دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی حمل و نقل

پایان بهسازی باند ۲۹ راست و استریپ‌سازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام

تحلیل بازار توسط تحلیل بازار
۱۴ دی ۱۴۰۳
در حمل و نقل
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
پایان بهسازی باند ۲۹ راست و استریپ‌سازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام
7
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

اخبارجدیدترین

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

به گزارش بازار از وزارت راه و شهرسازی، از زمان بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۴، باند اصلی فرودگاه (۲۹R/۱۱L) به طول چهار هزار و ۲۰۰ متر، بستری برای نشست و برخاست پروازها بوده‌ است.

در سال‌های گذشته، سطوح پروازی فرودگاه بنابه‌ضرورت، به صورت مقطعی و در احجام جزئی مرمت شد، اما با گذشت زمان و استهلاک، عملیات بهسازی سراسری برای این باند بسیار ضروری بود که شهر فرودگاهی با برنامه‌ریزی مناسب و لحاظ ارزیابی ریسک و اقدامات ایمنی برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته بهسازی کامل رویه سطوح پروازی و استریپ سازی را به انجام رساند.

«سعید چلندری» رئیس هیات‌ مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پایان عملیات بهسازی سطوح پروازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: پروژه بهسازی باند ۲۹ راست شامل تراشیدن دو لایه آسفالت باند ٢٩ راست به عرض ۶۶ متر و طول سه‌هزار و ۳۰۰ متر، تراش آسفالت تاکسی‌وی‌ های ارتباطی، قیر پاشی، اجرای نوار ژئوگرید، اجرای دولایه آسفالت بیندر و توپکا روی باند ۲۹ راست، برچیدن و تعویض آیرولاستیک‌ها، ترمیم پد بتنی ابتدای باند ١١ چپ به طول ۴۵٠ متر و خاک‌ریزی استریپ‌ها، تمیزکاری، درزگیری سطوح و نصب سیستم روشنایی بوده که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیمانکار مربوطه شرکت انجام شده است.

پست قبلی

انتشار «پاییز» سالار عقیلی برای «آخرین دیدار»

پست بعدی

توضیحات وزارت راه درباره فرود اضطراری پرواز کیش-تهران

مربوطه پست ها

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند
حمل و نقل

سقوط یک جت آموزشی در بنگلادش؛ ۱۱۹ نفر کشته و زخمی شدند

۳۱ تیر ۱۴۰۴
تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 
حمل و نقل

تداوم ماندگاری هوای گرم در اغلب مناطق کشور 

۳۱ تیر ۱۴۰۴
فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم
حمل و نقل

فروش پلکانی بلیت پروازهای اربعین| فروش حضوری برای پروازهای اربعین نداریم

۳۱ تیر ۱۴۰۴
رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران
حمل و نقل

رکورد دمای هوا در تابستان شکسته شد؛ ورود گرد و غبار عراق به ایران

۳۱ تیر ۱۴۰۴
صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است
حمل و نقل

صدور هشدار برای گرماست، اما فرابنفش همچنان خطرناک است

۳۱ تیر ۱۴۰۴
سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد
حمل و نقل

سربلندی آسمان در سه پرونده حقوقی پُرچالش| جلوی خسارت ۴۰ میلیون دلاری گرفته شد

۳۱ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • بانک مرکزی: ریال دیجیتال وارد فاز اجرایی شد
  • آیا SHIB شیبا اینو می‌تواند پابه‌پای اتریوم صعود کند؟+ نمودار
  • گام بزرگ اتریوم به سوی آینده‌ای مقیاس‌پذیرتر!
  • حباب بیت‌کوین در آستانه ترکیدن/ کیوساکی بهترین زمان برای خرید را فاش کرد!
  • واگذاری مابقی سهام استقلال و پرسپولیس: قیمت‌های جدید اعلام شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.