دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

نگاهی به «کمری» ۲۰۲۳

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
نگاهی به «کمری» ۲۰۲۳
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

نسل جدید کمری XV۷۰ است از نظر طراحی مطابق با زبان جدید طراحی تویوتاست و اِلِمان‌های آن بهره‌گرفته از موفق‌ترین و زیباترین نسل کمری یعنی XV۴۰ است. اگرچه نسل هشتم کمری از ژوئن سال ۲۰۱۷ روی خط‌تولید کمپانی تویوتا قرار گرفته، اما چندی پیش این خودروساز صاحب‌نام، طراحی کمری را دستخوش تغییرات اندک قرار داد

طراحی زیبا و جذاب

کمری برپایه و اساس پلت‌فرم TNGA GA-K شکل گرفته است. این سدان میان‌سایز بر پایه زبان جدید طراحی تویوتا و با استفاده از خطوط تیز و سطوح تخت، از کاراکتر اسپرت و نافذی برخوردار است. در نسخه فیس‌لیفت کمری، تغییرات چندان زیاد نیست؛ بر این اساس خط برجسته افقی، سطوح تخت و حجم نسبتا زیاد روی گل‌گیرها به‌همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی و اورهنگ‌های نسبتا کوتاه، استایل اسپرت و سنگینی برای این خودرو به‌وجود آورده است.

در نمای جلو کمری فیس‌لیفت‌شده، چراغ‌های باریک و کشیده (مشابه مدل XV۴۰ ) با خطوط تیز روی کاپوت، جذاب و بسیار چشم‌نواز است. در نسخه فیس‌لیفت تنها سپر جلو دستخوش تغییرات اندکی قرار گرفته و ورودی‌ هوای عریضی برای آن طراحی شده است. در نمای عقب، چراغ‌های کشیده با فرم V شکل LED و حجم‌پردازی زیبا روی درِ صندوق‌عقب، نمای زیبا و جذابی از کمری را به‌نمایش می‌گذارد. تنها به‌روزرسانی در این بخش مربوط به طراحی دیفیوزر و چیدمان LED داخلی کاسه‌چراغ است.

کابین مدرن و باکیفیت

در زمان ورود به‌کابین کمری ۲۰۲۲ با فضایی مشابه نسخه‌های سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ مواجه می‌شویم. البته به‌روزرسانی‌هایی برای این بخش در نظر گرفته شده است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به: نمایشگر ۷ تا ۹ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی (مشابه کراس‌اوور محبوب تویوتا یعنی راوفور) و یک نمایشگر ۷ اینچی دیجیتالی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) اشاره کرد که فضای داخلی را کاملا مدرن جلوه می‌دهد.

استفاده از چرم و دوخت باکیفیت، قطعات پلاستیکی منعطف و قطعات دکوراتیو کروم سبب شده است فضای داخلی این خودرو جذاب به‌نظر برسد. همچنین استفاده از LED نواری برای نورپردازی داخلی و وجود سقف بزرگ سانروف از جمله موارد به‌روز دیگر در کمری جدید است.

همچنین غربیلک‌فرمان اسپرت به سبک تویوتا، دسته‌دنده اسپرت و طراحی صندلی‌های ارگونومی، رانندگی با کمری جدید را لذت‌بخش می‌کند. فهرستی طولانی از آپشن‌های به‌روز برای کمری جدید در نظر گرفته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سامانه پیشگیری از برخورد جلو و عقب، پارک اتوماتیک، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم هشدار انحراف از مسیر و رانندگی بین خطوط، سیستم ارتباط با کاربری جدید تویوتا، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب و ۱۰ ایربگ اشاره کرد.

تنوع در پیشرانه

کمپانی تویوتا همچنان برای کمری از پیشرانه‌های قدرتمند بنزینی کم‌استهلاک خود استفاده می‌کند. برای این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس‌طبیعی با حداکثر قدرت ۱۶۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۹ نیوتون‌متر قابل سفارش است. همچنین قوی‌ترین نسخه کمری موسوم به TRD با پیشرانه ۶ سیلندر وی‌شکل ۳.۵ لیتری تنفس‌طبیعی، حداکثر قدرت ۳۰۰ اسب‌بخاری و حداکثر گشتاور ۳۶۲ نیوتون‌متری را در اختیار اسپرت‌دوستان قرار می‌دهد. از سوی دیگر نسخه هیبرید نیز برای این سدان میان‌سایز در نظر گرفته شده که همان ساختار قبلی خود را حفظ کرده است. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس‌طبیعی با هماهنگی موتور الکتریکی، حداکثر ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. کمپانی تویوتا مدل پایه کمری ۲۰۲۳ را با قیمت ۲۶ هزار و ۳۲۰ دلار به فروش رسانده است.

نسل جدید کمری XV۷۰ است از نظر طراحی مطابق با زبان جدید طراحی تویوتاست و اِلِمان‌های آن بهره‌گرفته از موفق‌ترین و زیباترین نسل کمری یعنی XV۴۰ است. اگرچه نسل هشتم کمری از ژوئن سال ۲۰۱۷ روی خط‌تولید کمپانی تویوتا قرار گرفته، اما چندی پیش این خودروساز صاحب‌نام، طراحی کمری را دستخوش تغییرات اندک قرار داد

طراحی زیبا و جذاب

کمری برپایه و اساس پلت‌فرم TNGA GA-K شکل گرفته است. این سدان میان‌سایز بر پایه زبان جدید طراحی تویوتا و با استفاده از خطوط تیز و سطوح تخت، از کاراکتر اسپرت و نافذی برخوردار است. در نسخه فیس‌لیفت کمری، تغییرات چندان زیاد نیست؛ بر این اساس خط برجسته افقی، سطوح تخت و حجم نسبتا زیاد روی گل‌گیرها به‌همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی و اورهنگ‌های نسبتا کوتاه، استایل اسپرت و سنگینی برای این خودرو به‌وجود آورده است.

در نمای جلو کمری فیس‌لیفت‌شده، چراغ‌های باریک و کشیده (مشابه مدل XV۴۰ ) با خطوط تیز روی کاپوت، جذاب و بسیار چشم‌نواز است. در نسخه فیس‌لیفت تنها سپر جلو دستخوش تغییرات اندکی قرار گرفته و ورودی‌ هوای عریضی برای آن طراحی شده است. در نمای عقب، چراغ‌های کشیده با فرم V شکل LED و حجم‌پردازی زیبا روی درِ صندوق‌عقب، نمای زیبا و جذابی از کمری را به‌نمایش می‌گذارد. تنها به‌روزرسانی در این بخش مربوط به طراحی دیفیوزر و چیدمان LED داخلی کاسه‌چراغ است.

کابین مدرن و باکیفیت

در زمان ورود به‌کابین کمری ۲۰۲۲ با فضایی مشابه نسخه‌های سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ مواجه می‌شویم. البته به‌روزرسانی‌هایی برای این بخش در نظر گرفته شده است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به: نمایشگر ۷ تا ۹ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی (مشابه کراس‌اوور محبوب تویوتا یعنی راوفور) و یک نمایشگر ۷ اینچی دیجیتالی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) اشاره کرد که فضای داخلی را کاملا مدرن جلوه می‌دهد.

استفاده از چرم و دوخت باکیفیت، قطعات پلاستیکی منعطف و قطعات دکوراتیو کروم سبب شده است فضای داخلی این خودرو جذاب به‌نظر برسد. همچنین استفاده از LED نواری برای نورپردازی داخلی و وجود سقف بزرگ سانروف از جمله موارد به‌روز دیگر در کمری جدید است.

همچنین غربیلک‌فرمان اسپرت به سبک تویوتا، دسته‌دنده اسپرت و طراحی صندلی‌های ارگونومی، رانندگی با کمری جدید را لذت‌بخش می‌کند. فهرستی طولانی از آپشن‌های به‌روز برای کمری جدید در نظر گرفته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سامانه پیشگیری از برخورد جلو و عقب، پارک اتوماتیک، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم هشدار انحراف از مسیر و رانندگی بین خطوط، سیستم ارتباط با کاربری جدید تویوتا، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب و ۱۰ ایربگ اشاره کرد.

تنوع در پیشرانه

کمپانی تویوتا همچنان برای کمری از پیشرانه‌های قدرتمند بنزینی کم‌استهلاک خود استفاده می‌کند. برای این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس‌طبیعی با حداکثر قدرت ۱۶۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۹ نیوتون‌متر قابل سفارش است. همچنین قوی‌ترین نسخه کمری موسوم به TRD با پیشرانه ۶ سیلندر وی‌شکل ۳.۵ لیتری تنفس‌طبیعی، حداکثر قدرت ۳۰۰ اسب‌بخاری و حداکثر گشتاور ۳۶۲ نیوتون‌متری را در اختیار اسپرت‌دوستان قرار می‌دهد. از سوی دیگر نسخه هیبرید نیز برای این سدان میان‌سایز در نظر گرفته شده که همان ساختار قبلی خود را حفظ کرده است. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس‌طبیعی با هماهنگی موتور الکتریکی، حداکثر ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. کمپانی تویوتا مدل پایه کمری ۲۰۲۳ را با قیمت ۲۶ هزار و ۳۲۰ دلار به فروش رسانده است.

اخبارجدیدترین

تحویل فوری یا کوتاه‌مدت، راهکار عبور از رکود بازار

رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی

گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟

نسل جدید کمری XV۷۰ است از نظر طراحی مطابق با زبان جدید طراحی تویوتاست و اِلِمان‌های آن بهره‌گرفته از موفق‌ترین و زیباترین نسل کمری یعنی XV۴۰ است. اگرچه نسل هشتم کمری از ژوئن سال ۲۰۱۷ روی خط‌تولید کمپانی تویوتا قرار گرفته، اما چندی پیش این خودروساز صاحب‌نام، طراحی کمری را دستخوش تغییرات اندک قرار داد

طراحی زیبا و جذاب

کمری برپایه و اساس پلت‌فرم TNGA GA-K شکل گرفته است. این سدان میان‌سایز بر پایه زبان جدید طراحی تویوتا و با استفاده از خطوط تیز و سطوح تخت، از کاراکتر اسپرت و نافذی برخوردار است. در نسخه فیس‌لیفت کمری، تغییرات چندان زیاد نیست؛ بر این اساس خط برجسته افقی، سطوح تخت و حجم نسبتا زیاد روی گل‌گیرها به‌همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی و اورهنگ‌های نسبتا کوتاه، استایل اسپرت و سنگینی برای این خودرو به‌وجود آورده است.

در نمای جلو کمری فیس‌لیفت‌شده، چراغ‌های باریک و کشیده (مشابه مدل XV۴۰ ) با خطوط تیز روی کاپوت، جذاب و بسیار چشم‌نواز است. در نسخه فیس‌لیفت تنها سپر جلو دستخوش تغییرات اندکی قرار گرفته و ورودی‌ هوای عریضی برای آن طراحی شده است. در نمای عقب، چراغ‌های کشیده با فرم V شکل LED و حجم‌پردازی زیبا روی درِ صندوق‌عقب، نمای زیبا و جذابی از کمری را به‌نمایش می‌گذارد. تنها به‌روزرسانی در این بخش مربوط به طراحی دیفیوزر و چیدمان LED داخلی کاسه‌چراغ است.

کابین مدرن و باکیفیت

در زمان ورود به‌کابین کمری ۲۰۲۲ با فضایی مشابه نسخه‌های سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ مواجه می‌شویم. البته به‌روزرسانی‌هایی برای این بخش در نظر گرفته شده است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به: نمایشگر ۷ تا ۹ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی (مشابه کراس‌اوور محبوب تویوتا یعنی راوفور) و یک نمایشگر ۷ اینچی دیجیتالی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) اشاره کرد که فضای داخلی را کاملا مدرن جلوه می‌دهد.

استفاده از چرم و دوخت باکیفیت، قطعات پلاستیکی منعطف و قطعات دکوراتیو کروم سبب شده است فضای داخلی این خودرو جذاب به‌نظر برسد. همچنین استفاده از LED نواری برای نورپردازی داخلی و وجود سقف بزرگ سانروف از جمله موارد به‌روز دیگر در کمری جدید است.

همچنین غربیلک‌فرمان اسپرت به سبک تویوتا، دسته‌دنده اسپرت و طراحی صندلی‌های ارگونومی، رانندگی با کمری جدید را لذت‌بخش می‌کند. فهرستی طولانی از آپشن‌های به‌روز برای کمری جدید در نظر گرفته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سامانه پیشگیری از برخورد جلو و عقب، پارک اتوماتیک، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم هشدار انحراف از مسیر و رانندگی بین خطوط، سیستم ارتباط با کاربری جدید تویوتا، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب و ۱۰ ایربگ اشاره کرد.

تنوع در پیشرانه

کمپانی تویوتا همچنان برای کمری از پیشرانه‌های قدرتمند بنزینی کم‌استهلاک خود استفاده می‌کند. برای این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس‌طبیعی با حداکثر قدرت ۱۶۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۹ نیوتون‌متر قابل سفارش است. همچنین قوی‌ترین نسخه کمری موسوم به TRD با پیشرانه ۶ سیلندر وی‌شکل ۳.۵ لیتری تنفس‌طبیعی، حداکثر قدرت ۳۰۰ اسب‌بخاری و حداکثر گشتاور ۳۶۲ نیوتون‌متری را در اختیار اسپرت‌دوستان قرار می‌دهد. از سوی دیگر نسخه هیبرید نیز برای این سدان میان‌سایز در نظر گرفته شده که همان ساختار قبلی خود را حفظ کرده است. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس‌طبیعی با هماهنگی موتور الکتریکی، حداکثر ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. کمپانی تویوتا مدل پایه کمری ۲۰۲۳ را با قیمت ۲۶ هزار و ۳۲۰ دلار به فروش رسانده است.

نسل جدید کمری XV۷۰ است از نظر طراحی مطابق با زبان جدید طراحی تویوتاست و اِلِمان‌های آن بهره‌گرفته از موفق‌ترین و زیباترین نسل کمری یعنی XV۴۰ است. اگرچه نسل هشتم کمری از ژوئن سال ۲۰۱۷ روی خط‌تولید کمپانی تویوتا قرار گرفته، اما چندی پیش این خودروساز صاحب‌نام، طراحی کمری را دستخوش تغییرات اندک قرار داد

طراحی زیبا و جذاب

کمری برپایه و اساس پلت‌فرم TNGA GA-K شکل گرفته است. این سدان میان‌سایز بر پایه زبان جدید طراحی تویوتا و با استفاده از خطوط تیز و سطوح تخت، از کاراکتر اسپرت و نافذی برخوردار است. در نسخه فیس‌لیفت کمری، تغییرات چندان زیاد نیست؛ بر این اساس خط برجسته افقی، سطوح تخت و حجم نسبتا زیاد روی گل‌گیرها به‌همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی و اورهنگ‌های نسبتا کوتاه، استایل اسپرت و سنگینی برای این خودرو به‌وجود آورده است.

در نمای جلو کمری فیس‌لیفت‌شده، چراغ‌های باریک و کشیده (مشابه مدل XV۴۰ ) با خطوط تیز روی کاپوت، جذاب و بسیار چشم‌نواز است. در نسخه فیس‌لیفت تنها سپر جلو دستخوش تغییرات اندکی قرار گرفته و ورودی‌ هوای عریضی برای آن طراحی شده است. در نمای عقب، چراغ‌های کشیده با فرم V شکل LED و حجم‌پردازی زیبا روی درِ صندوق‌عقب، نمای زیبا و جذابی از کمری را به‌نمایش می‌گذارد. تنها به‌روزرسانی در این بخش مربوط به طراحی دیفیوزر و چیدمان LED داخلی کاسه‌چراغ است.

کابین مدرن و باکیفیت

در زمان ورود به‌کابین کمری ۲۰۲۲ با فضایی مشابه نسخه‌های سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ مواجه می‌شویم. البته به‌روزرسانی‌هایی برای این بخش در نظر گرفته شده است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به: نمایشگر ۷ تا ۹ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی (مشابه کراس‌اوور محبوب تویوتا یعنی راوفور) و یک نمایشگر ۷ اینچی دیجیتالی برای کلاستر (مجموعه پشت آمپر) اشاره کرد که فضای داخلی را کاملا مدرن جلوه می‌دهد.

استفاده از چرم و دوخت باکیفیت، قطعات پلاستیکی منعطف و قطعات دکوراتیو کروم سبب شده است فضای داخلی این خودرو جذاب به‌نظر برسد. همچنین استفاده از LED نواری برای نورپردازی داخلی و وجود سقف بزرگ سانروف از جمله موارد به‌روز دیگر در کمری جدید است.

همچنین غربیلک‌فرمان اسپرت به سبک تویوتا، دسته‌دنده اسپرت و طراحی صندلی‌های ارگونومی، رانندگی با کمری جدید را لذت‌بخش می‌کند. فهرستی طولانی از آپشن‌های به‌روز برای کمری جدید در نظر گرفته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه‌، سامانه پیشگیری از برخورد جلو و عقب، پارک اتوماتیک، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم هشدار انحراف از مسیر و رانندگی بین خطوط، سیستم ارتباط با کاربری جدید تویوتا، سیستم تهویه‌مطبوع اتوماتیک دوگانه و مجزا برای سرنشینان عقب و ۱۰ ایربگ اشاره کرد.

تنوع در پیشرانه

کمپانی تویوتا همچنان برای کمری از پیشرانه‌های قدرتمند بنزینی کم‌استهلاک خود استفاده می‌کند. برای این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس‌طبیعی با حداکثر قدرت ۱۶۵ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۹ نیوتون‌متر قابل سفارش است. همچنین قوی‌ترین نسخه کمری موسوم به TRD با پیشرانه ۶ سیلندر وی‌شکل ۳.۵ لیتری تنفس‌طبیعی، حداکثر قدرت ۳۰۰ اسب‌بخاری و حداکثر گشتاور ۳۶۲ نیوتون‌متری را در اختیار اسپرت‌دوستان قرار می‌دهد. از سوی دیگر نسخه هیبرید نیز برای این سدان میان‌سایز در نظر گرفته شده که همان ساختار قبلی خود را حفظ کرده است. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس‌طبیعی با هماهنگی موتور الکتریکی، حداکثر ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. کمپانی تویوتا مدل پایه کمری ۲۰۲۳ را با قیمت ۲۶ هزار و ۳۲۰ دلار به فروش رسانده است.

پست قبلی

انقلاب اسماعیل کارتال در پرسپولیس؛ فقط دورسون ماندنی است!

پست بعدی

۵ اتوبوس بین شهری برتر به انتخاب «دنیای خودرو»

مربوطه پست ها

خودرو

تحویل فوری یا کوتاه‌مدت، راهکار عبور از رکود بازار

۱۷ تیر ۱۴۰۴
رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی
خودرو

رقابت سخت در بازار سوخت‌های دریایی

۱۷ تیر ۱۴۰۴
گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟
خودرو

گرن‌کوپه محبوب «ب‌ام‌و» چه در چنته دارد؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
تایرساز هندی به فکر جوانان مجارستانی باشگاه «منچستر»
خودرو

تایرساز هندی به فکر جوانان مجارستانی باشگاه «منچستر»

۱۷ تیر ۱۴۰۴
فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور
خودرو

فعالیت بدون وقفه خدمات برند لوکس خودروهای اکستریم و ارائه بازدید فنی رایگان در سراسر کشور

۱۷ تیر ۱۴۰۴
اکستریم LX؛ تجلی طراحی مدرن، توان فنی برجسته و تجربه رانندگی متمایز برای جوانان مدرن
خودرو

اکستریم LX؛ تجلی طراحی مدرن، توان فنی برجسته و تجربه رانندگی متمایز برای جوانان مدرن

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!
  • قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید
  • مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم
  • بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت
  • تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.