دانش جوین
یکشنبه, تیر ۱۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

هماهنگی با جریان شاسی‌بلندها در فروشگاه‌های تایر

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تغییر خودروسازان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و فروشندگان تایر را مجبور می‌کند تا در مورد نحوه ارائه محصول خود تجدید نظر کنند. مایکل ماتیس، رئیس شرکت «Atturo Tires» با اشاره به این‌که هفت سایز از ۱۰ سایز برتر تایر جایگزین که امروزه به فروش می‌رسند مناسب خودروهای CUV و SUV هستند، توضیح داد که تمام ۱۰ سایز برتر تایر OE نیز برای این خودروها استفاده می‌شوند. علاوه‌بر این ۱۱ مدل خودرو از ۲۰ مدل پرفروش برتر در سال ۲۰۲۴ در دسته CUV یا SUV قرار می‌گیرند. این برای فروشندگان تایر چه معنایی دارد؟ برای بسیاری در بازار بین‌الملل، این لحظه «تطبیق یا عقب ماندن» است.

فروشندگان باید فراتر از انبار کردن سایزهای مناسب بروند. آن‌ها باید سبک زندگی، الگوهای استفاده و نیازهای عملکردی مشتریان را درک کنند. خریداران تایر در این سگمنت اکنون فراتر از عملکرد اولیه را در نظر می‌گیرند. عملکرد مهم است (چه برای هندلینگ با عملکرد فوق‌العاده بالا و چه برای کشش سبک خارج از جاده). راحتی سواری، صدای کم و زیبایی‌شناسی نیز بر تصمیمات آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این درحالی است که صرفه‌جویی در مصرف سوخت همیشه در صدر فهرست قرار ندارد؛ اما می‌تواند مهم باشد. این امر به‌ویژه برای رانندگان خودروهای برقی یا در دوره‌های قیمت بالای بنزین صادق است.

برای فروشندگان، هر تعامل اکنون فرصتی برای برجسته شدن ارائه می‌دهد. مطابقت دادن یک محصول با یک سبک زندگی به‌اندازه مطابقت دادن آن با یک وسیله‌نقلیه اهمیت دارد. این باور از دیدگاه ماتیس نسبت به‌فروشنده تایر امروزی حکایت می‌کند. همچنین این مساله، موضوع مکالمه اخیر او با Tire Review درمورد این‌ بود که چگونه فروشگاه‌ها می‌توانند جایگاه خود را در این سگمنت به‌دست آورند؟

ماتیس گفت: «ما همه‌چیز را از فورد اکسپلورر، شورولت تاهو، تسلا مدل Y گرفته تا کراس‌اوورهای کوچک‌تری مانند CR-V و RAV۴ پوشش می‌دهیم. این‌ها برخی از پرفروش‌ترین خودروها در بازار هستند. نکته مهم برای نمایندگی‌ها این است که مشتری توان و سلیقه خود را بشناسد و بداند که چگونه از خودرو استفاده می‌کند. این به‌معنای بازگشت به اصول اولیه است. به پارکینگ بروید و نگاهی به‌خودروهای موجود بیندازید.

با مشتری درمورد استفاده روزانه او و سرگرمی‌ها و فعالیت‌هایش صحبت کنید. ممکن است خودرو به‌شما سرنخ‌هایی بدهد (شاید یک قلاب یدک‌کش یا برچسبی در مورد دوچرخه‌سواری کوهستانی، ماهیگیری، کمپینگ یا هر چیز دیگری وجود داشته باشد). این به‌شما کمک می‌کند تا تایر جایگزین مناسب را پیدا کنید.» ماتیس درباره آگاهی مشتریان توضیح داد: «عمده مصرف‌کنندگان دراین‌باره ایده دارند؛ به‌ویژه اگر به‌دنبال جایگزینی تایر اصلی خود با چیزی متفاوت باشند.

ممکن است بیایند و بگویند که تایر همه‌جارو یا تایر عملکردی می‌خواهند. این برعهده فروشنده است که بفهمد مشتری به‌دنبال چیست و بداند کدام محصولات در تنوع تولیدشان منطقی و جدی هستند.» او درباره نشان دادن مزیت رقابتی فروشندگان گفت: «به‌نظر من، شروع کار با ارزیابی دقیق مشتری و شناسایی کسانی است که واقعا از چیزی فراتر از تایرهای استاندارد چهار فصل سود می‌برند. اگر بتوانید آن‌ها را به‌محصولی سوق دهید که با خودرو و سبک زندگی‌شان مطابقت بیشتری داشته باشد، از نتیجه کار بسیار خوشحال خواهند شد و در مورد آن صحبت خواهند کرد.

فروشندگان باید از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن این داستان‌ها استفاده کنند. این ارتقا را روی یک RAV۴ یا یک تسلا در نظر بگیرید. بگذارید مردم بدانند اگر بخواهند کار متفاوتی با تایرهای خودروی‌شان انجام دهند، باید با شما در ارتباط باشند.»

همچنین او درباره نسخه‌های برقی خودروهای مرتفع گفت: «موضوع این است که مشتری را آگاه کنیم. آن‌ها لزوما به‌تایر خاص خودروهای برقی نیاز ندارند. تا زمانی که تایر با بار و سرعت اعلامی اصلی (OE) مطابقت داشته باشد، گزینه‌های زیادی وجود دارند. با این حال، اگر به‌دنبال تایر تهاجمی‌تری هستند، باید بدانند که این می‌تواند بر مسافت قابل پیمایش تاثیر بگذارد؛ درست مانند آن‌چه بر مصرف سوخت یک خودرو احتراقی (ICE) تاثیر می‌گذارد. صدای داخل کابین نیز نکته دیگری است که باید به آن فکر کرد. این‌جاست که تجربه فروشنده با تایرهای خاص واقعا به‌کار می‌آید. ما گزینه‌های خوبی برای خودروهای برقی داریم؛ مانند تریل بلید ATS که تایر نسبتا بی‌صدای همه‌جارو است و AZ۸۵۰ که در بین دارندگان تسلا که به‌دنبال چیزی با عملکرد بهتر اما همچنان بی‌صدا هستند، بسیار محبوب بوده است.»

او درنهایت درباره آینده بازار تایر شاسی‌بلند و کراس‌اوورها گفت: «ما شاهد این هستیم که صاحبان خودروهای کراس‌اوور بیشتر به‌سفارشی‌سازی خودروهای خود روی آورده‌اند؛ چه با کمی بالا بردن ارتفاع، چه پایین آوردن آن یا اضافه کردن رینگ و لاستیک‌های متفاوت. آن‌ها هم کاربردی بودن و هم استایل این خودروها را دوست دارند و تولیدکنندگان نیز آن‌ها را با عملکرد بهتری تولید می‌کنند. بنابراین، شما می‌بینید که مردم با آن‌ها مانند خودروهای پرفورمنس یا خودروهای مخصوص آفرود برخورد می‌کنند. این موضوع فرصت‌های بیشتری را برای فروشندگان تایر ایجاد می‌کند؛ به‌خصوص که مردم خودروهای خود را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند و به‌دنبال لذت بردن بیشتر از آن‌ها هستند. مشتریان خود را بشناسید و با آن‌ها صحبت کنید؛ متوجه شوید چگونه از خودرو استفاده می‌کنند و آن‌ها را به‌سمت چیزی هدایت کنید که به آن‌ها کمک می‌کند بهره‌وری بیشتری از آن داشته باشند. وقتی این کار را انجام می‌دهید، تنها تایر نمی‌فروشید؛ بلکه در حال ایجاد نوعی حس اعتماد و وفاداری از سوی مشتری به‌برندی خاص هستید.»

تغییر خودروسازان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و فروشندگان تایر را مجبور می‌کند تا در مورد نحوه ارائه محصول خود تجدید نظر کنند. مایکل ماتیس، رئیس شرکت «Atturo Tires» با اشاره به این‌که هفت سایز از ۱۰ سایز برتر تایر جایگزین که امروزه به فروش می‌رسند مناسب خودروهای CUV و SUV هستند، توضیح داد که تمام ۱۰ سایز برتر تایر OE نیز برای این خودروها استفاده می‌شوند. علاوه‌بر این ۱۱ مدل خودرو از ۲۰ مدل پرفروش برتر در سال ۲۰۲۴ در دسته CUV یا SUV قرار می‌گیرند. این برای فروشندگان تایر چه معنایی دارد؟ برای بسیاری در بازار بین‌الملل، این لحظه «تطبیق یا عقب ماندن» است.

فروشندگان باید فراتر از انبار کردن سایزهای مناسب بروند. آن‌ها باید سبک زندگی، الگوهای استفاده و نیازهای عملکردی مشتریان را درک کنند. خریداران تایر در این سگمنت اکنون فراتر از عملکرد اولیه را در نظر می‌گیرند. عملکرد مهم است (چه برای هندلینگ با عملکرد فوق‌العاده بالا و چه برای کشش سبک خارج از جاده). راحتی سواری، صدای کم و زیبایی‌شناسی نیز بر تصمیمات آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این درحالی است که صرفه‌جویی در مصرف سوخت همیشه در صدر فهرست قرار ندارد؛ اما می‌تواند مهم باشد. این امر به‌ویژه برای رانندگان خودروهای برقی یا در دوره‌های قیمت بالای بنزین صادق است.

برای فروشندگان، هر تعامل اکنون فرصتی برای برجسته شدن ارائه می‌دهد. مطابقت دادن یک محصول با یک سبک زندگی به‌اندازه مطابقت دادن آن با یک وسیله‌نقلیه اهمیت دارد. این باور از دیدگاه ماتیس نسبت به‌فروشنده تایر امروزی حکایت می‌کند. همچنین این مساله، موضوع مکالمه اخیر او با Tire Review درمورد این‌ بود که چگونه فروشگاه‌ها می‌توانند جایگاه خود را در این سگمنت به‌دست آورند؟

ماتیس گفت: «ما همه‌چیز را از فورد اکسپلورر، شورولت تاهو، تسلا مدل Y گرفته تا کراس‌اوورهای کوچک‌تری مانند CR-V و RAV۴ پوشش می‌دهیم. این‌ها برخی از پرفروش‌ترین خودروها در بازار هستند. نکته مهم برای نمایندگی‌ها این است که مشتری توان و سلیقه خود را بشناسد و بداند که چگونه از خودرو استفاده می‌کند. این به‌معنای بازگشت به اصول اولیه است. به پارکینگ بروید و نگاهی به‌خودروهای موجود بیندازید.

با مشتری درمورد استفاده روزانه او و سرگرمی‌ها و فعالیت‌هایش صحبت کنید. ممکن است خودرو به‌شما سرنخ‌هایی بدهد (شاید یک قلاب یدک‌کش یا برچسبی در مورد دوچرخه‌سواری کوهستانی، ماهیگیری، کمپینگ یا هر چیز دیگری وجود داشته باشد). این به‌شما کمک می‌کند تا تایر جایگزین مناسب را پیدا کنید.» ماتیس درباره آگاهی مشتریان توضیح داد: «عمده مصرف‌کنندگان دراین‌باره ایده دارند؛ به‌ویژه اگر به‌دنبال جایگزینی تایر اصلی خود با چیزی متفاوت باشند.

ممکن است بیایند و بگویند که تایر همه‌جارو یا تایر عملکردی می‌خواهند. این برعهده فروشنده است که بفهمد مشتری به‌دنبال چیست و بداند کدام محصولات در تنوع تولیدشان منطقی و جدی هستند.» او درباره نشان دادن مزیت رقابتی فروشندگان گفت: «به‌نظر من، شروع کار با ارزیابی دقیق مشتری و شناسایی کسانی است که واقعا از چیزی فراتر از تایرهای استاندارد چهار فصل سود می‌برند. اگر بتوانید آن‌ها را به‌محصولی سوق دهید که با خودرو و سبک زندگی‌شان مطابقت بیشتری داشته باشد، از نتیجه کار بسیار خوشحال خواهند شد و در مورد آن صحبت خواهند کرد.

فروشندگان باید از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن این داستان‌ها استفاده کنند. این ارتقا را روی یک RAV۴ یا یک تسلا در نظر بگیرید. بگذارید مردم بدانند اگر بخواهند کار متفاوتی با تایرهای خودروی‌شان انجام دهند، باید با شما در ارتباط باشند.»

همچنین او درباره نسخه‌های برقی خودروهای مرتفع گفت: «موضوع این است که مشتری را آگاه کنیم. آن‌ها لزوما به‌تایر خاص خودروهای برقی نیاز ندارند. تا زمانی که تایر با بار و سرعت اعلامی اصلی (OE) مطابقت داشته باشد، گزینه‌های زیادی وجود دارند. با این حال، اگر به‌دنبال تایر تهاجمی‌تری هستند، باید بدانند که این می‌تواند بر مسافت قابل پیمایش تاثیر بگذارد؛ درست مانند آن‌چه بر مصرف سوخت یک خودرو احتراقی (ICE) تاثیر می‌گذارد. صدای داخل کابین نیز نکته دیگری است که باید به آن فکر کرد. این‌جاست که تجربه فروشنده با تایرهای خاص واقعا به‌کار می‌آید. ما گزینه‌های خوبی برای خودروهای برقی داریم؛ مانند تریل بلید ATS که تایر نسبتا بی‌صدای همه‌جارو است و AZ۸۵۰ که در بین دارندگان تسلا که به‌دنبال چیزی با عملکرد بهتر اما همچنان بی‌صدا هستند، بسیار محبوب بوده است.»

او درنهایت درباره آینده بازار تایر شاسی‌بلند و کراس‌اوورها گفت: «ما شاهد این هستیم که صاحبان خودروهای کراس‌اوور بیشتر به‌سفارشی‌سازی خودروهای خود روی آورده‌اند؛ چه با کمی بالا بردن ارتفاع، چه پایین آوردن آن یا اضافه کردن رینگ و لاستیک‌های متفاوت. آن‌ها هم کاربردی بودن و هم استایل این خودروها را دوست دارند و تولیدکنندگان نیز آن‌ها را با عملکرد بهتری تولید می‌کنند. بنابراین، شما می‌بینید که مردم با آن‌ها مانند خودروهای پرفورمنس یا خودروهای مخصوص آفرود برخورد می‌کنند. این موضوع فرصت‌های بیشتری را برای فروشندگان تایر ایجاد می‌کند؛ به‌خصوص که مردم خودروهای خود را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند و به‌دنبال لذت بردن بیشتر از آن‌ها هستند. مشتریان خود را بشناسید و با آن‌ها صحبت کنید؛ متوجه شوید چگونه از خودرو استفاده می‌کنند و آن‌ها را به‌سمت چیزی هدایت کنید که به آن‌ها کمک می‌کند بهره‌وری بیشتری از آن داشته باشند. وقتی این کار را انجام می‌دهید، تنها تایر نمی‌فروشید؛ بلکه در حال ایجاد نوعی حس اعتماد و وفاداری از سوی مشتری به‌برندی خاص هستید.»

اخبارجدیدترین

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

تغییر خودروسازان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و فروشندگان تایر را مجبور می‌کند تا در مورد نحوه ارائه محصول خود تجدید نظر کنند. مایکل ماتیس، رئیس شرکت «Atturo Tires» با اشاره به این‌که هفت سایز از ۱۰ سایز برتر تایر جایگزین که امروزه به فروش می‌رسند مناسب خودروهای CUV و SUV هستند، توضیح داد که تمام ۱۰ سایز برتر تایر OE نیز برای این خودروها استفاده می‌شوند. علاوه‌بر این ۱۱ مدل خودرو از ۲۰ مدل پرفروش برتر در سال ۲۰۲۴ در دسته CUV یا SUV قرار می‌گیرند. این برای فروشندگان تایر چه معنایی دارد؟ برای بسیاری در بازار بین‌الملل، این لحظه «تطبیق یا عقب ماندن» است.

فروشندگان باید فراتر از انبار کردن سایزهای مناسب بروند. آن‌ها باید سبک زندگی، الگوهای استفاده و نیازهای عملکردی مشتریان را درک کنند. خریداران تایر در این سگمنت اکنون فراتر از عملکرد اولیه را در نظر می‌گیرند. عملکرد مهم است (چه برای هندلینگ با عملکرد فوق‌العاده بالا و چه برای کشش سبک خارج از جاده). راحتی سواری، صدای کم و زیبایی‌شناسی نیز بر تصمیمات آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این درحالی است که صرفه‌جویی در مصرف سوخت همیشه در صدر فهرست قرار ندارد؛ اما می‌تواند مهم باشد. این امر به‌ویژه برای رانندگان خودروهای برقی یا در دوره‌های قیمت بالای بنزین صادق است.

برای فروشندگان، هر تعامل اکنون فرصتی برای برجسته شدن ارائه می‌دهد. مطابقت دادن یک محصول با یک سبک زندگی به‌اندازه مطابقت دادن آن با یک وسیله‌نقلیه اهمیت دارد. این باور از دیدگاه ماتیس نسبت به‌فروشنده تایر امروزی حکایت می‌کند. همچنین این مساله، موضوع مکالمه اخیر او با Tire Review درمورد این‌ بود که چگونه فروشگاه‌ها می‌توانند جایگاه خود را در این سگمنت به‌دست آورند؟

ماتیس گفت: «ما همه‌چیز را از فورد اکسپلورر، شورولت تاهو، تسلا مدل Y گرفته تا کراس‌اوورهای کوچک‌تری مانند CR-V و RAV۴ پوشش می‌دهیم. این‌ها برخی از پرفروش‌ترین خودروها در بازار هستند. نکته مهم برای نمایندگی‌ها این است که مشتری توان و سلیقه خود را بشناسد و بداند که چگونه از خودرو استفاده می‌کند. این به‌معنای بازگشت به اصول اولیه است. به پارکینگ بروید و نگاهی به‌خودروهای موجود بیندازید.

با مشتری درمورد استفاده روزانه او و سرگرمی‌ها و فعالیت‌هایش صحبت کنید. ممکن است خودرو به‌شما سرنخ‌هایی بدهد (شاید یک قلاب یدک‌کش یا برچسبی در مورد دوچرخه‌سواری کوهستانی، ماهیگیری، کمپینگ یا هر چیز دیگری وجود داشته باشد). این به‌شما کمک می‌کند تا تایر جایگزین مناسب را پیدا کنید.» ماتیس درباره آگاهی مشتریان توضیح داد: «عمده مصرف‌کنندگان دراین‌باره ایده دارند؛ به‌ویژه اگر به‌دنبال جایگزینی تایر اصلی خود با چیزی متفاوت باشند.

ممکن است بیایند و بگویند که تایر همه‌جارو یا تایر عملکردی می‌خواهند. این برعهده فروشنده است که بفهمد مشتری به‌دنبال چیست و بداند کدام محصولات در تنوع تولیدشان منطقی و جدی هستند.» او درباره نشان دادن مزیت رقابتی فروشندگان گفت: «به‌نظر من، شروع کار با ارزیابی دقیق مشتری و شناسایی کسانی است که واقعا از چیزی فراتر از تایرهای استاندارد چهار فصل سود می‌برند. اگر بتوانید آن‌ها را به‌محصولی سوق دهید که با خودرو و سبک زندگی‌شان مطابقت بیشتری داشته باشد، از نتیجه کار بسیار خوشحال خواهند شد و در مورد آن صحبت خواهند کرد.

فروشندگان باید از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن این داستان‌ها استفاده کنند. این ارتقا را روی یک RAV۴ یا یک تسلا در نظر بگیرید. بگذارید مردم بدانند اگر بخواهند کار متفاوتی با تایرهای خودروی‌شان انجام دهند، باید با شما در ارتباط باشند.»

همچنین او درباره نسخه‌های برقی خودروهای مرتفع گفت: «موضوع این است که مشتری را آگاه کنیم. آن‌ها لزوما به‌تایر خاص خودروهای برقی نیاز ندارند. تا زمانی که تایر با بار و سرعت اعلامی اصلی (OE) مطابقت داشته باشد، گزینه‌های زیادی وجود دارند. با این حال، اگر به‌دنبال تایر تهاجمی‌تری هستند، باید بدانند که این می‌تواند بر مسافت قابل پیمایش تاثیر بگذارد؛ درست مانند آن‌چه بر مصرف سوخت یک خودرو احتراقی (ICE) تاثیر می‌گذارد. صدای داخل کابین نیز نکته دیگری است که باید به آن فکر کرد. این‌جاست که تجربه فروشنده با تایرهای خاص واقعا به‌کار می‌آید. ما گزینه‌های خوبی برای خودروهای برقی داریم؛ مانند تریل بلید ATS که تایر نسبتا بی‌صدای همه‌جارو است و AZ۸۵۰ که در بین دارندگان تسلا که به‌دنبال چیزی با عملکرد بهتر اما همچنان بی‌صدا هستند، بسیار محبوب بوده است.»

او درنهایت درباره آینده بازار تایر شاسی‌بلند و کراس‌اوورها گفت: «ما شاهد این هستیم که صاحبان خودروهای کراس‌اوور بیشتر به‌سفارشی‌سازی خودروهای خود روی آورده‌اند؛ چه با کمی بالا بردن ارتفاع، چه پایین آوردن آن یا اضافه کردن رینگ و لاستیک‌های متفاوت. آن‌ها هم کاربردی بودن و هم استایل این خودروها را دوست دارند و تولیدکنندگان نیز آن‌ها را با عملکرد بهتری تولید می‌کنند. بنابراین، شما می‌بینید که مردم با آن‌ها مانند خودروهای پرفورمنس یا خودروهای مخصوص آفرود برخورد می‌کنند. این موضوع فرصت‌های بیشتری را برای فروشندگان تایر ایجاد می‌کند؛ به‌خصوص که مردم خودروهای خود را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند و به‌دنبال لذت بردن بیشتر از آن‌ها هستند. مشتریان خود را بشناسید و با آن‌ها صحبت کنید؛ متوجه شوید چگونه از خودرو استفاده می‌کنند و آن‌ها را به‌سمت چیزی هدایت کنید که به آن‌ها کمک می‌کند بهره‌وری بیشتری از آن داشته باشند. وقتی این کار را انجام می‌دهید، تنها تایر نمی‌فروشید؛ بلکه در حال ایجاد نوعی حس اعتماد و وفاداری از سوی مشتری به‌برندی خاص هستید.»

تغییر خودروسازان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و فروشندگان تایر را مجبور می‌کند تا در مورد نحوه ارائه محصول خود تجدید نظر کنند. مایکل ماتیس، رئیس شرکت «Atturo Tires» با اشاره به این‌که هفت سایز از ۱۰ سایز برتر تایر جایگزین که امروزه به فروش می‌رسند مناسب خودروهای CUV و SUV هستند، توضیح داد که تمام ۱۰ سایز برتر تایر OE نیز برای این خودروها استفاده می‌شوند. علاوه‌بر این ۱۱ مدل خودرو از ۲۰ مدل پرفروش برتر در سال ۲۰۲۴ در دسته CUV یا SUV قرار می‌گیرند. این برای فروشندگان تایر چه معنایی دارد؟ برای بسیاری در بازار بین‌الملل، این لحظه «تطبیق یا عقب ماندن» است.

فروشندگان باید فراتر از انبار کردن سایزهای مناسب بروند. آن‌ها باید سبک زندگی، الگوهای استفاده و نیازهای عملکردی مشتریان را درک کنند. خریداران تایر در این سگمنت اکنون فراتر از عملکرد اولیه را در نظر می‌گیرند. عملکرد مهم است (چه برای هندلینگ با عملکرد فوق‌العاده بالا و چه برای کشش سبک خارج از جاده). راحتی سواری، صدای کم و زیبایی‌شناسی نیز بر تصمیمات آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این درحالی است که صرفه‌جویی در مصرف سوخت همیشه در صدر فهرست قرار ندارد؛ اما می‌تواند مهم باشد. این امر به‌ویژه برای رانندگان خودروهای برقی یا در دوره‌های قیمت بالای بنزین صادق است.

برای فروشندگان، هر تعامل اکنون فرصتی برای برجسته شدن ارائه می‌دهد. مطابقت دادن یک محصول با یک سبک زندگی به‌اندازه مطابقت دادن آن با یک وسیله‌نقلیه اهمیت دارد. این باور از دیدگاه ماتیس نسبت به‌فروشنده تایر امروزی حکایت می‌کند. همچنین این مساله، موضوع مکالمه اخیر او با Tire Review درمورد این‌ بود که چگونه فروشگاه‌ها می‌توانند جایگاه خود را در این سگمنت به‌دست آورند؟

ماتیس گفت: «ما همه‌چیز را از فورد اکسپلورر، شورولت تاهو، تسلا مدل Y گرفته تا کراس‌اوورهای کوچک‌تری مانند CR-V و RAV۴ پوشش می‌دهیم. این‌ها برخی از پرفروش‌ترین خودروها در بازار هستند. نکته مهم برای نمایندگی‌ها این است که مشتری توان و سلیقه خود را بشناسد و بداند که چگونه از خودرو استفاده می‌کند. این به‌معنای بازگشت به اصول اولیه است. به پارکینگ بروید و نگاهی به‌خودروهای موجود بیندازید.

با مشتری درمورد استفاده روزانه او و سرگرمی‌ها و فعالیت‌هایش صحبت کنید. ممکن است خودرو به‌شما سرنخ‌هایی بدهد (شاید یک قلاب یدک‌کش یا برچسبی در مورد دوچرخه‌سواری کوهستانی، ماهیگیری، کمپینگ یا هر چیز دیگری وجود داشته باشد). این به‌شما کمک می‌کند تا تایر جایگزین مناسب را پیدا کنید.» ماتیس درباره آگاهی مشتریان توضیح داد: «عمده مصرف‌کنندگان دراین‌باره ایده دارند؛ به‌ویژه اگر به‌دنبال جایگزینی تایر اصلی خود با چیزی متفاوت باشند.

ممکن است بیایند و بگویند که تایر همه‌جارو یا تایر عملکردی می‌خواهند. این برعهده فروشنده است که بفهمد مشتری به‌دنبال چیست و بداند کدام محصولات در تنوع تولیدشان منطقی و جدی هستند.» او درباره نشان دادن مزیت رقابتی فروشندگان گفت: «به‌نظر من، شروع کار با ارزیابی دقیق مشتری و شناسایی کسانی است که واقعا از چیزی فراتر از تایرهای استاندارد چهار فصل سود می‌برند. اگر بتوانید آن‌ها را به‌محصولی سوق دهید که با خودرو و سبک زندگی‌شان مطابقت بیشتری داشته باشد، از نتیجه کار بسیار خوشحال خواهند شد و در مورد آن صحبت خواهند کرد.

فروشندگان باید از رسانه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن این داستان‌ها استفاده کنند. این ارتقا را روی یک RAV۴ یا یک تسلا در نظر بگیرید. بگذارید مردم بدانند اگر بخواهند کار متفاوتی با تایرهای خودروی‌شان انجام دهند، باید با شما در ارتباط باشند.»

همچنین او درباره نسخه‌های برقی خودروهای مرتفع گفت: «موضوع این است که مشتری را آگاه کنیم. آن‌ها لزوما به‌تایر خاص خودروهای برقی نیاز ندارند. تا زمانی که تایر با بار و سرعت اعلامی اصلی (OE) مطابقت داشته باشد، گزینه‌های زیادی وجود دارند. با این حال، اگر به‌دنبال تایر تهاجمی‌تری هستند، باید بدانند که این می‌تواند بر مسافت قابل پیمایش تاثیر بگذارد؛ درست مانند آن‌چه بر مصرف سوخت یک خودرو احتراقی (ICE) تاثیر می‌گذارد. صدای داخل کابین نیز نکته دیگری است که باید به آن فکر کرد. این‌جاست که تجربه فروشنده با تایرهای خاص واقعا به‌کار می‌آید. ما گزینه‌های خوبی برای خودروهای برقی داریم؛ مانند تریل بلید ATS که تایر نسبتا بی‌صدای همه‌جارو است و AZ۸۵۰ که در بین دارندگان تسلا که به‌دنبال چیزی با عملکرد بهتر اما همچنان بی‌صدا هستند، بسیار محبوب بوده است.»

او درنهایت درباره آینده بازار تایر شاسی‌بلند و کراس‌اوورها گفت: «ما شاهد این هستیم که صاحبان خودروهای کراس‌اوور بیشتر به‌سفارشی‌سازی خودروهای خود روی آورده‌اند؛ چه با کمی بالا بردن ارتفاع، چه پایین آوردن آن یا اضافه کردن رینگ و لاستیک‌های متفاوت. آن‌ها هم کاربردی بودن و هم استایل این خودروها را دوست دارند و تولیدکنندگان نیز آن‌ها را با عملکرد بهتری تولید می‌کنند. بنابراین، شما می‌بینید که مردم با آن‌ها مانند خودروهای پرفورمنس یا خودروهای مخصوص آفرود برخورد می‌کنند. این موضوع فرصت‌های بیشتری را برای فروشندگان تایر ایجاد می‌کند؛ به‌خصوص که مردم خودروهای خود را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند و به‌دنبال لذت بردن بیشتر از آن‌ها هستند. مشتریان خود را بشناسید و با آن‌ها صحبت کنید؛ متوجه شوید چگونه از خودرو استفاده می‌کنند و آن‌ها را به‌سمت چیزی هدایت کنید که به آن‌ها کمک می‌کند بهره‌وری بیشتری از آن داشته باشند. وقتی این کار را انجام می‌دهید، تنها تایر نمی‌فروشید؛ بلکه در حال ایجاد نوعی حس اعتماد و وفاداری از سوی مشتری به‌برندی خاص هستید.»

پست قبلی

طرح ترافیک برای زلزله تهران

پست بعدی

هاچ‌بک جذاب برقی «شورولت»!

مربوطه پست ها

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد
خودرو

چرخ تولید با سیاست‌ های فرسوده نمی‌چرخد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
خودرو

کیک خودروی خارجی کوچک‌تر شد

۱۴ تیر ۱۴۰۴
کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»
خودرو

کاهش چشمگیر هزینه تولید و رشد سود خالص «خکاوه»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»
خودرو

رد اخبار خرید «بی‌پی» توسط «شِل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها
خودرو

رینگ‌های فورج‌شده در تقابل با آلیاژی‌ها

۱۱ تیر ۱۴۰۴
رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»
خودرو

رشد ۱۸۸ درصدی فروش «بهمن دیزل»

۱۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • فوتبال ایران عزادار شد
  • فوری/ امیر ابوطالب از دنیا رفت
  • ویژگی‌ آزاردهنده مرورگر مایکروسافت حذف شد
  • لیست خرید در ترکیه نهایی می‌شود
  • گوگل را فراموش کنید؛ «هوگل» امنیت بیشتری دارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.