دانش جوین
سه شنبه, تیر ۲۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، شخصیت ۱۰۰۰ نفر را کپی کرد!

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۰۴ آذر ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
هوش مصنوعی، شخصیت ۱۰۰۰ نفر را کپی کرد!
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، تصور کنید که با یک مدل هوش مصنوعی برای یک مصاحبه به مدت دو ساعت گفت‌وگو می‌کنید. یک صدای دوستانه به واسطه این گفت‌وگو که اطلاعاتی را از دوران کودکی، خاطرات و کار تا افکار شما درباره سیاست مهاجرت شامل می‌شود، شما را راهنمایی می‌کند. مدتی بعد، یک کپی مجازی از شما می‌تواند ارزش‌ها و ترجیحات شما را با دقت خیره‌کننده‌ای به تصویر بکشد.

به نقل از ام‌آی‌تی تکنولوژی ریویو، پژوهش جدید گروهی از پژوهشگران «دانشگاه استنفورد»(stanford university) و «گوگل دیپ‌مایند»(Google DeepMind) نشان می‌دهد که این ایده اکنون امکان‌پذیر است.

این گروه پژوهشی به سرپرستی «جون سونگ پارک»(Joon Sung Park) دانشجوی مقطع دکتری علوم رایانه دانشگاه استنفورد، ۱۰۰۰ نفر را برای این پژوهش استخدام کردند که براساس سن، جنسیت، نژاد، محل سکونت، تحصیلات و ایدئولوژی سیاسی با یکدیگر تفاوت داشتند. هر کدام از این افراد برای مشارکت در این پژوهش تا ۱۰۰ دلار دستمزد دریافت کردند. پژوهشگران از طریق مصاحبه با شرکت‌کنندگان، نمونه‌هایی را از کپی آن افراد ایجاد کردند. شرکت‌کنندگان طی آزمونی که نشان می‌دهد عوامل هوش مصنوعی چگونه از همتایان انسانی خود تقلید می‌کنند، مجموعه‌ای را از آزمایش‌های شخصیتی، نظرسنجی‌های اجتماعی و بازی‌های منطقی به فاصله دو هفته انجام دادند. سپس، عوامل هوش مصنوعی همان آزمایش‌ها را تکمیل کردند و نتایج ۸۵ درصد مشابه بود.

پارک گفت: من معتقدم اگر بتوانید یک گروه را از نمونه‌های کوچک خود داشته باشید و تصمیماتی را بگیرید که قبلا می‌گرفتید، در نهایت آینده را شکل خواهید داد.

کپی‌های هوش مصنوعی در این پژوهش، «عوامل شبیه‌سازی» نامیده می‌شوند و انگیزه ایجاد آنها این است که انجام شدن پژوهش‌ها را برای محققان حوزه علوم اجتماعی و سایر زمینه‌ها آسان‌تر کند. اگر بتوانید مدل‌های هوش مصنوعی بسازید که مانند افراد واقعی رفتار کنند، می‌توانید از آنها برای آزمایش هر چیزی استفاده کنید؛ از مبارزه با اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا شناسایی رفتارهایی که به ترافیک منجر می‌شوند.

عوامل شبیه‌سازی کمی متفاوت از عواملی هستند که امروزه بر کار شرکت‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تسلط دارند. عوامل دوم موسوم به «عوامل مبتنی بر دستگاه»، مدل‌هایی هستند که به منظور انجام دادن کارها برای شما ساخته شده‌اند، نه این که با شما صحبت کنند. برای مثال، آنها ممکن است کارهایی را مانند وارد کردن داده‌ها، بازیابی اطلاعات ذخیره‌شده یا رزرو سفر و برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها انجام دهند. به گفته بلومبرگ، «سیلزفورس»(Salesforce) در ماه سپتامبر عوامل مبتنی بر دستگاه خود را معرفی کرد. سپس، «آنتروپیک»(Anthropic) در ماه اکتبر عوامل خود را عرضه کرد و «اوپن‌ای‌آی»(OpenAI) نیز قصد دارد برخی از آنها را در ژانویه عرضه کند.

این دو نوع عامل، متفاوت هستند اما نقاط مشترکی دارند. «جان هورتون»(John Horton) دانشیار فناوری اطلاعات دانشگاه «ام‌آی‌تی»(MIT) که یک شرکت را برای انجام دادن تحقیقات با استفاده از هوش مصنوعی تأسیس کرده است، گفت: پژوهش‌های مبتنی بر عوامل شبیه‌سازی مانند مواردی که در این پژوهش ارائه شده‌اند، احتمالا به طور کلی به ایجاد عوامل هوش مصنوعی قوی‌تر ختم خواهد شد.

وی افزود: این پژوهش نشان می‌دهد چگونه می‌توان از انسان‌های واقعی برای تولید شخصیت‌هایی استفاده کرد که به صورت برنامه‌نویسی/شبیه‌سازی در روش‌های غیر قابل انجام دادن با انسان‌های واقعی استفاده شوند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، تصور کنید که با یک مدل هوش مصنوعی برای یک مصاحبه به مدت دو ساعت گفت‌وگو می‌کنید. یک صدای دوستانه به واسطه این گفت‌وگو که اطلاعاتی را از دوران کودکی، خاطرات و کار تا افکار شما درباره سیاست مهاجرت شامل می‌شود، شما را راهنمایی می‌کند. مدتی بعد، یک کپی مجازی از شما می‌تواند ارزش‌ها و ترجیحات شما را با دقت خیره‌کننده‌ای به تصویر بکشد.

به نقل از ام‌آی‌تی تکنولوژی ریویو، پژوهش جدید گروهی از پژوهشگران «دانشگاه استنفورد»(stanford university) و «گوگل دیپ‌مایند»(Google DeepMind) نشان می‌دهد که این ایده اکنون امکان‌پذیر است.

این گروه پژوهشی به سرپرستی «جون سونگ پارک»(Joon Sung Park) دانشجوی مقطع دکتری علوم رایانه دانشگاه استنفورد، ۱۰۰۰ نفر را برای این پژوهش استخدام کردند که براساس سن، جنسیت، نژاد، محل سکونت، تحصیلات و ایدئولوژی سیاسی با یکدیگر تفاوت داشتند. هر کدام از این افراد برای مشارکت در این پژوهش تا ۱۰۰ دلار دستمزد دریافت کردند. پژوهشگران از طریق مصاحبه با شرکت‌کنندگان، نمونه‌هایی را از کپی آن افراد ایجاد کردند. شرکت‌کنندگان طی آزمونی که نشان می‌دهد عوامل هوش مصنوعی چگونه از همتایان انسانی خود تقلید می‌کنند، مجموعه‌ای را از آزمایش‌های شخصیتی، نظرسنجی‌های اجتماعی و بازی‌های منطقی به فاصله دو هفته انجام دادند. سپس، عوامل هوش مصنوعی همان آزمایش‌ها را تکمیل کردند و نتایج ۸۵ درصد مشابه بود.

پارک گفت: من معتقدم اگر بتوانید یک گروه را از نمونه‌های کوچک خود داشته باشید و تصمیماتی را بگیرید که قبلا می‌گرفتید، در نهایت آینده را شکل خواهید داد.

کپی‌های هوش مصنوعی در این پژوهش، «عوامل شبیه‌سازی» نامیده می‌شوند و انگیزه ایجاد آنها این است که انجام شدن پژوهش‌ها را برای محققان حوزه علوم اجتماعی و سایر زمینه‌ها آسان‌تر کند. اگر بتوانید مدل‌های هوش مصنوعی بسازید که مانند افراد واقعی رفتار کنند، می‌توانید از آنها برای آزمایش هر چیزی استفاده کنید؛ از مبارزه با اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا شناسایی رفتارهایی که به ترافیک منجر می‌شوند.

عوامل شبیه‌سازی کمی متفاوت از عواملی هستند که امروزه بر کار شرکت‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تسلط دارند. عوامل دوم موسوم به «عوامل مبتنی بر دستگاه»، مدل‌هایی هستند که به منظور انجام دادن کارها برای شما ساخته شده‌اند، نه این که با شما صحبت کنند. برای مثال، آنها ممکن است کارهایی را مانند وارد کردن داده‌ها، بازیابی اطلاعات ذخیره‌شده یا رزرو سفر و برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها انجام دهند. به گفته بلومبرگ، «سیلزفورس»(Salesforce) در ماه سپتامبر عوامل مبتنی بر دستگاه خود را معرفی کرد. سپس، «آنتروپیک»(Anthropic) در ماه اکتبر عوامل خود را عرضه کرد و «اوپن‌ای‌آی»(OpenAI) نیز قصد دارد برخی از آنها را در ژانویه عرضه کند.

این دو نوع عامل، متفاوت هستند اما نقاط مشترکی دارند. «جان هورتون»(John Horton) دانشیار فناوری اطلاعات دانشگاه «ام‌آی‌تی»(MIT) که یک شرکت را برای انجام دادن تحقیقات با استفاده از هوش مصنوعی تأسیس کرده است، گفت: پژوهش‌های مبتنی بر عوامل شبیه‌سازی مانند مواردی که در این پژوهش ارائه شده‌اند، احتمالا به طور کلی به ایجاد عوامل هوش مصنوعی قوی‌تر ختم خواهد شد.

وی افزود: این پژوهش نشان می‌دهد چگونه می‌توان از انسان‌های واقعی برای تولید شخصیت‌هایی استفاده کرد که به صورت برنامه‌نویسی/شبیه‌سازی در روش‌های غیر قابل انجام دادن با انسان‌های واقعی استفاده شوند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

رقیب استارگیت OpenAI؛ متا دیتاسنترهای چند صد میلیارد دلاری برای هوش مصنوعی می‌سازد

شرکت xAI با دولت آمریکا قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری نظامی امضا کرد

ایلان ماسک از قابلیتی جنجالی برای Grok رونمایی کرد: همراه عاطفی کاربران

به گزارش ایسنا، تصور کنید که با یک مدل هوش مصنوعی برای یک مصاحبه به مدت دو ساعت گفت‌وگو می‌کنید. یک صدای دوستانه به واسطه این گفت‌وگو که اطلاعاتی را از دوران کودکی، خاطرات و کار تا افکار شما درباره سیاست مهاجرت شامل می‌شود، شما را راهنمایی می‌کند. مدتی بعد، یک کپی مجازی از شما می‌تواند ارزش‌ها و ترجیحات شما را با دقت خیره‌کننده‌ای به تصویر بکشد.

به نقل از ام‌آی‌تی تکنولوژی ریویو، پژوهش جدید گروهی از پژوهشگران «دانشگاه استنفورد»(stanford university) و «گوگل دیپ‌مایند»(Google DeepMind) نشان می‌دهد که این ایده اکنون امکان‌پذیر است.

این گروه پژوهشی به سرپرستی «جون سونگ پارک»(Joon Sung Park) دانشجوی مقطع دکتری علوم رایانه دانشگاه استنفورد، ۱۰۰۰ نفر را برای این پژوهش استخدام کردند که براساس سن، جنسیت، نژاد، محل سکونت، تحصیلات و ایدئولوژی سیاسی با یکدیگر تفاوت داشتند. هر کدام از این افراد برای مشارکت در این پژوهش تا ۱۰۰ دلار دستمزد دریافت کردند. پژوهشگران از طریق مصاحبه با شرکت‌کنندگان، نمونه‌هایی را از کپی آن افراد ایجاد کردند. شرکت‌کنندگان طی آزمونی که نشان می‌دهد عوامل هوش مصنوعی چگونه از همتایان انسانی خود تقلید می‌کنند، مجموعه‌ای را از آزمایش‌های شخصیتی، نظرسنجی‌های اجتماعی و بازی‌های منطقی به فاصله دو هفته انجام دادند. سپس، عوامل هوش مصنوعی همان آزمایش‌ها را تکمیل کردند و نتایج ۸۵ درصد مشابه بود.

پارک گفت: من معتقدم اگر بتوانید یک گروه را از نمونه‌های کوچک خود داشته باشید و تصمیماتی را بگیرید که قبلا می‌گرفتید، در نهایت آینده را شکل خواهید داد.

کپی‌های هوش مصنوعی در این پژوهش، «عوامل شبیه‌سازی» نامیده می‌شوند و انگیزه ایجاد آنها این است که انجام شدن پژوهش‌ها را برای محققان حوزه علوم اجتماعی و سایر زمینه‌ها آسان‌تر کند. اگر بتوانید مدل‌های هوش مصنوعی بسازید که مانند افراد واقعی رفتار کنند، می‌توانید از آنها برای آزمایش هر چیزی استفاده کنید؛ از مبارزه با اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا شناسایی رفتارهایی که به ترافیک منجر می‌شوند.

عوامل شبیه‌سازی کمی متفاوت از عواملی هستند که امروزه بر کار شرکت‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تسلط دارند. عوامل دوم موسوم به «عوامل مبتنی بر دستگاه»، مدل‌هایی هستند که به منظور انجام دادن کارها برای شما ساخته شده‌اند، نه این که با شما صحبت کنند. برای مثال، آنها ممکن است کارهایی را مانند وارد کردن داده‌ها، بازیابی اطلاعات ذخیره‌شده یا رزرو سفر و برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها انجام دهند. به گفته بلومبرگ، «سیلزفورس»(Salesforce) در ماه سپتامبر عوامل مبتنی بر دستگاه خود را معرفی کرد. سپس، «آنتروپیک»(Anthropic) در ماه اکتبر عوامل خود را عرضه کرد و «اوپن‌ای‌آی»(OpenAI) نیز قصد دارد برخی از آنها را در ژانویه عرضه کند.

این دو نوع عامل، متفاوت هستند اما نقاط مشترکی دارند. «جان هورتون»(John Horton) دانشیار فناوری اطلاعات دانشگاه «ام‌آی‌تی»(MIT) که یک شرکت را برای انجام دادن تحقیقات با استفاده از هوش مصنوعی تأسیس کرده است، گفت: پژوهش‌های مبتنی بر عوامل شبیه‌سازی مانند مواردی که در این پژوهش ارائه شده‌اند، احتمالا به طور کلی به ایجاد عوامل هوش مصنوعی قوی‌تر ختم خواهد شد.

وی افزود: این پژوهش نشان می‌دهد چگونه می‌توان از انسان‌های واقعی برای تولید شخصیت‌هایی استفاده کرد که به صورت برنامه‌نویسی/شبیه‌سازی در روش‌های غیر قابل انجام دادن با انسان‌های واقعی استفاده شوند.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، تصور کنید که با یک مدل هوش مصنوعی برای یک مصاحبه به مدت دو ساعت گفت‌وگو می‌کنید. یک صدای دوستانه به واسطه این گفت‌وگو که اطلاعاتی را از دوران کودکی، خاطرات و کار تا افکار شما درباره سیاست مهاجرت شامل می‌شود، شما را راهنمایی می‌کند. مدتی بعد، یک کپی مجازی از شما می‌تواند ارزش‌ها و ترجیحات شما را با دقت خیره‌کننده‌ای به تصویر بکشد.

به نقل از ام‌آی‌تی تکنولوژی ریویو، پژوهش جدید گروهی از پژوهشگران «دانشگاه استنفورد»(stanford university) و «گوگل دیپ‌مایند»(Google DeepMind) نشان می‌دهد که این ایده اکنون امکان‌پذیر است.

این گروه پژوهشی به سرپرستی «جون سونگ پارک»(Joon Sung Park) دانشجوی مقطع دکتری علوم رایانه دانشگاه استنفورد، ۱۰۰۰ نفر را برای این پژوهش استخدام کردند که براساس سن، جنسیت، نژاد، محل سکونت، تحصیلات و ایدئولوژی سیاسی با یکدیگر تفاوت داشتند. هر کدام از این افراد برای مشارکت در این پژوهش تا ۱۰۰ دلار دستمزد دریافت کردند. پژوهشگران از طریق مصاحبه با شرکت‌کنندگان، نمونه‌هایی را از کپی آن افراد ایجاد کردند. شرکت‌کنندگان طی آزمونی که نشان می‌دهد عوامل هوش مصنوعی چگونه از همتایان انسانی خود تقلید می‌کنند، مجموعه‌ای را از آزمایش‌های شخصیتی، نظرسنجی‌های اجتماعی و بازی‌های منطقی به فاصله دو هفته انجام دادند. سپس، عوامل هوش مصنوعی همان آزمایش‌ها را تکمیل کردند و نتایج ۸۵ درصد مشابه بود.

پارک گفت: من معتقدم اگر بتوانید یک گروه را از نمونه‌های کوچک خود داشته باشید و تصمیماتی را بگیرید که قبلا می‌گرفتید، در نهایت آینده را شکل خواهید داد.

کپی‌های هوش مصنوعی در این پژوهش، «عوامل شبیه‌سازی» نامیده می‌شوند و انگیزه ایجاد آنها این است که انجام شدن پژوهش‌ها را برای محققان حوزه علوم اجتماعی و سایر زمینه‌ها آسان‌تر کند. اگر بتوانید مدل‌های هوش مصنوعی بسازید که مانند افراد واقعی رفتار کنند، می‌توانید از آنها برای آزمایش هر چیزی استفاده کنید؛ از مبارزه با اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی گرفته تا شناسایی رفتارهایی که به ترافیک منجر می‌شوند.

عوامل شبیه‌سازی کمی متفاوت از عواملی هستند که امروزه بر کار شرکت‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی تسلط دارند. عوامل دوم موسوم به «عوامل مبتنی بر دستگاه»، مدل‌هایی هستند که به منظور انجام دادن کارها برای شما ساخته شده‌اند، نه این که با شما صحبت کنند. برای مثال، آنها ممکن است کارهایی را مانند وارد کردن داده‌ها، بازیابی اطلاعات ذخیره‌شده یا رزرو سفر و برنامه‌ریزی قرار ملاقات‌ها انجام دهند. به گفته بلومبرگ، «سیلزفورس»(Salesforce) در ماه سپتامبر عوامل مبتنی بر دستگاه خود را معرفی کرد. سپس، «آنتروپیک»(Anthropic) در ماه اکتبر عوامل خود را عرضه کرد و «اوپن‌ای‌آی»(OpenAI) نیز قصد دارد برخی از آنها را در ژانویه عرضه کند.

این دو نوع عامل، متفاوت هستند اما نقاط مشترکی دارند. «جان هورتون»(John Horton) دانشیار فناوری اطلاعات دانشگاه «ام‌آی‌تی»(MIT) که یک شرکت را برای انجام دادن تحقیقات با استفاده از هوش مصنوعی تأسیس کرده است، گفت: پژوهش‌های مبتنی بر عوامل شبیه‌سازی مانند مواردی که در این پژوهش ارائه شده‌اند، احتمالا به طور کلی به ایجاد عوامل هوش مصنوعی قوی‌تر ختم خواهد شد.

وی افزود: این پژوهش نشان می‌دهد چگونه می‌توان از انسان‌های واقعی برای تولید شخصیت‌هایی استفاده کرد که به صورت برنامه‌نویسی/شبیه‌سازی در روش‌های غیر قابل انجام دادن با انسان‌های واقعی استفاده شوند.

انتهای پیام

پست قبلی

گلکسی زد فلیپ ۷ و فلیپ FE احتمالاً از این تراشه‌ها استفاده خواهند کرد

پست بعدی

اثرات هوش مصنوعی در مدیریت انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف سوخت

مربوطه پست ها

رقیب استارگیت OpenAI؛ متا دیتاسنترهای چند صد میلیارد دلاری برای هوش مصنوعی می‌سازد
هوش مصنوعی

رقیب استارگیت OpenAI؛ متا دیتاسنترهای چند صد میلیارد دلاری برای هوش مصنوعی می‌سازد

۲۴ تیر ۱۴۰۴
شرکت xAI با دولت آمریکا قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری نظامی امضا کرد
هوش مصنوعی

شرکت xAI با دولت آمریکا قرارداد ۲۰۰ میلیون دلاری نظامی امضا کرد

۲۴ تیر ۱۴۰۴
ایلان ماسک از قابلیتی جنجالی برای Grok رونمایی کرد: همراه عاطفی کاربران
هوش مصنوعی

ایلان ماسک از قابلیتی جنجالی برای Grok رونمایی کرد: همراه عاطفی کاربران

۲۴ تیر ۱۴۰۴
آمازون از Kiro رونمایی کرد؛ IDE مجهز به هوش مصنوعی Claude برای رقابت با Codex
هوش مصنوعی

آمازون از Kiro رونمایی کرد؛ IDE مجهز به هوش مصنوعی Claude برای رقابت با Codex

۲۴ تیر ۱۴۰۴
انویدیا: آمریکا محدودیت فروش تراشه هوش مصنوعی به چین را لغو کرد
هوش مصنوعی

انویدیا: آمریکا محدودیت فروش تراشه هوش مصنوعی به چین را لغو کرد

۲۴ تیر ۱۴۰۴
قابلیت جدید NotebookLM معرفی شد: انتشار محتواهای شاخص حاوی آثار ادبی و علمی
هوش مصنوعی

قابلیت جدید NotebookLM معرفی شد: انتشار محتواهای شاخص حاوی آثار ادبی و علمی

۲۴ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • جدیدترین نرخ رهن کامل در مجیدیه تهران
  • تلاش برای بازگشت حق‌آبه بوستان سرخه حصار از سد لتیان؛ کاشت ۳۳ هزار درخت در دستور کار
  • درگیری تئاتر با صنف دکان‌داران؛ «دوشس ملفی» متولد خیابان میرعماد است!
  • پایش عمق خلیج فارس؛ تحقیقات محیط زیستی دریای خزر با کشتی اقیانوس‌پیما
  • جورج لوکاس برای معرفی موزه شخصی‌اش به دیدار علاقه‌مندان می‌رود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.