دانش جوین
یکشنبه, مرداد ۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

هیدکی کامیا علت خروج خود از Platinum Games را توضیح می‌دهد

گیمفا توسط گیمفا
۲۶ آذر ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
هیدکی کامیا علت خروج خود از Platinum Games را توضیح می‌دهد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که اگر در استودیوی Platinum Games به کار خود ادامه می‌داد، خلاقیت او به شدت آسیب می‌دید. وی اکنون در استودیوی جدید Clovers روی دنباله Okami کار می‌کند.

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق کپکام (Capcom) در سپتامبر سال گذشته جدایی خود را از Platinum Games اعلام کرد. او سپس تصویری از خود منتشر کرد که از دفتر مرکزی شرکت به سرعت خارج می‌شود. وی در جدیدترین مصاحبه خود علت جدایی‌اش از پلاتینیوم گیمز را توضیح داده است.

وی در این مصاحبه اظهار داشت:

در آن زمان، بین طرز تفکر من از نظر خلاقیت و سیاست جدید شرکت ناهماهنگی وجود داشت. من و مدیرعامل آتسوشی اینابا، مدیرعامل پلاتینیوم گیمز، بیش از ۳ ماه بود که در حال مذاکره بودیم، اما نتوانستیم به توافق دست پیدا کنیم. احساس می‌کردم اگر در آنجا به کار ادامه دهم، خلاقیتم از بین می‌رود. اصلاً به این فکر نمی‌کردم که بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد. این‌گونه نبود که به خاطر کاری که می‌خواستم انجام دهم یا اینکه کاری جدید به من پیشنهاد شده بود، استعفا دادم.

در جریان رویداد The Game Awards 2024 شرکت کپکام از دنباله Okami رونمایی کرد. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی در حال حاضر نامشخص است.

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که اگر در استودیوی Platinum Games به کار خود ادامه می‌داد، خلاقیت او به شدت آسیب می‌دید. وی اکنون در استودیوی جدید Clovers روی دنباله Okami کار می‌کند.

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق کپکام (Capcom) در سپتامبر سال گذشته جدایی خود را از Platinum Games اعلام کرد. او سپس تصویری از خود منتشر کرد که از دفتر مرکزی شرکت به سرعت خارج می‌شود. وی در جدیدترین مصاحبه خود علت جدایی‌اش از پلاتینیوم گیمز را توضیح داده است.

وی در این مصاحبه اظهار داشت:

در آن زمان، بین طرز تفکر من از نظر خلاقیت و سیاست جدید شرکت ناهماهنگی وجود داشت. من و مدیرعامل آتسوشی اینابا، مدیرعامل پلاتینیوم گیمز، بیش از ۳ ماه بود که در حال مذاکره بودیم، اما نتوانستیم به توافق دست پیدا کنیم. احساس می‌کردم اگر در آنجا به کار ادامه دهم، خلاقیتم از بین می‌رود. اصلاً به این فکر نمی‌کردم که بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد. این‌گونه نبود که به خاطر کاری که می‌خواستم انجام دهم یا اینکه کاری جدید به من پیشنهاد شده بود، استعفا دادم.

در جریان رویداد The Game Awards 2024 شرکت کپکام از دنباله Okami رونمایی کرد. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی در حال حاضر نامشخص است.

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که اگر در استودیوی Platinum Games به کار خود ادامه می‌داد، خلاقیت او به شدت آسیب می‌دید. وی اکنون در استودیوی جدید Clovers روی دنباله Okami کار می‌کند.

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق کپکام (Capcom) در سپتامبر سال گذشته جدایی خود را از Platinum Games اعلام کرد. او سپس تصویری از خود منتشر کرد که از دفتر مرکزی شرکت به سرعت خارج می‌شود. وی در جدیدترین مصاحبه خود علت جدایی‌اش از پلاتینیوم گیمز را توضیح داده است.

وی در این مصاحبه اظهار داشت:

در آن زمان، بین طرز تفکر من از نظر خلاقیت و سیاست جدید شرکت ناهماهنگی وجود داشت. من و مدیرعامل آتسوشی اینابا، مدیرعامل پلاتینیوم گیمز، بیش از ۳ ماه بود که در حال مذاکره بودیم، اما نتوانستیم به توافق دست پیدا کنیم. احساس می‌کردم اگر در آنجا به کار ادامه دهم، خلاقیتم از بین می‌رود. اصلاً به این فکر نمی‌کردم که بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد. این‌گونه نبود که به خاطر کاری که می‌خواستم انجام دهم یا اینکه کاری جدید به من پیشنهاد شده بود، استعفا دادم.

در جریان رویداد The Game Awards 2024 شرکت کپکام از دنباله Okami رونمایی کرد. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی در حال حاضر نامشخص است.

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که اگر در استودیوی Platinum Games به کار خود ادامه می‌داد، خلاقیت او به شدت آسیب می‌دید. وی اکنون در استودیوی جدید Clovers روی دنباله Okami کار می‌کند.

تبلیغات

توسعه‌دهنده سابق کپکام (Capcom) در سپتامبر سال گذشته جدایی خود را از Platinum Games اعلام کرد. او سپس تصویری از خود منتشر کرد که از دفتر مرکزی شرکت به سرعت خارج می‌شود. وی در جدیدترین مصاحبه خود علت جدایی‌اش از پلاتینیوم گیمز را توضیح داده است.

وی در این مصاحبه اظهار داشت:

در آن زمان، بین طرز تفکر من از نظر خلاقیت و سیاست جدید شرکت ناهماهنگی وجود داشت. من و مدیرعامل آتسوشی اینابا، مدیرعامل پلاتینیوم گیمز، بیش از ۳ ماه بود که در حال مذاکره بودیم، اما نتوانستیم به توافق دست پیدا کنیم. احساس می‌کردم اگر در آنجا به کار ادامه دهم، خلاقیتم از بین می‌رود. اصلاً به این فکر نمی‌کردم که بعد از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد. این‌گونه نبود که به خاطر کاری که می‌خواستم انجام دهم یا اینکه کاری جدید به من پیشنهاد شده بود، استعفا دادم.

در جریان رویداد The Game Awards 2024 شرکت کپکام از دنباله Okami رونمایی کرد. تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد این بازی در حال حاضر نامشخص است.

پست قبلی

هوش مصنوعی آینده سیاست جهانی را شکل می‌دهد / ایران باید رویکرد بومی و متمرکز برای توسعه هوش مصنوعی اتخاذ کند

پست بعدی

موسیقی متن تریلر The Witcher IV منتشر شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • علیرضا قربانی «سووشون» را به مردم میهن دوست ایران تقدیم کرد
  • پخش سه نمایش رادیویی با موضوعات متفاوت در رادیو نمایش
  • کلاری و کاکایی مهمانان اولین نشست «سینمای ایران برای وطن»
  • از هدیه روح‌الامین به یک فرمانده تا آثار هنرمندان زن نوگرا که دیده شد
  • آغاز یک سفر درونی در اولین روز هفته؛ حکایت موسیقی‌های قصه‌گو
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.