دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود

گیمفا توسط گیمفا
۲۷ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
نقشه و تعداد کوئست‌های The Wticher 4 تقریباً هم‌اندازه The Witcher 3 خواهد بود
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

استودیوی سی‌دی پراجکت در یکی از مصاحبه‌ها حول اندازۀ نقشه و محتویات بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 صحبت کرده است.

تبلیغات

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در این باره گفت:

این سوال خوبی است. زمانی که در مورد میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر می‌کردیم را به یاد دارم. ما اعدادی مانند ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر می‌گرفتیم، اما نهایتاً به ۳۰ ساعت رسیدیم! بنابراین، نمی‌خواهیم بردۀ اعداد و ارقام باشیم. نقشه قطعاً کم و بیش هم‌اندازۀ Th Witcher 3 خواهد بود؛ تعداد کوئست‌ها نیز تقریباً باید مشابه باشد. اما باز هم باید تاکید کنم که بازی بزرگ خواهد بود و بسیار جاه‌طلبانه. پیش از هر چیز، ما می‌خواهیم یک تجربۀ به شدت درگیرکننده را به ارمغان بیاوریم. پس کیفیت را بر کمیت مقدم می‌دانیم.

کالمبا همچنین در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

BLACK GOKURoyalknightMamadMario 🍄fanboy hunterHTremblerSoulهادی صفائیAligod gamerHaj_HosseinMohammad人Acker益man人Ahmad_bkPr_TheBestWolfMr VArmanیه گیمر ساده𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Screaming Demonmore

استودیوی سی‌دی پراجکت در یکی از مصاحبه‌ها حول اندازۀ نقشه و محتویات بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 صحبت کرده است.

تبلیغات

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در این باره گفت:

این سوال خوبی است. زمانی که در مورد میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر می‌کردیم را به یاد دارم. ما اعدادی مانند ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر می‌گرفتیم، اما نهایتاً به ۳۰ ساعت رسیدیم! بنابراین، نمی‌خواهیم بردۀ اعداد و ارقام باشیم. نقشه قطعاً کم و بیش هم‌اندازۀ Th Witcher 3 خواهد بود؛ تعداد کوئست‌ها نیز تقریباً باید مشابه باشد. اما باز هم باید تاکید کنم که بازی بزرگ خواهد بود و بسیار جاه‌طلبانه. پیش از هر چیز، ما می‌خواهیم یک تجربۀ به شدت درگیرکننده را به ارمغان بیاوریم. پس کیفیت را بر کمیت مقدم می‌دانیم.

کالمبا همچنین در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

BLACK GOKURoyalknightMamadMario 🍄fanboy hunterHTremblerSoulهادی صفائیAligod gamerHaj_HosseinMohammad人Acker益man人Ahmad_bkPr_TheBestWolfMr VArmanیه گیمر ساده𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Screaming Demonmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

استودیوی سی‌دی پراجکت در یکی از مصاحبه‌ها حول اندازۀ نقشه و محتویات بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 صحبت کرده است.

تبلیغات

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در این باره گفت:

این سوال خوبی است. زمانی که در مورد میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر می‌کردیم را به یاد دارم. ما اعدادی مانند ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر می‌گرفتیم، اما نهایتاً به ۳۰ ساعت رسیدیم! بنابراین، نمی‌خواهیم بردۀ اعداد و ارقام باشیم. نقشه قطعاً کم و بیش هم‌اندازۀ Th Witcher 3 خواهد بود؛ تعداد کوئست‌ها نیز تقریباً باید مشابه باشد. اما باز هم باید تاکید کنم که بازی بزرگ خواهد بود و بسیار جاه‌طلبانه. پیش از هر چیز، ما می‌خواهیم یک تجربۀ به شدت درگیرکننده را به ارمغان بیاوریم. پس کیفیت را بر کمیت مقدم می‌دانیم.

کالمبا همچنین در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

BLACK GOKURoyalknightMamadMario 🍄fanboy hunterHTremblerSoulهادی صفائیAligod gamerHaj_HosseinMohammad人Acker益man人Ahmad_bkPr_TheBestWolfMr VArmanیه گیمر ساده𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Screaming Demonmore

استودیوی سی‌دی پراجکت در یکی از مصاحبه‌ها حول اندازۀ نقشه و محتویات بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 صحبت کرده است.

تبلیغات

سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در این باره گفت:

این سوال خوبی است. زمانی که در مورد میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر می‌کردیم را به یاد دارم. ما اعدادی مانند ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر می‌گرفتیم، اما نهایتاً به ۳۰ ساعت رسیدیم! بنابراین، نمی‌خواهیم بردۀ اعداد و ارقام باشیم. نقشه قطعاً کم و بیش هم‌اندازۀ Th Witcher 3 خواهد بود؛ تعداد کوئست‌ها نیز تقریباً باید مشابه باشد. اما باز هم باید تاکید کنم که بازی بزرگ خواهد بود و بسیار جاه‌طلبانه. پیش از هر چیز، ما می‌خواهیم یک تجربۀ به شدت درگیرکننده را به ارمغان بیاوریم. پس کیفیت را بر کمیت مقدم می‌دانیم.

کالمبا همچنین در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی بازی که در ابتدای مسیر ویچر شدن قرار دارد، نسبت به استاد خود و شخصیت اصلی سه‌گانۀ قبلی، گرالت، متفاوت خواهد بود:

ما می‌خواهیم پلیرها در جهت تعریف او [سیری] تلاش کنند. او در شرف تبدیل شدن به یک ویچر است، با قوانین خود پیش می‌رود و هیولاها، ماموریت‌ها و ماجراجویی‌ها را به روش منحصر به فرد خود مدیریت می‌کند و همچنین، من فکر می‌کنم که او به ما فرصت بیشتری می‌دهد تا داستان‌های مختلفی را تعریف کنیم. ما می‌خواهیم مخاطب‌ها تجربه عمیق‌تری داشته باشند و Ciri نیز سزاوار این تمرکز است.

به مانند عناوین قبلی Witcher که با وجود شخصیت اصلی ثابت و غیرقابل شخصی‌سازی، پلیرها با داستانی چندشاخه‌ای روبه‌رو بودند و می‌توانستند سرنوشت خود را تعیین کنند، The Witcher 4 نیز رویکردی مشابه را پیش می‌گیرد. پلیرها با اعمال و انتخاب‌های خود سیری را تعریف خواهند کرد. کامبلا می‌گوید The Witcher 4 بیش از نسخه‌های قبلی تلاش خواهد کرد تا کنترل را به پلیرها بدهد.

BLACK GOKURoyalknightMamadMario 🍄fanboy hunterHTremblerSoulهادی صفائیAligod gamerHaj_HosseinMohammad人Acker益man人Ahmad_bkPr_TheBestWolfMr VArmanیه گیمر ساده𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Screaming Demonmore
پست قبلی

برترین بازی‌های اکشن ماجراجویی سال ۲۰۲۴

پست بعدی

تلاشی بی نظیر برای کاهش مصرف برق | صرفه جویی ۳۵ مگاواتی با مدیریت درست

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 8 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.