دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

پروسه ساخت Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله کرانچ شده است

گیمفا توسط گیمفا
۲۴ دی ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
0
پروسه ساخت Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله کرانچ شده است
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به نظر می‌رسد توسعه بازی Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله فشرده‌ای شده است. مدیر استودیو، هیدئو کوجیما، در شبکه اجتماعی X درباره این دوره از پروسه ساخت و چالش‌های توسعه بازی صحبت کرده است.

تبلیغات

کوجیما در پست جدید خود به مرحله کرانچ (crunch) در توسعه بازی اشاره و آن را از نظر جسمی و ذهنی بسیار دشوار توصیف کرده است. او همچنین بیان کرده که تیم Kojima Productions در حال کار روی پروژه‌های متنوعی از جمله میکس صدای ژاپنی، مصاحبه‌ها، مقالات و حتی کارهایی خارج از حوزه بازی‌سازی است. وی نوشت:

پرهزینه‌ترین دوره توسعه بازی، هم از نظر جسمی و هم ذهنی، که به طور معمول به دوره کرانچ معروف است. علاوه بر میکس و ضبط صدای ژاپنی، انبوهی از کارهای اجتناب‌ناپذیر دیگر از جمله نوشتن توضیحات، مقالات، مصاحبه‌ها، گفتگوها و وظایفی خارج از حوزه بازی. این کار بسیار سخت است.

صنعت بازی‌سازی به خوبی با مفهوم دوره کرانچ آشناست؛ بسیاری از عناوین AAA تحت این شرایط توسعه یافته‌اند که معمولاً نیازمند کار بیش از حد کارکنان برای رسیدن به مهلت‌های تعیین شده است. با این حال، تحمیل فشار و قرارگیری تیم سازنده در دوره کرانچ اغلب به دلیل تاثیرات منفی بر زندگی شخصی توسعه‌دهندگان و منجر شدن به خستگی مفرط و ترک صنعت مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

اگرچه تاریخ انتشار Death Stranding 2: On the Beach هنوز مشخص نشده، اما انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

Arthur Morgan𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥hander16Saman_hkTizBinA0seyed0AADAMANTIUMOrinMr VGOD OF WAR 3Rise from the ashesamscAliKurosBatman Arkham knightFarzamPhantomRichmanSpider-ManMax22more

به نظر می‌رسد توسعه بازی Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله فشرده‌ای شده است. مدیر استودیو، هیدئو کوجیما، در شبکه اجتماعی X درباره این دوره از پروسه ساخت و چالش‌های توسعه بازی صحبت کرده است.

تبلیغات

کوجیما در پست جدید خود به مرحله کرانچ (crunch) در توسعه بازی اشاره و آن را از نظر جسمی و ذهنی بسیار دشوار توصیف کرده است. او همچنین بیان کرده که تیم Kojima Productions در حال کار روی پروژه‌های متنوعی از جمله میکس صدای ژاپنی، مصاحبه‌ها، مقالات و حتی کارهایی خارج از حوزه بازی‌سازی است. وی نوشت:

پرهزینه‌ترین دوره توسعه بازی، هم از نظر جسمی و هم ذهنی، که به طور معمول به دوره کرانچ معروف است. علاوه بر میکس و ضبط صدای ژاپنی، انبوهی از کارهای اجتناب‌ناپذیر دیگر از جمله نوشتن توضیحات، مقالات، مصاحبه‌ها، گفتگوها و وظایفی خارج از حوزه بازی. این کار بسیار سخت است.

صنعت بازی‌سازی به خوبی با مفهوم دوره کرانچ آشناست؛ بسیاری از عناوین AAA تحت این شرایط توسعه یافته‌اند که معمولاً نیازمند کار بیش از حد کارکنان برای رسیدن به مهلت‌های تعیین شده است. با این حال، تحمیل فشار و قرارگیری تیم سازنده در دوره کرانچ اغلب به دلیل تاثیرات منفی بر زندگی شخصی توسعه‌دهندگان و منجر شدن به خستگی مفرط و ترک صنعت مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

اگرچه تاریخ انتشار Death Stranding 2: On the Beach هنوز مشخص نشده، اما انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

Arthur Morgan𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥hander16Saman_hkTizBinA0seyed0AADAMANTIUMOrinMr VGOD OF WAR 3Rise from the ashesamscAliKurosBatman Arkham knightFarzamPhantomRichmanSpider-ManMax22more

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

به نظر می‌رسد توسعه بازی Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله فشرده‌ای شده است. مدیر استودیو، هیدئو کوجیما، در شبکه اجتماعی X درباره این دوره از پروسه ساخت و چالش‌های توسعه بازی صحبت کرده است.

تبلیغات

کوجیما در پست جدید خود به مرحله کرانچ (crunch) در توسعه بازی اشاره و آن را از نظر جسمی و ذهنی بسیار دشوار توصیف کرده است. او همچنین بیان کرده که تیم Kojima Productions در حال کار روی پروژه‌های متنوعی از جمله میکس صدای ژاپنی، مصاحبه‌ها، مقالات و حتی کارهایی خارج از حوزه بازی‌سازی است. وی نوشت:

پرهزینه‌ترین دوره توسعه بازی، هم از نظر جسمی و هم ذهنی، که به طور معمول به دوره کرانچ معروف است. علاوه بر میکس و ضبط صدای ژاپنی، انبوهی از کارهای اجتناب‌ناپذیر دیگر از جمله نوشتن توضیحات، مقالات، مصاحبه‌ها، گفتگوها و وظایفی خارج از حوزه بازی. این کار بسیار سخت است.

صنعت بازی‌سازی به خوبی با مفهوم دوره کرانچ آشناست؛ بسیاری از عناوین AAA تحت این شرایط توسعه یافته‌اند که معمولاً نیازمند کار بیش از حد کارکنان برای رسیدن به مهلت‌های تعیین شده است. با این حال، تحمیل فشار و قرارگیری تیم سازنده در دوره کرانچ اغلب به دلیل تاثیرات منفی بر زندگی شخصی توسعه‌دهندگان و منجر شدن به خستگی مفرط و ترک صنعت مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

اگرچه تاریخ انتشار Death Stranding 2: On the Beach هنوز مشخص نشده، اما انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

Arthur Morgan𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥hander16Saman_hkTizBinA0seyed0AADAMANTIUMOrinMr VGOD OF WAR 3Rise from the ashesamscAliKurosBatman Arkham knightFarzamPhantomRichmanSpider-ManMax22more

به نظر می‌رسد توسعه بازی Death Stranding 2: On the Beach وارد مرحله فشرده‌ای شده است. مدیر استودیو، هیدئو کوجیما، در شبکه اجتماعی X درباره این دوره از پروسه ساخت و چالش‌های توسعه بازی صحبت کرده است.

تبلیغات

کوجیما در پست جدید خود به مرحله کرانچ (crunch) در توسعه بازی اشاره و آن را از نظر جسمی و ذهنی بسیار دشوار توصیف کرده است. او همچنین بیان کرده که تیم Kojima Productions در حال کار روی پروژه‌های متنوعی از جمله میکس صدای ژاپنی، مصاحبه‌ها، مقالات و حتی کارهایی خارج از حوزه بازی‌سازی است. وی نوشت:

پرهزینه‌ترین دوره توسعه بازی، هم از نظر جسمی و هم ذهنی، که به طور معمول به دوره کرانچ معروف است. علاوه بر میکس و ضبط صدای ژاپنی، انبوهی از کارهای اجتناب‌ناپذیر دیگر از جمله نوشتن توضیحات، مقالات، مصاحبه‌ها، گفتگوها و وظایفی خارج از حوزه بازی. این کار بسیار سخت است.

صنعت بازی‌سازی به خوبی با مفهوم دوره کرانچ آشناست؛ بسیاری از عناوین AAA تحت این شرایط توسعه یافته‌اند که معمولاً نیازمند کار بیش از حد کارکنان برای رسیدن به مهلت‌های تعیین شده است. با این حال، تحمیل فشار و قرارگیری تیم سازنده در دوره کرانچ اغلب به دلیل تاثیرات منفی بر زندگی شخصی توسعه‌دهندگان و منجر شدن به خستگی مفرط و ترک صنعت مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

اگرچه تاریخ انتشار Death Stranding 2: On the Beach هنوز مشخص نشده، اما انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

Arthur Morgan𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥hander16Saman_hkTizBinA0seyed0AADAMANTIUMOrinMr VGOD OF WAR 3Rise from the ashesamscAliKurosBatman Arkham knightFarzamPhantomRichmanSpider-ManMax22more
پست قبلی

صفحه استیم Valve یک عنوان معرفی نشده را فهرست کرد

پست بعدی

بیش از ۱۰۰ توسعه دهنده قدیمی Witcher روی نسخه جدید آن کار می‌کنند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • نقاشی‌ها تحت تاثیر جنگ؛ از گرنیکای پیکاسو و چهره جنگ دالی تا فتح تهران
  • نمادی از صلح، تاب‌آوری و دوستی ملل در «گل‌ها و نمادهای ملی جهان»
  • رئیس سازمان سینمایی: هنرمندان ما دشمن را ناامید کردند
  • کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
  • کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.