دانش جوین
دوشنبه, مرداد ۲۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

«پایتخت ۷»؛ مهم مثل خانواده

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۳۰ فروردین ۱۴۰۴
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
«پایتخت ۷»؛ مهم مثل خانواده
12
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه آگاه، با پایان فصل هفتم «پایتخت» این سریال از وجوه مختلف اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی بررسی می‌شود. امیر اسماعیلی سردبیر روزنامه آگاه در سرمقاله امروز شنبه ۳۰ فروردین این روزنامه درباره «پایتخت» نوشته است.

امیر اسماعیلی در این باره نوشت:

«مجموعه هفتم پایتخت که از ایام عید روی آنتن شبکه یک رفته بود، به پایان رسید. مجموعه‌ای که اوایل خیلی محکم به نظر نمی‌رسید، اما با اضافه‌شدن بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش، مجموعه سروشکل بهتری پیدا کرد و به تبع، تماشاگران هم اقبال بهتری به پایتخت نشان دادند.

بعد از مدت‌ها شاهد این بودیم که ساعت ۱۰ شب خیابان‌ها خلوت می‌شدند، مصرف اینترنت به طرز چشمگیری کاهش می‌یافت و اسکرول‌کردن صفحه‌های اینستاگرام کم می‌شد. نکته مثبت آن بود که انگاری هدف اصلی ساخت پایتخت جمع‌شدن دوباره اعضای خانواده کنار هم برای دیدن سریال بود.

چیزی که تجربه‌اش را با بار اول پخش سریال‌هایی مانند «امام علی»، «مختارنامه»، «ستایش» و… داشتیم و مدت‌ها بود برنامه شب‌نشینی‌های خانواده‌ها بر اساس زمان پخش سریال تعیین نمی‌شد.

اقبال مجموعه پایتخت از آن جایی شروع می‌شد که مردم سال‌ها با شخصیت‌های سریال اخت شده بودند و رفتارهای آنها را می‌شناختند؛ با تمثیل به اعضای خانواده خود، با کنش و واکنش‌های بازیگران هم‌ذات‌پنداری می‌کردند.

«پایتخت» سری جدید در ۲۲ قسمت پخش شد که در قسمت‌های پایانی حس‌وحال مجموعه نیز شکل و حال بهتری پیدا کرد. سکانس درخشان تقابل نقی معمولی و بهتاش فریبا که هر دو همدیگر را مقصر کارهای یکدیگر می‌دانستند، در حالی که هیچ‌کدام مقصر نبودند و هر دو مدلول دال دیگری بودند، بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بحث‌های مختلفی شکل گرفت.

▪️این مجموعه از سه نظر متمایز بود:

اول: توجه به حرمت پدر خانواده. در حالی که در جریانی خزنده در سینمای فعلی و مجموعه‌های نمایش خانگی، در حال نشان‌دادن شخصیت پدران خانواده به‌عنوان مقصرین اصلی ناکامی و عقب‌افتادگی اعضای خانواده هستند، دفاع شخصیت هما سعادت از نقی معمولی به‌عنوان پدر زحمت‌کش خانواده که با تمام مشقت‌ها خانواده را به دندان کشیده و حتی از خودش گذشته تا فرزندانش را از آب‌وگل دربیاورد و هرآنچه در توانش است برای آنها بگذارد، زیبا و ارزشمند بود.

دوم: اصل مهم خانواده. خانواده مهم‌ترین مسئله در زندگی است. خانواده پناه است و مأمن و محل آرامش. خانواده نهادی است که واکسینه می‌کند اعضایش را در برابر هر آنچه در بیرون پیش می‌آید و اتفاق می‌افتد. سری هفت «پایتخت» دائم این تذکر را برای مخاطب تکرار می‌کرد که باید به خانواده برگشت و هیچ‌گاه آن را رها نکرد.

این همان فصل تمایز این مجموعه با مجموعه‌های نمایش خانگی است که بعضی از آنها را حتی با اعضای خانواده نیز نمی‌توان به تماشا نشست؛ چون مانند مجموعه «آبان» در ذات نهاد خانواده و همبستگی بین آن را هدف گرفته است. مجموعه «پایتخت» را بی‌واهمه و دغدغه با همه اعضای خانواده می‌توان به تماشا نشست.

سوم: فصل مشترک ارادت همه ایرانی‌ها، امام رضا (ع) است. جایی که همه دل‌ها پر می‌زند برای زیارتش و نفس‌کشیدن در صحن و بارگاهش. حرمی که وقتی زوار به آن مشرف می‌شوند، هرکدام به زبان خود شرح‌حال می‌دهند و قربان‌صدقه آقا امام رضا (ع) می‌روند.

مجموعه «پایتخت» به زیبایی این سری را به پایان رساند؛ در حالی که دستان شخصیت‌های سریال به ضریح آستان رضوی گره خورده بود و دل‌خوری‌هایشان به مدد امام رضا (ع) از بین رفته بود. جست‌وجو برای بلیت مشهد بعد از قسمت آخر به‌شدت افزایش پیدا کرد و دل‌های زیادی روانه حرم رضوی شد.

تلویزیون سرمایه ملی است و ای‌کاش با تدبیر و ساخت مجموعه‌هایی که بیشترین شباهت و ارتباط با زندگی مردم را داشته باشد، این سرمایه تقویت شود.»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه آگاه، با پایان فصل هفتم «پایتخت» این سریال از وجوه مختلف اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی بررسی می‌شود. امیر اسماعیلی سردبیر روزنامه آگاه در سرمقاله امروز شنبه ۳۰ فروردین این روزنامه درباره «پایتخت» نوشته است.

امیر اسماعیلی در این باره نوشت:

«مجموعه هفتم پایتخت که از ایام عید روی آنتن شبکه یک رفته بود، به پایان رسید. مجموعه‌ای که اوایل خیلی محکم به نظر نمی‌رسید، اما با اضافه‌شدن بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش، مجموعه سروشکل بهتری پیدا کرد و به تبع، تماشاگران هم اقبال بهتری به پایتخت نشان دادند.

بعد از مدت‌ها شاهد این بودیم که ساعت ۱۰ شب خیابان‌ها خلوت می‌شدند، مصرف اینترنت به طرز چشمگیری کاهش می‌یافت و اسکرول‌کردن صفحه‌های اینستاگرام کم می‌شد. نکته مثبت آن بود که انگاری هدف اصلی ساخت پایتخت جمع‌شدن دوباره اعضای خانواده کنار هم برای دیدن سریال بود.

چیزی که تجربه‌اش را با بار اول پخش سریال‌هایی مانند «امام علی»، «مختارنامه»، «ستایش» و… داشتیم و مدت‌ها بود برنامه شب‌نشینی‌های خانواده‌ها بر اساس زمان پخش سریال تعیین نمی‌شد.

اقبال مجموعه پایتخت از آن جایی شروع می‌شد که مردم سال‌ها با شخصیت‌های سریال اخت شده بودند و رفتارهای آنها را می‌شناختند؛ با تمثیل به اعضای خانواده خود، با کنش و واکنش‌های بازیگران هم‌ذات‌پنداری می‌کردند.

«پایتخت» سری جدید در ۲۲ قسمت پخش شد که در قسمت‌های پایانی حس‌وحال مجموعه نیز شکل و حال بهتری پیدا کرد. سکانس درخشان تقابل نقی معمولی و بهتاش فریبا که هر دو همدیگر را مقصر کارهای یکدیگر می‌دانستند، در حالی که هیچ‌کدام مقصر نبودند و هر دو مدلول دال دیگری بودند، بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بحث‌های مختلفی شکل گرفت.

▪️این مجموعه از سه نظر متمایز بود:

اول: توجه به حرمت پدر خانواده. در حالی که در جریانی خزنده در سینمای فعلی و مجموعه‌های نمایش خانگی، در حال نشان‌دادن شخصیت پدران خانواده به‌عنوان مقصرین اصلی ناکامی و عقب‌افتادگی اعضای خانواده هستند، دفاع شخصیت هما سعادت از نقی معمولی به‌عنوان پدر زحمت‌کش خانواده که با تمام مشقت‌ها خانواده را به دندان کشیده و حتی از خودش گذشته تا فرزندانش را از آب‌وگل دربیاورد و هرآنچه در توانش است برای آنها بگذارد، زیبا و ارزشمند بود.

دوم: اصل مهم خانواده. خانواده مهم‌ترین مسئله در زندگی است. خانواده پناه است و مأمن و محل آرامش. خانواده نهادی است که واکسینه می‌کند اعضایش را در برابر هر آنچه در بیرون پیش می‌آید و اتفاق می‌افتد. سری هفت «پایتخت» دائم این تذکر را برای مخاطب تکرار می‌کرد که باید به خانواده برگشت و هیچ‌گاه آن را رها نکرد.

این همان فصل تمایز این مجموعه با مجموعه‌های نمایش خانگی است که بعضی از آنها را حتی با اعضای خانواده نیز نمی‌توان به تماشا نشست؛ چون مانند مجموعه «آبان» در ذات نهاد خانواده و همبستگی بین آن را هدف گرفته است. مجموعه «پایتخت» را بی‌واهمه و دغدغه با همه اعضای خانواده می‌توان به تماشا نشست.

سوم: فصل مشترک ارادت همه ایرانی‌ها، امام رضا (ع) است. جایی که همه دل‌ها پر می‌زند برای زیارتش و نفس‌کشیدن در صحن و بارگاهش. حرمی که وقتی زوار به آن مشرف می‌شوند، هرکدام به زبان خود شرح‌حال می‌دهند و قربان‌صدقه آقا امام رضا (ع) می‌روند.

مجموعه «پایتخت» به زیبایی این سری را به پایان رساند؛ در حالی که دستان شخصیت‌های سریال به ضریح آستان رضوی گره خورده بود و دل‌خوری‌هایشان به مدد امام رضا (ع) از بین رفته بود. جست‌وجو برای بلیت مشهد بعد از قسمت آخر به‌شدت افزایش پیدا کرد و دل‌های زیادی روانه حرم رضوی شد.

تلویزیون سرمایه ملی است و ای‌کاش با تدبیر و ساخت مجموعه‌هایی که بیشترین شباهت و ارتباط با زندگی مردم را داشته باشد، این سرمایه تقویت شود.»

اخبارجدیدترین

شهیدی که همسر باردارش را سرافراز کرد؛ لبیک یا حسین (ع) در عمل معنا شد

«دوچرخه آبی» روی میز تدوین

ویژه‌برنامه‌های شبکه تهران در اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه آگاه، با پایان فصل هفتم «پایتخت» این سریال از وجوه مختلف اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی بررسی می‌شود. امیر اسماعیلی سردبیر روزنامه آگاه در سرمقاله امروز شنبه ۳۰ فروردین این روزنامه درباره «پایتخت» نوشته است.

امیر اسماعیلی در این باره نوشت:

«مجموعه هفتم پایتخت که از ایام عید روی آنتن شبکه یک رفته بود، به پایان رسید. مجموعه‌ای که اوایل خیلی محکم به نظر نمی‌رسید، اما با اضافه‌شدن بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش، مجموعه سروشکل بهتری پیدا کرد و به تبع، تماشاگران هم اقبال بهتری به پایتخت نشان دادند.

بعد از مدت‌ها شاهد این بودیم که ساعت ۱۰ شب خیابان‌ها خلوت می‌شدند، مصرف اینترنت به طرز چشمگیری کاهش می‌یافت و اسکرول‌کردن صفحه‌های اینستاگرام کم می‌شد. نکته مثبت آن بود که انگاری هدف اصلی ساخت پایتخت جمع‌شدن دوباره اعضای خانواده کنار هم برای دیدن سریال بود.

چیزی که تجربه‌اش را با بار اول پخش سریال‌هایی مانند «امام علی»، «مختارنامه»، «ستایش» و… داشتیم و مدت‌ها بود برنامه شب‌نشینی‌های خانواده‌ها بر اساس زمان پخش سریال تعیین نمی‌شد.

اقبال مجموعه پایتخت از آن جایی شروع می‌شد که مردم سال‌ها با شخصیت‌های سریال اخت شده بودند و رفتارهای آنها را می‌شناختند؛ با تمثیل به اعضای خانواده خود، با کنش و واکنش‌های بازیگران هم‌ذات‌پنداری می‌کردند.

«پایتخت» سری جدید در ۲۲ قسمت پخش شد که در قسمت‌های پایانی حس‌وحال مجموعه نیز شکل و حال بهتری پیدا کرد. سکانس درخشان تقابل نقی معمولی و بهتاش فریبا که هر دو همدیگر را مقصر کارهای یکدیگر می‌دانستند، در حالی که هیچ‌کدام مقصر نبودند و هر دو مدلول دال دیگری بودند، بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بحث‌های مختلفی شکل گرفت.

▪️این مجموعه از سه نظر متمایز بود:

اول: توجه به حرمت پدر خانواده. در حالی که در جریانی خزنده در سینمای فعلی و مجموعه‌های نمایش خانگی، در حال نشان‌دادن شخصیت پدران خانواده به‌عنوان مقصرین اصلی ناکامی و عقب‌افتادگی اعضای خانواده هستند، دفاع شخصیت هما سعادت از نقی معمولی به‌عنوان پدر زحمت‌کش خانواده که با تمام مشقت‌ها خانواده را به دندان کشیده و حتی از خودش گذشته تا فرزندانش را از آب‌وگل دربیاورد و هرآنچه در توانش است برای آنها بگذارد، زیبا و ارزشمند بود.

دوم: اصل مهم خانواده. خانواده مهم‌ترین مسئله در زندگی است. خانواده پناه است و مأمن و محل آرامش. خانواده نهادی است که واکسینه می‌کند اعضایش را در برابر هر آنچه در بیرون پیش می‌آید و اتفاق می‌افتد. سری هفت «پایتخت» دائم این تذکر را برای مخاطب تکرار می‌کرد که باید به خانواده برگشت و هیچ‌گاه آن را رها نکرد.

این همان فصل تمایز این مجموعه با مجموعه‌های نمایش خانگی است که بعضی از آنها را حتی با اعضای خانواده نیز نمی‌توان به تماشا نشست؛ چون مانند مجموعه «آبان» در ذات نهاد خانواده و همبستگی بین آن را هدف گرفته است. مجموعه «پایتخت» را بی‌واهمه و دغدغه با همه اعضای خانواده می‌توان به تماشا نشست.

سوم: فصل مشترک ارادت همه ایرانی‌ها، امام رضا (ع) است. جایی که همه دل‌ها پر می‌زند برای زیارتش و نفس‌کشیدن در صحن و بارگاهش. حرمی که وقتی زوار به آن مشرف می‌شوند، هرکدام به زبان خود شرح‌حال می‌دهند و قربان‌صدقه آقا امام رضا (ع) می‌روند.

مجموعه «پایتخت» به زیبایی این سری را به پایان رساند؛ در حالی که دستان شخصیت‌های سریال به ضریح آستان رضوی گره خورده بود و دل‌خوری‌هایشان به مدد امام رضا (ع) از بین رفته بود. جست‌وجو برای بلیت مشهد بعد از قسمت آخر به‌شدت افزایش پیدا کرد و دل‌های زیادی روانه حرم رضوی شد.

تلویزیون سرمایه ملی است و ای‌کاش با تدبیر و ساخت مجموعه‌هایی که بیشترین شباهت و ارتباط با زندگی مردم را داشته باشد، این سرمایه تقویت شود.»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه آگاه، با پایان فصل هفتم «پایتخت» این سریال از وجوه مختلف اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی بررسی می‌شود. امیر اسماعیلی سردبیر روزنامه آگاه در سرمقاله امروز شنبه ۳۰ فروردین این روزنامه درباره «پایتخت» نوشته است.

امیر اسماعیلی در این باره نوشت:

«مجموعه هفتم پایتخت که از ایام عید روی آنتن شبکه یک رفته بود، به پایان رسید. مجموعه‌ای که اوایل خیلی محکم به نظر نمی‌رسید، اما با اضافه‌شدن بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش، مجموعه سروشکل بهتری پیدا کرد و به تبع، تماشاگران هم اقبال بهتری به پایتخت نشان دادند.

بعد از مدت‌ها شاهد این بودیم که ساعت ۱۰ شب خیابان‌ها خلوت می‌شدند، مصرف اینترنت به طرز چشمگیری کاهش می‌یافت و اسکرول‌کردن صفحه‌های اینستاگرام کم می‌شد. نکته مثبت آن بود که انگاری هدف اصلی ساخت پایتخت جمع‌شدن دوباره اعضای خانواده کنار هم برای دیدن سریال بود.

چیزی که تجربه‌اش را با بار اول پخش سریال‌هایی مانند «امام علی»، «مختارنامه»، «ستایش» و… داشتیم و مدت‌ها بود برنامه شب‌نشینی‌های خانواده‌ها بر اساس زمان پخش سریال تعیین نمی‌شد.

اقبال مجموعه پایتخت از آن جایی شروع می‌شد که مردم سال‌ها با شخصیت‌های سریال اخت شده بودند و رفتارهای آنها را می‌شناختند؛ با تمثیل به اعضای خانواده خود، با کنش و واکنش‌های بازیگران هم‌ذات‌پنداری می‌کردند.

«پایتخت» سری جدید در ۲۲ قسمت پخش شد که در قسمت‌های پایانی حس‌وحال مجموعه نیز شکل و حال بهتری پیدا کرد. سکانس درخشان تقابل نقی معمولی و بهتاش فریبا که هر دو همدیگر را مقصر کارهای یکدیگر می‌دانستند، در حالی که هیچ‌کدام مقصر نبودند و هر دو مدلول دال دیگری بودند، بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و بحث‌های مختلفی شکل گرفت.

▪️این مجموعه از سه نظر متمایز بود:

اول: توجه به حرمت پدر خانواده. در حالی که در جریانی خزنده در سینمای فعلی و مجموعه‌های نمایش خانگی، در حال نشان‌دادن شخصیت پدران خانواده به‌عنوان مقصرین اصلی ناکامی و عقب‌افتادگی اعضای خانواده هستند، دفاع شخصیت هما سعادت از نقی معمولی به‌عنوان پدر زحمت‌کش خانواده که با تمام مشقت‌ها خانواده را به دندان کشیده و حتی از خودش گذشته تا فرزندانش را از آب‌وگل دربیاورد و هرآنچه در توانش است برای آنها بگذارد، زیبا و ارزشمند بود.

دوم: اصل مهم خانواده. خانواده مهم‌ترین مسئله در زندگی است. خانواده پناه است و مأمن و محل آرامش. خانواده نهادی است که واکسینه می‌کند اعضایش را در برابر هر آنچه در بیرون پیش می‌آید و اتفاق می‌افتد. سری هفت «پایتخت» دائم این تذکر را برای مخاطب تکرار می‌کرد که باید به خانواده برگشت و هیچ‌گاه آن را رها نکرد.

این همان فصل تمایز این مجموعه با مجموعه‌های نمایش خانگی است که بعضی از آنها را حتی با اعضای خانواده نیز نمی‌توان به تماشا نشست؛ چون مانند مجموعه «آبان» در ذات نهاد خانواده و همبستگی بین آن را هدف گرفته است. مجموعه «پایتخت» را بی‌واهمه و دغدغه با همه اعضای خانواده می‌توان به تماشا نشست.

سوم: فصل مشترک ارادت همه ایرانی‌ها، امام رضا (ع) است. جایی که همه دل‌ها پر می‌زند برای زیارتش و نفس‌کشیدن در صحن و بارگاهش. حرمی که وقتی زوار به آن مشرف می‌شوند، هرکدام به زبان خود شرح‌حال می‌دهند و قربان‌صدقه آقا امام رضا (ع) می‌روند.

مجموعه «پایتخت» به زیبایی این سری را به پایان رساند؛ در حالی که دستان شخصیت‌های سریال به ضریح آستان رضوی گره خورده بود و دل‌خوری‌هایشان به مدد امام رضا (ع) از بین رفته بود. جست‌وجو برای بلیت مشهد بعد از قسمت آخر به‌شدت افزایش پیدا کرد و دل‌های زیادی روانه حرم رضوی شد.

تلویزیون سرمایه ملی است و ای‌کاش با تدبیر و ساخت مجموعه‌هایی که بیشترین شباهت و ارتباط با زندگی مردم را داشته باشد، این سرمایه تقویت شود.»

پست قبلی

«حرفه‌ای» در سوربن به نمایش درمی‌آید

پست بعدی

تاثیر یادمان‌های معماری بر هویت؛ یادمان تهران را در سارایوو می‌سازیم

مربوطه پست ها

شهیدی که همسر باردارش را سرافراز کرد؛ لبیک یا حسین (ع) در عمل معنا شد
هنر و فرهنگ

شهیدی که همسر باردارش را سرافراز کرد؛ لبیک یا حسین (ع) در عمل معنا شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۴
«دوچرخه آبی» روی میز تدوین
هنر و فرهنگ

«دوچرخه آبی» روی میز تدوین

۲۰ مرداد ۱۴۰۴
ویژه‌برنامه‌های شبکه تهران در اربعین حسینی
هنر و فرهنگ

ویژه‌برنامه‌های شبکه تهران در اربعین حسینی

۲۰ مرداد ۱۴۰۴
«بازی» در تماشاخانه صحنه آبی
هنر و فرهنگ

«بازی» در تماشاخانه صحنه آبی

۲۰ مرداد ۱۴۰۴
تعطیلی اجراها به مناسبت اربعین حسینی
هنر و فرهنگ

تعطیلی اجراها به مناسبت اربعین حسینی

۲۰ مرداد ۱۴۰۴
تشییع استاد فرشچیان فقط در اصفهان انجام می‌شود
هنر و فرهنگ

تشییع استاد فرشچیان فقط در اصفهان انجام می‌شود

۲۰ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شهیدی که همسر باردارش را سرافراز کرد؛ لبیک یا حسین (ع) در عمل معنا شد
  • «دوچرخه آبی» روی میز تدوین
  • ویژه‌برنامه‌های شبکه تهران در اربعین حسینی
  • «بازی» در تماشاخانه صحنه آبی
  • تعطیلی اجراها به مناسبت اربعین حسینی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.