دانش جوین
پنجشنبه, مرداد ۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی، یک معلم حقوق خطاکار شد!

خبرگزاری ایسنا توسط خبرگزاری ایسنا
۱۴ خرداد ۱۴۰۴
در هوش مصنوعی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
هوش مصنوعی، یک معلم حقوق خطاکار شد!
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش ایسنا، ایده این بود که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی‌پی‌تی بتوانند خود را با هر سبک آموزشی که معلم تعیین کند، تطبیق دهند. این هوش مصنوعی می‌تواند گام‌به‌گام دانشجویان را در حل مسائل راهنمایی کند، بدون اینکه مستقیما پاسخ را بدهد و بازخورد فوری و دقیق، متناسب با نقاط ضعف هر دانشجو ارائه دهد.

به نقل از اس‌اف، با وجود اشتیاق زیاد، تحقیقات محدودی در مورد عملکرد واقعی هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی، به‌ویژه در دوره‌های دانشگاهی ساختارمند وجود دارد.

در سال ۲۰۲۲، چت‌باتی آموزشی به نام اسمارت تست (SmartTest) طراحی شد که بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر برای دموکراتیزه‌کردن دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش بود.

بر خلاف چت‌بات‌های عمومی، اسمارت تست به‌طور خاص برای معلمان ساخته شده تا بتوانند سؤالات، پاسخ‌های نمونه و الگوهای گفت‌وگو را در آن وارد کنند. این باعث می‌شود چت‌بات سؤالات مرتبط را مطرح کند، بازخورد دقیق و منسجم ارائه دهد و خطاهای رایج را کاهش دهد. همچنین، اسمارت تست طوری برنامه‌ریزی شده بود که از روش سقراطی استفاده کند تا دانشجویان را به تفکر وا دارد، نه اینکه صرفا به آن‌ها پاسخ دهد.

اسمارت تست در پنج مرحله آزمایشی در یک دوره درس حقوق کیفری در دانشگاه ولونگونگ (University of Wollongong) در سال ۲۰۲۳ مورد بررسی قرار گرفت. در سه مرحله اول، از سناریوهای فرضی کوتاه حقوقی استفاده شد؛ دو مرحله آخر شامل سؤالات ساده‌تر و مستقیم‌تر بود.

حدود ۳۵ دانشجو در هر مرحله، داوطلبانه و ناشناس با این هوش مصنوعی تعامل داشتند. مکالمات آن‌ها با چت‌بات ذخیره شد.

اسمارت تست در شناسایی نقاط ضعف علمی دانشجویان مفید بود. اما در سه چرخه اول، بین ۴۰ تا ۵۴ درصد مکالمات شامل حداقل یک بازخورد نادرست، گمراه‌کننده یا اشتباه بود.

وقتی به سؤالات ساده‌تر در چرخه‌های چهارم و پنجم روی آوردیم، نرخ خطا به ۶ تا ۲۷ درصد کاهش یافت. با این حال، حتی در بهترین چرخه‌ها، برخی خطاها باقی ماندند. مثلا گاهی چت‌بات ابتدا پاسخ اشتباه را تایید می‌کرد، سپس پاسخ درست را ارائه می‌داد که می‌تواند باعث سردرگمی دانشجو شود.

یک تناقض مهم

نکته جالب دیگر، زحمت زیاد مورد نیاز برای کارکرد درست چت‌بات بود. برخلاف تصور رایج از هوش مصنوعی به‌عنوان ابزار صرفه‌جوی وقت، راه‌اندازی اسمارت تست نیازمند مهندسی دقیق دستورات و ارزیابی‌های دستی گسترده از سوی اساتید بود. این تناقض در ابزاری که قرار است به صرفه‌جویی در زمان کمک کند اما خودش نیازمند وقت زیاد است فایده عملی آن را زیر سؤال می‌برد.

مشکل اصلی: بی‌ثباتی

رفتار اسمارت تست غیرقابل پیش‌بینی بود. در شرایط مشابه، گاهی بازخورد عالی می‌داد، گاهی اطلاعات اشتباه یا گیج‌کننده ارائه می‌داد.

برای بررسی عملکرد مدل‌های جدیدتر، نسخه پایه چت جی‌پی‌تی-4 با مدل 2025 را جایگزین کردیم. اما مدل جدید هم عملکرد بهتری نداشت و گاهی حتی بدتر بود. پس ارتقاء مدل الزاما به معنی بهبود در نتایج آموزشی نیست.

نتیجه‌گیری برای معلمان و دانشجویان

کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، مزایا و محدودیت‌هایی دارد. شاید در تمرین‌های کم‌اهمیت و خودآزمایی مفید باشد، اما برای یادگیری عمیق، قابل‌اعتماد و دقیق، کافی نیست.

از سوی دیگر، دانشجویان بازخورد فوری و لحن دوستانه چت‌بات را دوست داشتند و گفتند که این به کاهش اضطراب کمک می‌کند. با این حال، پاسخ‌های غلط می‌توانند باعث ایجاد یا تقویت سوء‌برداشت شوند.

در نظرسنجی نهایی 76 درصد از دانشجویان گفتند که وجود اسمارت‌تست بهتر از نبود آن است. اما تنها 27 درصد ترجیح دادند بازخورد فوری از هوش مصنوعی بگیرند و نزدیک به نیمی ترجیح دادند منتظر بازخورد انسانی بمانند.

نتایج نشان می‌دهند که هوش مصنوعی مولد باید همچنان به‌عنوان یک ابزار آزمایشی برای یادگیری تلقی شود.

پتانسیل آن واقعی است، اما محدودیت‌هایش نیز جدی‌ هستند. تکیه بیش از حد بر هوش مصنوعی بدون ارزیابی دقیق، می‌تواند کیفیت آموزش را به خطر بیندازد.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، ایده این بود که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی‌پی‌تی بتوانند خود را با هر سبک آموزشی که معلم تعیین کند، تطبیق دهند. این هوش مصنوعی می‌تواند گام‌به‌گام دانشجویان را در حل مسائل راهنمایی کند، بدون اینکه مستقیما پاسخ را بدهد و بازخورد فوری و دقیق، متناسب با نقاط ضعف هر دانشجو ارائه دهد.

به نقل از اس‌اف، با وجود اشتیاق زیاد، تحقیقات محدودی در مورد عملکرد واقعی هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی، به‌ویژه در دوره‌های دانشگاهی ساختارمند وجود دارد.

در سال ۲۰۲۲، چت‌باتی آموزشی به نام اسمارت تست (SmartTest) طراحی شد که بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر برای دموکراتیزه‌کردن دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش بود.

بر خلاف چت‌بات‌های عمومی، اسمارت تست به‌طور خاص برای معلمان ساخته شده تا بتوانند سؤالات، پاسخ‌های نمونه و الگوهای گفت‌وگو را در آن وارد کنند. این باعث می‌شود چت‌بات سؤالات مرتبط را مطرح کند، بازخورد دقیق و منسجم ارائه دهد و خطاهای رایج را کاهش دهد. همچنین، اسمارت تست طوری برنامه‌ریزی شده بود که از روش سقراطی استفاده کند تا دانشجویان را به تفکر وا دارد، نه اینکه صرفا به آن‌ها پاسخ دهد.

اسمارت تست در پنج مرحله آزمایشی در یک دوره درس حقوق کیفری در دانشگاه ولونگونگ (University of Wollongong) در سال ۲۰۲۳ مورد بررسی قرار گرفت. در سه مرحله اول، از سناریوهای فرضی کوتاه حقوقی استفاده شد؛ دو مرحله آخر شامل سؤالات ساده‌تر و مستقیم‌تر بود.

حدود ۳۵ دانشجو در هر مرحله، داوطلبانه و ناشناس با این هوش مصنوعی تعامل داشتند. مکالمات آن‌ها با چت‌بات ذخیره شد.

اسمارت تست در شناسایی نقاط ضعف علمی دانشجویان مفید بود. اما در سه چرخه اول، بین ۴۰ تا ۵۴ درصد مکالمات شامل حداقل یک بازخورد نادرست، گمراه‌کننده یا اشتباه بود.

وقتی به سؤالات ساده‌تر در چرخه‌های چهارم و پنجم روی آوردیم، نرخ خطا به ۶ تا ۲۷ درصد کاهش یافت. با این حال، حتی در بهترین چرخه‌ها، برخی خطاها باقی ماندند. مثلا گاهی چت‌بات ابتدا پاسخ اشتباه را تایید می‌کرد، سپس پاسخ درست را ارائه می‌داد که می‌تواند باعث سردرگمی دانشجو شود.

یک تناقض مهم

نکته جالب دیگر، زحمت زیاد مورد نیاز برای کارکرد درست چت‌بات بود. برخلاف تصور رایج از هوش مصنوعی به‌عنوان ابزار صرفه‌جوی وقت، راه‌اندازی اسمارت تست نیازمند مهندسی دقیق دستورات و ارزیابی‌های دستی گسترده از سوی اساتید بود. این تناقض در ابزاری که قرار است به صرفه‌جویی در زمان کمک کند اما خودش نیازمند وقت زیاد است فایده عملی آن را زیر سؤال می‌برد.

مشکل اصلی: بی‌ثباتی

رفتار اسمارت تست غیرقابل پیش‌بینی بود. در شرایط مشابه، گاهی بازخورد عالی می‌داد، گاهی اطلاعات اشتباه یا گیج‌کننده ارائه می‌داد.

برای بررسی عملکرد مدل‌های جدیدتر، نسخه پایه چت جی‌پی‌تی-4 با مدل 2025 را جایگزین کردیم. اما مدل جدید هم عملکرد بهتری نداشت و گاهی حتی بدتر بود. پس ارتقاء مدل الزاما به معنی بهبود در نتایج آموزشی نیست.

نتیجه‌گیری برای معلمان و دانشجویان

کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، مزایا و محدودیت‌هایی دارد. شاید در تمرین‌های کم‌اهمیت و خودآزمایی مفید باشد، اما برای یادگیری عمیق، قابل‌اعتماد و دقیق، کافی نیست.

از سوی دیگر، دانشجویان بازخورد فوری و لحن دوستانه چت‌بات را دوست داشتند و گفتند که این به کاهش اضطراب کمک می‌کند. با این حال، پاسخ‌های غلط می‌توانند باعث ایجاد یا تقویت سوء‌برداشت شوند.

در نظرسنجی نهایی 76 درصد از دانشجویان گفتند که وجود اسمارت‌تست بهتر از نبود آن است. اما تنها 27 درصد ترجیح دادند بازخورد فوری از هوش مصنوعی بگیرند و نزدیک به نیمی ترجیح دادند منتظر بازخورد انسانی بمانند.

نتایج نشان می‌دهند که هوش مصنوعی مولد باید همچنان به‌عنوان یک ابزار آزمایشی برای یادگیری تلقی شود.

پتانسیل آن واقعی است، اما محدودیت‌هایش نیز جدی‌ هستند. تکیه بیش از حد بر هوش مصنوعی بدون ارزیابی دقیق، می‌تواند کیفیت آموزش را به خطر بیندازد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

علی‌بابا از پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی خود برای برنامه‌نویسی رونمایی کرد

گوگل از Gemini Drops رونمایی کرد؛ به‌روزرسانی‌های ماهانه برای هوش مصنوعی

ChatGPT ظاهراً روی تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی واترمارک می‌گذارد

به گزارش ایسنا، ایده این بود که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی‌پی‌تی بتوانند خود را با هر سبک آموزشی که معلم تعیین کند، تطبیق دهند. این هوش مصنوعی می‌تواند گام‌به‌گام دانشجویان را در حل مسائل راهنمایی کند، بدون اینکه مستقیما پاسخ را بدهد و بازخورد فوری و دقیق، متناسب با نقاط ضعف هر دانشجو ارائه دهد.

به نقل از اس‌اف، با وجود اشتیاق زیاد، تحقیقات محدودی در مورد عملکرد واقعی هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی، به‌ویژه در دوره‌های دانشگاهی ساختارمند وجود دارد.

در سال ۲۰۲۲، چت‌باتی آموزشی به نام اسمارت تست (SmartTest) طراحی شد که بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر برای دموکراتیزه‌کردن دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش بود.

بر خلاف چت‌بات‌های عمومی، اسمارت تست به‌طور خاص برای معلمان ساخته شده تا بتوانند سؤالات، پاسخ‌های نمونه و الگوهای گفت‌وگو را در آن وارد کنند. این باعث می‌شود چت‌بات سؤالات مرتبط را مطرح کند، بازخورد دقیق و منسجم ارائه دهد و خطاهای رایج را کاهش دهد. همچنین، اسمارت تست طوری برنامه‌ریزی شده بود که از روش سقراطی استفاده کند تا دانشجویان را به تفکر وا دارد، نه اینکه صرفا به آن‌ها پاسخ دهد.

اسمارت تست در پنج مرحله آزمایشی در یک دوره درس حقوق کیفری در دانشگاه ولونگونگ (University of Wollongong) در سال ۲۰۲۳ مورد بررسی قرار گرفت. در سه مرحله اول، از سناریوهای فرضی کوتاه حقوقی استفاده شد؛ دو مرحله آخر شامل سؤالات ساده‌تر و مستقیم‌تر بود.

حدود ۳۵ دانشجو در هر مرحله، داوطلبانه و ناشناس با این هوش مصنوعی تعامل داشتند. مکالمات آن‌ها با چت‌بات ذخیره شد.

اسمارت تست در شناسایی نقاط ضعف علمی دانشجویان مفید بود. اما در سه چرخه اول، بین ۴۰ تا ۵۴ درصد مکالمات شامل حداقل یک بازخورد نادرست، گمراه‌کننده یا اشتباه بود.

وقتی به سؤالات ساده‌تر در چرخه‌های چهارم و پنجم روی آوردیم، نرخ خطا به ۶ تا ۲۷ درصد کاهش یافت. با این حال، حتی در بهترین چرخه‌ها، برخی خطاها باقی ماندند. مثلا گاهی چت‌بات ابتدا پاسخ اشتباه را تایید می‌کرد، سپس پاسخ درست را ارائه می‌داد که می‌تواند باعث سردرگمی دانشجو شود.

یک تناقض مهم

نکته جالب دیگر، زحمت زیاد مورد نیاز برای کارکرد درست چت‌بات بود. برخلاف تصور رایج از هوش مصنوعی به‌عنوان ابزار صرفه‌جوی وقت، راه‌اندازی اسمارت تست نیازمند مهندسی دقیق دستورات و ارزیابی‌های دستی گسترده از سوی اساتید بود. این تناقض در ابزاری که قرار است به صرفه‌جویی در زمان کمک کند اما خودش نیازمند وقت زیاد است فایده عملی آن را زیر سؤال می‌برد.

مشکل اصلی: بی‌ثباتی

رفتار اسمارت تست غیرقابل پیش‌بینی بود. در شرایط مشابه، گاهی بازخورد عالی می‌داد، گاهی اطلاعات اشتباه یا گیج‌کننده ارائه می‌داد.

برای بررسی عملکرد مدل‌های جدیدتر، نسخه پایه چت جی‌پی‌تی-4 با مدل 2025 را جایگزین کردیم. اما مدل جدید هم عملکرد بهتری نداشت و گاهی حتی بدتر بود. پس ارتقاء مدل الزاما به معنی بهبود در نتایج آموزشی نیست.

نتیجه‌گیری برای معلمان و دانشجویان

کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، مزایا و محدودیت‌هایی دارد. شاید در تمرین‌های کم‌اهمیت و خودآزمایی مفید باشد، اما برای یادگیری عمیق، قابل‌اعتماد و دقیق، کافی نیست.

از سوی دیگر، دانشجویان بازخورد فوری و لحن دوستانه چت‌بات را دوست داشتند و گفتند که این به کاهش اضطراب کمک می‌کند. با این حال، پاسخ‌های غلط می‌توانند باعث ایجاد یا تقویت سوء‌برداشت شوند.

در نظرسنجی نهایی 76 درصد از دانشجویان گفتند که وجود اسمارت‌تست بهتر از نبود آن است. اما تنها 27 درصد ترجیح دادند بازخورد فوری از هوش مصنوعی بگیرند و نزدیک به نیمی ترجیح دادند منتظر بازخورد انسانی بمانند.

نتایج نشان می‌دهند که هوش مصنوعی مولد باید همچنان به‌عنوان یک ابزار آزمایشی برای یادگیری تلقی شود.

پتانسیل آن واقعی است، اما محدودیت‌هایش نیز جدی‌ هستند. تکیه بیش از حد بر هوش مصنوعی بدون ارزیابی دقیق، می‌تواند کیفیت آموزش را به خطر بیندازد.

انتهای پیام

به گزارش ایسنا، ایده این بود که ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی‌پی‌تی بتوانند خود را با هر سبک آموزشی که معلم تعیین کند، تطبیق دهند. این هوش مصنوعی می‌تواند گام‌به‌گام دانشجویان را در حل مسائل راهنمایی کند، بدون اینکه مستقیما پاسخ را بدهد و بازخورد فوری و دقیق، متناسب با نقاط ضعف هر دانشجو ارائه دهد.

به نقل از اس‌اف، با وجود اشتیاق زیاد، تحقیقات محدودی در مورد عملکرد واقعی هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی، به‌ویژه در دوره‌های دانشگاهی ساختارمند وجود دارد.

در سال ۲۰۲۲، چت‌باتی آموزشی به نام اسمارت تست (SmartTest) طراحی شد که بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر برای دموکراتیزه‌کردن دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی در آموزش بود.

بر خلاف چت‌بات‌های عمومی، اسمارت تست به‌طور خاص برای معلمان ساخته شده تا بتوانند سؤالات، پاسخ‌های نمونه و الگوهای گفت‌وگو را در آن وارد کنند. این باعث می‌شود چت‌بات سؤالات مرتبط را مطرح کند، بازخورد دقیق و منسجم ارائه دهد و خطاهای رایج را کاهش دهد. همچنین، اسمارت تست طوری برنامه‌ریزی شده بود که از روش سقراطی استفاده کند تا دانشجویان را به تفکر وا دارد، نه اینکه صرفا به آن‌ها پاسخ دهد.

اسمارت تست در پنج مرحله آزمایشی در یک دوره درس حقوق کیفری در دانشگاه ولونگونگ (University of Wollongong) در سال ۲۰۲۳ مورد بررسی قرار گرفت. در سه مرحله اول، از سناریوهای فرضی کوتاه حقوقی استفاده شد؛ دو مرحله آخر شامل سؤالات ساده‌تر و مستقیم‌تر بود.

حدود ۳۵ دانشجو در هر مرحله، داوطلبانه و ناشناس با این هوش مصنوعی تعامل داشتند. مکالمات آن‌ها با چت‌بات ذخیره شد.

اسمارت تست در شناسایی نقاط ضعف علمی دانشجویان مفید بود. اما در سه چرخه اول، بین ۴۰ تا ۵۴ درصد مکالمات شامل حداقل یک بازخورد نادرست، گمراه‌کننده یا اشتباه بود.

وقتی به سؤالات ساده‌تر در چرخه‌های چهارم و پنجم روی آوردیم، نرخ خطا به ۶ تا ۲۷ درصد کاهش یافت. با این حال، حتی در بهترین چرخه‌ها، برخی خطاها باقی ماندند. مثلا گاهی چت‌بات ابتدا پاسخ اشتباه را تایید می‌کرد، سپس پاسخ درست را ارائه می‌داد که می‌تواند باعث سردرگمی دانشجو شود.

یک تناقض مهم

نکته جالب دیگر، زحمت زیاد مورد نیاز برای کارکرد درست چت‌بات بود. برخلاف تصور رایج از هوش مصنوعی به‌عنوان ابزار صرفه‌جوی وقت، راه‌اندازی اسمارت تست نیازمند مهندسی دقیق دستورات و ارزیابی‌های دستی گسترده از سوی اساتید بود. این تناقض در ابزاری که قرار است به صرفه‌جویی در زمان کمک کند اما خودش نیازمند وقت زیاد است فایده عملی آن را زیر سؤال می‌برد.

مشکل اصلی: بی‌ثباتی

رفتار اسمارت تست غیرقابل پیش‌بینی بود. در شرایط مشابه، گاهی بازخورد عالی می‌داد، گاهی اطلاعات اشتباه یا گیج‌کننده ارائه می‌داد.

برای بررسی عملکرد مدل‌های جدیدتر، نسخه پایه چت جی‌پی‌تی-4 با مدل 2025 را جایگزین کردیم. اما مدل جدید هم عملکرد بهتری نداشت و گاهی حتی بدتر بود. پس ارتقاء مدل الزاما به معنی بهبود در نتایج آموزشی نیست.

نتیجه‌گیری برای معلمان و دانشجویان

کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، مزایا و محدودیت‌هایی دارد. شاید در تمرین‌های کم‌اهمیت و خودآزمایی مفید باشد، اما برای یادگیری عمیق، قابل‌اعتماد و دقیق، کافی نیست.

از سوی دیگر، دانشجویان بازخورد فوری و لحن دوستانه چت‌بات را دوست داشتند و گفتند که این به کاهش اضطراب کمک می‌کند. با این حال، پاسخ‌های غلط می‌توانند باعث ایجاد یا تقویت سوء‌برداشت شوند.

در نظرسنجی نهایی 76 درصد از دانشجویان گفتند که وجود اسمارت‌تست بهتر از نبود آن است. اما تنها 27 درصد ترجیح دادند بازخورد فوری از هوش مصنوعی بگیرند و نزدیک به نیمی ترجیح دادند منتظر بازخورد انسانی بمانند.

نتایج نشان می‌دهند که هوش مصنوعی مولد باید همچنان به‌عنوان یک ابزار آزمایشی برای یادگیری تلقی شود.

پتانسیل آن واقعی است، اما محدودیت‌هایش نیز جدی‌ هستند. تکیه بیش از حد بر هوش مصنوعی بدون ارزیابی دقیق، می‌تواند کیفیت آموزش را به خطر بیندازد.

انتهای پیام

پست قبلی

مایکروسافت بینگ دسترسی رایگان به هوش مصنوعی OpenAI Sora را ممکن کرد

پست بعدی

صدور هشدار هواشناسی؛ رگبار و بارش تگرگ در ۱۴ استان

مربوطه پست ها

علی‌بابا از پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی خود برای برنامه‌نویسی رونمایی کرد
هوش مصنوعی

علی‌بابا از پیشرفته‌ترین مدل هوش مصنوعی خود برای برنامه‌نویسی رونمایی کرد

۰۱ مرداد ۱۴۰۴
گوگل از Gemini Drops رونمایی کرد؛ به‌روزرسانی‌های ماهانه برای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی

گوگل از Gemini Drops رونمایی کرد؛ به‌روزرسانی‌های ماهانه برای هوش مصنوعی

۳۱ تیر ۱۴۰۴
ChatGPT ظاهراً روی تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی واترمارک می‌گذارد
هوش مصنوعی

ChatGPT ظاهراً روی تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی واترمارک می‌گذارد

۳۱ تیر ۱۴۰۴
هشدار نایب رئیس کمیسیون هوش مصنوعی نصر تهران: هوش مصنوعی با نگاه امنیتی و دولتی‌سازی توسعه نمی‌یابد
هوش مصنوعی

هشدار نایب رئیس کمیسیون هوش مصنوعی نصر تهران: هوش مصنوعی با نگاه امنیتی و دولتی‌سازی توسعه نمی‌یابد

۳۱ تیر ۱۴۰۴
مراکز داده هوش مصنوعی متا به منابع آب محلی در آمریکا فشار می‌آورند
هوش مصنوعی

مراکز داده هوش مصنوعی متا به منابع آب محلی در آمریکا فشار می‌آورند

۳۱ تیر ۱۴۰۴
متا دستورالعمل داوطلبانه اتحادیه اروپا در زمینه هوش مصنوعی را نپذیرفت
هوش مصنوعی

متا دستورالعمل داوطلبانه اتحادیه اروپا در زمینه هوش مصنوعی را نپذیرفت

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ثبت 14 هزار بیمار هموفیلی در کشور؛ جزییات درمان رایگان بیماران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اطلاعیه قطعی آب: افت فشار برای این دشته از مشترکان استان اراک
  • جدیدترین قیمت رهن کامل در پیروزی/ با ۶۰۰ میلیون چه خانه‌ای می‌توان رهن کرد؟
  • تغییر فرآیند حضور در ونیز؛ نقش مؤسسات در تصمیم‌گیری‌ها بازنگری می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.