، به همین دلیل طراحی و بازطراحی این نشان برای من بسیار با ارزش بود.»

بیات گفت: «با توجه به اینکه تندیس باید دوباره طراحی می‌شد اما نباید آن را از فرم اصلی خارج می‌کردیم پس باید به فرم‌های قدیمی نزدیک می‌بود که کار را برای ما سخت می‌کرد و نیاز به بررسی دقیق به جزییات تندیس داشت. طی 8 بازدید از طرح‌های قبلی و لوگو سازمان، طراحی را شروع کردیم و در نهایت براساس تعریف خود سازمان وکلید واژه های سازمان حمایت، این تندیس طراحی شد.»

وی ادامه داد: «ایده طراحی تندیس بر اساس فضای منفی لوگو سازمان شکل گرفت. فضاسازی چرخشی و استفاده از فضای منفی که نماد حمایت است مانند فرم دایره ای به دور کلمه «حما» حلقه زده، تداعی‌گر مفهوم حمایت است.»

بیات افزود: «نکته طلایی و منحصربه‌فرد در طراحی این تندیس تغییر جای نقشه ایران از پایین تندیس به بالای تندیس است. در این بازطراحی سعی کردیم ملی بودن جایزه را آن‌طور که باید نشان دهیم.

این طراح در خصوص دیگر مزایای تندیس ادامه داد: «امروزی بودن یکی دیگر از مزایای تندیس بیست و سوم است. یکی از دلایلی که خطوط صاف کار نکردیم و خطوط منحنی را جایگزین کردیم این بود که مدرن بودن تندیس را با رعایت فرم‌هایی که به کلید واژه‌های سازمان نزدیک است، نشان دهیم.»

اخبارجدیدترین

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

در بخش در جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از علی کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران به‌عنوان یکی از برگزیدگان این همایش تقدیر شد. بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، که هر سال ۹اسفند برگزار می‌شود، امسال با مشارکت ۱۲۰۰ شرکت متقاضی دریافت گواهینامه، فرآیند ارزیابی خود را آغاز کرد.

شرکت نفت بهران با پیگیری‌های گسترده، ارائه مستندات و مدارک متعدد و برگزاری جلسات کارشناسی و دفاعیه، موفق شد تاییدیه نهایی این ارزیابی را دریافت و ، این جایزه ملی ارزشمند را کسب کند. در این دوره، از میان ۱۲۰۰ شرکت متقاضی، تنها ۴۸شرکت توانستند این افتخار را به دست آورد.

در این مراسم که با حضور وزیر صمت، معاونان ایشان و برخی مقامات ارشد دولت برگزار شد؛ از مهندس کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران تقدیر شد. موفقیت نفت بهران در این ارزیابی ملی، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه محصولات و خدمات باکیفیت است.

کسب این جایزه ملی، گواهی بر تلاش‌های مستمر شرکت نفت بهران در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی است. این موفقیت ارزشمند، عزم راسخ این شرکت را برای تداوم مسیر تعالی و نوآوری در صنعت روانکارها بیش از پیش نمایان می‌سازد.

درباره بازطراحی این تندیس وحید بیات، گرافیست صنعتی گفت: «تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که نمادی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه افرادی است که با تعهد و مسئولیت‌پذیری گام‌های بزرگی را در جهت بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان برداشته‌اند، به همین دلیل طراحی و بازطراحی این نشان برای من بسیار با ارزش بود.»

بیات گفت: «با توجه به اینکه تندیس باید دوباره طراحی می‌شد اما نباید آن را از فرم اصلی خارج می‌کردیم پس باید به فرم‌های قدیمی نزدیک می‌بود که کار را برای ما سخت می‌کرد و نیاز به بررسی دقیق به جزییات تندیس داشت. طی 8 بازدید از طرح‌های قبلی و لوگو سازمان، طراحی را شروع کردیم و در نهایت براساس تعریف خود سازمان وکلید واژه های سازمان حمایت، این تندیس طراحی شد.»

وی ادامه داد: «ایده طراحی تندیس بر اساس فضای منفی لوگو سازمان شکل گرفت. فضاسازی چرخشی و استفاده از فضای منفی که نماد حمایت است مانند فرم دایره ای به دور کلمه «حما» حلقه زده، تداعی‌گر مفهوم حمایت است.»

بیات افزود: «نکته طلایی و منحصربه‌فرد در طراحی این تندیس تغییر جای نقشه ایران از پایین تندیس به بالای تندیس است. در این بازطراحی سعی کردیم ملی بودن جایزه را آن‌طور که باید نشان دهیم.

این طراح در خصوص دیگر مزایای تندیس ادامه داد: «امروزی بودن یکی دیگر از مزایای تندیس بیست و سوم است. یکی از دلایلی که خطوط صاف کار نکردیم و خطوط منحنی را جایگزین کردیم این بود که مدرن بودن تندیس را با رعایت فرم‌هایی که به کلید واژه‌های سازمان نزدیک است، نشان دهیم.»

در بخش در جایزه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از علی کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران به‌عنوان یکی از برگزیدگان این همایش تقدیر شد. بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، که هر سال ۹اسفند برگزار می‌شود، امسال با مشارکت ۱۲۰۰ شرکت متقاضی دریافت گواهینامه، فرآیند ارزیابی خود را آغاز کرد.

شرکت نفت بهران با پیگیری‌های گسترده، ارائه مستندات و مدارک متعدد و برگزاری جلسات کارشناسی و دفاعیه، موفق شد تاییدیه نهایی این ارزیابی را دریافت و ، این جایزه ملی ارزشمند را کسب کند. در این دوره، از میان ۱۲۰۰ شرکت متقاضی، تنها ۴۸شرکت توانستند این افتخار را به دست آورد.

در این مراسم که با حضور وزیر صمت، معاونان ایشان و برخی مقامات ارشد دولت برگزار شد؛ از مهندس کاظمی، مدیرعامل شرکت نفت بهران تقدیر شد. موفقیت نفت بهران در این ارزیابی ملی، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه محصولات و خدمات باکیفیت است.

کسب این جایزه ملی، گواهی بر تلاش‌های مستمر شرکت نفت بهران در راستای ارتقای سطح رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی است. این موفقیت ارزشمند، عزم راسخ این شرکت را برای تداوم مسیر تعالی و نوآوری در صنعت روانکارها بیش از پیش نمایان می‌سازد.

درباره بازطراحی این تندیس وحید بیات، گرافیست صنعتی گفت: «تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان که نمادی برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه افرادی است که با تعهد و مسئولیت‌پذیری گام‌های بزرگی را در جهت بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان برداشته‌اند، به همین دلیل طراحی و بازطراحی این نشان برای من بسیار با ارزش بود.»

بیات گفت: «با توجه به اینکه تندیس باید دوباره طراحی می‌شد اما نباید آن را از فرم اصلی خارج می‌کردیم پس باید به فرم‌های قدیمی نزدیک می‌بود که کار را برای ما سخت می‌کرد و نیاز به بررسی دقیق به جزییات تندیس داشت. طی 8 بازدید از طرح‌های قبلی و لوگو سازمان، طراحی را شروع کردیم و در نهایت براساس تعریف خود سازمان وکلید واژه های سازمان حمایت، این تندیس طراحی شد.»

وی ادامه داد: «ایده طراحی تندیس بر اساس فضای منفی لوگو سازمان شکل گرفت. فضاسازی چرخشی و استفاده از فضای منفی که نماد حمایت است مانند فرم دایره ای به دور کلمه «حما» حلقه زده، تداعی‌گر مفهوم حمایت است.»

بیات افزود: «نکته طلایی و منحصربه‌فرد در طراحی این تندیس تغییر جای نقشه ایران از پایین تندیس به بالای تندیس است. در این بازطراحی سعی کردیم ملی بودن جایزه را آن‌طور که باید نشان دهیم.

این طراح در خصوص دیگر مزایای تندیس ادامه داد: «امروزی بودن یکی دیگر از مزایای تندیس بیست و سوم است. یکی از دلایلی که خطوط صاف کار نکردیم و خطوط منحنی را جایگزین کردیم این بود که مدرن بودن تندیس را با رعایت فرم‌هایی که به کلید واژه‌های سازمان نزدیک است، نشان دهیم.»

پست قبلی

قدردانی از مشتریان وفادار در جشن با شکوه هزار نفری مشتریان مدیران خودرو

پست بعدی

«ایران‌تایر» گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

مربوطه پست ها

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»
خودرو

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.