دانش جوین
جمعه, خرداد ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک تسهیل می‌شود

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۴ خرداد ۱۴۰۴
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک تسهیل می‌شود
0
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

اخبارجدیدترین

ورود به یک دوره مرطوب بارشی طی هفته آینده

آبادان در وضع نارنجی و خرمشهر در وضع قرمز آلودگی هوا

صدور هشدار نارنجی سیلاب| موج باران‌های سیل‌آسا در ۴ استان

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

به گزارش بازار، آرش خانباشی، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: صنعت هوانوردی به دلیل حجم بالای سرمایه‌گذاری، از صنایع مهم و راهبردی کشور محسوب می‌شود؛ از این رو، حضور شرکت‌هایی با اقتصاد پایدار در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی استفاده از صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و با سرمایه بالا برای جذب منابع مالی در صنعت هوانوردی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ترغیب سرمایه‌گذاران، باید تغییراتی در شیوه‌نامه‌ها و مقررات موجود صورت گیرد از این رو تدوین قوانین جدید و تسهیل شرایط ورود سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

خانباشی ایجاد زمینه برای فعالیت شرکت‌هایی با توان به‌کارگیری هواپیماهای کوچک (زیر ۱۹ نفر) در کنار هواپیماهای سنگین را یکی از محورهای فعالیت این سازمان در دولت چهاردهم برشمرد و یادآور شد: این نوع هواپیماها می‌توانند در بخش‌های جابه‌جایی بار و مسافر نقش مهمی ایفا کنند.

این مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به وجود تعداد زیاد فرودگاه‌های کم‌استفاده در کشور افزود: علت اصلی بهره‌برداری پایین از این فرودگاه‌ها، استفاده نکردن از تمامی ظرفیت‌های صنعت هوانوردی به‌ویژه در حوزه هواپیماهای کوچک بوده است به طوری که این نوع هواپیماها تاکنون در برنامه‌ریزی‌ها جایی نداشته‌اند و تقریباً نادیده گرفته شده‌اند.

وی طراحی سازوکار بهره‌برداری از هواپیماهای کوچک را نخستین اقدام سازمان هواپیمایی کشوری در دولت چهاردهم برشمرد و افزود: یکی از پروژه‌های جاری، ایجاد بستر لازم برای استفاده از هواپیماهای آب‌نشین در درگاه‌های دریایی است که دستورالعمل‌های اجرایی آن در دست تدوین است.

خانباشی یکی از مزیت های استفاده از هواپیماهای آب نشین را استفاده از درگاه‌های دریایی به‌عنوان مکمل فرودگاه‌های فعلی دانست و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌ویژه در شمال و جنوب کشور، می‌تواند حمل ونقل هوایی مبتنی بر دریا (دریامحور) را توسعه دهد بدون آنکه به زیرساخت‌های پیچیده فرودگاهی نیاز باشد.

وی افزود: هواپیماهای دوزیست که قابلیت نشست و برخاست در هر دو بستر خشکی و آبی را دارند، می‌توانند در ایجاد یک شبکه مویرگی پروازی نقش کلیدی ایفا کنند به طوری که علاوه بر پروازهای سنگین، نقاط نزدیک به یکدیگر با هواپیماهای کوچک به یکدیگر متصل و از ظرفیت دریایی نیز بهره‌برداری شود.

خانباشی با بیان اینکه یکی از بخش‌های صنعت هوانوردی که کمتر به آن پرداخته شده، ورود بخش خصوصی به ساخت و تعمیر هواپیماهای کوچک است، اظهار داشت: سازمان در تلاش است با اصلاح شیوه‌نامه‌ها، بستر استفاده از این نوع هواپیماها را مهیا کند. این روند منجر به ایجاد شرکت‌های کوچک می‌شود که نه‌ تنها به خرید پرنده نیاز دارند، بلکه به تعمیرات، قطعات و خدمات نگهداری نیز وابسته‌ هستند.

وی یادآور شد: این زنجیره فعالیت می‌تواند بستر مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه تعمیرات و نگهداری باشد و یک چرخه اقتصادی پویا در حوزه هوانوردی کشور ایجاد کند که از ظرفیت سایر حوزه‌های ملی نیز بهره می‌برد.

پست قبلی

شهادت یک لبنانی در حمله پهپادی به بنت جبیل

پست بعدی

با اصطلاحات رایج هوش مصنوعی آشنا شوید

مربوطه پست ها

ورود به یک دوره مرطوب بارشی طی هفته آینده
حمل و نقل

ورود به یک دوره مرطوب بارشی طی هفته آینده

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
آبادان در وضع نارنجی و خرمشهر در وضع قرمز آلودگی هوا
حمل و نقل

آبادان در وضع نارنجی و خرمشهر در وضع قرمز آلودگی هوا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
صدور هشدار نارنجی سیلاب| موج باران‌های سیل‌آسا در ۴ استان
حمل و نقل

صدور هشدار نارنجی سیلاب| موج باران‌های سیل‌آسا در ۴ استان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
بلیت هواپیما در مسیر تهران ــ مشهد ۳میلیون تومان
حمل و نقل

بلیت هواپیما در مسیر تهران ــ مشهد ۳میلیون تومان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
صدور ۱۶۰ مجوز پرواز فوق‌العاده به مشهد همزمان با عید قربان
حمل و نقل

صدور ۱۶۰ مجوز پرواز فوق‌العاده به مشهد همزمان با عید قربان

۱۴ خرداد ۱۴۰۴
هشدار به تهرانی‌ها؛ امروز و فردا در زمان تردد در شهر مراقب باشید
حمل و نقل

هشدار به تهرانی‌ها؛ امروز و فردا در زمان تردد در شهر مراقب باشید

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سگ‌گردانی؛ نه ممنوع، نه بی‌ضابطه
  • جزییات آتش‌سوزی مهیب در کارخانه لبنیات تهران
  • هشدار تاکسیرانی تهران: مسافرکشی با خودروی شخصی بدون مجوز ممنوع است
  • بیانیه تند ورزشکاران علیه رسوایی اخلاقی در کره؛ فورا استعفا دهید!
  • رسوایی جدید برای متا: جاسوسی مخفیانه فیسبوک از کاربران اندروید!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.