دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

وعده افتتاح باند شرقی منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال در شهریور

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۸ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
وعده افتتاح باند شرقی منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال در شهریور
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

هوشنگ بازوند با یادآوری این‌که پیشرفت فیزیکی کل منطقه 2 آزادراه تهران-شمال حدود 87 درصد است، اظهار کرد: در حال حاضر حفاری تونل‌های این منطقه 94 درصد، لاینینگ تونل‌ها 75 درصد و احداث پل‌های مسیر 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی منطقه دو آزادراه تهران-شمال را پرتراکم ترین بخش آزادراه از نظر ساخت پل و تونل اعلام کرد و گفت: منطقه دو آزادراه تهران-شمال 22 کیلومتر است و بخش اعظم مسیر از داخل 60 رشته تونل به طول 3.6 کیلومتر و 29 دستگاه پل بزرگ در باند رفت و برگشت به طول 3.6 کیلومتر عبور می‌کند که تونل‌های سه قلوی البرز هر کدام به طول 6.5 کیلومتر در این منطقه واقع شده است.

بازوند همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی37 درصدی باند برگشت تونل البرز افزود: باند برگشت این آزادراه نیز در سال 1406 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان این که 16 هزار میلیارد تومان تاکنون در منطقه 2 آزادراه تهران-شمال هزینه شده است، اضافه کرد: برای اتمام عملیات اجرایی باقیمانده مسیر 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت ساخت کاهش 30 دقیقهزمان سفر را از مهمترین مزایای بهره‌برداری از این منطقه دانست و اظهار کرد: کاهش 6.5 کیلومتر از طول مسیر فعلی جاده چالوس-کرج، حذف گردنه‌های کندوان و افزایش ایمنی در محور، اصلاح قوس‌های موجود و تسهیل در تردد به همراه کاهش مصرف سوخت از دیگر مزایای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابان‌ماه سال 1401 رئیس سابق بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران – شمال با اشاره به این‌که سال گذشته (1400) تونل البرز شرقی به طول 6.4 کیلومتر افتتاح شد و قول دادیم ادامه منطقه 2 با سرعت کار شود، گفته بود: متعهدیم تا پایان سال باند رفت منطقه 2 را به اتمام برسانیم و آن را برای عبور خودروها آماده کنیم. اگر بتوانیم تأسیسات و مخصوصاً جت‌فن‌ها را آماده کنیم تا آخر سال عبور ایمن را برای مردم فراهم می‌کنیم اما ممکن است در بهار سال آینده خودروها بتوانند از این باند تردد داشته باشند.

پرویز فتاح با اشاره به اینکه منطقه 2 آزادراه تهران – شمال 22 کیلومتر طول دارد که 18 کیلومتر آن تونل و پل است افزود: این منطقه با فناوری ایرانی و پیمانکاران داخلی در حال ساخت است که تاکنون به قیمت روز 11 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

هوشنگ بازوند با یادآوری این‌که پیشرفت فیزیکی کل منطقه 2 آزادراه تهران-شمال حدود 87 درصد است، اظهار کرد: در حال حاضر حفاری تونل‌های این منطقه 94 درصد، لاینینگ تونل‌ها 75 درصد و احداث پل‌های مسیر 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی منطقه دو آزادراه تهران-شمال را پرتراکم ترین بخش آزادراه از نظر ساخت پل و تونل اعلام کرد و گفت: منطقه دو آزادراه تهران-شمال 22 کیلومتر است و بخش اعظم مسیر از داخل 60 رشته تونل به طول 3.6 کیلومتر و 29 دستگاه پل بزرگ در باند رفت و برگشت به طول 3.6 کیلومتر عبور می‌کند که تونل‌های سه قلوی البرز هر کدام به طول 6.5 کیلومتر در این منطقه واقع شده است.

بازوند همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی37 درصدی باند برگشت تونل البرز افزود: باند برگشت این آزادراه نیز در سال 1406 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان این که 16 هزار میلیارد تومان تاکنون در منطقه 2 آزادراه تهران-شمال هزینه شده است، اضافه کرد: برای اتمام عملیات اجرایی باقیمانده مسیر 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت ساخت کاهش 30 دقیقهزمان سفر را از مهمترین مزایای بهره‌برداری از این منطقه دانست و اظهار کرد: کاهش 6.5 کیلومتر از طول مسیر فعلی جاده چالوس-کرج، حذف گردنه‌های کندوان و افزایش ایمنی در محور، اصلاح قوس‌های موجود و تسهیل در تردد به همراه کاهش مصرف سوخت از دیگر مزایای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابان‌ماه سال 1401 رئیس سابق بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران – شمال با اشاره به این‌که سال گذشته (1400) تونل البرز شرقی به طول 6.4 کیلومتر افتتاح شد و قول دادیم ادامه منطقه 2 با سرعت کار شود، گفته بود: متعهدیم تا پایان سال باند رفت منطقه 2 را به اتمام برسانیم و آن را برای عبور خودروها آماده کنیم. اگر بتوانیم تأسیسات و مخصوصاً جت‌فن‌ها را آماده کنیم تا آخر سال عبور ایمن را برای مردم فراهم می‌کنیم اما ممکن است در بهار سال آینده خودروها بتوانند از این باند تردد داشته باشند.

پرویز فتاح با اشاره به اینکه منطقه 2 آزادراه تهران – شمال 22 کیلومتر طول دارد که 18 کیلومتر آن تونل و پل است افزود: این منطقه با فناوری ایرانی و پیمانکاران داخلی در حال ساخت است که تاکنون به قیمت روز 11 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

اخبارجدیدترین

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

هوشنگ بازوند با یادآوری این‌که پیشرفت فیزیکی کل منطقه 2 آزادراه تهران-شمال حدود 87 درصد است، اظهار کرد: در حال حاضر حفاری تونل‌های این منطقه 94 درصد، لاینینگ تونل‌ها 75 درصد و احداث پل‌های مسیر 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی منطقه دو آزادراه تهران-شمال را پرتراکم ترین بخش آزادراه از نظر ساخت پل و تونل اعلام کرد و گفت: منطقه دو آزادراه تهران-شمال 22 کیلومتر است و بخش اعظم مسیر از داخل 60 رشته تونل به طول 3.6 کیلومتر و 29 دستگاه پل بزرگ در باند رفت و برگشت به طول 3.6 کیلومتر عبور می‌کند که تونل‌های سه قلوی البرز هر کدام به طول 6.5 کیلومتر در این منطقه واقع شده است.

بازوند همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی37 درصدی باند برگشت تونل البرز افزود: باند برگشت این آزادراه نیز در سال 1406 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان این که 16 هزار میلیارد تومان تاکنون در منطقه 2 آزادراه تهران-شمال هزینه شده است، اضافه کرد: برای اتمام عملیات اجرایی باقیمانده مسیر 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت ساخت کاهش 30 دقیقهزمان سفر را از مهمترین مزایای بهره‌برداری از این منطقه دانست و اظهار کرد: کاهش 6.5 کیلومتر از طول مسیر فعلی جاده چالوس-کرج، حذف گردنه‌های کندوان و افزایش ایمنی در محور، اصلاح قوس‌های موجود و تسهیل در تردد به همراه کاهش مصرف سوخت از دیگر مزایای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابان‌ماه سال 1401 رئیس سابق بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران – شمال با اشاره به این‌که سال گذشته (1400) تونل البرز شرقی به طول 6.4 کیلومتر افتتاح شد و قول دادیم ادامه منطقه 2 با سرعت کار شود، گفته بود: متعهدیم تا پایان سال باند رفت منطقه 2 را به اتمام برسانیم و آن را برای عبور خودروها آماده کنیم. اگر بتوانیم تأسیسات و مخصوصاً جت‌فن‌ها را آماده کنیم تا آخر سال عبور ایمن را برای مردم فراهم می‌کنیم اما ممکن است در بهار سال آینده خودروها بتوانند از این باند تردد داشته باشند.

پرویز فتاح با اشاره به اینکه منطقه 2 آزادراه تهران – شمال 22 کیلومتر طول دارد که 18 کیلومتر آن تونل و پل است افزود: این منطقه با فناوری ایرانی و پیمانکاران داخلی در حال ساخت است که تاکنون به قیمت روز 11 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

هوشنگ بازوند با یادآوری این‌که پیشرفت فیزیکی کل منطقه 2 آزادراه تهران-شمال حدود 87 درصد است، اظهار کرد: در حال حاضر حفاری تونل‌های این منطقه 94 درصد، لاینینگ تونل‌ها 75 درصد و احداث پل‌های مسیر 84 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی منطقه دو آزادراه تهران-شمال را پرتراکم ترین بخش آزادراه از نظر ساخت پل و تونل اعلام کرد و گفت: منطقه دو آزادراه تهران-شمال 22 کیلومتر است و بخش اعظم مسیر از داخل 60 رشته تونل به طول 3.6 کیلومتر و 29 دستگاه پل بزرگ در باند رفت و برگشت به طول 3.6 کیلومتر عبور می‌کند که تونل‌های سه قلوی البرز هر کدام به طول 6.5 کیلومتر در این منطقه واقع شده است.

بازوند همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی37 درصدی باند برگشت تونل البرز افزود: باند برگشت این آزادراه نیز در سال 1406 آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان این که 16 هزار میلیارد تومان تاکنون در منطقه 2 آزادراه تهران-شمال هزینه شده است، اضافه کرد: برای اتمام عملیات اجرایی باقیمانده مسیر 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت ساخت کاهش 30 دقیقهزمان سفر را از مهمترین مزایای بهره‌برداری از این منطقه دانست و اظهار کرد: کاهش 6.5 کیلومتر از طول مسیر فعلی جاده چالوس-کرج، حذف گردنه‌های کندوان و افزایش ایمنی در محور، اصلاح قوس‌های موجود و تسهیل در تردد به همراه کاهش مصرف سوخت از دیگر مزایای منطقه 2 آزادراه تهران-شمال محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابان‌ماه سال 1401 رئیس سابق بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران – شمال با اشاره به این‌که سال گذشته (1400) تونل البرز شرقی به طول 6.4 کیلومتر افتتاح شد و قول دادیم ادامه منطقه 2 با سرعت کار شود، گفته بود: متعهدیم تا پایان سال باند رفت منطقه 2 را به اتمام برسانیم و آن را برای عبور خودروها آماده کنیم. اگر بتوانیم تأسیسات و مخصوصاً جت‌فن‌ها را آماده کنیم تا آخر سال عبور ایمن را برای مردم فراهم می‌کنیم اما ممکن است در بهار سال آینده خودروها بتوانند از این باند تردد داشته باشند.

پرویز فتاح با اشاره به اینکه منطقه 2 آزادراه تهران – شمال 22 کیلومتر طول دارد که 18 کیلومتر آن تونل و پل است افزود: این منطقه با فناوری ایرانی و پیمانکاران داخلی در حال ساخت است که تاکنون به قیمت روز 11 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

پست قبلی

دستیابی مهدی طارمی به یک رکورد ویژه

پست بعدی

اینترنت ماهواره‌ای در ایران فعال می‌شود؟

مربوطه پست ها

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»
خودرو

آتش‌سوزی در نزدیکی اقامتگاه «ولادیمیر پوتین»

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

حصر قیمت خودرو 12ساله شد

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

عبور خودروسازان از سیاهچاله زیان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

پیست‌های اتومبیلرانی کشور استاندارد است؟

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

اولتیماتوم ایران خودرو با بورس کالا

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
خودرو

مزایای استفاده از باشگاه مسافران تپسی

۱۴ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.