سه شنبه, شهریور ۴, ۱۴۰۴
دانش جوین
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • ورود
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، لهجه اپراتورهای تلفنی را عوض می‌کند

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۰۲ اسفند ۱۴۰۳
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
A A
هوش مصنوعی، لهجه اپراتورهای تلفنی را عوض می‌کند
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، تقاضا برای فناوری‌های تشخیص صدا و گفتار بسیار زیاد شده و رو به افزایش است. تحلیل‌های شرکت تحقیقات بازار «Markets and Markets» نشان داده‌اند که این بخش تا سال ۲۰۲۷ می‌تواند به ارزش بیش از ۲۸.۱ میلیارد دلار برسد.

به نقل از تک کرانچ، فروشندگانی که فناوری‌های تشخیص صدا و گفتار را ارائه می‌دهند، کم نیستند؛ اما برخی از تازه‌کارها موفق شده‌اند گزینه‌های بهتری را ایجاد کنند. «ساناس»(Sanas) نمونه خوبی است. این استارت‌آپ که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، نرم‌افزاری را توسعه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای تغییر در لحظه لهجه استفاده می‌کند.

«شرات کشاوا نارایانا»(Sharath Keshava Narayana) رئیس و یکی از بنیان‌گذاران ساناس گفت: ما در ساناس معتقدیم که اگرچه فناوری در حال تغییر صنعت است اما نباید جایگزین ارتباط انسانی شود، بلکه باید آن را تقویت کند. با افزایش میزان تعامل با مشتری در سطح جهانی، نیاز به ارتباط انسان به انسان حیاتی است.

«ماکسیم سربریاکوف»(Maxim Serebryakov) ساناس را همراه با «شاون ژانگ»(Shawn Zhang) و «آندرس سودری»(Andrés Soderi) در زمان دانشجویی راه‌اندازی کرد. این سه نفر کار خود را با الهام از تجربه خسته‌کننده یکی از دانشجویان دیگر درباره کار کردن در یک مرکز تماس تماس تلفنی آغاز کردند.

نارایانا گفت: رائول دوست مکس و شاون مجبور بود برای حمایت از خانواده به نیکاراگوئه بازگردد. او در محل کارش در مرکز تماس، با تبعیض به خاطر لهجه روبه‌رو شد. تجربه او درباره آموزش خنثی‌سازی لهجه و هزینه‌های متحمل‌شده بر او الهام‌بخش مکس و شاون شد تا راه‌حلی را برای کاهش تبعیض ناشی از لهجه ارائه دهند.

در سال ۲۰۲۱ نارایانا که پیشتر استارت‌آپ مرکز تماس Observe.ai را تأسیس کرده بود، به ساناس پیوست و این شرکت اولین بخش از بودجه خود را تأمین کرد.

فناوری ساناس، گفتار را تحلیل می‌کند و گفتار تبدیل‌شده را که با یک لهجه مشخص مطابقت دارد، به عنوان خروجی ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا کرده است که می‌تواند احساسات و هویت سخن‌ران اصلی را حفظ کند و میزان صداهای مزاحم را به حداقل برساند.

نارایانا گفت: وجه تمایز ساناس، فناوری‌های هوش مصنوعی ثبت شده این شرکت هستند که الگوهای آوایی را تشخیص می‌دهند و بلافاصله آنها را تنظیم می‌کنند و در عین حال، هویت منحصربه‌فرد گوینده را دست‌نخورده نگه می‌دارند. مدل‌های هوش مصنوعی ساناس با بیش از ۵۰ میلیون گفتار و با استفاده از مجموعه داده‌های جمع‌آوری‌شده از شرکای فناوری ما و صداپیشگان داخلی آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام

شاید برای شما جالب باشد

چطور دوبله یوتیوب با هوش مصنوعی انجام میشود؟ راهنمای کامل استفاده از ابزارهای AI

اپل احتمالاً سال آینده از سرویس +Health رونمایی می‌کند؛ مربی شخصی هوش مصنوعی

مدیرعامل هوش مصنوعی مایکروسافت درباره خودآگاهی تقلبی هوش مصنوعی هشدار می‌دهد

به گزارش ایسنا، تقاضا برای فناوری‌های تشخیص صدا و گفتار بسیار زیاد شده و رو به افزایش است. تحلیل‌های شرکت تحقیقات بازار «Markets and Markets» نشان داده‌اند که این بخش تا سال ۲۰۲۷ می‌تواند به ارزش بیش از ۲۸.۱ میلیارد دلار برسد.

به نقل از تک کرانچ، فروشندگانی که فناوری‌های تشخیص صدا و گفتار را ارائه می‌دهند، کم نیستند؛ اما برخی از تازه‌کارها موفق شده‌اند گزینه‌های بهتری را ایجاد کنند. «ساناس»(Sanas) نمونه خوبی است. این استارت‌آپ که در سال ۲۰۲۰ تأسیس شد، نرم‌افزاری را توسعه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای تغییر در لحظه لهجه استفاده می‌کند.

«شرات کشاوا نارایانا»(Sharath Keshava Narayana) رئیس و یکی از بنیان‌گذاران ساناس گفت: ما در ساناس معتقدیم که اگرچه فناوری در حال تغییر صنعت است اما نباید جایگزین ارتباط انسانی شود، بلکه باید آن را تقویت کند. با افزایش میزان تعامل با مشتری در سطح جهانی، نیاز به ارتباط انسان به انسان حیاتی است.

«ماکسیم سربریاکوف»(Maxim Serebryakov) ساناس را همراه با «شاون ژانگ»(Shawn Zhang) و «آندرس سودری»(Andrés Soderi) در زمان دانشجویی راه‌اندازی کرد. این سه نفر کار خود را با الهام از تجربه خسته‌کننده یکی از دانشجویان دیگر درباره کار کردن در یک مرکز تماس تماس تلفنی آغاز کردند.

نارایانا گفت: رائول دوست مکس و شاون مجبور بود برای حمایت از خانواده به نیکاراگوئه بازگردد. او در محل کارش در مرکز تماس، با تبعیض به خاطر لهجه روبه‌رو شد. تجربه او درباره آموزش خنثی‌سازی لهجه و هزینه‌های متحمل‌شده بر او الهام‌بخش مکس و شاون شد تا راه‌حلی را برای کاهش تبعیض ناشی از لهجه ارائه دهند.

در سال ۲۰۲۱ نارایانا که پیشتر استارت‌آپ مرکز تماس Observe.ai را تأسیس کرده بود، به ساناس پیوست و این شرکت اولین بخش از بودجه خود را تأمین کرد.

فناوری ساناس، گفتار را تحلیل می‌کند و گفتار تبدیل‌شده را که با یک لهجه مشخص مطابقت دارد، به عنوان خروجی ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا کرده است که می‌تواند احساسات و هویت سخن‌ران اصلی را حفظ کند و میزان صداهای مزاحم را به حداقل برساند.

نارایانا گفت: وجه تمایز ساناس، فناوری‌های هوش مصنوعی ثبت شده این شرکت هستند که الگوهای آوایی را تشخیص می‌دهند و بلافاصله آنها را تنظیم می‌کنند و در عین حال، هویت منحصربه‌فرد گوینده را دست‌نخورده نگه می‌دارند. مدل‌های هوش مصنوعی ساناس با بیش از ۵۰ میلیون گفتار و با استفاده از مجموعه داده‌های جمع‌آوری‌شده از شرکای فناوری ما و صداپیشگان داخلی آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام

پست قبلی

پزشکیان پشت فرمان تاکسی برقی نشست+فیلم

پست بعدی

تلاش برای ایجاد بستر هوش مصنوعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

پست بعدی
تلاش برای ایجاد بستر هوش مصنوعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

تلاش برای ایجاد بستر هوش مصنوعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 8 =

چهار + چهارده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بهترین آموزشگاه زبان مرکز تهران کجاست؟
  • برپایی کنسرت گروه روایت در خانه هنرمندان
  • فصل سوم مجموعه مستند «آئینه عمر» روی آنتن شبکه چهار
  • گلاب آدینه و علی قمصری با «داستان شهریار» به تالار وحدت می‌آیند
  • «راهبرد» نه هیجان‌زده نه منفعل؛ مجری باید متعهد، منصف و تحلیلگر باشد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمامی حقوق برای دانش جوین محفوظ بوده و کپی از آن پیگرد قانونی خواهد داشت