دانش جوین
دوشنبه, تیر ۱۶, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

پلی استیشن از انبار‌های مخفی و محرمانه برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله خود استفاده می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۱۶ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
1
پلی استیشن از انبار‌های مخفی و محرمانه برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله خود استفاده می‌کند
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

در رویداد Game Developers Conference، گرت فردلی به عنوان یکی از مهندسین ارشد پلی استیشن، از پروژه بزرگ این غول سرگرمی برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌اش، سخن گفته است.

تبلیغات

در سخنرانی آقای گرت فردلی در مورد پژوهشی به نام «حفظ گذشته برای آینده»، از حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌ی پلی‌ استیشن که نیاز به ثبت، ضبط و بایگانی شدن دارد، صحبت شد. اما نکته جالب ماجرا راه‌ حل پلی استیشن بود که چیزی شبیه به داستان‌های علمی تخیلی یا فیلم‌های ایندیانا جونز است.

طبق گفته‌ی فردلی، پلی‌استیشن در حال ساخت یک انبار محرمانه در داخل مجموعه‌ای از معادن قدیمی است تا حجم وسیعی از داده‌های مرتبط با توسعه بازی‌ها را در آن ذخیره کند. این داده‌ها شامل مواردی از جمله کار‌های هنری، منابع استفاده شده در توسعه و کدهای (Source Code) بازی‌ها خواهند بود. همچنین اعلام شده است، فقط گروه خاصی از افراد از جمله تیم حفظ مالکیت معنوی و چند نفر از بخش IT پلی‌ استیشن به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت.

پلی استیشن از انبار‌های مخفی و محرمانه برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله خود استفاده می‌کند - گیمفا
محل آماده‌سازی داده‌ها

فردلی گفته است در حال حاضر دو محل برای آماده‌سازی داده‌ها در لاس‌ وگاس و لیورپول وجود دارند. توسعه‌دهندگان می‌توانند فایل‌های خود را در یکی از این دو محل آپلود کنند. سپس از این اطلاعات یک پشتیبان‌ گرفته و به گاوصندوق اصلی در مکانی محرمانه منتقل می‌شود.

طبق گفته فردلی، تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون فایل و حدود ۶۵۰ ترابایت داده از آثار پلی‌ استیشن به این مکانی امن انتقال یافته است. این داده‌ها شامل همه چیز می‌شوند، از آخرین نسخه‌ بازی‌های PS5 گرفته تا بازی‌هایی مانند Arc the Lad که در سال ۱۹۹۴ برای پلی‌ استیشن ۱ منتشر شدند.

در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که پلی‌استیشن چه برنامه‌ای دارد (علاوه بر اطمینان از بقای این آثار) اما فردلی اظهار کرده که این داده‌ها به عنوان یکی از منابع داخلی احتمالاً برای همیشه محرمانه باقی خواهند ماند. او همچنین اشاره کرده است تصمیم‌گیری درباره در دسترس عموم قرار گرفتن این داده‌ها در دست تیم حفظ اطلاعات نیست.

joker❤GOD OF WAR❤DARKSIRENJimijeysonJoeAryanXZhander16ArthurBenyaminQUIGGZYBLACK GOKUMoeinXerexplayLeonحمیدLone_wildDS4𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥erfankarimimr.molmore

در رویداد Game Developers Conference، گرت فردلی به عنوان یکی از مهندسین ارشد پلی استیشن، از پروژه بزرگ این غول سرگرمی برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌اش، سخن گفته است.

تبلیغات

در سخنرانی آقای گرت فردلی در مورد پژوهشی به نام «حفظ گذشته برای آینده»، از حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌ی پلی‌ استیشن که نیاز به ثبت، ضبط و بایگانی شدن دارد، صحبت شد. اما نکته جالب ماجرا راه‌ حل پلی استیشن بود که چیزی شبیه به داستان‌های علمی تخیلی یا فیلم‌های ایندیانا جونز است.

طبق گفته‌ی فردلی، پلی‌استیشن در حال ساخت یک انبار محرمانه در داخل مجموعه‌ای از معادن قدیمی است تا حجم وسیعی از داده‌های مرتبط با توسعه بازی‌ها را در آن ذخیره کند. این داده‌ها شامل مواردی از جمله کار‌های هنری، منابع استفاده شده در توسعه و کدهای (Source Code) بازی‌ها خواهند بود. همچنین اعلام شده است، فقط گروه خاصی از افراد از جمله تیم حفظ مالکیت معنوی و چند نفر از بخش IT پلی‌ استیشن به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت.

پلی استیشن از انبار‌های مخفی و محرمانه برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله خود استفاده می‌کند - گیمفا
محل آماده‌سازی داده‌ها

فردلی گفته است در حال حاضر دو محل برای آماده‌سازی داده‌ها در لاس‌ وگاس و لیورپول وجود دارند. توسعه‌دهندگان می‌توانند فایل‌های خود را در یکی از این دو محل آپلود کنند. سپس از این اطلاعات یک پشتیبان‌ گرفته و به گاوصندوق اصلی در مکانی محرمانه منتقل می‌شود.

طبق گفته فردلی، تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون فایل و حدود ۶۵۰ ترابایت داده از آثار پلی‌ استیشن به این مکانی امن انتقال یافته است. این داده‌ها شامل همه چیز می‌شوند، از آخرین نسخه‌ بازی‌های PS5 گرفته تا بازی‌هایی مانند Arc the Lad که در سال ۱۹۹۴ برای پلی‌ استیشن ۱ منتشر شدند.

در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که پلی‌استیشن چه برنامه‌ای دارد (علاوه بر اطمینان از بقای این آثار) اما فردلی اظهار کرده که این داده‌ها به عنوان یکی از منابع داخلی احتمالاً برای همیشه محرمانه باقی خواهند ماند. او همچنین اشاره کرده است تصمیم‌گیری درباره در دسترس عموم قرار گرفتن این داده‌ها در دست تیم حفظ اطلاعات نیست.

joker❤GOD OF WAR❤DARKSIRENJimijeysonJoeAryanXZhander16ArthurBenyaminQUIGGZYBLACK GOKUMoeinXerexplayLeonحمیدLone_wildDS4𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥erfankarimimr.molmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

در رویداد Game Developers Conference، گرت فردلی به عنوان یکی از مهندسین ارشد پلی استیشن، از پروژه بزرگ این غول سرگرمی برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌اش، سخن گفته است.

تبلیغات

در سخنرانی آقای گرت فردلی در مورد پژوهشی به نام «حفظ گذشته برای آینده»، از حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌ی پلی‌ استیشن که نیاز به ثبت، ضبط و بایگانی شدن دارد، صحبت شد. اما نکته جالب ماجرا راه‌ حل پلی استیشن بود که چیزی شبیه به داستان‌های علمی تخیلی یا فیلم‌های ایندیانا جونز است.

طبق گفته‌ی فردلی، پلی‌استیشن در حال ساخت یک انبار محرمانه در داخل مجموعه‌ای از معادن قدیمی است تا حجم وسیعی از داده‌های مرتبط با توسعه بازی‌ها را در آن ذخیره کند. این داده‌ها شامل مواردی از جمله کار‌های هنری، منابع استفاده شده در توسعه و کدهای (Source Code) بازی‌ها خواهند بود. همچنین اعلام شده است، فقط گروه خاصی از افراد از جمله تیم حفظ مالکیت معنوی و چند نفر از بخش IT پلی‌ استیشن به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت.

پلی استیشن از انبار‌های مخفی و محرمانه برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله خود استفاده می‌کند - گیمفا
محل آماده‌سازی داده‌ها

فردلی گفته است در حال حاضر دو محل برای آماده‌سازی داده‌ها در لاس‌ وگاس و لیورپول وجود دارند. توسعه‌دهندگان می‌توانند فایل‌های خود را در یکی از این دو محل آپلود کنند. سپس از این اطلاعات یک پشتیبان‌ گرفته و به گاوصندوق اصلی در مکانی محرمانه منتقل می‌شود.

طبق گفته فردلی، تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون فایل و حدود ۶۵۰ ترابایت داده از آثار پلی‌ استیشن به این مکانی امن انتقال یافته است. این داده‌ها شامل همه چیز می‌شوند، از آخرین نسخه‌ بازی‌های PS5 گرفته تا بازی‌هایی مانند Arc the Lad که در سال ۱۹۹۴ برای پلی‌ استیشن ۱ منتشر شدند.

در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که پلی‌استیشن چه برنامه‌ای دارد (علاوه بر اطمینان از بقای این آثار) اما فردلی اظهار کرده که این داده‌ها به عنوان یکی از منابع داخلی احتمالاً برای همیشه محرمانه باقی خواهند ماند. او همچنین اشاره کرده است تصمیم‌گیری درباره در دسترس عموم قرار گرفتن این داده‌ها در دست تیم حفظ اطلاعات نیست.

joker❤GOD OF WAR❤DARKSIRENJimijeysonJoeAryanXZhander16ArthurBenyaminQUIGGZYBLACK GOKUMoeinXerexplayLeonحمیدLone_wildDS4𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥erfankarimimr.molmore

در رویداد Game Developers Conference، گرت فردلی به عنوان یکی از مهندسین ارشد پلی استیشن، از پروژه بزرگ این غول سرگرمی برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌اش، سخن گفته است.

تبلیغات

در سخنرانی آقای گرت فردلی در مورد پژوهشی به نام «حفظ گذشته برای آینده»، از حفظ تاریخ ۳۰ ساله‌ی پلی‌ استیشن که نیاز به ثبت، ضبط و بایگانی شدن دارد، صحبت شد. اما نکته جالب ماجرا راه‌ حل پلی استیشن بود که چیزی شبیه به داستان‌های علمی تخیلی یا فیلم‌های ایندیانا جونز است.

طبق گفته‌ی فردلی، پلی‌استیشن در حال ساخت یک انبار محرمانه در داخل مجموعه‌ای از معادن قدیمی است تا حجم وسیعی از داده‌های مرتبط با توسعه بازی‌ها را در آن ذخیره کند. این داده‌ها شامل مواردی از جمله کار‌های هنری، منابع استفاده شده در توسعه و کدهای (Source Code) بازی‌ها خواهند بود. همچنین اعلام شده است، فقط گروه خاصی از افراد از جمله تیم حفظ مالکیت معنوی و چند نفر از بخش IT پلی‌ استیشن به این اطلاعات دسترسی خواهند داشت.

پلی استیشن از انبار‌های مخفی و محرمانه برای حفظ تاریخ ۳۰ ساله خود استفاده می‌کند - گیمفا
محل آماده‌سازی داده‌ها

فردلی گفته است در حال حاضر دو محل برای آماده‌سازی داده‌ها در لاس‌ وگاس و لیورپول وجود دارند. توسعه‌دهندگان می‌توانند فایل‌های خود را در یکی از این دو محل آپلود کنند. سپس از این اطلاعات یک پشتیبان‌ گرفته و به گاوصندوق اصلی در مکانی محرمانه منتقل می‌شود.

طبق گفته فردلی، تا به حال بیش از ۲۰۰ میلیون فایل و حدود ۶۵۰ ترابایت داده از آثار پلی‌ استیشن به این مکانی امن انتقال یافته است. این داده‌ها شامل همه چیز می‌شوند، از آخرین نسخه‌ بازی‌های PS5 گرفته تا بازی‌هایی مانند Arc the Lad که در سال ۱۹۹۴ برای پلی‌ استیشن ۱ منتشر شدند.

در حال حاضر، دقیقاً مشخص نیست که پلی‌استیشن چه برنامه‌ای دارد (علاوه بر اطمینان از بقای این آثار) اما فردلی اظهار کرده که این داده‌ها به عنوان یکی از منابع داخلی احتمالاً برای همیشه محرمانه باقی خواهند ماند. او همچنین اشاره کرده است تصمیم‌گیری درباره در دسترس عموم قرار گرفتن این داده‌ها در دست تیم حفظ اطلاعات نیست.

joker❤GOD OF WAR❤DARKSIRENJimijeysonJoeAryanXZhander16ArthurBenyaminQUIGGZYBLACK GOKUMoeinXerexplayLeonحمیدLone_wildDS4𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥erfankarimimr.molmore
پست قبلی

بررسی فنی نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 Remastered از نگاه دیجیتال فاندری

پست بعدی

بازی The Last of Us Part 2 روی PC در برخی جنبه‌ها نمی‌تواند از PS4 بهتر عمل کند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یارانه‌بگیران بخوانند؛ زمان دقیق واریز یارانه جدید تیرماه اعلام شد
  • قیمت ارز‌های دیجیتال امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • قیمت تتر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۴
  • حداقل بودجه برای رهن آپارتمان 2خوابه در تهران؛ از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.