دانش جوین
شنبه, مرداد ۱۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو

دانش جوین توسط دانش جوین
۰۲ بهمن ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو

در پی انتشار خبر معاون کیفیت ایران خودرو در خبرهای روز جاری پیرامون بازنشدن ایربگ ها در حادثه جاده بهبهان به رامهرمز ، پلیس راهنمایی و رانندگی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی را منتشر نمود.

به گزارش دانشجو اینترنشنال – به نقل از سایت راهور، اطلاعیه پلیس راهور درباره اظهارات مطرح شده از سوی معاون کیفیت ایران خودرو به شرح زیر است:

«برابر اظهارنظر کارشناسان فنی مهندسی پلیس راهور ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در مورد ایمنی کیفیت و سلامت خودرو هستند ، همچنین استفاده از قطعات غیراستاندارد توسط تولیدکنندگان خودرو ممنوع می باشد.

در بخشی از صحبت های معاون کیفیت ایران خودرو آمده است ، بازشدن ایربگ تابع شرایط تعریف شده برای واحد کنترل کننده الکترونیکی کیسه هوا شامل سرعت و زاویه تصادف و جنس مانع در لحظه وقوع حادثه است.

در پاسخ به این اظهارات باید بیان داشت: اولا ایشان توضیح دهند ، سرعت خودروها در این تصادف چقدر بوده است؟ ثانیا ، زاویه تصادف و نوع برخورد را در این حادثه چگونه تعیین می کنند و از کجا و به وسیله کدام فرمول به این نتیجه رسیده اند؟

معاون کیفیت ایران خودرو در بخش دیگری از صحبت های خود بیان نموده اند ، به طور قطع بازنشدن ایربگ ها مورد تایید و مطابق با استاندارد است!

 در حالیکه باید از ایشان پرسید، این تاییدیه بر اساس کدام استاندارد ، کدام آزمون و تست تصادف بعمل آمده است؟ آیا بیان این مطلب از سوی ایشان ، برای فرار از مسئولیت در این حادثه نمی باشد!؟

ایشان می بایست تست تصادفی که برای این خودروها صورت گرفته و مدارک آن را به سازمان ملی استاندارد ارائه و بصورت شفاف اعلام نمایند تا مالکان خودرو بدانند که سوار بر ارابه مرگ نشده اند.

ایشان بیان داشتند ، در تصادفات زنجیره ای که ضربه از قسمت عقب و جلوی خودرو است،‌ ایربگ در صورتی عمل می کند که زمان ضرب دیدگی قسمت جلویی نسبت به عقب زودتر اتفاق افتاده باشد. از ایشان باید پرسید پس در چه مواقعی کیسه هوا خودرو باید عمل نماید!؟ اگر اعلام می کنید ایربگ یکدستگاه از خودروها در این تصادف باز شده است ، پس انتظار این است کیسه هوای بقیه خودروها نیز باید باز می شد.

مطالبه پلیس در راستای ارتقاء ایمنی وسیله نقلیه در واقع مطالبه مردم عزیز است و سازندگان این قبیل وسایل نقلیه بی کیفیت باید به مطالبات برحق مردم احترام گذاشته و بجای توجیه و فرافکنی و عدم قبول مسئولیت در جهت رضایت مشتریان خود و جلوگیری از اینگونه حوادث ناگوار ، گام بر دارند.

پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن حمایت از تولید داخل اعلام می دارد ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در امور کیفیت و سلامت سرنشینان خودرو هستند.

در پایان خاطر نشان میشود ، اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو رافع مسولیت خودروسازان در حوادث و تصادفات رانندگی متاثر از نقص فنی وسیله نقلیه نخواهد بود، و با توجه به تبصره۳ ماده۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درخصوص تعیین سهم تقصیر، چنانچه نقص وسیله نقلیه در بروز تصادفات یا تشدید آن موثر باشد، پلیس حتما پرونده های اینچنینی را به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.»

انتهای پیام

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو

در پی انتشار خبر معاون کیفیت ایران خودرو در خبرهای روز جاری پیرامون بازنشدن ایربگ ها در حادثه جاده بهبهان به رامهرمز ، پلیس راهنمایی و رانندگی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی را منتشر نمود.

به گزارش دانشجو اینترنشنال – به نقل از سایت راهور، اطلاعیه پلیس راهور درباره اظهارات مطرح شده از سوی معاون کیفیت ایران خودرو به شرح زیر است:

«برابر اظهارنظر کارشناسان فنی مهندسی پلیس راهور ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در مورد ایمنی کیفیت و سلامت خودرو هستند ، همچنین استفاده از قطعات غیراستاندارد توسط تولیدکنندگان خودرو ممنوع می باشد.

در بخشی از صحبت های معاون کیفیت ایران خودرو آمده است ، بازشدن ایربگ تابع شرایط تعریف شده برای واحد کنترل کننده الکترونیکی کیسه هوا شامل سرعت و زاویه تصادف و جنس مانع در لحظه وقوع حادثه است.

در پاسخ به این اظهارات باید بیان داشت: اولا ایشان توضیح دهند ، سرعت خودروها در این تصادف چقدر بوده است؟ ثانیا ، زاویه تصادف و نوع برخورد را در این حادثه چگونه تعیین می کنند و از کجا و به وسیله کدام فرمول به این نتیجه رسیده اند؟

معاون کیفیت ایران خودرو در بخش دیگری از صحبت های خود بیان نموده اند ، به طور قطع بازنشدن ایربگ ها مورد تایید و مطابق با استاندارد است!

 در حالیکه باید از ایشان پرسید، این تاییدیه بر اساس کدام استاندارد ، کدام آزمون و تست تصادف بعمل آمده است؟ آیا بیان این مطلب از سوی ایشان ، برای فرار از مسئولیت در این حادثه نمی باشد!؟

ایشان می بایست تست تصادفی که برای این خودروها صورت گرفته و مدارک آن را به سازمان ملی استاندارد ارائه و بصورت شفاف اعلام نمایند تا مالکان خودرو بدانند که سوار بر ارابه مرگ نشده اند.

ایشان بیان داشتند ، در تصادفات زنجیره ای که ضربه از قسمت عقب و جلوی خودرو است،‌ ایربگ در صورتی عمل می کند که زمان ضرب دیدگی قسمت جلویی نسبت به عقب زودتر اتفاق افتاده باشد. از ایشان باید پرسید پس در چه مواقعی کیسه هوا خودرو باید عمل نماید!؟ اگر اعلام می کنید ایربگ یکدستگاه از خودروها در این تصادف باز شده است ، پس انتظار این است کیسه هوای بقیه خودروها نیز باید باز می شد.

مطالبه پلیس در راستای ارتقاء ایمنی وسیله نقلیه در واقع مطالبه مردم عزیز است و سازندگان این قبیل وسایل نقلیه بی کیفیت باید به مطالبات برحق مردم احترام گذاشته و بجای توجیه و فرافکنی و عدم قبول مسئولیت در جهت رضایت مشتریان خود و جلوگیری از اینگونه حوادث ناگوار ، گام بر دارند.

پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن حمایت از تولید داخل اعلام می دارد ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در امور کیفیت و سلامت سرنشینان خودرو هستند.

در پایان خاطر نشان میشود ، اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو رافع مسولیت خودروسازان در حوادث و تصادفات رانندگی متاثر از نقص فنی وسیله نقلیه نخواهد بود، و با توجه به تبصره۳ ماده۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درخصوص تعیین سهم تقصیر، چنانچه نقص وسیله نقلیه در بروز تصادفات یا تشدید آن موثر باشد، پلیس حتما پرونده های اینچنینی را به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.»

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا

تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب

مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو

در پی انتشار خبر معاون کیفیت ایران خودرو در خبرهای روز جاری پیرامون بازنشدن ایربگ ها در حادثه جاده بهبهان به رامهرمز ، پلیس راهنمایی و رانندگی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی را منتشر نمود.

به گزارش دانشجو اینترنشنال – به نقل از سایت راهور، اطلاعیه پلیس راهور درباره اظهارات مطرح شده از سوی معاون کیفیت ایران خودرو به شرح زیر است:

«برابر اظهارنظر کارشناسان فنی مهندسی پلیس راهور ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در مورد ایمنی کیفیت و سلامت خودرو هستند ، همچنین استفاده از قطعات غیراستاندارد توسط تولیدکنندگان خودرو ممنوع می باشد.

در بخشی از صحبت های معاون کیفیت ایران خودرو آمده است ، بازشدن ایربگ تابع شرایط تعریف شده برای واحد کنترل کننده الکترونیکی کیسه هوا شامل سرعت و زاویه تصادف و جنس مانع در لحظه وقوع حادثه است.

در پاسخ به این اظهارات باید بیان داشت: اولا ایشان توضیح دهند ، سرعت خودروها در این تصادف چقدر بوده است؟ ثانیا ، زاویه تصادف و نوع برخورد را در این حادثه چگونه تعیین می کنند و از کجا و به وسیله کدام فرمول به این نتیجه رسیده اند؟

معاون کیفیت ایران خودرو در بخش دیگری از صحبت های خود بیان نموده اند ، به طور قطع بازنشدن ایربگ ها مورد تایید و مطابق با استاندارد است!

 در حالیکه باید از ایشان پرسید، این تاییدیه بر اساس کدام استاندارد ، کدام آزمون و تست تصادف بعمل آمده است؟ آیا بیان این مطلب از سوی ایشان ، برای فرار از مسئولیت در این حادثه نمی باشد!؟

ایشان می بایست تست تصادفی که برای این خودروها صورت گرفته و مدارک آن را به سازمان ملی استاندارد ارائه و بصورت شفاف اعلام نمایند تا مالکان خودرو بدانند که سوار بر ارابه مرگ نشده اند.

ایشان بیان داشتند ، در تصادفات زنجیره ای که ضربه از قسمت عقب و جلوی خودرو است،‌ ایربگ در صورتی عمل می کند که زمان ضرب دیدگی قسمت جلویی نسبت به عقب زودتر اتفاق افتاده باشد. از ایشان باید پرسید پس در چه مواقعی کیسه هوا خودرو باید عمل نماید!؟ اگر اعلام می کنید ایربگ یکدستگاه از خودروها در این تصادف باز شده است ، پس انتظار این است کیسه هوای بقیه خودروها نیز باید باز می شد.

مطالبه پلیس در راستای ارتقاء ایمنی وسیله نقلیه در واقع مطالبه مردم عزیز است و سازندگان این قبیل وسایل نقلیه بی کیفیت باید به مطالبات برحق مردم احترام گذاشته و بجای توجیه و فرافکنی و عدم قبول مسئولیت در جهت رضایت مشتریان خود و جلوگیری از اینگونه حوادث ناگوار ، گام بر دارند.

پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن حمایت از تولید داخل اعلام می دارد ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در امور کیفیت و سلامت سرنشینان خودرو هستند.

در پایان خاطر نشان میشود ، اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو رافع مسولیت خودروسازان در حوادث و تصادفات رانندگی متاثر از نقص فنی وسیله نقلیه نخواهد بود، و با توجه به تبصره۳ ماده۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درخصوص تعیین سهم تقصیر، چنانچه نقص وسیله نقلیه در بروز تصادفات یا تشدید آن موثر باشد، پلیس حتما پرونده های اینچنینی را به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.»

انتهای پیام

پاسخ پلیس راهنمایی و رانندگی به اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو

در پی انتشار خبر معاون کیفیت ایران خودرو در خبرهای روز جاری پیرامون بازنشدن ایربگ ها در حادثه جاده بهبهان به رامهرمز ، پلیس راهنمایی و رانندگی مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی را منتشر نمود.

به گزارش دانشجو اینترنشنال – به نقل از سایت راهور، اطلاعیه پلیس راهور درباره اظهارات مطرح شده از سوی معاون کیفیت ایران خودرو به شرح زیر است:

«برابر اظهارنظر کارشناسان فنی مهندسی پلیس راهور ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در مورد ایمنی کیفیت و سلامت خودرو هستند ، همچنین استفاده از قطعات غیراستاندارد توسط تولیدکنندگان خودرو ممنوع می باشد.

در بخشی از صحبت های معاون کیفیت ایران خودرو آمده است ، بازشدن ایربگ تابع شرایط تعریف شده برای واحد کنترل کننده الکترونیکی کیسه هوا شامل سرعت و زاویه تصادف و جنس مانع در لحظه وقوع حادثه است.

در پاسخ به این اظهارات باید بیان داشت: اولا ایشان توضیح دهند ، سرعت خودروها در این تصادف چقدر بوده است؟ ثانیا ، زاویه تصادف و نوع برخورد را در این حادثه چگونه تعیین می کنند و از کجا و به وسیله کدام فرمول به این نتیجه رسیده اند؟

معاون کیفیت ایران خودرو در بخش دیگری از صحبت های خود بیان نموده اند ، به طور قطع بازنشدن ایربگ ها مورد تایید و مطابق با استاندارد است!

 در حالیکه باید از ایشان پرسید، این تاییدیه بر اساس کدام استاندارد ، کدام آزمون و تست تصادف بعمل آمده است؟ آیا بیان این مطلب از سوی ایشان ، برای فرار از مسئولیت در این حادثه نمی باشد!؟

ایشان می بایست تست تصادفی که برای این خودروها صورت گرفته و مدارک آن را به سازمان ملی استاندارد ارائه و بصورت شفاف اعلام نمایند تا مالکان خودرو بدانند که سوار بر ارابه مرگ نشده اند.

ایشان بیان داشتند ، در تصادفات زنجیره ای که ضربه از قسمت عقب و جلوی خودرو است،‌ ایربگ در صورتی عمل می کند که زمان ضرب دیدگی قسمت جلویی نسبت به عقب زودتر اتفاق افتاده باشد. از ایشان باید پرسید پس در چه مواقعی کیسه هوا خودرو باید عمل نماید!؟ اگر اعلام می کنید ایربگ یکدستگاه از خودروها در این تصادف باز شده است ، پس انتظار این است کیسه هوای بقیه خودروها نیز باید باز می شد.

مطالبه پلیس در راستای ارتقاء ایمنی وسیله نقلیه در واقع مطالبه مردم عزیز است و سازندگان این قبیل وسایل نقلیه بی کیفیت باید به مطالبات برحق مردم احترام گذاشته و بجای توجیه و فرافکنی و عدم قبول مسئولیت در جهت رضایت مشتریان خود و جلوگیری از اینگونه حوادث ناگوار ، گام بر دارند.

پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن حمایت از تولید داخل اعلام می دارد ، سازندگان خودرو موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی در امور کیفیت و سلامت سرنشینان خودرو هستند.

در پایان خاطر نشان میشود ، اظهارات معاون کیفیت ایران خودرو رافع مسولیت خودروسازان در حوادث و تصادفات رانندگی متاثر از نقص فنی وسیله نقلیه نخواهد بود، و با توجه به تبصره۳ ماده۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی درخصوص تعیین سهم تقصیر، چنانچه نقص وسیله نقلیه در بروز تصادفات یا تشدید آن موثر باشد، پلیس حتما پرونده های اینچنینی را به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.»

انتهای پیام

برچسب ها: پليس راهور
پست قبلی

دربی جنوب کشور؛ کدام تیم برنده است؟ 

پست بعدی

میانمار ۲ فعال سیاسی را به مرگ محکوم کرد

مربوطه پست ها

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا
صنعت و تجارت

افزایش ۲۲ درصدی صادرات ایران به کشورای اتحادیه اوراسیا

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب
صنعت و تجارت

تردد بیش از ۴۳ هزار زائر از مرز مهران تا ساعت ۲۰ امشب

۱۰ مرداد ۱۴۰۴
مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است
صنعت و تجارت

مهلت بسته حمایتی دولت از صنایع رو به پایان است

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
واردات کشور ۱۴ درصد کاهش یافت
صنعت و تجارت

واردات کشور ۱۴ درصد کاهش یافت

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران
صنعت و تجارت

پرچم صنایع عمومی بالا رفت / رشد ۱۳ درصدی صادرات چاق و قهوه ایران

۰۹ مرداد ۱۴۰۴
آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»
صنعت و تجارت

آغاز فروش ویژه اربعین کفش ملی با شعار «همپای ایران حسینی»

۰۷ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پیشرفته‌ترین رادار فضایی/ از پشت ابرها زمین را با دقت سانتی‌متری رصد می‌کند
  • قطارها در ۵۰ سال آینده چه ظاهری پیدا می‌کنند؟
  • شمایل‌های پرده‌های عاشورا بازتاب چیست؟
  • کارمندان اپل چقدر حقوق می‌گیرند؟
  • تبلیغ ۴ میلیاردی که ضد اثر شد؛ سریالی بسازید آمار ازدواج را بالا ببرد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.