دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندهای پستی

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۳ آذر ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
9
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندهای پستی
عکس ترئینی است

اتحادیه جهانی پست، سخنرانی رئیس موزه ارتباطات کشور در خصوص حفظ میراث دیجیتال در همایش صدسال موزه در ایران که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) برگزار شد را مورد توجه قرار داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، اتحادیه جهانی پست در استوری صفحه اینستاگرام خود بخش‌هایی از سخنرانی حسن عمیدی پیرامون میراث دیجیتال و لزوم دیجیتالی‌سازی موزه‌های ایران را بازنشر کرد. در همایش صد سال موزه در ایران که ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در سالن همایش کتابخانه موزه ملی ایران با همکاری ایکوم ایران، موزه ارتباطات و کمیته ملی یونسکو برگزار شد، رئیس موزه ارتباطات با اشاره به لزوم دیجیتالی‌سازی فضا و محتوای موزه‌ها گفته بود یکی از دلایلی که مردم نمی‌توانند ارتباط خوبی با موزه‌ها برقرار کنند این است که موزه‌داران و دست‌اندرکاران آن از فضای دیجیتالی‌سازی بسیار هراس دارند و از آن فاصله می‌گیرند و مسئله دیگر این است که شرایط برای انتقال مفاهیم برای تمام سنین مانند بچه‌ها، جوانان و نوجوانان نداریم.

وی در  سخنرانی خود در همایش صدسال موزه در ایران به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین فناوری در حوزه موزه‌داری و حفظ میراث دیجیتال تاکید کرده بود. رئیس موزه ارتباطات با بیان اینکه فزونی حجم اطلاعات در موزه‌ها برای مخاطبان، نیازمند خلاصه‌سازی و ساده‌سازی است، پیشنهاد داده بود با طبقه‌بندی اطلاعات و انتقال آنها از طریق فناوری‌های نو، رابطه اشیاء موزه و مخاطبان آن ارتقاء یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دیجیتالی‌سازی موزه‌ها گامی مهم برای معرفی اشیای موزه و استقبال مخاطبان است گفته‌ بود موزه‌داران باید با آگاهی از این نوع تکنولوژی‌ها، تکنیک‌های جدیدی را برای ایجاد ارتباط با آثار موزه و مخاطبین برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست همچنین بر نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندها پرداخته و اذعان داشته است که موزه ارتباطات طی دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و اهمیت خروج حداقلی مردم از خانه و تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی، در این دوران ابتکار عمل را در دست گرفت و با فراهم کردن مجموعه‌ای از شرایط، امکان بازدید غیرحضوری علاقه‌مندان و دوست‌داران فرهنگ و تاریخ کشور را فراهم آورده است. 

عمیدی با تاکید بر رویکرد مثبت موزه ملی ارتباطات در کمک به تقویت و زنده نگه‌داشتن موزه‌ها به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز و نقش‌آفرین در معرفی تاریخ و فرهنگ کشور، عنوان ‌کرد در روزهای کرونایی موزه ارتباطات با پشتیبانی کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با ارائه اینترنت رایگان به سایر موزه‌ها، علاوه بر اینکه امکان ایجاد تورهای بازدید مجازی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فراهم کرده، خود نیز در این زمینه پیشتاز بوده است. 

وی همچنین به همکاری در برگزاری تورهای مجازی ۱۳ موزه ایران در نوروز ١٣٩٩ اشاره داشته و گفت که این اقدام الگویی شد تا سایر موزه‌ها در صفحات اختصاصی خود در بستر شبکه‌های اجتماعی، برای ایجاد تورهای مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندهای پستی
عکس ترئینی است

اتحادیه جهانی پست، سخنرانی رئیس موزه ارتباطات کشور در خصوص حفظ میراث دیجیتال در همایش صدسال موزه در ایران که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) برگزار شد را مورد توجه قرار داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، اتحادیه جهانی پست در استوری صفحه اینستاگرام خود بخش‌هایی از سخنرانی حسن عمیدی پیرامون میراث دیجیتال و لزوم دیجیتالی‌سازی موزه‌های ایران را بازنشر کرد. در همایش صد سال موزه در ایران که ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در سالن همایش کتابخانه موزه ملی ایران با همکاری ایکوم ایران، موزه ارتباطات و کمیته ملی یونسکو برگزار شد، رئیس موزه ارتباطات با اشاره به لزوم دیجیتالی‌سازی فضا و محتوای موزه‌ها گفته بود یکی از دلایلی که مردم نمی‌توانند ارتباط خوبی با موزه‌ها برقرار کنند این است که موزه‌داران و دست‌اندرکاران آن از فضای دیجیتالی‌سازی بسیار هراس دارند و از آن فاصله می‌گیرند و مسئله دیگر این است که شرایط برای انتقال مفاهیم برای تمام سنین مانند بچه‌ها، جوانان و نوجوانان نداریم.

وی در  سخنرانی خود در همایش صدسال موزه در ایران به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین فناوری در حوزه موزه‌داری و حفظ میراث دیجیتال تاکید کرده بود. رئیس موزه ارتباطات با بیان اینکه فزونی حجم اطلاعات در موزه‌ها برای مخاطبان، نیازمند خلاصه‌سازی و ساده‌سازی است، پیشنهاد داده بود با طبقه‌بندی اطلاعات و انتقال آنها از طریق فناوری‌های نو، رابطه اشیاء موزه و مخاطبان آن ارتقاء یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دیجیتالی‌سازی موزه‌ها گامی مهم برای معرفی اشیای موزه و استقبال مخاطبان است گفته‌ بود موزه‌داران باید با آگاهی از این نوع تکنولوژی‌ها، تکنیک‌های جدیدی را برای ایجاد ارتباط با آثار موزه و مخاطبین برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست همچنین بر نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندها پرداخته و اذعان داشته است که موزه ارتباطات طی دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و اهمیت خروج حداقلی مردم از خانه و تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی، در این دوران ابتکار عمل را در دست گرفت و با فراهم کردن مجموعه‌ای از شرایط، امکان بازدید غیرحضوری علاقه‌مندان و دوست‌داران فرهنگ و تاریخ کشور را فراهم آورده است. 

عمیدی با تاکید بر رویکرد مثبت موزه ملی ارتباطات در کمک به تقویت و زنده نگه‌داشتن موزه‌ها به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز و نقش‌آفرین در معرفی تاریخ و فرهنگ کشور، عنوان ‌کرد در روزهای کرونایی موزه ارتباطات با پشتیبانی کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با ارائه اینترنت رایگان به سایر موزه‌ها، علاوه بر اینکه امکان ایجاد تورهای بازدید مجازی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فراهم کرده، خود نیز در این زمینه پیشتاز بوده است. 

وی همچنین به همکاری در برگزاری تورهای مجازی ۱۳ موزه ایران در نوروز ١٣٩٩ اشاره داشته و گفت که این اقدام الگویی شد تا سایر موزه‌ها در صفحات اختصاصی خود در بستر شبکه‌های اجتماعی، برای ایجاد تورهای مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندهای پستی
عکس ترئینی است

اتحادیه جهانی پست، سخنرانی رئیس موزه ارتباطات کشور در خصوص حفظ میراث دیجیتال در همایش صدسال موزه در ایران که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) برگزار شد را مورد توجه قرار داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، اتحادیه جهانی پست در استوری صفحه اینستاگرام خود بخش‌هایی از سخنرانی حسن عمیدی پیرامون میراث دیجیتال و لزوم دیجیتالی‌سازی موزه‌های ایران را بازنشر کرد. در همایش صد سال موزه در ایران که ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در سالن همایش کتابخانه موزه ملی ایران با همکاری ایکوم ایران، موزه ارتباطات و کمیته ملی یونسکو برگزار شد، رئیس موزه ارتباطات با اشاره به لزوم دیجیتالی‌سازی فضا و محتوای موزه‌ها گفته بود یکی از دلایلی که مردم نمی‌توانند ارتباط خوبی با موزه‌ها برقرار کنند این است که موزه‌داران و دست‌اندرکاران آن از فضای دیجیتالی‌سازی بسیار هراس دارند و از آن فاصله می‌گیرند و مسئله دیگر این است که شرایط برای انتقال مفاهیم برای تمام سنین مانند بچه‌ها، جوانان و نوجوانان نداریم.

وی در  سخنرانی خود در همایش صدسال موزه در ایران به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین فناوری در حوزه موزه‌داری و حفظ میراث دیجیتال تاکید کرده بود. رئیس موزه ارتباطات با بیان اینکه فزونی حجم اطلاعات در موزه‌ها برای مخاطبان، نیازمند خلاصه‌سازی و ساده‌سازی است، پیشنهاد داده بود با طبقه‌بندی اطلاعات و انتقال آنها از طریق فناوری‌های نو، رابطه اشیاء موزه و مخاطبان آن ارتقاء یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دیجیتالی‌سازی موزه‌ها گامی مهم برای معرفی اشیای موزه و استقبال مخاطبان است گفته‌ بود موزه‌داران باید با آگاهی از این نوع تکنولوژی‌ها، تکنیک‌های جدیدی را برای ایجاد ارتباط با آثار موزه و مخاطبین برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست همچنین بر نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندها پرداخته و اذعان داشته است که موزه ارتباطات طی دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و اهمیت خروج حداقلی مردم از خانه و تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی، در این دوران ابتکار عمل را در دست گرفت و با فراهم کردن مجموعه‌ای از شرایط، امکان بازدید غیرحضوری علاقه‌مندان و دوست‌داران فرهنگ و تاریخ کشور را فراهم آورده است. 

عمیدی با تاکید بر رویکرد مثبت موزه ملی ارتباطات در کمک به تقویت و زنده نگه‌داشتن موزه‌ها به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز و نقش‌آفرین در معرفی تاریخ و فرهنگ کشور، عنوان ‌کرد در روزهای کرونایی موزه ارتباطات با پشتیبانی کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با ارائه اینترنت رایگان به سایر موزه‌ها، علاوه بر اینکه امکان ایجاد تورهای بازدید مجازی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فراهم کرده، خود نیز در این زمینه پیشتاز بوده است. 

وی همچنین به همکاری در برگزاری تورهای مجازی ۱۳ موزه ایران در نوروز ١٣٩٩ اشاره داشته و گفت که این اقدام الگویی شد تا سایر موزه‌ها در صفحات اختصاصی خود در بستر شبکه‌های اجتماعی، برای ایجاد تورهای مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندهای پستی
عکس ترئینی است

اتحادیه جهانی پست، سخنرانی رئیس موزه ارتباطات کشور در خصوص حفظ میراث دیجیتال در همایش صدسال موزه در ایران که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته ملی موزه‌های ایران(ایکوم) برگزار شد را مورد توجه قرار داد.

به گزارش دانشجو اینترنشنال، اتحادیه جهانی پست در استوری صفحه اینستاگرام خود بخش‌هایی از سخنرانی حسن عمیدی پیرامون میراث دیجیتال و لزوم دیجیتالی‌سازی موزه‌های ایران را بازنشر کرد. در همایش صد سال موزه در ایران که ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در سالن همایش کتابخانه موزه ملی ایران با همکاری ایکوم ایران، موزه ارتباطات و کمیته ملی یونسکو برگزار شد، رئیس موزه ارتباطات با اشاره به لزوم دیجیتالی‌سازی فضا و محتوای موزه‌ها گفته بود یکی از دلایلی که مردم نمی‌توانند ارتباط خوبی با موزه‌ها برقرار کنند این است که موزه‌داران و دست‌اندرکاران آن از فضای دیجیتالی‌سازی بسیار هراس دارند و از آن فاصله می‌گیرند و مسئله دیگر این است که شرایط برای انتقال مفاهیم برای تمام سنین مانند بچه‌ها، جوانان و نوجوانان نداریم.

وی در  سخنرانی خود در همایش صدسال موزه در ایران به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین فناوری در حوزه موزه‌داری و حفظ میراث دیجیتال تاکید کرده بود. رئیس موزه ارتباطات با بیان اینکه فزونی حجم اطلاعات در موزه‌ها برای مخاطبان، نیازمند خلاصه‌سازی و ساده‌سازی است، پیشنهاد داده بود با طبقه‌بندی اطلاعات و انتقال آنها از طریق فناوری‌های نو، رابطه اشیاء موزه و مخاطبان آن ارتقاء یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دیجیتالی‌سازی موزه‌ها گامی مهم برای معرفی اشیای موزه و استقبال مخاطبان است گفته‌ بود موزه‌داران باید با آگاهی از این نوع تکنولوژی‌ها، تکنیک‌های جدیدی را برای ایجاد ارتباط با آثار موزه و مخاطبین برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست همچنین بر نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی‌سازی فرایندها پرداخته و اذعان داشته است که موزه ارتباطات طی دو سال گذشته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و اهمیت خروج حداقلی مردم از خانه و تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی، در این دوران ابتکار عمل را در دست گرفت و با فراهم کردن مجموعه‌ای از شرایط، امکان بازدید غیرحضوری علاقه‌مندان و دوست‌داران فرهنگ و تاریخ کشور را فراهم آورده است. 

عمیدی با تاکید بر رویکرد مثبت موزه ملی ارتباطات در کمک به تقویت و زنده نگه‌داشتن موزه‌ها به عنوان نهادی فرهنگ‌ساز و نقش‌آفرین در معرفی تاریخ و فرهنگ کشور، عنوان ‌کرد در روزهای کرونایی موزه ارتباطات با پشتیبانی کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) با ارائه اینترنت رایگان به سایر موزه‌ها، علاوه بر اینکه امکان ایجاد تورهای بازدید مجازی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فراهم کرده، خود نیز در این زمینه پیشتاز بوده است. 

وی همچنین به همکاری در برگزاری تورهای مجازی ۱۳ موزه ایران در نوروز ١٣٩٩ اشاره داشته و گفت که این اقدام الگویی شد تا سایر موزه‌ها در صفحات اختصاصی خود در بستر شبکه‌های اجتماعی، برای ایجاد تورهای مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب ها: پست
پست قبلی

نتایج مثبت نشست اعضای هیئت اقلیم کردستان عراق و فرماندهی عملیات مشترک

پست بعدی

جشنواره دانشمندان جوان، برترین‌های خود را در رشته‌های مختلف علوم پایه شناخت

مربوطه پست ها

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری
صنعت و تجارت

ایجاد فضای جدید معدنی در کشور با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است
صنعت و تجارت

بخش خصوصی آماده کمک به تحقق برنامه‌های ایمیدرو است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است
صنعت و تجارت

سرمایه‌گذار تنها تأمین‌کننده پول نیست، بلکه شریک توسعه پایدار است

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد
صنعت و تجارت

لزوم گسترش همکاری‌های معدنی بین ایران و افغانستان/ تصدی‌گری دولت در بخش معدن کاهش یابد

۱۹ خرداد ۱۴۰۴
بهترين برند پودر كاكائو در ايران
صنعت و تجارت

بهترین برند پودر کاکائو در ایران

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد
صنعت و تجارت

رئیس سازمان حمایت: احتکار خودرو با انبار کردن در پارکینگ فرقی ندارد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.