دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

وقتی «کیاموتورز» با بزرگان رقابت می‌کند

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۱۹ فروردین ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
وقتی «کیاموتورز» با بزرگان رقابت می‌کند
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

این محصول جدید کیاموتورز که با نام استینگر معرفی می‌شود، شاهکار دیگری از مدیرطراحی وقت کره‌ای‌ها، یعنی پیتر شرایر است. استینگر در کلاس خودروهای میان‌سایز سگمنت D قرار می‌گیرد که اِلِمان‌های زبان جدید طراحی کیاموتورز به‌خوبی در این کوپه چهار در جسور کره‌ای‌ها نمود پیدا کرده است.

پروفیل خودرو با توجه به‌زاویه بیشتر ستون C و فرم کمانی سقف، استایل کوپه به‌خود گرفته است. لازم به‌ذکر است نسخه GT Carbon Edition استینگر در این مطلب بررسی می‌شود. چهره خودرو باتوجه به گرافیک چراغ‌ها، جلوپنجره عریض با فرم جدید کیا و سپری با دو ورودی هوا در طرفین، ظاهری جسور و اسپرت دارد. در نمای عقب، خط شانه نسبتا تیز و حجم ایجادشده روی گل‌گیرهای عقب، حس عضلانی بودن را به‌بیننده القا می‌کند.

چراغ‌های پیوسته، زیبایی محسوسی را به استینگر بخشیده‌اند. همچنین خروجی‌های دوتایی در طرفین سپر و دیفیوزر، حس هیجان‌انگیزی را برای این خودرو اسپرت خانوادگی به‌ارمغان می‌آورد. با توجه به فاصله محوری ۲۹۰۵ میلی‌متری، طول ۴۸۳۰ میلی‌متری و عرض ۱۸۷۰ میلی‌متری شاهد فضای بار مناسبی برای این خودرو اسپرت هستیم.

فضای صندوق بار در این خودرو به ۴۰۶ لیتر می‌رسد. همچنین با وجود ارتفاع ۱۴۰۰میلی‌متری و کمانی بودن فرم سقف و کشیده‌تر شدن ستون C افرادی با قد بالای ۱۸۰ سانتی‌متر برای نشستن روی صندلی عقب هیچ مشکلی نخواهند داشت.

تنها تغییراتی که در نسخه Carbon Edition استینگر نسبت به‌سایر نسخه‌ها به‌چشم می‌خورد، جلوپنجره عریض فیبرکربنی، ورودی‌های هوا از جنس فیبرکربن و دیفیوزر فیبرکربنی است. از طرفی پس از ورود به‌کابین استینگر با معماری آلمانی‌ مواجه می‌شویم. طراحی سه‌تایی دریچه‌های کروی‌شکل سیستم تهویه‌مطبوع و قرارگیری یک نمایشگر در کنسول میانی این حس را برای بیننده تداعی می‌کند. طراحی داخلی استینگر به‌حدی جذاب و زیبا به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ توسط نشریات معتبری چون موتور ترند و اتو اکسپرس به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های سال معرفی شد.

فضای مینیمال و در عین حال با جزئیاتی همچون قطعات تزئینی کروم و متریال باکیفیت و نورپردازی عالی در کنار سقف پانورامای بزرگ، دلنشین و جذاب است.

کلاستر (مجموعه پشت آمپر) ۱۰ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، فضای داخلی استینگر را خلوت جلوه می‌دهد. فرمان اسپرت GT با روکش جیر در نسخه Carbon Edition، با دو پدال شیفتر آلومینیومی در پشت آن، دسته‌دنده کوچک و صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو، به‌منظور تجربه رانندگی اسپرت در این خودرو تعبیه شده‌اند.

استینگر در هر چهار نسخه (۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ، ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خانواده Smartstream، ۶ سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری تویین توربوشارژ و ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی) تحت‌نظر و مدیریت آلبرت بیرمن (مدیر واحد تحقیق و توسعه R&D ب‌ام‌و واحد M) تولید شده است.

نسخه مورد بررسی ما در این مطلب GT Carbon Edition است که قوی‌ترین پیشرانه ۶ سیلندر کیاموتورز زیر کاپوت نسبتا کشیده این خودرو اسپرت خانوادگی جا خوش کرده است. یک موتور ۶ سیلندر آشنا با آرایش V شکل به‌حجم ۳.۳ لیتری موسوم به لامبدا ۲ قلب تپنده استینگر GT Carbon Edition را تشکیل می‌دهد. این پیشرانه مجهز به‌تکنولوژی تویین‌توربوشارژ (توربوهای دوقلو) است.

با وجود طراحی توربوشارژهای دوقلو، سیستم زمان‌بندی متغیر پیوسته دوگانه CVVT و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر GDI پیشرانه مورد نظر حداکثر می‌تواند ۳۶۴.۷ اسب‌بخار (۲۷۲ کیلووات) قدرت و ۵۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک قدرت و گشتاور تولیدی را به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین تنها ۴.۹ ثانیه زمان نیاز است که استینگر GT Carbon Edition از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. این خودرو اسپرت ۵۹ هزار و ۹۲۰ دلار ارزش دارد.

این محصول جدید کیاموتورز که با نام استینگر معرفی می‌شود، شاهکار دیگری از مدیرطراحی وقت کره‌ای‌ها، یعنی پیتر شرایر است. استینگر در کلاس خودروهای میان‌سایز سگمنت D قرار می‌گیرد که اِلِمان‌های زبان جدید طراحی کیاموتورز به‌خوبی در این کوپه چهار در جسور کره‌ای‌ها نمود پیدا کرده است.

پروفیل خودرو با توجه به‌زاویه بیشتر ستون C و فرم کمانی سقف، استایل کوپه به‌خود گرفته است. لازم به‌ذکر است نسخه GT Carbon Edition استینگر در این مطلب بررسی می‌شود. چهره خودرو باتوجه به گرافیک چراغ‌ها، جلوپنجره عریض با فرم جدید کیا و سپری با دو ورودی هوا در طرفین، ظاهری جسور و اسپرت دارد. در نمای عقب، خط شانه نسبتا تیز و حجم ایجادشده روی گل‌گیرهای عقب، حس عضلانی بودن را به‌بیننده القا می‌کند.

چراغ‌های پیوسته، زیبایی محسوسی را به استینگر بخشیده‌اند. همچنین خروجی‌های دوتایی در طرفین سپر و دیفیوزر، حس هیجان‌انگیزی را برای این خودرو اسپرت خانوادگی به‌ارمغان می‌آورد. با توجه به فاصله محوری ۲۹۰۵ میلی‌متری، طول ۴۸۳۰ میلی‌متری و عرض ۱۸۷۰ میلی‌متری شاهد فضای بار مناسبی برای این خودرو اسپرت هستیم.

فضای صندوق بار در این خودرو به ۴۰۶ لیتر می‌رسد. همچنین با وجود ارتفاع ۱۴۰۰میلی‌متری و کمانی بودن فرم سقف و کشیده‌تر شدن ستون C افرادی با قد بالای ۱۸۰ سانتی‌متر برای نشستن روی صندلی عقب هیچ مشکلی نخواهند داشت.

تنها تغییراتی که در نسخه Carbon Edition استینگر نسبت به‌سایر نسخه‌ها به‌چشم می‌خورد، جلوپنجره عریض فیبرکربنی، ورودی‌های هوا از جنس فیبرکربن و دیفیوزر فیبرکربنی است. از طرفی پس از ورود به‌کابین استینگر با معماری آلمانی‌ مواجه می‌شویم. طراحی سه‌تایی دریچه‌های کروی‌شکل سیستم تهویه‌مطبوع و قرارگیری یک نمایشگر در کنسول میانی این حس را برای بیننده تداعی می‌کند. طراحی داخلی استینگر به‌حدی جذاب و زیبا به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ توسط نشریات معتبری چون موتور ترند و اتو اکسپرس به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های سال معرفی شد.

فضای مینیمال و در عین حال با جزئیاتی همچون قطعات تزئینی کروم و متریال باکیفیت و نورپردازی عالی در کنار سقف پانورامای بزرگ، دلنشین و جذاب است.

کلاستر (مجموعه پشت آمپر) ۱۰ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، فضای داخلی استینگر را خلوت جلوه می‌دهد. فرمان اسپرت GT با روکش جیر در نسخه Carbon Edition، با دو پدال شیفتر آلومینیومی در پشت آن، دسته‌دنده کوچک و صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو، به‌منظور تجربه رانندگی اسپرت در این خودرو تعبیه شده‌اند.

استینگر در هر چهار نسخه (۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ، ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خانواده Smartstream، ۶ سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری تویین توربوشارژ و ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی) تحت‌نظر و مدیریت آلبرت بیرمن (مدیر واحد تحقیق و توسعه R&D ب‌ام‌و واحد M) تولید شده است.

نسخه مورد بررسی ما در این مطلب GT Carbon Edition است که قوی‌ترین پیشرانه ۶ سیلندر کیاموتورز زیر کاپوت نسبتا کشیده این خودرو اسپرت خانوادگی جا خوش کرده است. یک موتور ۶ سیلندر آشنا با آرایش V شکل به‌حجم ۳.۳ لیتری موسوم به لامبدا ۲ قلب تپنده استینگر GT Carbon Edition را تشکیل می‌دهد. این پیشرانه مجهز به‌تکنولوژی تویین‌توربوشارژ (توربوهای دوقلو) است.

با وجود طراحی توربوشارژهای دوقلو، سیستم زمان‌بندی متغیر پیوسته دوگانه CVVT و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر GDI پیشرانه مورد نظر حداکثر می‌تواند ۳۶۴.۷ اسب‌بخار (۲۷۲ کیلووات) قدرت و ۵۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک قدرت و گشتاور تولیدی را به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین تنها ۴.۹ ثانیه زمان نیاز است که استینگر GT Carbon Edition از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. این خودرو اسپرت ۵۹ هزار و ۹۲۰ دلار ارزش دارد.

اخبارجدیدترین

کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی

«TRD PRO»؛ سکویا با چاشنی اسپرت

تایر خودرو روی سقف خانه؛ نمادی از خلاقیت

این محصول جدید کیاموتورز که با نام استینگر معرفی می‌شود، شاهکار دیگری از مدیرطراحی وقت کره‌ای‌ها، یعنی پیتر شرایر است. استینگر در کلاس خودروهای میان‌سایز سگمنت D قرار می‌گیرد که اِلِمان‌های زبان جدید طراحی کیاموتورز به‌خوبی در این کوپه چهار در جسور کره‌ای‌ها نمود پیدا کرده است.

پروفیل خودرو با توجه به‌زاویه بیشتر ستون C و فرم کمانی سقف، استایل کوپه به‌خود گرفته است. لازم به‌ذکر است نسخه GT Carbon Edition استینگر در این مطلب بررسی می‌شود. چهره خودرو باتوجه به گرافیک چراغ‌ها، جلوپنجره عریض با فرم جدید کیا و سپری با دو ورودی هوا در طرفین، ظاهری جسور و اسپرت دارد. در نمای عقب، خط شانه نسبتا تیز و حجم ایجادشده روی گل‌گیرهای عقب، حس عضلانی بودن را به‌بیننده القا می‌کند.

چراغ‌های پیوسته، زیبایی محسوسی را به استینگر بخشیده‌اند. همچنین خروجی‌های دوتایی در طرفین سپر و دیفیوزر، حس هیجان‌انگیزی را برای این خودرو اسپرت خانوادگی به‌ارمغان می‌آورد. با توجه به فاصله محوری ۲۹۰۵ میلی‌متری، طول ۴۸۳۰ میلی‌متری و عرض ۱۸۷۰ میلی‌متری شاهد فضای بار مناسبی برای این خودرو اسپرت هستیم.

فضای صندوق بار در این خودرو به ۴۰۶ لیتر می‌رسد. همچنین با وجود ارتفاع ۱۴۰۰میلی‌متری و کمانی بودن فرم سقف و کشیده‌تر شدن ستون C افرادی با قد بالای ۱۸۰ سانتی‌متر برای نشستن روی صندلی عقب هیچ مشکلی نخواهند داشت.

تنها تغییراتی که در نسخه Carbon Edition استینگر نسبت به‌سایر نسخه‌ها به‌چشم می‌خورد، جلوپنجره عریض فیبرکربنی، ورودی‌های هوا از جنس فیبرکربن و دیفیوزر فیبرکربنی است. از طرفی پس از ورود به‌کابین استینگر با معماری آلمانی‌ مواجه می‌شویم. طراحی سه‌تایی دریچه‌های کروی‌شکل سیستم تهویه‌مطبوع و قرارگیری یک نمایشگر در کنسول میانی این حس را برای بیننده تداعی می‌کند. طراحی داخلی استینگر به‌حدی جذاب و زیبا به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ توسط نشریات معتبری چون موتور ترند و اتو اکسپرس به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های سال معرفی شد.

فضای مینیمال و در عین حال با جزئیاتی همچون قطعات تزئینی کروم و متریال باکیفیت و نورپردازی عالی در کنار سقف پانورامای بزرگ، دلنشین و جذاب است.

کلاستر (مجموعه پشت آمپر) ۱۰ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، فضای داخلی استینگر را خلوت جلوه می‌دهد. فرمان اسپرت GT با روکش جیر در نسخه Carbon Edition، با دو پدال شیفتر آلومینیومی در پشت آن، دسته‌دنده کوچک و صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو، به‌منظور تجربه رانندگی اسپرت در این خودرو تعبیه شده‌اند.

استینگر در هر چهار نسخه (۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ، ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خانواده Smartstream، ۶ سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری تویین توربوشارژ و ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی) تحت‌نظر و مدیریت آلبرت بیرمن (مدیر واحد تحقیق و توسعه R&D ب‌ام‌و واحد M) تولید شده است.

نسخه مورد بررسی ما در این مطلب GT Carbon Edition است که قوی‌ترین پیشرانه ۶ سیلندر کیاموتورز زیر کاپوت نسبتا کشیده این خودرو اسپرت خانوادگی جا خوش کرده است. یک موتور ۶ سیلندر آشنا با آرایش V شکل به‌حجم ۳.۳ لیتری موسوم به لامبدا ۲ قلب تپنده استینگر GT Carbon Edition را تشکیل می‌دهد. این پیشرانه مجهز به‌تکنولوژی تویین‌توربوشارژ (توربوهای دوقلو) است.

با وجود طراحی توربوشارژهای دوقلو، سیستم زمان‌بندی متغیر پیوسته دوگانه CVVT و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر GDI پیشرانه مورد نظر حداکثر می‌تواند ۳۶۴.۷ اسب‌بخار (۲۷۲ کیلووات) قدرت و ۵۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک قدرت و گشتاور تولیدی را به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین تنها ۴.۹ ثانیه زمان نیاز است که استینگر GT Carbon Edition از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. این خودرو اسپرت ۵۹ هزار و ۹۲۰ دلار ارزش دارد.

این محصول جدید کیاموتورز که با نام استینگر معرفی می‌شود، شاهکار دیگری از مدیرطراحی وقت کره‌ای‌ها، یعنی پیتر شرایر است. استینگر در کلاس خودروهای میان‌سایز سگمنت D قرار می‌گیرد که اِلِمان‌های زبان جدید طراحی کیاموتورز به‌خوبی در این کوپه چهار در جسور کره‌ای‌ها نمود پیدا کرده است.

پروفیل خودرو با توجه به‌زاویه بیشتر ستون C و فرم کمانی سقف، استایل کوپه به‌خود گرفته است. لازم به‌ذکر است نسخه GT Carbon Edition استینگر در این مطلب بررسی می‌شود. چهره خودرو باتوجه به گرافیک چراغ‌ها، جلوپنجره عریض با فرم جدید کیا و سپری با دو ورودی هوا در طرفین، ظاهری جسور و اسپرت دارد. در نمای عقب، خط شانه نسبتا تیز و حجم ایجادشده روی گل‌گیرهای عقب، حس عضلانی بودن را به‌بیننده القا می‌کند.

چراغ‌های پیوسته، زیبایی محسوسی را به استینگر بخشیده‌اند. همچنین خروجی‌های دوتایی در طرفین سپر و دیفیوزر، حس هیجان‌انگیزی را برای این خودرو اسپرت خانوادگی به‌ارمغان می‌آورد. با توجه به فاصله محوری ۲۹۰۵ میلی‌متری، طول ۴۸۳۰ میلی‌متری و عرض ۱۸۷۰ میلی‌متری شاهد فضای بار مناسبی برای این خودرو اسپرت هستیم.

فضای صندوق بار در این خودرو به ۴۰۶ لیتر می‌رسد. همچنین با وجود ارتفاع ۱۴۰۰میلی‌متری و کمانی بودن فرم سقف و کشیده‌تر شدن ستون C افرادی با قد بالای ۱۸۰ سانتی‌متر برای نشستن روی صندلی عقب هیچ مشکلی نخواهند داشت.

تنها تغییراتی که در نسخه Carbon Edition استینگر نسبت به‌سایر نسخه‌ها به‌چشم می‌خورد، جلوپنجره عریض فیبرکربنی، ورودی‌های هوا از جنس فیبرکربن و دیفیوزر فیبرکربنی است. از طرفی پس از ورود به‌کابین استینگر با معماری آلمانی‌ مواجه می‌شویم. طراحی سه‌تایی دریچه‌های کروی‌شکل سیستم تهویه‌مطبوع و قرارگیری یک نمایشگر در کنسول میانی این حس را برای بیننده تداعی می‌کند. طراحی داخلی استینگر به‌حدی جذاب و زیبا به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ توسط نشریات معتبری چون موتور ترند و اتو اکسپرس به‌عنوان یکی از زیباترین کابین‌های سال معرفی شد.

فضای مینیمال و در عین حال با جزئیاتی همچون قطعات تزئینی کروم و متریال باکیفیت و نورپردازی عالی در کنار سقف پانورامای بزرگ، دلنشین و جذاب است.

کلاستر (مجموعه پشت آمپر) ۱۰ اینچی و نمایشگر ۸ اینچی با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، فضای داخلی استینگر را خلوت جلوه می‌دهد. فرمان اسپرت GT با روکش جیر در نسخه Carbon Edition، با دو پدال شیفتر آلومینیومی در پشت آن، دسته‌دنده کوچک و صندلی‌های اسپرت سرنشینان جلو، به‌منظور تجربه رانندگی اسپرت در این خودرو تعبیه شده‌اند.

استینگر در هر چهار نسخه (۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ، ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خانواده Smartstream، ۶ سیلندر V شکل ۳.۳ لیتری تویین توربوشارژ و ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری دیزلی) تحت‌نظر و مدیریت آلبرت بیرمن (مدیر واحد تحقیق و توسعه R&D ب‌ام‌و واحد M) تولید شده است.

نسخه مورد بررسی ما در این مطلب GT Carbon Edition است که قوی‌ترین پیشرانه ۶ سیلندر کیاموتورز زیر کاپوت نسبتا کشیده این خودرو اسپرت خانوادگی جا خوش کرده است. یک موتور ۶ سیلندر آشنا با آرایش V شکل به‌حجم ۳.۳ لیتری موسوم به لامبدا ۲ قلب تپنده استینگر GT Carbon Edition را تشکیل می‌دهد. این پیشرانه مجهز به‌تکنولوژی تویین‌توربوشارژ (توربوهای دوقلو) است.

با وجود طراحی توربوشارژهای دوقلو، سیستم زمان‌بندی متغیر پیوسته دوگانه CVVT و پاشش سوخت مستقیم داخل سیلندر GDI پیشرانه مورد نظر حداکثر می‌تواند ۳۶۴.۷ اسب‌بخار (۲۷۲ کیلووات) قدرت و ۵۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تیپ‌ترونیک قدرت و گشتاور تولیدی را به‌چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. همچنین تنها ۴.۹ ثانیه زمان نیاز است که استینگر GT Carbon Edition از حالت سکون به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. این خودرو اسپرت ۵۹ هزار و ۹۲۰ دلار ارزش دارد.

پست قبلی

ریشه‌های استفاده از لاستیک پهن در موتورسیکلت‌ها

پست بعدی

رفع مشکلات روانکاری موتور برق

مربوطه پست ها

کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
خودرو

کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی

۲۶ تیر ۱۴۰۴
«TRD PRO»؛ سکویا با چاشنی اسپرت
خودرو

«TRD PRO»؛ سکویا با چاشنی اسپرت

۲۶ تیر ۱۴۰۴
تایر خودرو روی سقف خانه؛ نمادی از خلاقیت
خودرو

تایر خودرو روی سقف خانه؛ نمادی از خلاقیت

۲۶ تیر ۱۴۰۴
استراتژی چندوجهی «ایران‌ خودرو»
خودرو

استراتژی چندوجهی «ایران‌ خودرو»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر
خودرو

رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر

۲۵ تیر ۱۴۰۴
رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار
خودرو

رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.